Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

pilvilinna :wave: Mukava kun poikkesit!!
Peukkuja sinnekin et ovis tapahtuis! Minulla siis menossa kp36 ja en mä usko enää ovikseen...no, eihän sekään tietty aivan mahdotonta ois. Oon siis donnalla yrittäny joka päivä bongata ovista, paitsi tänään. Eikä oo mitään näkyny eli en usko et ovista tuleekaan täs kierros. Tätiä oottelen. Ei sitä jomotustakaan liiemmin oo ollu, jotain ihan pientä eilen, mut tänään ei taas mitään. Kaks päivää on nyt tullu ihan tosi vähän sellasta tummankeltasta vuotoa. Siis vajaa teelusikallinen ehkä, mut se vaan niin hyvin erottuu tosta pikkuhousunsuojasta et pisti silmään ja ku yleensä on väritöntä toi valkkari. Voisko toi enteillä tätiä??? Osaisko joku sanoo miten noi valkkarit ny menee sit loppukierrossa, kun itellä noi muistikuvat niin hataria ton kierron suhteen...edellisestä kun tosiaan on aikaa.
Evenstar Tervetuloa!! :wave:
Mites Rouva B , onko mitään oireita? Iskikö se flunssa??

Mä tästä töihin lähden, joten hauskaa lauantai-päivää vaan kaikille!
 
Lauantaita naiset :wave: !
Täällä siis dpo 9 ja minut tuntien olin liian ajoissa liikkeel testin teossa, negahan se oli ku tänä aamuna kussa luikautin siihe testii :D miulla siis ei saisi missään nimessä noita testejä olla kaapissa. Testin herkkyys oli se 10mIu,joten toivoin et ois sentää jotai haamun hamua näkyny :| perhana..lämmöt ollu siis 36,7-37c ja aamulla oon ollu iha tukossa, en tiiä onko tää oikeeta lentsuu vai mitä, ku oon vaa aamul tukossa. Päiväl ei nenä vuua, mut tuskanhiki aika ajoin.

Töihin pitäs iltaa taas tänää lähtee, eikä oikeen nappaa koko touhu..kiireinen ilta tiedos ja olo on mikä on..mitään sen kummempii "oireita" ei oo..eli kaipa sitä pittää alkaa tsemppaamaa itteesä menkkoja varten :headwall:
 
Huomenta!

Evenstar tervetuloa! :flower:


Huhtityttö Miten lääkärireissu meni?

Rusina Tuliko sinulle noista clomeista mitään oireita? Kun itsekin pitäisi ne ensi kierrossa aloittaa, niin vähän jännittää miten sitä oireilee..


Omaan napaan ei uutta, vähän vain saa jännäillä että minkälainen kierto tästä nyt tuleekaan kun terot ei olekaan käytössä. Lääkärin mukaan menkat kyllä tulee nyt joka tapauksessa (mitään johtofollia ei näkynyt ultrassa eli en sitten ovuloi tässä kierrossa ollenkaan).
 


Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

Jennyli.............66/30............yk................?....................?
gilmore..........42/30-32.......yk15...........esikko..............ei vielä mitn.
Tanjusha82.....41/30...........yk 10..........kolmas..........clomit+t erot
Milliäinen.........32/35.............yk ?..........esikoinen.......aridimex
stellina.............29/?..............yk13.........esikko...........clomit
tyty86.............28/30-35.........yk7..........esikoinen..........ei vielä mtn.
Hemuli1981.....27/28-42........yk 4..............?................clomit+terot(ei vielä käytössä )
Piglet..............25/27-29........yk10..........esikoinen........terot
Evenstar.........24/43-46.........?....................?...............metut
Rouva B..........22/?................yk5(tjot3v)..esikoinen.....puregon.
Velvet Kiss......21/30............yk11........esikoinen.......terot+clomit
mama-84........21/28.............yk 23.........toinen............ei vielä mtn
nalleperhe......21/26-30.........yk7...........toinen..............terot
Äitee73...........21/?................yk8..........kakkonen........terot
Hulda Tilda......20/?............yk14.........kolmas............clomit
Lumi-..............20/27.............yk9..........esikoinen.........terot+metut
moore.............20/30............yk2...........kolmas............terot+clomit
huhtityttö.......17/28..........yk23............esikko.............ei vielä mitn.
pilvilinna..........14/28-?........yk 12........esikoinen.........clomit+luget
rusina85..........11/?..............yk5............esikko.............terot+clomit
titonia.............7/??.............yk13......esikoinen........clomit +terot
Rosetta...........7/34-?...........yk 13........esikoinen.........ei vielä mtn.
Pantalaimon....7/??...........yk14.........esikoinen.........clomit


Imettävä kuumeilija:
Muisku78...........1/?............yk2.........toinen.......ei vielä mitn.
Taustalla
Tähtisäde


MIA = Missing In Action
Julietta.............105/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milo.................91/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
suikku.............81/29-32.......yk 13........esikoinen.......clomit+terot
juttis...............74/30-38.......yk 3..........esikoinen.......terot



Haamuilijat:


Plussanneet:

Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa
Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............27.3.2009.................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala...............24.4.2009.............yk 2........esikoineN
Emili................?............................yk9...............?
Aurora72........?............................yk5...1.yhteinen
 
Tämän aamun saldo aconin 10mIu r-testii vaaleen haaleen ohut haamu :D näkyy jos tikkuu hieman kääntää ja tuli testiajan sisäs.En taho haamuilijoihin enkä muutenkaan liikaa iloita, 5 kemiallista raskautta takana peräkkäi kte tiiätte:ashamed: eli tää voi tarkottaa siltikkii menkkoja kun nyt dpo11..joten nyt vaan odotellaan..on muute noil 10mIu testien herkkyyksil eroo,testasin samaa aikaa mammaksi,fi 10mIu r-testil ja se ol nega, eli se ei ainakaa oo yhtä herkkä ku acon =)

"oireena" lämmöt 37c ja flunssanen olo. Hiki tulee jo rappuja kävellessä ja tuntuu et sydän käy normalii nopeempaa..eli syke hieman korkeempi. Nii ja roskaruoka himo ja nälkä useemmin :p aika ajoin ollu illal vienoo menkka juilintaa kute eile illal..mutta ei mitää tissi tuntemuksii..

Mitäs muille palstalaisille kuuluu =) ?Hyvää alkavaa viikkoo :wave:
 
Vautsi Tyty ja Onnittelut! Toivotaan, että siellä olisi hurjaa jakautumista käynnissä :)

Mepä käytiin sitten siellä lääkärissä. Mitään varsinaista vikaa ei kuulemma ole, mutta kohdussa on kaksi pientä myoomaa, vauhdikkaasti eteneviä siittiöitä 0% (hämäläisyys siis kokonaisvaltaista ;) ) ja ovulaatioita ei välttämättä aina tapahdu, koska olen jo näin vanhakin. Siis olen 30 v., onko se teistä vanha !? Sitten minulle tehtiin se aukiolotutkimus ja jumaleissön, olin vähällä jo potkaista sitä jalkojen välissä häärivää lekuria, koska se sattui niin piip:sti. "Nyt saattaa tuntua vähän menkkamaista painetta", ittu, sanon minä. Ajattelin, että oksennan kohta. No kipu hellitti onneksi puolessa minuutissa ja jäljelle jäi vaan jomotus ja verenvuoto. Hiphei. Tuubit on kuitenkin auki ja nyt oikein huuhdeltukin...

Olisimme päässeet heti spermanpesuun ja inseminaatioon ja ruiskutukseen ja lääkitykseen ja lasku tulee perästä. Ja minä siinä samalla mietin, että äsken just sanoit ettei ole mitään vikaa. Lähdimme sieltä joku Clom-jotain resepti kädessä ja lupasimme palata asiaan ensi kierrossa. Minua alkoi jotenkin hirvittää, eikä juuri rönkityt sisäkalut ainakaan poistaneet sitä tunnetta, että minä ristin nyt jalkani kiitos.

Olisin toivonut, että olisi jotain pelkkiä avustavia hormonitabuja, joilla voisi tukea vaikka kiinnittymistä, mutta tuo toiminta tuntui enemmän rahastukselta. Nooh, jahka seuraavat menkat taas alkavat ja alkaa ketuttaa, sitten olen taas valmis mihin vaan sellaisen pienen, isin tai äitin näköisen vaavin takia.
 
Voi mahoton!!! Ihanaa tyty :heart: miekin varovaisestit onnittelen, vaik en haluu sit viä liikaa hehkuttaa. Mitäs miehes sano, kerroitko hälle jo?? Niin eihän hän viä oo sieltä pohjosesta tullu??? Sori jos mult on menny toi ohi...

Huhtityttö Kiva kummiskin et oli hyvä lekurikäynti siinä mielessä et paljo ehittiin tutkiin eikä mitään kovin vakavaa ees löytyny. Musta sikäli ei ainakaan iän puolesta pitäs viä kiirettä olla. Itekin oon 30v enkä pidä itteeni kyllä yhtään vanhana tähän touhuun enkä ajattele niin et itelläkään ois mikään hoppu saada kakkosta...siis iän puolesta, muuten sit oiskin ;) :whistle:
Nyt on ainakin röörit huuhdeltu, sehän saattaa joillain tuoda tärpin. Ja sit noi clomit varmistaa sen et ovuloit...ainakin sitä sillä haetaan et musta ihan hyvin voitte noilla eväillä kattella nyt hetken enneku sinne inssiin menette. Peukkuja teille!!
Täälä tänään tullu rusehtavaa tuhruvuotoa. Nyt mä jo muistankin että mitä nää menkat mulla on aina ollu. Eli ainakin sillon kun en ovuloinu, menkat oli pelkkää tuhruttelua pari päivää eikä muuta. Eli jos joku päivittää niin tänään ois kp1.
 
Moikka..ja kiitos onnitteluista..vaikkakin en niitä kovin iloisin mielin vilä ota vastaan kun se haamujen haamu tosiaan on viel haamujen haamu ja nyt dpo11, eli kaikki on viel mahollista..pelkään ihan pirusti et ne menkat alkaa viel |O niinku ain..ihan aina.. :ashamed:
Muisku siis en oo miehelle vielä mitää pihahtanukkaa, vasta ku kunnon plussa ja menkat myöhässä..haluun yllättää ja olla varma et oon raskaana.Niin liian monta kertaa oon kertonu etukätee et"ehkä"tärppäs ku haamu tullu,mut sit vuoto alkanukkii..joten miulla on jo tehty semmonen ihana rasia jonne paan sit r-tikun jossa on plussa sit joskus ainakii =) mihellä on tulossa parin viiko pääst synttärit,joten taidan säästää yllärin mihelle siihe päivää..jos mitään kerrottavaa on :| Laitan muute siulle muisku sit kp1 tälle päivälle..sano sit jos pitää korjailla.Nii ja hienoo jos uutee kiertoo pääsit eikä kierto venyny kaamee pitkäksi,vaikka tuhru ei ookkaa kivaa :kieh: tiiän sen!
huhtityttö oot varmaa tosiaa ne clomit saanu mistä muisku jo puhu.Ja nitä vaan popsii ja makkariin =) toivotaa et niide avuil ainakii ovuloisit useemmi ja tärppikii tulis.
 
Onnea Tyty ja toivotaan et se nyt tärppäsi oikeesti.
Lumi: Ei mulle tullu ku eka päivänä pää kipeeksi (saattoin johtua myös muusta kuin clomeista) ja niitä "kuumia aaltoja" on jonkun verran, enemmän melkein nyt clomien jälkeen (tiedä sitten saatan kuvitellakin ne).
ON: tänään kp 11, oviksen tikuttelut aloitin tuolloin kp 9 mutta vielä näyttää hailakkaa, jospa se jossain välis kypsyis se munasolukin... Nyt tosin jostain sain kuumetta, koko päivän oli ihan tööt-olo ja kurkku kipeä ja hartiat jumis. Mittasin äsken kuumeen ja perhana sehän näytti 37,8, ilmankos oli olo tukalla.. :ashamed:
 
Mahtavaa Tyty, varovaiset onnittelut täältäkin! Toivottavasti on masuasukki matkassa...

Huhtityttö hyvä ettei mitään varsinaista vikaa löytynyt, voit siinä mielessä huoahtaa ja toivottavasti saat Clomeista apua... Ei 30 mun mielest oo vanha, ite oon jo ylikin... Mut tietysti kyl sitä toisinaan tulee mietittyy et oisinko tullu nuorempana helpommin raskaax, mut sepä ei koskaan selviä ja toisekseen ei sellasii kande paljon pähkäillä...

ON: Täs on alkanu mielikuvitus kehitteleen taas vaikka mitä... vaikka kuinka yritän ajatella ettei turhia toiveita kannata itteensä valaa... on vissiin kolmena pvänä jossain vaihees pvää posket hehkunu niin et tuntuu et ois pientä lämpöö ja tänään tuntu sit tosissaan 37,2 näytti mittari ja sit nenä on ollu eilen ja tänään tukossa... mut en tiä oisko vaan tavan flunssa tulollaan ku on kurkkukin vähän hellänä... tässä alkaa jännitys taas kerran tiivistyy, tahdoin tai en, sillä Terot vähenee ja täti lähenee... tuskin täs toivetta muusta on kun kumminki heti kohta kierron puolvälin jälkeen alkoi jo tutuksi tullut juilinta mahassa... sitä on nyt ehkä vähemmän ollu ku ennen mut on ollu kumminkin...
 
pilvilinna tein vielä aconilla testin jokin aika sitte..tosin pissi ollu vaa 3h rakossa ja nega sekin :ashamed: oon miettiny et paljonkoha maksas jos kävis labrassa kahtoo et onko yhtää hcg:ta veressä..mut taitaapa olla halvempi vaihtoehto vaa oottaa torstain menkkoja.. :/ ja varmaa labra tätikii pitä minuu iha idarina jos menisin dpo 12 labraa :ashamed:
 
Tyty Voi harminpaikka. Ehkä se labran maksaminen olis tuhlausta, koska jos olet raskaana, se näkyy ennepitkää jokatapauksessa. Eiks sulla oo ollu tosi monta noita kemiallisia? En nyt muista :ashamed: mutta onko siihen mitään syytä yritetty etsiä? Sehän voi olla jokin tosi pieni juttu, joka voidaan helposti korjata. Kun sulla hedelmöittyminen kuitenki tapahtuu helposti niin se on vain ajan kysymys milloin odottelet pienokaista ;)

ON: Täällä oli ovis sunnuntaina. Kivut oli melkoiset. Ollaan nyt sit pupuiltu joka päivä (vaikka pitäis ilmeisesti joka toinen) mutta ei oo malttanu. Nyt on jotenki todella kummallinen olo. Niinku tuntuu että nyt tavara meni perille. Ei sitä osaa selittää, mutta tuntuu vaan nyt jotenki et kaikki meni putkeen :LOL: Ehkä johtuu siitä että todella tunsin oviksen ja ajotus oli nappi sekä pitkästä aikaa seksi on ollut ihanaa, eikä vain siittämistä. Myös ovistestissä oli voimakkain viiva ikinä! Mutta tiputaan taas sitte kahen viikon päästä korkeelta. :kieh: Nyt on vaan positiivisuutta ilmassa.....
 
pilvilinna joo miulla on ollu jo 5 kemiallista peräkkäi ja tää on sit kuudes..oon lekurilla juossu, kokeita otettu ja ultrattu. Tähä mennes ei oo löytyny mitää syytä miks ei tärppää..lääkäri vaa sano et "huonoo tuurii..elä ajattele koko aisiaa ni se tärppää kyllä" vittu mitä paskaa.. |O joha se on nähty et eit tärpää..vasta ku vuos täys yritystä ni pääsee tutkimuksii..pitäs vissii lopettaa koko yritys ja mennä yk12 suoraa lekurille ja sanoo ettei oo tuloksii tullu.. :kieh: oon niin huonolla tuulella..tämmönen on perseestä..

Hienoo muuten et sait oviksen bongattu ja ootte päässy hyödyntämääkii sen ;) nyt ei muuta ku piinaviikkoja viettää ja kyttää oireita :D
 
Joo mustakin tuntuu että noi lekurit välillä oikein sabotoivat elämää. Kuinka voi olla ajattelematta koko juttua kun sen aina muistaa kun joku naapuri työntää lastenvaunuja.. Mut on kyl huono tuuri jos 6 kemiallista peräkkäin, jospa ei olis...
ON ovistesti näyttää edelleen hailakkaa |O , tapahtuis ees jotain et tietää toimiiks nää clomit ja terot.. Kp 12, vielä ei luovuteta, mutta turhauttaa kun perjantaina pitäis alottaa taas terot..
Tää lämpö/kuume on kyl vähän outo, mut tuskin liittyy mihinkään.
Ja jospa se onnistais pilvilinna!
 
Voi kettu! Mie kun ajattelin et nyt tuun onnitteleen sua tyty, mut joutukin lukeen kurjia uutisia. Oon niin pahoillani sun puolesta! Tos ehkä syy miks ei kannattais testata niin ajoissa...mut toisaalta et sit tietäis niistä kemiallisista.
Kyllähän ne muuten terveyskeskuksessakin ottaa verikokeen ku soitat vaik neuvolaan. Jos mul ois hinku päästä kokeisiin niin valehtelisin vaik sit vähän noita kiertopäiviä...vaik juu, eihän niin saa tehä. Yksityiselle en tosiaan minäkään lähtis mitään labroja tekeen, kun asian kuitenkin pian saa teitää jos täti tulee tai sit jos muutttuukin viä parin päivän päästä plussaks. Äh, kurja juttu kuitenkin :hug:
Tääl siis kp2, mut eipä vuotoo oo juuri ollu. Tänäänkin tuli vaan sellasta aivan ruskeeta tuhrua niin et pikkuhousunsuojalla pärjää oikeen hyvin. Onks kellään muulla tällasta jolla ei ovista aina tuu??? :/ Kun sit jos se ovis mul on ollu niin sillon menkatkin sit tulee normaaleina...tai no on ne aina olleet aika niukat, mut siis ainakin kunnon verta ja sidettä ilman ei pärjää. Mut eipä täs auta muu kun toivoo et uus kierto tois ees sen oviksen!
 
rusina voithan odottaa muutaman päivän lisää ja alottaa terot vähä myöhempää,et kerkeis se ovis tulla enne terojen ottoo =) sillee miekii tein joskus ku söin niit teroja.
muisku tiiän piinaavani itteni noil kemiallisilla ku testaan liian aikasii..mut kun sitä plussaa aina toivoo..ja sit toivoo et jos jotai ees näkyis esim dpo 12 ni ei ainakaa olis kysees kemiallinen.. :snotty:
Tuntuu et aina tulee vastaa joku jolla pieni vauva tai iso masu :'( tänää tirautin pari kyyneltäkii ku tuntu nii pahalta kahtoo telkkarista "meille tulee vauva"ohjelmaa..
 


Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

Jennyli.............68/30............yk................?....................?
gilmore..........44/30-32.......yk15...........esikko..............ei vielä mitn.
Tanjusha82.....43/30...........yk 10..........kolmas..........clomit+t erot
Milliäinen.........34/35.............yk ?..........esikoinen.......aridimex
stellina.............31/?..............yk13.........esikko...........clomit
tyty86.............30/30-35.........yk7..........esikoinen..........ei vielä mtn.
Piglet..............27/27-29........yk10..........esikoinen........terot
Evenstar.........26/43-46......yk1/09....esikoinen..........metut
Rouva B..........24/?................yk5(tjot3v)..esikoinen.....puregon.
Velvet Kiss......23/30............yk11........esikoinen.......terot+clomit
mama-84........23/28.............yk 23.........toinen............ei vielä mtn
nalleperhe......23/26-30.........yk7...........toinen..............terot
Äitee73...........23/?................yk8..........kakkonen........terot
Hulda Tilda......22/?............yk14.........kolmas............clomit
Lumi-..............22/27.............yk9..........esikoinen.........terot+metut
moore.............22/30............yk2...........kolmas............terot+clomit
huhtityttö.......19/28..........yk23............esikko.............ei vielä mitn.
pilvilinna..........16/28-?........yk 12........esikoinen.........clomit+luget
rusina85..........13/?..............yk5............esikko.............terot+clomit
titonia.............9/??.............yk13......esikoinen........clomit +terot
Rosetta...........9/34-?...........yk 13........esikoinen.........ei vielä mtn.
Pantalaimon....9/??...........yk14.........esikoinen.........clomit
Hemuli1981.....4/28-38.........yk5..............?................clomit+terot(ei vielä käytössä )


Imettävä kuumeilija:
Muisku78...........3/?............yk2.........toinen.......ei vielä mitn.
Taustalla
Tähtisäde


MIA = Missing In Action
Julietta.............107/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milo.................93/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
suikku.............83/29-32.......yk 13........esikoinen.......clomit+terot
juttis...............76/30-38.......yk 3..........esikoinen.......terot



Haamuilijat:


Plussanneet:

Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa
Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............27.3.2009.................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala...............24.4.2009.............yk 2........esikoineN
Emili................?............................yk9...............?
Aurora72........?............................yk5...1.yhteinen
 
Huomenta!
Eli siis tänä aamuna vielä testattu aconin 10mIu r-testil nega :( eli siis en tiiä oliko kysees kemiallinen vai joku härö testi sillo ku sen haamun sain..noh..nyt puskee jo normi menkkoja edeltäviä finnejä naaman täytee :kieh: huomenna on kp:t finaalissa joten huome aamul vaa rievut kehii ja uutee kiertoo..mies tulee loppuviikosta kotia..onneks.on jo kauhee ikävä..
Eli siis voin viel päivittää tän viiko aikan listaa muutaman kerran, mutta sitten annan sen tehtävän jollekkin muulle, kun lähen sinne lappii..loma tuleeki hyvää välii..tää kierto on ottanu yllättävän koville kun ei tärpänny.. :| aika masis fiilis..vituttaa sikanaa..
Mitäs muille kuuluu? mikä on rouva B:n tilanne..onko tärpänny inssi?? :wave:
 
Kutsu lapsettomuuspolille saapui eilen vain viikko lähetteen laiton jälkeen. Sanoisinko että aika nopeaa toimintaa julkiselta puolelta.
Soittelin sinne äsken miehelle simppa analyysi ajan ensi viikon torstaille.
Sitten kun saadaan simppatestin tulokset varailen pariskunta aikaa =) .
 
Kiittis kaikille tervetulotoivotuksista. :flower:

Omiin tietoihin kertausta, kun tuossa kp-listassa näkyypi kysymysmerkkejä...

Yrityskerrat alkanee alkuvuodesta 2009 eli tässä vaiheessa ei vielä yk:ita (voi laittaa esim. yk1/2009), haaveissa esikoinen ja apuna tällä hetkellä vain metut (PCOlainen kun olen), inssien myötä sit varmaan aluksi clomit tai Arimidex ja ehkä terot. Mutta sekin tarkentuu myöhemmin, kunhan hoidot päästään aloittamaan.
 

Yhteistyössä