Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Hope Toivottavasti ensi viikolla näkyisi jo varma viiva! :D

Alisa Hyvä, että vuoto vähenee, pian se loppuu! Toivotaan, että ultrassa näkyy kaikki olevan kunnossa ja pääsette jatkamaan harjoituksia. =)

Mä alan taas luopua toivosta... Pienimmätkin juilimiset ja nippailut alkaa olla tältä erää historiaa, mutta nyt parin edellisen tunnin aikana on pyyhkiessä tullut jo hyvin vähän vaaleanpunaista. Joten voihan se olla, että se täti pärähtää paikalle myöhässä, jostain kumman syystä... :/
Tänään olin kuitenkin töissä KOKO päivän väsyneempi kuin koskaan aikasemmin ja pahoinvointinen myös, eli kai tässä voi vielä pitää edes pientä toivonhiventä yllä... :saint:
 
Alisa: Ihanan positiivinen jaksat olla! =) :heart: Toivottavasti tärppää pian uudelleen! :hug:

hope: No hö, jospa se ois ollut enne vahvasta plussasta!!++++++++ :whistle:

purmeli: :hug: Toivotaan sitä plussaa!! =)

ON: Mulla tuli muuten ekaa kertaa ikinä ovispäivänä seksin jälkeen sitä vaaleanpunaista limaa.. ;) Mä oon jotenkin niiin innoissaan tästä kierrosta, ei oo pitkään aikaan ollut tällaista.
 
Alisa, mulle tosiaan tyhjennettiin kohtu lääkkeillä, ja mulla sitä kunnon vuotoa ei tullut kuin ehkä 2-3 päivää, ja varmaan kolmisen päivää sitten pientä tuhruvuotoa, niin että pikkuhousunsuojalla pärjäsi. Menkat alkoi ehkä 4 päivää myöhemmin kuin normaalisti. Eli mä selvisin aika helpolla, ainoastaan ne kivut sen tyhjennyksen aikana oli ihan törkeät, sellaiset menkkakivut x 100...

On. täällä tuhruilee, aamulla tuli ihan kunnolla (anteeksi kuvaus) sellaista vetistä, ruskeaa vuotoa. Nyt sitten jomottelee mahaa.
 




LAUANTAI 9.5.2009



Nimi.....................kp:t............yk...........haaveissa.......apuna

Alisa84..............5/?..............yk7...........esikoinen......terot+clomit
Emppu3008.....33/30...........yk 4..........kolmas..........metut+clomit
Evenstar........ 48/26-79.......yk 1.........esikoinen.......metut+clomit
rusina85.........20/31............yk 10....... esikoinen.......terot+clomit
Purmeli83.......33/30............yk4....... esikoinen...terot,metut,clomit
Minime............22/32............yk 14.......toinen.............terot
maikkis123.....18/24-26.......yk9.........esikoinen.........lugesteron
Sero...............8/25-35.........yk 6.........esikoinen........terot
Zande............42/28............yk2.................................clomit
Devi...............16/27............yk9..........esikoinen........terot
Miira...............4/22-27........yk?...........toinen............ei mtn vielä

Taustalla
Duffy
Lily of the valley
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:

Purmeli83


Plussanneet:



Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa


Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2...................................................yk 15........toinen
mama-84.............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009................. yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??....................... yk?.........toinen
Lappitar...............10/1.........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1.........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009..................yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009..................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas :
TYTTÖ 23.3.2009 kello 22.12 rv 36+1 2655g/46.5cm
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoinen
Emili......................?..............................yk9..........?
Aurora72..............?...............................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?.............................. yk7..........toinen
huhtityttö.............?...............................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi:
TYTTÖ syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, 4315g/50cm

 
Noh, mites Emppu? Täti kadoksissa edelleen? ;)

Mulla kyllä taitaa taas niin käydä, että se täti hiipii hitaasti mutta varmasti paikalle. Olishan se pitänyt arvata. :/ Pitää varmaan kysellä teroannoksenkin suurentamista, kun näköjään tuhru alkaa pari päivää ennen terojen loppumista tai sit vaihtoehtosesti myöhässä... Plaah. :headwall:
 
Empun kuulumisia minäkin odottelen?! :whistle: ;) :D :heart:
Peukut on pystyssä+++++++++++++++++++++++ :heart:

purmeli voi harmitus sentään :hug: Kyllähän se kunnon plussa saisi jo tulla kun joka kuu sitä ensin lupailee!!
Mä luulen että sulla kyllä on kiinnittymisyritystä koska ei ne testit aina voi väärin näyttää (mulla ei ikinä )! Jos gynellä käyt ja kyselet nuista teroista niin sinuna kertoisin myös siitä että saat nuita haamutestejä ;)

Alisalle hirmusti halituksia :hug: Ikävä on!! :heart:
Toivon sinulle pelkästään kaikkee hyvää :hug: :heart:



 
Purmeli Toivottavasti ei nyt enteile sitä hemmetin tätiä :( Peukuttaa edelleen sen plussan puolesta!

minime Pakko yrittää olla positiivinen, että jaksaa. Kyllä se positiivisuus sitten kesän lopussa viimestään karisee, jos ei tärppi oo sitä ennen käyny. Voih, toivottavasti tuo kaikki enteilee sulle plussaa ;)

Maikkis Toivottavasti määki pääsisin yhtä helpolla ton tuhruttelun kanssa.

Jennyli Kiitos! :hug: Tuli aivan itku silmään, kun luin viestisi :'( Niin kova ikävä sinne odotuspuolelle :ashamed: Sulle paljon onnea loppuraskauteen :heart:

Emppuuuu Älä pidä meitä jännityksessä enäää :whistle: Toivottavasti ois ihania uutisia :D Jos jaksat, nii mulle vois laittaa tohon listaan kp:ksi tälle päivälle 5 ja yk 7, vaikka yli vuosihan tässä sitä yritystä on ollu.

Huominen voi olla aika rankka päivä, kun oli tarkoitus yllättää tulevat isovanhemmat vauvauutisilla äitienpäivänä, mutta toisinpa käy... Sama tylsä kukkapuska tulee tänäkin vuonna.. :/
 
Täällähän minä :wave:

Aaamuvuorosta kotiutuneena ja toooodeeella väsynä |O Ja aamulla siis negaa testiin, joten päästän teidät piinasta :eek: Mutta olin myös 2kg laihtunut, muutamassa päivässä!! Joten jotain positiivista sentään tähän päivään :p Mutta saa nyt nähä kuinka kauan joudun sitä tätsyä tällä kertaa odottelemaan :kieh: :kieh:
 
Alisa Toivottavasti pian olisi uusia uutisia kerrottavana isovanhemmille vaikka äitienpäivältä jäikin väliin. :)

Jennyli Pitää mainita, jos tulee sinne soiteltua. Täytyy varmaankin se clomiannos ainakin nostaa sinne 2 tablettiin, jos vaikka tuottais tulosta.

Emppu No höh...jospa se plussa kuitenkin vielä tulis, kun ei tätiäkään näy! :D

Tää ruskea tuhru muistuttaa niin elävästi sitä mahdollista km-alkutuhrua. Paitsi, että silloin alkoi ne järkyttävät kivut samalla kuin tuhrukin. Nyt on niiltä onneksi vältytty. Jonkunlaista särkyä ajoittain tuntuu, mutta ei mitään siihen edelliseen verrattavaa.
Välillä tuntuu ihan hurja paine keskellä alavatsaa tai koko alavatsalla, varsinkin makuulla ollessani.
Mutta nyt on kuukuppikin keitettynä valmiiksi niagaran putouksen varalle, eiköhän sille viimeistään ylihuomenna ole käyttöä...
 
Emppu Pahoittelut negasta :hug: Oisko kuitenkin pieni toivon kipinä jäljellä, ku menkkoja ei oo tullu? :whistle: Onko sun kierrot muuten venyny viime aikoina? Mulle voi laittaa tohon listaan lääkkeiksi clomit +terot, kiitos! :)

Purmeli Millos uutta testiä kehiin? ;) Toivottavasti tuo tuhru on ihan harmitonta alkuraskauden vaivaa.

Täällä sitten aloitettu taas kerran lämpöjen mittailu (joka varmasti turhaa tällä hetkellä, eilen lämmöt 36,7 ja nyt aamulla 35,7) sitten on myös greippimehun litkiminen aloitettu :x Voikohan noiden lämpöjen perusteella päätellä yhtään, että missä mennään tuon raskaushormoonin kanssa? Ei varmaan :/ Onneks huomenna on aika gynelle.

Oikein Hyvää Äitienpäivää kaikille Äideille! :flower: (Eikös täällä ainakin muutama äiti oo? :D)
 
Hyvää äitienpäivää :flower:
Tulin vierailemaan ja kysymään teiltä vähän vinkkiä.
Itsellä alkaa menemään hermot tässä vauva projektissa ku mitään ei tapahdu.Tai siis lokakuussa jätettiin pillerit ja heti tärppäs , meni kesken.Ei siis todellisuudessa vielä olla hirveen pitkään uudestaan yritetty ,mut silti mietin et kuin pian sitä vois apuja jostain kysyä ja mistä? Ensimmäistä yhteistä yritetään.Itsellä kolme aijemmin, miehellä ei lapsia...Ollaan kolmenkymppisii. Nyt on ovistestit, greippimehu ja vitamiinit...
Neuvokaa vauvakuumeesta seonnutta :ashamed:
 
Alisa Ei tarvi enää testailla. Menkat alkoi aiemmin kuin arvelinkaan...

Eli Emppu, mulle voi vaihtaa kp1 ja yk5. :/

Kyllä voi taas tympästä... Nyt on melkein epätoivoisempi olo kuin ikinä tässä asiassa. Mut ei niin ei... |O
 
purmeli: Eikä!! :( Iso lohtu :hug: !!

emppu: No jo on plussat tiukassa.. :hug:

Meidän pitäis miehen kans raahautua tän kierron jälkeen lääkäriin, en suoraan sanoen hihku innosta.. :x Joka kierron jälkeen se oviksen kyttääminen ja tädin odottaminen tuntuu niin puuduttavalta. nyt ois periaatteessa loistavat mahdollisuudet raskaudelle, mut ei kannata vielä innostua. Sorry, tämä pessimistinen asenne.. :ashamed:

Hyvää äitienpäivää! :flower:
 
Heippa! kirjoittelin tässä ketjussa joskus ja nyt satuin lukemaan juttujanne ja huomasin nimeni plussanneiden kohdalla. Plussasin tosiaan tammikuussa, mutta raskaus meni kesken jo helmikuussa...joten nimeni voi poistaa siltä listalta. Uutta tärppiä ollaan yritetty siitä lähtien, mutta ei. Hoidot alotetaan kesäkuussa (jos kerkiää..epäilen), mutta todennäkösesti elokuussa päästään "tositoimiin".
On se kumma, miten kuukausi kuukauden jälkeen sitä toivoo ja laskee päiviä ja tikuttaa ovista,vaikka tietää ettei se tärppi kuitenkaan ilman kovempia hoitoja näköjään onnistu...mua vaan suututtaa lääkäreiden hidastelu tässä asiassa. Monta kuukautta lykätään vaan "mietoja" hormooneja, vaikka ne ei pitäneet ees tiputteluvuotoja pois. Ihmettelen vaan sitä yhtä alkanutta raskautta..mutta eipä pysynyt sisällä ei... :ashamed: .
 
Mitenkäs tämä homma täällä oikein menee... Kokeillaas... Mutta enää ei malttanut pysyä pois näiltä vauvasivuilta :) Kuume on kova ja tässä pohdin, että voiko olla, että äitienäivä teki tepposensa ja raskausoireet ilmaantuivat ihan vaan kuviteltuina...

Siis: Onko kellään kokemusta, että kuinka pian voi hormonikierukan poiston jälkeen tulla raskaaksi tai siis paremminkin, kuinka pian voi oireet ilmaantua? Hormonikierukka siis otettu pois kaksi viikkoa sitten (oli yli 3 v.) Eilen sitten alkoi mieletön rintojen aristus. Tai oikeestaan kipu. Tuntuu kuin joku koittaisi kiskoa niitä juurineen irti! Alavatsa on kipeä ja aivan turvoksissa (tosin se nyt on ollut usein) ja kun oikein aattelee, niin alkaa päätäkin särkeä. Lämpöä oli illalla, tosin kurkkukin hieman kipeä... Voisiko tää olla??? Uskaltaako toivoa ja milloin voi olettaa testin näyttävän mitään? Anyone?
 
sintsu Jos tk:n puolelta apua meinaat hakea, niin kyllä se on se vuosi minkä saa odotella. Todennäköisesti yksityiselläkin joudut odottamaa, jos kerran yksi raskaus jo takana (vaikkakin kesken mennyt, pahoittelut siitä) ja sinulla kerta kolme lastakin. Joten malta vaikka vielä muutama kuukausi ja lähde sitten kyselemään mitä mieltä lääkärit ovat. Kovasti tsemppiä, voimia ja kärsivällisyyttä tämä kuumeilu vaatii. =)

Purmeli Höh, pahoittelut tädistä :hug: Ärsyttävää, kun antavat tuollalailla ootattaa. Sää kuitenkin bongasit/tunsit oviksen tässä kierrossa? Kauanko sulla on nuo hormoonit ollu avittamassa tätä hommaa?

Minime Minäkin aikoinani siirsin lääkärille menoa, mutta kun vihdoin ja viimein sinne menin, niin näin jälkeenpäin ajateltuna oli kyllä fiksu veto, vaikka pelotti kyllä ankarasti. Sää varmasti saat clomit avuksi vai onko sulla häikkää oviksen kanssa? Haleja :hug:

MAM2 Pahoittelut km:sta :hug: Nuo on aina niiin kurjia juttuja :( Toivottavasti pääsisitte yhtee hoitoon ennen kesätaukoja ettei tarvis syksylle odotella. On tää piinailu välillä vaan tosi rankkaa, aina sitä jaksaa kuitenkin jonkunlaisia toiveita elätellä, vaikka ovista ei olis edes tapahtunu *puhuu kokemuksen syvällä rintaäänellä * :whistle:

Tuollaanen En nyt tiiä onko tää ihan oikea paikka kuumeilla, kun täällä kaikki on jo pitkään yrittäneitä ja melkein kaikilla taitaa olla jotain apukeinoja käytössä. Mutta eikös nuissa kierukoissa yms. oo sama juttu ku pillereissä, että heti voi tulla raskaaks ellei kierto sitten heitä häränpyllyä. Ja ainahan oireet voi olla kuviteltuja, nimittäin kokemusta on :LOL: Esikoistako kuumeilette? :) Tsemppiä kuumeiluun! :)

ON: Kohta pitäs lähtee treffaan sitä gyneä, jännittää, että mikä tuomio sieltä tulee kohdun siisteydestä ja hormoonien aloitusajankohdasta :$
 
Tuollaanen Eiköhän se raskautuminen tosiaan ole mahdollista heti. Oliskohan sulla nyt vastikään ollut ovulaatio, jos kierukka otettiin pari viikkoa sitten pois? Ovishan on suunnilleen kierron puolivälissä. Mulla ainakin pillerit lopetettuani alkoi tuo oviksen jälkeinen nänni/rintakipu, joka nykyään kuuluu aina loppukiertoon. Mut jokatapauksessa, voihan se raskautuminen olla mahdollista, mut varsinaisia raskausoireita kierron tuossa vaiheessa varmaan harvemmin tulee. Odottele pari viikkoa ja testaile! :)

Alisa Tsemppiä gynereissulle! :)
Olin mä ainakin tuntevinani oviksen, mut varmahan en voi olla mistään, kun en ole sitä edes tikutellut. Nyt mä tilasin ovistestejä ihan vaan varmistuakseni siitä, että varmasti ovuloin tai olen ovuloimatta. Ja noista hormoneista teroja oon syöny kolmessa kierrossa ja clomeja kahdessa.

Mä oon miettiny, että en taida jaksaa sinne gynelle soitella. Aloitan huomenna clomit 2 tabletin annoksella ja jatkan teroja samalla vanhalla annoksella, katotaan mitä tapahtuu. En kai mä gynen mielipidettä tuohon clomijuttuun tarvi, kun se ite silloin sano, et annoksen voi nostaa kahteen, jos ei tulosta tule yhdellä ja jos tarvii kolmeen nostaa, niin sitte ultraan...?
 
Purmeli Mitäpä sitä gynelle soittamaan, jos kerta oot saanu luvan syödä kahta tablettia :D Ootko aikasemmin ottanu tuota kahta tabua? Toivottavasti se tuo toivotun tuloksen :)

Täällä gyne reissu ei ollu ihan toivotunlainen... Kohdussa oli vielä 7mm:n kokoinen "klöntti", jonka pitäisi itsekseen tuhoutua.. Huomenna meen hcg:n mittauttamaan ja sama noin 3 viikon päästä uudestaan.. Jos silloin arvo on nolla niin saan aloittaa terot ja sitten clomit, muuten uudestaan gynelle, joka arvioi tilanteen... Eli ei ainakaan kahteen kuukauteen tarvi raskaudesta haaveilla :'( Miten ikinä jaksan odottaa....
 
En kerenny valitettavasti ihan kaikkien tekstejä lukemaan, mutta kerron nopeasti kuulumiset

Kiitos kaikille tsemppauksesta, mutta valitettavasti siitä ei tällä kertaa ollut hyötyä :( täti tuli kylään ihan yhtäkkiä sillon perjantai iltana, eli sillon samana iltana kun olin aamulla tehnyt r-testin. Oikeesti, joka kerta kun täti myöhässä ja oon tehny r-testin niin heti samana tai seuraavana päivänä täti on tullu vierailulle. Pitää varmaan tästä lähin rueta testaamaan heti, ihan sen vuoksi vaan että se täti tajuaa sitten tulla jos on kerta tullakseen :kieh:
Mutta oikeesti tällä kertaa oli tooosi raskasta kun tajusin etten edelleenkään ole raskaana :'( miehen kanssa asiasta puhuttiin ja piti taas vähän itkeäkkin. Joka kerta tää alkaa vaan tulla raskaammaks ja raskaammaks. Sekin ärsyttää niin pirusti että kierto taas venyi niin pitkäksi. Nyt sitten taas parin viikon odottelu ja viimenen ja samalla kolmas tero kierros. Pitää taas sitten kattoo mitä seuraavaks tapahtuu. Sori taas tämä omanapaisuus :ashamed:

Purmelipahoittelut sulle myös tädistä! Kyllä me vielä täältä päästään tuonne odottajien puolelle, jotenkin on vaan pakko jaksaa pitää toivoa yllä :flower:
 
Pahoittelut kaikille tädin yllättämille. Tuntuu kyllä kurjalta, kun niin moni joutui pettymään :| Itsellekin tuo viime kierron toiveista alas romahtaminen tuntui tavallista pahemmalta, onneksi sitä kuitenkin yleensä aika nopeasti saa taas koottua itsensä ja suunnattua katseen tulevaan kiertoon.

Paljon onnea apila87 sykkeestä :flower: Pääsisipä sitä itsekin pian taas kuuntelemaan...

Tänne ei muuten kuulu mitään ihmeellistä, tylsää tämä oviksen tulon odottelu!
 
Heips kaikille tasapuolisesti!

Teillä täällä ilmeisesti jos jonkun näköistä tarinaa taustalla, joten kysynpäs nyt semmoista onko joku joka olisi hakenut "apua" juuri kiertojen epäsäännöllisyyteen? Ja jos niin minkälaisella aikataululla olette hakeutuneet lääkäriin...? Ja mitä on asialle mahdollisesti tehty? TA:lta vastaukseksi tulee aina "odotetaan vielä pari viikkoa ja katsotaan sitten"... Meillä siis tilanne se, että pikkukakkonen olisi kovasti toivottu, Cerazetet jätetty pois n. puoli vuotta sitten ja kierrot on ruvenneet heittelemään enenevissä määrin (31-34-32-26-44). Kiitollinen olisin jos joku osaa jotain sanoa...
 
Hope Pahoittelut tädistä! :hug: Niin tuttu tunne tuo, kun ne menkat alkaa joka kerta uudestaan ja uudestaan... Ei vaan jaksaisi.. Terojen lisäksi saat varmasti clomit apuun, jotka toivottavasti tuovat plussan teille! :hug:

Apila Onnittelut sykkeistä! :heart:

Toivotaan Täällä yksi joka haki apua menkkojen epäsäännöllisyyteen :attn: Jätin pillerit pois ja menkkoja ei kuulunut vissiinkään 7 kuukauteen, joten lampsin yksityiselle, joka sitten laitto mut sairaalan puolelle verikokeisiin jne.. (se gyne on myös itse siellä sairaalan puolella töissä, hoitaa näitä lapsettomuus asioita) Anto käteen terolut nimisen lääkkeen, joka onneksi tehosi ja toi menkat säännöllisesti. Ovista ei kuitenkaan kuulunu, joten aloitettiin sitten clomit. Ekaksi söin yhden tabletin niitä, mutta ovista ei tullut, sitten söin 2tbl:a ja sainkin ovisplussan ja r-testiin plussan, joka myöhemmin meni kesken ja jäi tuulimunaksi.. :'( ei muutakuin yksityiselle, jos vain on varaa. Tk:ssa ne monesti vaatii sen vuoden yrittämisen. Toki sinnekin voi ekaksi kokeilla. Tsemppiä!

Tänään kävin verikokeissa, mutta en saanut lääkäriä kiinni, joten joudun odottamaan huomiseen tuloksia. Veikkaan, että hcg on vielä suht korkealla, kun siellä kohdussa vielä jotain oli...
 

Yhteistyössä