Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Miekin katoin sen =) ja itkuhan siinä tuli kun tuli niin surku olo.
Yksikin pariskunta oli saanut seitsemän vuoden aikana kuusi keskenmenoa saivat sitten kuitenkin lopulta terveen tytön. En kyllä tiedä mistä repisi vastaavassa tilanteessa voimia yrittää vaan aina uudelleen noin monen keskenmenon jälkeen.
 
Rouva B Mie menin heti kattoon taas tota donnaani kun sie sanoit et linssii pitää kääntää oikeen kunnolla. En oikeestaan ees ollu tajunnu et se vaikuttaa siihen näkyvyyteen noin paljon, vaik tiesin tavallaan et toimii kuten mikroskooppi. Ja oon mie sitä käännelly aina vähän suuntaan ja toiseen, mut nyt siis hokasin et se ihan kunnolla liikkuu se linssi siinä. Eipä siel kyllä silti oo kummempia näkyny. En usko et siitä kuitekaan oo kii vaan siitä et ei siis ovuloinu ainakaan tällä kierrolla.
Ens kuulle pitäs se kystakontrolli kohta varata. Siel sit ainakin näkee jotain. Mihinkähän aikaan kiertoa se vaan kantsis varata??? :|
Niin ja toivotaan et B näkyy kunnon munis ultrassa!! Kyl mie luulen et piikeillä saa kunnon kasvut aikaan. Mut tuuhan sit kertoon!
tyty Hienoo et saitte simpat viä matkaan! Ja just oikeeseen aikaan! Toivotaan et tärppi nyt tulis.
 
Auttakaas nyt naista mäessä. :( Eilen iltapäivällä nousi lämpö ja palelin peiton alla villasukat ja villatakki päällä. Iltaa kohti alkoi kuvotus ja kävin halailemassa pönttöäkin, vaikka ei mitään tullut ylös. :x

Mies oli jo ihan innoissan ja kyseli yöllä, että onko pakko odottaa aamuun. :D Nukuin hädin tuskin viittä tuntia, kun koko ajan mahassa kiersi ja kaikki asennot oli huonoja. No, aamulla sitten testasin tyylipuhtaan negan. :ashamed: Että mitäköhän virusta tää sitten on, kun ei oireetkaan ole helpottaneet? |O Kuulin just, että kyseisen kaltaisia oireita on jonkun virustaudin yhteydessä liikkeellä. Meinasin pyörtyä, kun kiipesin tänne yliopistolle. Sydän hakkasi villisti ja silmissä sumeni. Oli hilkulla, ettei aamupuuro tullut ylös. Yllättävän tyynesti aamulla suhtauduin siihen testiin, mutta nyt on alkanut yhä enemmän v*tuttaa, kun olo on niin kehno. Prkl. :kieh:
 
Älä vielä Pantalaimon luovuta! Kyllä oireet on oikeat, voi vain olla vielä aikaista testailla!

Meillä varmaan aloitetaan "treenit" tänään. Ollaan ainakin hyvissä ajoin liikenteessä. Mies kyllä olisi jo halunnut aloittaa aiemmin mutta itse olen ollut koivet ristissä :LOL: Onneksi ei tarvitse toista houkutella - minulla enemmän on tuohon aktihommaan välillä sellainen olo että :whistle: aina menee vähän maku kun tietää että tavallaan nyt "pitää" alkaa jotakin tekemään jos vauvaa halajaa. No kyllä se tästä kun vauhtiin pääsee :p
 
Moi!

Pikaisesti kommentoin:

Titonia Onneksi olkoon työpaikasta! :flower: Mä olen nyt laittanut hakemuksia moneen paikkaan ja yhdestä on tullut kutsu haastatteluun.. Toivottavasti sieltä saisin paikan! =)

Rouva B teidän loma kuulosti tosi kivalle! =)


Pantalaimon
Jospa se muuttuisi vielä plussaksi! Tai sitten on tosiaan joku ärhäkkä virus, joka on iskenyt!

Ja uusia oli tullut sillä aikaa, tervetuloa! :flower:

Omaan napaan ei kummempaa, kp 9 menossa eikä ainakaan ovisoireita vielä ole näkynyt.. Ensi viikolla gynelle aika, mutta en nyt oikein osaa odottaa siltä käynniltä mitään.. Paino on kyllä tippunut n. 10 kiloa viime kerrasta, mutta en tiedä annetaanko mitään järeämpiä lääkkeitä ennenkuin paino on tippunut vielä lisää ja ollaan lähempänä normaalia painoa??
 


Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

suikku.............71/29-32.......yk 13........esikoinen.......clomit+terot
juttis...............64/30-38.......yk 3..........esikoinen.......terot
Jennyli.............56/30............yk................?....................?
huhtityttö.......36/28..........yk22.........esikko.............ei vielä mitn.
pilvilinna..........33/28-?........yk 11........esikoinen.........clomit+luget
Pantalaimon....32/??...........09/07.......esikoinen.........met.+terot
gilmore..........32/30-32.....06/07........esikko..............ei vielä mitn.
Tanjusha82.....31/30............yk 10..........kolmas..........clomit+t erot
Rosetta...........31/37...........yk 12........esikoinen.........ei vielä mtn.
Milliäinen.........22/35.............yk ?..........esikoinen.......aridimex
tyty86.............18/30-35.........yk7..........esikoinen..........ei vielä mtn.
Hemuli1981.....17/28-42........yk 4..............?................clomit+terot(ei vielä käytössä )
Piglet..............15/27-29........yk10..........esikoinen........terot
Rouva B..........12/?................yk5(tjot3v)..esikoinen.....puregon.
Velvet Kiss......11/30............11/07........esikoinen.......terot+clomit
mama-84........11/28.............yk 23.........toinen............ei vielä mtn
nalleperhe......11/26-30.........yk7...........toinen..............terot
Äitee73...........11/?.................yk8..........kakkonen........terot
Hulda Tilda......10/?............yk14.........kolmas............clomit
Lumi-..............10/27.............yk9..........esikoinen.........terot+metut
moore.............10/30............yk2...........kolmas............terot+clomit
titonia.............7/??.............09/07......esikoinen........clomit +terot
rusina85.........?..................yk4............esikko.............terot+clomit


Imettävä kuumeilija:
Muisku78...........28/?............yk1.........toinen.......ei vielä mitn.
Taustalla
Tähtisäde


MIA = Missing In Action
Julietta.............95/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milo.................81/34...........yk 6........esikoinen.....clomit



Haamuilijat:


Plussanneet:

Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa
Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............27.3.2009.................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala...............24.4.2009.............yk 2........esikoineN
Emili................?............................yk9...............?
Aurora72........?............................yk5...1.yhteinen
 
Tyty: Sinä aamuvirkku! Miten sinä tuohon aikaan jo listoja päivittelet! :eek: Ylensä mie oon seiskan aikoihin eka näissä pinoissa. :LOL: Mitäs sinä muuten sinne Lappiin, ihanko vaan rentoutumaan ja nauttimaan ruskasta, vai? Vai pitämään ukkelille seuraa? Ja tekeekö mies siellä samaan aikaan hommia,eli pääsettekö kaksistaan nauttimaan Lapista?

Lumi: -10kg on jo kyllä aika paljon, luulis että pääsisitte jo etenemään+ Kun eihän sen painon pudotuksen tarvinnut olla kun 5kg että se jo vaikutti raskautumiseen tosi suotuisasti. Onnittelut onnistumisesta kilojen karistamisessa! Ja kiitos, loma oli aivan ihana, ikävä jo takaisin taas (oliskohan se sit kaheksas Rooman matka?) :heart:

moore: Mekin aloitettiin treenit tänään aamulla! :p Mulla vaan on sellanen ongelma, että ma ois inssi, tai sit inssi on sillon kun ovistesti plussaantuu. Ja sitä ennen miehellä pitäs olla 2vrk pidättäytyneenä. Mutta sitä ennen taas olisi hyvä jos olisi "siemennetty". Että ei ole helppoa ei arvailla millon voi vielä "harjoitella".

Muisku: Miun mielestä kysta kontrollissa ei oo sinänsä kierron vaiheilla väliä, muuta kun että usein ne poistuu kuukautisten mukana. eli kannattaa odottaa kuukautiset ensin. Miun kysta on muuten kokoajan kutistunu! Se on häviämässä pois! Jee!

Minä: Kävin sitten eilen siinä ultrassa! Ja ihan hyvältä näyttää, toisella puolella on pienempi folli (joka ei ehkä ehdi kasvamaan tähän kiertoon) ja oikealla puolella on isompi, ihan kivan kokonen folli. Eli kaksois riskiä ei tässä kierrossa pitäis olla.
Vaikka itsekkäästi tunnustan, että ei se miusta mikään riski olisi, kun kaksi lasta kuitenkin haluaisin ja molemmat raskaudet vaatisivat näitä hoitoja. :kieh: Mutta vauvan kannalta parempi ja turvallisempi tietty tulla yksitellen.
Limis oli kasvanut 3.5mm:stä yli kuuteen jo, ja sitä vielä kasvatetaan lugeilla inssiin jälkeen.
Näillä näkymin inssi olisi maanantaina JOS ovistesti ei näytä plussaa jo ennen sitä.
Sain siis Väestöliitosta niitten omia pissatestejä, ja tässä ootan että rakko täyttyy, jotta voisin tehdä sen.
Kaiken kaikkiaan siis täällä menee oikein hyvin! Pistoksia jatkan vielä pari päivää sillä 50IU, se oli ihan toimiva määrä mulle. Ostin myös apteekista maitohappobakteereita ja raskausvitamiineja (joita suositellaan raskautta toivovillekin). Jotta ois sekin puoli kunnossa. Kalaöljyä on tilattu lisää, mut on vielä matkalla...

Kaikki hyvin siis täällä! Eniten jännittää se Pregnyl-pistos kun se pitää ite pistää tavallisella neulalla. :( :eek:

-B
 
Kyllä se eilinen oli mahatautia vain. Tänään on olo jo parempi. Tutut tätioireet ovat jo alkaneet, joten se tästä kierrosta. :( Viikonlopuksi tulee "pakollinen" palstatauko, tulen ensi viikon alussa ilmoittamaan uudet kp:t. :ashamed:

Hauskaa viikonloppua kaikille!
 
rouvaB päivitin listan aamul enne duunii lähtöö =) en muuten olis niin ajoissa liikkeellä..Ja siis mies on lapista kotosin ja sen äiti + monet muut sukulaiset asuu siellä. Joten meen kahtoo ekaa kertaa anoppiini :D ja muita sukulaisi..plus et pääsen ekaa kertaa lappii..jännittää :p ollaa oltu yli vuos yhessä ja asutaaki saman katon alla enkä oo yhtää ukon sukulaista nähny viel..saatikka anoppii :LOL: et meillä näin..ja mies ei tee siel duunia,koha sukuloi ja mehästää. Siulla oli kyllä hyviä uutisia sieltä ultrasta =) ihan jännittää tein puolesta et miten inssin käy..!
pantalaimon :hug: jopas on taudin iskeny.. :/ oisi voinu olla muuta ku vatsaflunssaa..siltikkään en luopusi toivosta.. ;)

Kohta tulee serkku tytöt tänne v.lopuksi..joten palailen ehkä palstalle vasta sunnuntai iltana :wave:
 
Lumi- Musta kans toi painonpudotus kuulostaa jo tosi hyvältä! Jos siusta itestä tuntuu niin sanot vaan rohkeesti et haluisit jo jotain "troppia" lisää.
Rouva B Hienot ultranäkymät sulla ollu. Ihan siis optimaalinen tilanne ja toivotaan et maanantaina pääsette sit sinne inssiin ja kaikki sujuu hyvin. Milläs sie sit muuten ne puregonit pistit?? Kyl mulla oli muistaakseni molemmat ihan samanlaisilla piikeillä :/
Jee, tänään alkaa maajussille morsian!! :D Mie oon ihan hulluna noihin tollasiin ohjelmiin. Sinkkuäidille sulhanenkin piti tietty kattoo. On niin kiva jännäillä toisten puolesta ja miettii et ketkä sopis yhteen. Ohan tuo ihan hömppää...mut niin oon kai mie itekin! =)
 
Moikkelis moi!
Muisku78 en ole menos ultraan, toivotaan että noi clomit toimii niin kuin pitää. Ajattelin ens viikolla soitella sille gynelle ja kysäistä että tikutanko ovista ja siirrän sen mukaan noi terot. Luulen tosin et se sanoo ettei välttämättä tarvi (uskoo vahvasti sanontaan " ei kukko käskien laula"). Saatan siis ekan kierron mennä ilman tikkujakin, koitan muulla keinoin bongata oviksen.
Tosin mulla on nyt semmoinen ongelma että olis tänään pitäny ottaa terot illalla viimoisen kerran, mutta täti saapui jo nyt. Syönkö vai jätänkö syömättä ton viimeisen teron? Ja kai aloitan jo sunnuntaina sit ne clomit (määrätty kp. 3-7)?
 
Muisku Täältäkin löytyy Maajussille morsian fani :wave: Saas nähdä miten sitä tulee seurattua, tuleeko se nyt aina perjantaisin? Ennenhän se tuli sunnuntaisin..? Mutta joka tapauksessa ihanaa kun se taas alkaa =)

Pantalaimon :hug:

Rusina Mä jättäisin tuossa tilanteessa sen viimesen teron ottamatta, kun ei sillä enää ole vaikutusta. Mutta noista clomeista en osaa sanoa..

Tyty Toivottavasti lapin matka menee hyvin =) Parin viikon päästäkö olit lähdössä? Varmasti tosi ihanaa, ruska parhaimmillaan!

Rouva B Sulla tilanne näyttää hyvältä! Minäkään en yhtään pitäisi pahana, jos saisi kaksoset =) Jotenkin monesti sitä jostain syystä mietinkin, ihan käytännön asioita, vaikka kenelläkään tuttavalla ei edes kaksosia ole. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, jos sellainen ihme vaikka tapahtuisikin =)

Omaa napaa sen verran, että ovis oireita ei ole vieläkään.. Vähän tuntuu, ettei ehkä tässä kierrossa sitten tulekaan kun muuten on ollut niin alkukierrosta se ovis. Mutta jotenkin nyt tuntuu, että ei se haittaa, kun on edes se lääkärikäynti tässä kierrossa niin edes JOTAIN tapahtuu :D Kokeillaan, josko sieltä jotain järeämpiä lääkkeitä saisi ensi kiertoon!
 
Empä ole ehtinyt/jaksanut aikoihin kirjoitella tänne. Ja heti aluksi omaanapaa.. Mulla olikin superlyhyt kierto, 26 päivää, jotenka kun ultrassa kp 13 näkyi suuri folli, niin se varmaan irtosi ihan lähipäivinä silloin. Näköjään siis clomit aikaistivat ovista edellisessä kierrossa, kun jossain vaiheessa gyne sanoi, että mulla ovulaatio tapahtuu luultavasti myöhään. Koskaan en siis ole ovistikuilla ovista saanut näkyviin, ja nyt clomien kanssa on niin kuivaakin koko ajan, etten yhtään tiedä milloin ovis on. Tässä kierrossa jatkan clomeja, mutta en käy ultrassa. En tiedä osuiko ajoituskaan oikeaan viime kierrossa, ja tässäkin kierrossa mies lähtee viikoksi työmatkalle kp13, joten täytyy vaan toivoa että ovis olisi taas ajoissa.

Nyt on siis menossa kp 10. Alkukierto menee kyllä aina masentuneissa fiiliksissä, mutta viikon kuluttua sitä alkaa taas katsoa eteenpäin ja miettiä mahdollista seuraavaa laskettua aikaa :). En aio vielä luovuttaa, vaikka toivottomalta tää välillä tuntuu!!
 
Moi!Mahtuisko mukaan tähän pinoon? Tuolla lapsettomuuspuolella olenkin jo, mutta siellä keskustelu hieman hiljaista.

Meillä siis lyhyesti tilanne tämmöinen: esikoista on toivottu syyskuusta 2007 alkaen, ensiksi ihan tjottailemalla, sitten jo hieman enempi panostamalla (ovistikuilla jne) ja vuoden tullessa täyteen yritystä hakeuduttiinkin sitten jo yksityiselle tutkimuksiin ja hoitoihin (Treen VL). Siellä mulla todettiin PCO-tyyppiset munasarjat, ja ongelmana siis ovuloimattomuus.Tässä kierrossa kokeiltiin ekan kerran clomeja (1 tbl kierron 3.-7.päivä ) jolla ei vastetta tullut. Nyt oottelen menkkoja alkavaksi (kp 19 meneillään) ja ens kierrossa kokeillaan kasvatella follia Arimidexin voimalla.Kova on jo nyytin kaipuu täällä, välillä itkettää ja tuntuu jo ihan epätoivoiselta, välillä sitä jo elää ihan vaaleanpunaisisssa vaavihaaveissa!Rankkaahan tää lapsettomuus ja odotuksen pitkä odotus on, tunteiden vuoristorataa. Mutta toivossa eletään....

Kaikille isot plussatuulten toivotukset ++++++++++++++++++ :whistle:
 
stellina Tervetuloa vaan tänne palstailemaan ja kuumeilemaan!
rusina Mullakin vuoto alko silon muinoin jo ennenku terot oli syöty loppuun ja sillon jätin kyllä viimeset tabut ottamatta. Ja clomit mä sinuna alottaisin ihan nyt sit sunnuntaina jos se kerran kp3 on...mut tää siis mitä mä tekisin!
Mul alko eilen joku ihme vatsatauti :kieh: Siinä iltapäivällä heti ku olin tännekin kirjotellu alko tulee paha olo. Sängyssä vaan makoilin ja sit alko ihan oksettaa. Pakko oli mennä vessaan ja työntää sormet kurkkuun :eek: :( Loppuillan oksentelinkin sit ihan sujuvasti ilman sormia ämpäriin kun en sängystä enää voinu liikkuu. Oli kyl niin huono olo että!!!! Yön pyörin ku mahaa väänsi... niin mul ois ollu yövuorokin töissä, mut pakko oli sinne illalla soittaa et en pääse... ja nyt aamulla on ollu jo parempi olo. Tosi heikko, mut johtuu varmaan siitä ettei oo kohta vuorokauteen syöny mitään. Lekuriinkin pitäs lähtee hakeen saikku-todistusta, mikä musta on kans niin naurettavaa et pakko vääntäytyä sinne viimesillä voimilla jos yhen päivän oot pois. Mut ei auta, mentävä se kohta on, kuhan vaan saa itestään irti nousta täältä sängystä. Mies lähti johki reissuun päiväk ja vei onneks likan mummulaan...mie en ois varmaan kyenny sitä viihdyttään täälä yksinäni koko päivää.
Niin ja kp29 ja tätiä oottelen jo kovasti!
 
Stellina tervetuloa vaan!
Joo mä jätin sen viimeisen teron syömättä ja tänään vetäsin sit sen ekan clomin. Jännittää tuleeko niistä haittavaikutuksia, tarpeeksi hyvin ymmärsin tuon saksan kielisen tuoteselostuksen, varsinkin haittavaikutuksien kohdalta ;) . Eli siis mulla on noi saksalaiset clomhexalit. Toivottavasti niillä saadaan nyt aikaseksi jotain pientä tähän maailmaan..

Mies lähti jänömetälle ja jo se sieltä soitti kohta että mites se ksylitoli olikaan koiralle myrkyllistä.... Oli koira oksentanu onneksi sen pois jo.

Joo mullekin kelpais ne kaksoset vaikka heti, en olis uskonutkaan että tämä lasten teko voikin olla niin vaikeaa meille, nuoria kun ollaan ja muuten terveitä. Kaikki otetaan mitä annetaan :LOL:

Ja koitahan muisku parantua, mie menen kahville.
 


Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

suikku.............73/29-32.......yk 13........esikoinen.......clomit+terot
juttis...............66/30-38.......yk 3..........esikoinen.......terot
Jennyli.............58/30............yk................?....................?
huhtityttö.......38/28..........yk22............esikko.............ei vielä mitn.
pilvilinna..........35/28-?........yk 11........esikoinen.........clomit+luget
Pantalaimon....34/??...........yk13.........esikoinen.........met.+terot
gilmore..........34/30-32.......yk15...........esikko..............ei vielä mitn.
Tanjusha82.....33/30...........yk 10..........kolmas..........clomit+t erot
Rosetta...........33/37...........yk 12........esikoinen.........ei vielä mtn.
Milliäinen.........24/35.............yk ?..........esikoinen.......aridimex
stellina.............21/?..............yk13.........esikko...........clomit
tyty86.............20/30-35.........yk7..........esikoinen..........ei vielä mtn.
Hemuli1981.....19/28-42........yk 4..............?................clomit+terot(ei vielä käytössä )
Piglet..............17/27-29........yk10..........esikoinen........terot
Rouva B..........14/?................yk5(tjot3v)..esikoinen.....puregon.
Velvet Kiss......13/30............yk11........esikoinen.......terot+clomit
mama-84........13/28.............yk 23.........toinen............ei vielä mtn
nalleperhe......13/26-30.........yk7...........toinen..............terot
Äitee73...........13/?................yk8..........kakkonen........terot
Hulda Tilda......12/?............yk14.........kolmas............clomit
Lumi-..............12/27.............yk9..........esikoinen.........terot+metut
moore.............12/30............yk2...........kolmas............terot+clomit
titonia.............9/??.............yk13......esikoinen........clomit +terot
rusina85.........?..................yk4............esikko.............terot+clomit


Imettävä kuumeilija:
Muisku78...........30/?............yk1.........toinen.......ei vielä mitn.
Taustalla
Tähtisäde


MIA = Missing In Action
Julietta.............97/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milo.................83/34...........yk 6........esikoinen.....clomit



Haamuilijat:


Plussanneet:

Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa
Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............27.3.2009.................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala...............24.4.2009.............yk 2........esikoineN
Emili................?............................yk9...............?
Aurora72........?............................yk5...1.yhteinen
 
Iltoja!
täällä on v.loppu vierähtäny mukavissa merkeissä =) eilen käytii serkkujen kaa shoppaa ja leffas..perjantain treenattii pumpissa..nyt iski yksinäisyys ku tytöt lähti ja mies lapissa :/ on jo ikävä sitä ukkoo..ja on viel yli viikon lietsussa :( Tänne ei muuten mitään erikoista..loppukierrossa ollaan..lumi lähen 2viiko kuluttuu lappii..ja siellä pitäs olla viikko =) ootan iha intona sitä ku en oo tosiaa koskaa siellä käyny aiemmi..ja ruskakii on,tykkään syksystä tosi paljon..
rusina toivotaan et välttysit colmien sivuvaikutuksilta..ja saisitte kunnon follin aikaan =)
muisku mimmones vointi siellä on? aika kovan tauvin iski sinnuu..
 
Heipat kaikille!

Rouva B tsemppiä sulle maanantaille! Mä oon kans syöny sellasia monivitamiineja joita suositellaan raskautta yrittävillekin... Ja välillä maitohappobakteereja... tarttis kait hakee niitä uus satsi, kun onhan ne hyödyllisiä muutenkin... ainakin uskon niin :)

Muisku78 koitahan parannella ittes!

Tyty86 mä oon käyny lapissa talvisin, en tosin viimeseen kolmeen talveen, mutta helmikuussa ajateltiin taas mennä käväseen... Rentoutumaan... Mukavaa sukulointireissua sulle!

Mä katoin kans yx ilta sen ohjelman keskenmenoista ja surullinen mielihän siitä tuli... Ja en kyl kässää et mistä ne ihmiset ammentaa kaiken voiman ja uskon yrittää aina uudelleen..

Ommaa nappoo: Ovistuntemukset oli suurimmillaan eilen, tiedä häntä sitten oliko oikeesti ovis kun viime kierrossa oli ja ei se kumminkaan joka kierrossa tuu...meikäläisel on ikääkin jo yli kolmenkympin, joka varmasti vaikeuttaa asioita... mulla on joka kierrossa varmaan neljänä pvänä enemmän tai vähemmän juilimista mahd. oviksen aikaan ja nyt juili kyllä ihan selkeesti vas. munasarjan puolelta... ja kyllä huomaa noina neljänä pvänä että "kosteusprosentti" on paljon suurempi ku normisti ja halujakin siten enempi... niin ku jotakuta ny kiinnostas, mut oonpahan pistäny merkil...
Oon koittanu kehitellä kaikenlaista muuta ajateltavaa ettei vauvahaaveet pyöris kaiken aikaa päässä... alotin uuden harrastuksenkin, jos sekin veis osan ajatuksista muualle... Ja olen kieltäny itteeni uskomasta enää mihinkään "oireisiin" kun tuntuu että niitä aina tulee kehiteltyy ja sitten pettyy kerta toisensa jälkeen... oon koettanu hokee ittelleni et sit voin alkaa haaveileen plussasta ku ennen tädin kyläilyaikaa ei oo mitään oireita tai tuntemuksia... koska niin sen täytyy mennä kerran muutoin noita oireita riittää vaikka täti jo kuikuilee nurkalla... no joo, tää oli tällasta jorinaa, mutta ei kait sitä parempaa voi oottaa ku tähän aikaan yöstä täytyy tulla tänne avautumaan...
 
Kiitos kaikille paranemista toivottaville!! :heart: Miun mahatauti meni ohi yhtä nopeeta ku alkokin. Eli sen perjantai-illan oksensin oikeen kunnolla ja yön viä oli huono olo, mut lauantaina pystyin jo tekeen ihan normi juttuja. Kävin lekurissa hakees sen saikku-todistuksen ja siinä ajaessani tuli sellanen olo et pitää varmaan testata :eek: :D Meinaan ku esikoisen kohdalla mullahan oli pahoinvointia ja se alko sillon ihan alkuraskaudessa tollaan samalla lailla et ihan tuli yllättäen huono olo ja oksensin siitä 6 tuntia putkeen ihan siis 10 min välein. No, se helpotti mut oksentelu jatkui, hieman harvemmassa määrin, sen 2,5kk siitä eteenpäin. Eli jostain sain päähäni et pitääpä sulkee sekin mahdollisuus pois et ois tärpänny ja tein testin. Ihan naurattaa näin jälkeenpäin sillä olihan se niin selvä nega ku olla ja voi eikä tosissaan mitään saumaa siihen plussaan ois tässä kierrossa ollutkaan, mut on tämä ihmisen mieli niin omituinen. Pakko on kehitellä noit toiveita vaik tuulesta kun ei niitä muuten saa mistään!
Ymmärrän sua siis nalleperhe todella hyvin ja noi sun juttus on ihan ku kenenkä tahansa suusta tästäkin ketjusta. Eli älä yhtään epäröi kirjotella niitä tännne, kyllä meitä kiinnostaa!!!!
Tosta kaksosjutusta... Minuu jotenkin huvittaa aina ku ihmiset sanoo et tulis vaik kaksoset... Siis mie sanoin ite aikoinani just noin. Melki toivoin et tulis kerralla kaks niin ei tarvis enää synnyttääkkään sit toista kertaa, tai kolmatta jos siis kolme lasta haluisin. Nyt kun yksi lapsi on maailmaan pyöräytetty ja tätä vauva-arkea vuosi pyöritetty niin voin sanoo et oli se luojan lykky ettei niitä kahta tullut :LOL: Tosin tiedän et oon ite sellanen hermoheikko ja laiskakin et kaikille tämä vauva-aika ei oo yhtään niin rankkaa. Eikä se rankkaa tavallaan oo ollu mullekaan, mut ne ekat kuukaudet oli tosi vaikeita ja sit kun vielä "sairastuin" siihen masennukseen niin sikäli. Yks tuttava on myös kertonu jolla kaksoset et siinä saa tosiaan unohtaa koko muun elämän ekaks puoleks vuodeks. Pelkkä imettäminen on jo sellanen ruljanssi ja jos syövät eri aikaan niin öisinkin on ihan turha elätellä toiveita nukkumisesta.
Elkääkä nyt ottako pahalla, en mie mitenkään haluu muka kokeneempana ilkkuu muille joilla ei vielä lapsia ole, en tosiaankaan. Ja suoraan sanottuna nyt voisin jo itekin kuvitella et tämä kakkonen vois vaikka ollakin kakkoset!! :heart: :heart: Kyllähän ne kaksi siinä menee tietysti samalla lailla, eikä siinä sitten mitään vaihtoehtoja oliskaan, selvittävähän se ois kahdenkin kanssa, mut tämä nyt siis vaan mun omaa jutustelua kun tuli vaan tosiaan mieleen kun täälä on muutamat miettineet tota kaksosjuttua.

Kp31 eikä tätiä näy. Tätähän mie odotinkin, mut silti ärsyttää et heti alkaa tää sama rumba näitten kiertojen kans et saapi odotella vaan.


MUOKS Tulipahan taas pitkä sepustus :D
 

Yhteistyössä