Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Apua! :D Testasin ja sain ensimmäistä kertaa elämässäni HAAMUN :eek: Koetin ottaa siitä kuvan, että olisitte voineet arvioida sitä minun kanssa, mutta ei nuo kuvat kännykällä onnistuneet ollenkaan |O

En edes ensin tajunnut sitä, näin sen kyllä, mutta olen niin tottunut näkemään haaleita viivoja ovistesteissä, joten en tosiaankaan ajatellut ensin yhtään mitään. Mutta haalea viiva siis on kuitenkin :eek: Koko ajan kyllä tuntuu siltä että menkat alkaa ihan justiinsa, joten ei kannata onnitella tässä vaiheessa.. en jotenkin kuitenkaan usko että onnitteluihin on tarvetta.

Mutta semmoinen kysymys, että mitä eroa on haamulla ja viivanpaikalla?? Tuo minun haalea viiva näkyy ilman että tuota testiä tarvitsee käännellä tai siristellä silmiä tai mitään ;) Jotenkin vaan tuntuu uskomattomalle, kun en tämmöistä ole koskaan ennen saanut.. Mitenkähän luotettava testi edes on kyseessä.. olikohan se onestep..?
 
Kiitos Lumi- vastauksesta =) sama luulo minullakin on ollut että kun alottaa syömään teroja niin siinä kierrossa ei voi enää ovuloida..no mutta ei auta kun odotella nyt mitä seuraavaksi tapahtuu. Eilen olisi tädin pitänyt tulla vierailemaan, mutta ainakaan vielä ei ole mitään siihen viittaavaa.

Ja ainakin itse olen aina luullut että haamu raskaustestissä merkkaa plussaa :heart: Kannattaa testailla uudestaan aamuvirtsasta ja toivotaan että tulisi vahva vappu-plussa Lumelle ja Purmelille =)

Riemukasta vappua kaikille :flower:
 
Äsken sain uuden testin tehtyä eikä siis ollut aamuvirtsasta, mutta pakkohan se oli heti tehdä :D Eri merkkinen testi ja siihen tuli sellainen oikein haalea viiva :eek: Se eilinen oli paljon selkeämpi, nyt piti jo vähän käännellä testiä että onko siinä oikeasti mitään :D Piti miehellekin näyttää, että näkeekö sekin siinä jotain ja miehen vastaus oli että "saattaa siinä jotain olla" eli ei niin varmaa :D En tiedä oliko se eilinen testi herkempi sitten..

Mutta täti on ainakin pysynyt vielä poissa ja se on hyvä merkki, nyt siis kp 31/30. Alaselkään koskee, mutta ei niitä menkkakipuja ole muuten ollut enää tänään.. Ei kyllä ole mitään raskausoireitakaan tässä vaiheessa. Jännittää kyllä tosi paljon =) Nyt kun molemmissa testeissä on nuo haamut olleet niin alkaa jo herätellä toiveita! Tai nyt kun vertaan tuota eilistä testiä tämän päiväiseen niin en edes tiedä voiko sitä haamuksi sanoa, kyllä se viiva siinä kuitenkin näkyy selvästi vaikka haaleampi onkin kuin se testiviiva.

Pakko hakea tänään vielä yksi testi :whistle: Pääsee sitten vappuaamuna testaamaan ja kovasti minäkin toivon, että sitten saisin oikein vahvan plussan :heart:

Milloin Hope testaat??
 
Toivotaan että huomenaamuna sulle tulisi oikein vahva plussa :heart: Sehän kai riippuu niin ihmisestä että millon se plussa alkaa testissä näkyä. Mutta uskaltaisin kyllä jo onnitella jos sulla huomenaamulla jonkunlainen viiva siinä näkyy =)

Tekis kyllä niin paljon mieli jo testata itekkin, mutta jos mulla on ollu oikeesti ovis sillon viime la, niin sillon pitäis kyllä malttaa odottaa vielä ensi viikon loppuun. Olis niin ihana saada äitienpäivänä plussa :heart:

Mulla oli muuten viime viikolla hirvee mahatauti yhden päivän, ja luulen että se yks tero pilleri on saattanu tulla ulos. En tiedä voisko se jotenkin vaikuttaa siihen että ovis oiskin sitten yhtäkkiä tullu...kuulostaa kyllä melko uskomattomalta :D
 
Lumi Onnea haamusta ja pidetään peukut pystyssä, että tummenee! :hug:
Plussatuulia myös Hopelle! =)

Omanapa: Mä testasin tänään jollakin apteekin first signal-halpiksella ja halju haamuhan siihenkin tuli. Tilasin verkkoapteekista gravidan testejä ja apteekin omia ja ne toivottavasti tulee maanantaina.
Jos ei ala viivat tummenemaan, niin alan vahvasti epäilemään, että mikä mussa on vikana, kun noita haamuja satelee... :D
Nännit on ihan julmetun kipeät ja iltaisin iskee paha olo. Nälkää ja vessahätää on jatkuvasti, mut ei tässä liikoja taaskaan uskalla toivoa. Ensi kierrossa kyllä nostan clomiannosta, jos vaikka alkais tapahtumaan! :D
 
Huomenta!

Tänä aamuna tein apteekin oman testin ja siihenkin tuli haalea viiva :heart: Kai se pitäisi pikkuhiljaa uskoa, että kyllä tässä jokin pieni ihme on tapahtunut :heart: Jotenkin sitä kai haluaa suojella itseään pettymyksiltä ja sen takia en ole vielä hyppinyt ja kiljunut riemusta =) Ensi viikolla testaan vielä uudestaan, silloin tuon viivan pitäisi kyllä olla jo vahvistunut tai sitten pitää käydä verikokeessa varmistuttamassa asia. Mutta ihan vielä en tästä pinosta haluaisi lähteä, vaan kuulostella vielä vähän aikaa, jos sopii? :D
 
Onnittelut Lumi!!!! :heart: Kyllä viiva varmasti ensi viikolla vahvistuu kunnon plussaksi =)
Tekisi niin mieli jo testailla. En kuitenkaan halua taas tehdä negaa, joten yritän odotella vielä ensi viikkoon. Tiistaina ois kai 10 päivää oviksesta niin silloin vois ehkä jo testailla :p onneks on muutamia testejä tuolla kaapissa =)
Purmelinkin plussa toivottavasti vahvistuu pian =)
 
Voi miten ihania kuulumisia täällä onkaan :heart: Lumi ja purmeli, tervetuloa odotuspuolelle :wave:
Pitäisiköhän se apuja tarvitsevien odotuspino herättää henkiin sieltä ;)

Me käytiin np-ultrassa vappuaattona ja siellä erittäin vilkas pikkuinen hauskuutti äiskää ja iskää :heart: Kaikki rakenteet ym. kunnossa ja niskaturvotustakin vain 0,6mm.

4D-ultralla kuvattu pikkiriikkinen


Jennyli 12+4
 
Onnea plussista :)

Ja Jennylille onnittelut myös.. hyvin pysynyt kyytiläinen matkassa.

Täällä 1/25-35 ja yk6.
Yks kierto mennään ilman teroja nyt, sitten marssin takaisin lääkäriin. Saas nähdä että miten kierto menee ilman apuja. Onko 2kk terot saanut sen tasoittumaan että toimii itekseen..
Täti tuli vasta 3,5pv viimeisestä terosta, en sitten tiedä onko oma kroppa jo kunnossa että tuli vasta noin 13-14päivää oviksesta vai oliko joku kiinnittymisyritys, varhainen km. Koska oireita oli enempi kun viime kierrossa, mutta tiedä näistä :)
 
Jennylillä niin suloinen ultrakuva, suuret onnittelut :)

Lumi ja Purmeli onko viivat vahvistuneet vai milloin meinaatte uudelleen testailla? Vaikka haamuviivatkinhan merkkaavat myös plussaa :heart:

Sero, itse olen myös syönyt nyt 2 kiertoa teroja. Ensimmäisen 10 kerran"kuurin" jälkeen täti tuli 3 päivää viimeisen teron jälkeen, mutta nyt tätiä ei edelleenkään näy (olisi pitänyt tulla keskiviikkona). Vielä jaksan yrittää toivoa, että josko pikkuinen olisi meille nyt suotu. Ajatusta ei kuitenkaan uskalla päästää liian vahvaksi pettymyksen pelossa. Tämä odottelu on niin pahinta! Aika ei tunnu menevän eteenpäin millään. Nyt toivon vain että täti pysyisi poissa ja saisin ensi viikolla elämäni ensimmäisen viivan raskaustestiin :heart:
 
Onnea Lumi ja Purmeli! Ja Jennylillä on aivan ihana ultrakuva!!

Itellä ehkä ovis jo ollu sunnuntaina, kun silloin tuli positiivinen tulos ja tänään jo nega.. Harmittaa kun luulin et se tulis vasta nyt maanantaina niin on vähän huonosti saatettu nyt hyödyntää. Yleensä ovisplus tullu kp 15, pitänee vielä huomenna testata ja kuulostella kehoa.
 
Ihanaa Jennyli, että nyt onnisti! :hug:

Ja onnea Lumi! :)

Mua on ainakii vielä turha onnitella, realistisella kannalla mennään. Tein tänään päiväpissasta gravidan herkän testin ja haamu tuli siihenkin. Tosin niin onnettoman surkea, että tuollasiin en luota vielä yhtään, kun ei väriäkään meinaa erottaa...
Tää kierto on menty lähestulkoon ilman mitään oireita mistään. Yleensä alkaa n. viikkoa ennen kuukautisia ne kamalat säryt reisissä ja nyt ei mitään. Yleensäkin oviksen jälkeen nippailee ja juilii alavatsassa milloin mitenkin, mut nyt oon niiltäkin välttynyt. Nännit vaan on julmetun kipeät. :/
Jos testailis ylihuomenna uudelleen, parin päivän päästä pitäis sit sen tädinkin saapua.
 
Täällä olis yks, joka haluais liittyä taas kerran teidän joukkoon.. Tänään np-ultrassa todettu tyhjä kohtu ja nyt kotona tehdään lääkkeellinen tyhjennys. :'(
Uusi yritys alkaa heti, kun mahdollista, mutta aikaa siihen voi mennä. Nyt edetään ja eletään päivä kerralla. Kuitenkin haluaisin kuulua johonkin porukkaan mukaan, koska täältä saa niin paljon tukea.

Onnittelut kaikille plussanneille! :heart:
 
Alisa tuntuu älyttömän pahalta sun puolesta :hug: :'(
Pakko tulla halittamaan sinua tännekin :hug:
Sanottiinko sulle siinä ultrassa mitään...onko kyseessä ollut tuulimuna tmv.?
Jaksamista suruun :hug: Ajan kanssa helpottaa ja viimeistään sitten kun uusi onni koittaa :heart:
 
Kiitos rusina ja purmeli! Todella kurjalta kyllä tuntuu, kuitenkin pitkään kerkesin elää pilvilinnoissa... :ashamed:

Jennyli Kiitos myös sulle! Tuulimunaksi sanoivat, mutta sykehän löytyi silloin viikolla 6, mutta todennäköisesti menehtynyt sen jälkeen ja "tuhoutunut" itsekseen :'(
 




MAANANTAI 4.5.2009



Nimi.....................kp:t............yk...........haaveissa.......apuna


Emppu3008.....28/30...........yk 4..........kolmas.........clomit+metut
Evenstar........ 43/26-79.......yk 1.........esikoinen......metut+Clomit
rusina85.........15/31............yk 10.........esikko............terot+clomit
Purmeli83.......28/30..............yk4.......esikoinen...clomit,terot,metut
Minime............17/32............yk 14.......toinen........... terot
maikkis123.....13/24-26.........yk9.........esikoinen.......lugesteron
Sero...............3/25-35.......yk 6........esikoinen.......terot
Zande............37/28.............yk2...............................clomit
Devi...............11/27...............yk9.........esikoinen........terot
Miira...............28/22-27........yk?...........toinen.........ei mitn vielä

Taustalla
Alisa
Duffy
Lily of the valley
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:

Purmeli83


Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Lumi........................................................yk16..........esikoinen
Apila87....................................................yk2............kolmas
Milsku......................................................yk1............esikoinen
Tinjamin...................................................yk4............toinen
E-V-A.......................................................yk6...........kolmas
Jennyli................................................... yk1.............kolmas
Muisku.................................................... yk5............toinen
Vilver.......................................................yk??..........????
MAM2......................................................yk 15........toinen
mama-84................................................yk 25.......toinen
Hemuli1981............................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009.....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009....................yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009..................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009....................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009..................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008...................yk15........kolmas :
TYTTÖ 23.3.2009 kello 22.12 rv 36+1 2655g/46.5cm
Laala...................24.4.2009...................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?................................ yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi:
TYTTÖ syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, 4315g/50cm





 
Huomenia! =)
Onko teillä tietoa onks gravidan herkässä puikossa viivanpaikkaa? Mä testasin eilen sillä ja sain lähestulkoon värittömän haamun, tänä aamuna tuli selvääkin selvempi ihan vaalea viivanpaikan näköinen palkki, jonka toisessa reunassa vähän vaaleanpunaista...
Huomenna testaan apteekin omalla, jos on vielä aihetta testailla.
Tutkiskelin kalenteria ja huomasin, että aikaisemmissa kierroissa tuhruvuoto on alkanut viimeistään kp27 ja nyt on jo kp29 ilman mitään vuoteluja...eli vielä on toivoa! ;)
 
Purmeli Wau, kuinka jännä tilanne b :) d Eikös se oo aina hyvä merkki jos hitunenkin väriä viivassa ;) Valitettavasti en osaa auttaa, gravida mulle outo merkki :ashamed:

Mä tosiaan ootan taas tätiä, koska en muutakaan voi :kieh: :headwall: Oviksesta ei oo varmuutta, vaikka ovisplussan sainkin, mutta lämmöt ei jaksanu pysyä ylhäällä. Kyllä mua ärsyttää nyt mut toisaalta taas olo on ihan cool ja oon ajatellut että pidän taukoa kesän tässä clomien napsimisessa ja samalla vapautan itseni tästä "psyyke-vankilasta" ja taas sitten syksyllä uudella puhdilla :whistle: :D
Ja kun kesällä saa ton budjetinkin parempaan kuntoon koulun loputtua, niin ajattelin käydä yksityisellä lapsettomuuspolilla tai ainakin lapsettomuusgynellä..mutta katsellaan nyt tää kierto loppuun kuitenkin :whistle:

Aurinkoista päivää kaikille :wave: ja isoooo +++++ :whistle: tarvitseville
 
Pahoittelut Alisa84, tuntuu varmasti todella pahalta, kun unelmat juuri tästä lapsesta luhistuvat.

Tännekään ei mitään kovin mahtavaa kuulu. Menkat ovat jo pari päivää myöhässä, mutta eilen, juuri kun olin lueskelemassa kuvauksia alkuraskauden oireista, alkoi taas se normaali menkkoja edeltävä tuhruilu. Yleensä minulla ei menkat ole ikinä myöhässä ja (kuviteltuja ) oireitakin oli, joten kyllähän sitä mielessä kävi, että entä, jos sittenkin olisi tärpännyt ihan luomusti. Vielä ei ole siis kunnon vuoto alkanut, mutta eiköhän sekin sieltä ala... :(

onnea vielä kaikille plussanneille, voikun itsekin joskus saisi sen plussan...
 
Onnea Lumi Ja Purmeli!!!!! :flower: =) :heart:

Alisalle suuren suuri :hug: :'(

ON: Ei mitään ihmeellisyyksiä, cb:n digillä jäi taas o bongaamatta.. Harmittaa, kun hukkaan meni rahat! Tosin pe jäi testaamatta, että voi pieni mahis olla että se ois sillon ollut. Toiveet on tosin aika matalalla, lähinnä yrityksen vähyyden takia, ja tietty sen takia että plussaa en saanut. Viivat siinä testissä oli muutamana päivänä melkein yhtä vahvat, mut eihän sillä oo merkitystä.
 
Alisalle :hug: :'(

Itse vielä testailin äsken eikä viiva ole lainkaan vahvistunut.. Huolestuttaa, että mikä on vialla, kun kaikkiin tulee kyllä se haalea viiva, mutta miksi ihmeessä se ei ole viikon aikana muuttunut lainkaan..? Joten varovasti koitan ottaa, tuonne odotuspuolelle jo liityinkin, mutta kovasti epäilyttää vielä tässä vaiheessa.
 

Yhteistyössä