Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Lumi toivottavasti viiva vielä vahvistuu :heart: Toivillahan se vahvistuu hyvin hitaasti ja kaikki on hyvin. Itselläni taas päättyi vastaavassa tilanteessa odotus huonosti :ashamed:
En kuitenkaan halua latistaa sinua vaan toivon että pieni kasvais ja kehittyis niinkuin pitää :heart:

Purmelilla on kyllä erikoinen tilanne :whistle: Kyllä sielä varmasti jotain tapahtuu...jännää että saat joka kuukausi noita viivoja :D Toivottavasti nyt myös pysyvän sellaisen :heart:

Kaikille isosti+++++++++++++++++++++++ :hug:
 
Iso kiitos taas kaikille kovasti tsempityksistä ja haleista! :heart: Eilen tyhjentyminen sitten tapahtui, kivulias olin parin kolmen tunnin ajan, mutta muuten kaikki meni ok. Toivottavasti kaikki tavara on tullut pois. Tänään heti aamusta soitin luottogynelle ja pääsen ma aamuna hänen vastaanotolle tarkistettavaksi, jutellaan samalla myös terojen ja clomien aloittamisesta. Toivottavasti saisin aloittaa ne mahdollisimman pian, että pääsisin taas jännäilemään tosissaan teidän kanssa.
Ja voi elämä, että sitä pitää rääkätä itseään, piti mennä tuonne odotuspuolelle lukemaan, tuttujen kuulumisia ja eihän sitä voinut lukea kuin tippalinssissä :'( Mää niin kuuluisin sinne... :ashamed: Anteeksi omanapainen valitus :ashamed:

Purmelia Jännää jännää, peukutetaan viivan vahvistumisen puolesta :wave:

Emppu Montako kiertoa oot nyt clomeja syöny? Millä annoksella? Onko ovis uskollisesti tullu joka kerta? Tuleeko sulle sivuvaikutuksia noista clomeista?

Miira Toivottavasti täti pysyy poissa :hug:

Lumi mikäs kp sulla nyt onkaan menossA? Teikkö testin aikasinkin? Toivotaan,e ttä viiva vahvistuu ja saat jatkaa onnellisesti siellä odotuspuolella :hug:
 
Alisa Jaksamisia! :hug:

Jennyli Joo, on noi mun viivat outoja... Epäilisin omaa päänuppia, jos niitä viivoja ei olis muut nähny, mut kun on! :LOL:

).( Tein tänään sen apteekin oman ja negaks sitä vois kutsua. Punaista siinä kyllä oli, mutta jotain ihme söhröä jota ei viivaksi voi kutsua...
Tuhruvuoto ei ole vieläkään alkanut! Nippailuja on vähän, mutta ei mitään menkkakipumaista. Aikaisemmin tuhrua on ollut tähän mennessä jo monta päivää ja nyt ei häivähdystäkään. :D Ja mikä oudointa: mulle tais yön aikana puhjeta ensimmäistä kertaa elämässäni huuliherpes... :/ Sopii toivoa, että raskaus olis aktivoinu sen... :LOL:
Nyt on enää yksi testi kaapissa, joten toivon, että se riittäisi joko plussaamiseen tai tädin tuloon. B)
 




KESKIVIIKKO 6.5.2009



Nimi.....................kp:t............yk...........haaveissa.......apuna


Emppu3008.....30/30...........yk 4..........kolmas.........clomit+metut
Evenstar........ 45/26-79.......yk 1.........esikoinen......metut+Clomit
rusina85.........17/31............yk 10.........esikko............terot+clomit
Purmeli83.......30/30..............yk4.......esikoinen...clomit,terot,metut
Minime............19/32............yk 14.......toinen........... terot
maikkis123.....15/24-26.........yk9.........esikoinen.......lugesteron
Sero...............5/25-35.......yk 6........esikoinen.......terot
Zande............39/28.............yk2...............................clomit
Devi...............13/27...............yk9.........esikoinen........terot
Miira...............1/22-27........yk?...........toinen.........ei mitn vielä

Taustalla
Alisa
Duffy
Lily of the valley
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:

Purmeli83


Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Lumi........................................................yk16..........esikoinen
Apila87....................................................yk2............kolmas
Milsku......................................................yk1............esikoinen
Tinjamin...................................................yk4............toinen
E-V-A.......................................................yk6...........kolmas
Jennyli................................................... yk1.............kolmas
Muisku.................................................... yk5............toinen
Vilver.......................................................yk??..........????
MAM2......................................................yk 15........toinen
mama-84................................................yk 25.......toinen
Hemuli1981............................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009.....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009....................yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009..................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009....................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009..................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008...................yk15........kolmas :
TYTTÖ 23.3.2009 kello 22.12 rv 36+1 2655g/46.5cm
Laala...................24.4.2009...................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?................................ yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi:
TYTTÖ syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, 4315g/50cm



 
Purmeli Sulla on ollut viallinen testi, siitä se johtuu, usko pois ;) ja edelleen b :) d

Alisa Oon syönyt edellisen kierron 2tbl:n annoksella: ei ovista, kierto veny kp40 saakka ja nyt taas sit yhden annoksella ja oviksesta ei varmuutta..kp 17 sain liuskaan ovisplussan, mutten digiin lainkaan :kieh: ja lämmöt ei oo nousseet yhtä hyvin kuin niillä kierroilla joilla ovis on ollut, eikä myöskään oviskipuja oo tässäkään kierrossa ollut. Ja aiheuttaa sivuvaikutuksia, tuota inhottavaa tuskanhikeä joka valtaa, vaikkei tekisi mitään ja näillä kierroilla joilla ovista ei oo ollut niin hikipuuska voi tulla milloin vain kuin aiemmin sitä on esiintynyt vain aamuyöstä |O Prkl ton mun aivolisäkkeen kanssa, sinne ei oo ainakaan ollut clomeilla vaikutusta :kieh: :kieh: kun ei pelitä niin ei pelitä :headwall: Ja siis paino on noussut clomikuurin aikana ainakin 5 kg, joten ei kiva, tosin lopetin kk sitten röökaamisenkin, mut clomit on mua aina lihottanu, siis aiemminkin..tulee jotenkin turvotus päälle, vähän niinkuin ois jatkuvasti bisse-dieetillä :whistle:

Kp:t on täynnä muttei vielä tädistä oo hajuakaan, jos tota naamankukkimista ei lasketa, toivottavasti ei nyt venyis taas kahella viikolla eteenpäin :/ Joten tänne ei siis mitään mainittavaa :wave:
 
Emppu Äläs nyt heitä kirvestä kaivoon, mistäs sitä tietäis, jos se täti jättäis hyvästä syystä tulematta vierailulle... ;)

Tää on kyllä niiiin ärsyttävää aikaa. Tulis se täti tai sitte plussa, ettei tarvis odotella. Minäkö muka kärsimätön... :saint:
Tutkin just kalenteria ja tuhru on aikaisemmin alkanut jo ennen viimeistä teroa, eli kp26-27, samoten alavatsa ja -selkäkivut + se järkky nivus/reisisärky. Nyt otin viimeisen teron kp28 ja ei vieläkään mitään. Alkaa varmaan elimistö tottumaan näihin kaikkiin lääkkeisiin...
 
Onnea kaikille plussanneille! :flower:

Ensi viikon tiistaina olisi ultra. Jännittää jo ihan kauheasti onko masussa elämää.. Pahoinvointi ollut sen verran kauheaa että painoa on lähtenyt 1-2kg viikossa.. :x Ja väsyttää niin hemmetisti.. |O
 
Ihan ensiksi pahoittelut Alisa84 , todella surullisia uutisia. Toivottavasti kuitenkin saat pian iloisia uutisia.

apila87 tsemppiä ultran odotukseen. Toivotaan että kaikki on hyvin:)

Itsellä täti nyt viikon myöhässä, mutta vielä en ole uskaltanut testailla sen mahdollisen myöhän oviksen vuoksi. En kyllä tiedä enää kuinka kauan jaksan odottaa. Oireitakin (muka) on: väsymystä ja mahassa välillä viiltäviä ja jomottavia kipuja sekä nenäntukkoisuutta. Saa nähdä jaksanko odottaa huomisaamua kauempaa enää testaamisen kanssa..

Kaikille paljon paljon plussatuulia :whistle: :heart:
 
Apila Tsemppiä ultraan, kaikki on varmasti hyvin! :heart:

Hope Montako päivää sulla on nyt oviksesta? tai mahdollisesta oviksesta? +++ :whistle:

Musta alkaa nyt tuntua, että saattais se täti eksyä pikkuhiljaa oikeaan(väärään) osoitteeseen... Alkaa tuntua tuttua särkyä reisissä. :/
 
Mä sain vihdoinkin vahvan plussan tänä aamuna eli viikko siitä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Jostain syystä minun kohdalla vaan kesti vähän pidempään!

Hope Miten pitkään ajattelit vielä odottaa testaamista? On sulla hyvät hermot :D Toivottavasti nähdään tuolla odotuspuolella, TEIDÄN KAIKKIEN kanssa!
 
Onnea Lumi! :flower:

).( Testasin ihan selkeän negan. Nyt meinaa ihan tosissaa käydä ärsyttämään, kun vähän tuntuu, että kierto venähtää teroista huolimatta. :headwall: Kp31 ja tuhrukin jo 4-5 päivää myöhässä... :/
 
Alisalle pahoittelut tapahtuneesta. Tuo on niin rankkaa, ja epäreilua. Voimia ja jaksamista sinne, ja uutta yritystä sitten kehiin kun siltä tuntuu.

Pahoittelut kaikille tädin yllättämille :hug:

Onnea Lumille ja kaikille muillekin plussanneille :heart:

Purmelille tsemppiä, on kyllä jännä tilanne sulla. Ootko yrittänyt saada aikaa verikokeeseen, että voisivat siitä tarkistaa hormonin määrän veressä?

ON. Ovis oli la-ma akselilla, ja luget aloitin tiistaina. Menkat alkanee viikon päästä lauantaina. Tänään soitan gynelle, ja yritän saada homman pyörimään, niin että ekat tutkimukset voidaan aloittaa seuraavasta kierrosta. Ei siis oikein uskoa/toivoa tähän touhuun.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille! :)
 
Emppu Voi kurjuus, jos ne clomit ei oo nyt tehonnu :( Saas nähdä miten mun käy, pelottaa kyllä kovasti. Luulen, et se gyne määrää taas eka vain yhden tabletin, mut johan se on nähty ettei se vaikuta.. No siihenkin menee varmaan vielä aikaa ennenku saan ne edes aloittaa... Onko sulla tutkittu oikein tuota aivolisäkettä?

Purmeli Voi, toivottavasti tuo roskishaamu nyt enteilis hyvää :) Syötkö pelkästään teroja? Onko terot sulla hyvin toimineet, siis pitäneet kierron säännöllisenä?

Hope Sullahan on lupaavat oireet ;) Ei muutakuin testiä kehiin :whistle:

Miira Iso :hug:

Lumi- Aivan mahtava juttu :hug: Onneksi olkoon!! :flower: Nyt vain kovasti vauvaliimaa matkaan!

Maikkis Mikäs sun tausta on lapsettomuudessa? Onko muita apuja ollu vielä käytössä ku luget? Mihinkäs ne nyt auttoikaan? Onko tehty vielä mitään sen kummempia tutkimuksia, kun tutkimuksiin kerta haluat? :)

Kiitos kaikille vielä kerran lohdutuksen sanoista! Niitä kyllä tarvitaan. Kiitos! :hug:

Täällä tulee vuotoa vielä jonkin verran.. Toivon niin, ettei se veny kovin pitkäksi, ensi viikolla saisi jo loppua. Taitaa vain olla toiveajattelua.
 
Maikkis Meidän tk:ssa ei oteta raskaushormonia verestä ilman lääkärin lähetettä, enkä viitsi vielä pissanäytettä viedä, kun ei kamalasti vielä ole aihetta.
Mitä ne luget on ja miten ne toimii?

Alisa Toivottavasti vuoto loppuu pian ja eikös niin sanota, että km:n jälkeen on hyvät edellytykset raskautua? ;) Ei varmaan paljon lohduta tässä vaiheessa, mut kyllä se vielä iloks kääntyy! :hug:
Mulla on terojen lisäksi myös ne clomit ja metut käytössä. Terot on toiminu sen puoleen hyvin, että kierto on ollut joka kerta sen 30pv, vaikkakin tuhruttelu on alkanut aina kp26-27 ja kunnon vuoto kp31. Nyt ei siis ole tullut pisaran pisaraa vieläkään.
Ottaa vaan päähän se kierron pitkittyminen, jos en nyt sitä plussaa saa aikaiseksi. :/

Aamusta asti on ollut koviakin poltteluja alavatsassa ja muitakin juilimisia mitä tulee yleensä vain silloin, kun on jo jotakin tuhrua havaittavissa. Mut ei niin ei... Pitää jatkuvasti rampata vessassa, että joko on pato auki. :LOL:
Kävin näyttämässä tätä mun kamalaa herpesnaamaa tk:ssa ja sanoin raskausmahdollisuudesta, kun miettivät lääkitystä, niin totesivat myös, että siinä voi olla selitys, kun ei ole koskaan aikasemmin ollut tuollaista... Olispas vaan! :p
 
Elikkä mulla on lugesteron kierron tukena, joka on siis myös keltarauhashormonia, ja periaate sama kuin teroissa. Mun käsittääkseni suurin ero noissa on se, että lugesteron on luontaista hormonia, eli samaa, mitä kroppa tuottaa, kun taas terot on synteettisiä. Mutta voin olla väärässä, jos joku tietää paremmin niin korjatkoon.

Meidän tausta on se, että yritys alkoi 02/08, ja tulin raskaaksi elokuussa. Se kuitenkin alkuraskauden ultrassa todettiin tuulimunaksi, ja mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Sen jälkeen yritys on jatkunut, mutta ilman mitään tuloksia. Gyne määräsi mulle noi lugesteronit kierron avuksi, kun mun kierto on aika lyhyt (n. 24 päivää ), ja samoin luteaalivaihe (yleensä n. 11 päivää ). Lisäksi mulla alkaa tuhruvuoto n. 4 päivää ennen menkkoja, mutta valkovuoto saattaa muuttua rusehtavaksi hyvinkin pian oviksen jälkeen. Koska mä kuitenkin ovuloin, niin sovittiin että katsotaan noiden avulla kevät, ja jos mitään ei ole tapahtunut, niin sitten toukokuussa tehdään kierronkartoitus & tutkitaan mies. Sain soittoajan gynelle ensi viikolle, toivottavasti tämä nyt lähtee tästä etenemään....
 
Apila Onnea ultraan, kyllä siellä kaikki on iihaan hyvin :heart:

Lumille myös onnittelut :flower: Hieno juttu, että viiva vahvistui :)

Purmeli Onko sulla siis normisti tota tuhrua ennen kunnon vuotoa vai onko vain terojen aikana? Noi roskishaamut on kyllä pahoja :kieh: Rauhaa sulle piinailuun, vaikka tiedän kyllä ettei oo helppoo :whistle:

Alisa Ei mulla sitä oo mitenkään tutkittu, mutta aivolisäkehän tuottaa ton lh:n joten siitähän se ainakin kiikastaa kun huippua ei tuu eli munis ei irtoa :/ Koska ennen ovista mulla on kuitenkin selviä toispuoleisia "kasvukipuja", joten tän kierron jälkeen ajattelin tosiaan joko pitää kesän taukoo tai soittaa polille että oisko tarpeen jotain muutakin apua nyt tähän hommaan kun rupes tökkii pahemman kerran :kieh:

Nyt oon kuitenkin hieman äimänä :eek: FF:n mukaan mun ovis ois ollut tolloin kp 17, jolloin sen ovisplussankin liuskalla sain ja nyt siis ois dpo14 ja lämmöt ei oo tällä loppukierrolla paljonkaan nousseet, siis vain jotain 0,2c ja nyt tänä aamuna sitten..lämmöt nousseet reilusti :eek: ja lisäksi musta tuntuu että mulla on joku hiivatulehdus tulossa..valkkaria tulee aivan sikana, paitsi nyt tuntuu että hieman ois vähentynyt tänään..eilen alavatsalla oli jo tunnetta että hanat aukee nyt aamulla..muttei mitään, vain vatsa aivan kuralla ( se voi kyllä johtuu mun aloittamasta dieetistäkin :whistle: ) ja seksiä ei tee enää yhtään mieli niinkuin yleensä loppukierrossa ;) Mut en oo testaillut enkä kesken päivää kyllä edes rupee kokeilee, vaikka herkkistestejä vielä kaapista löytyykin..en jaksa tiirailla niitä viivanpaikkoja enää yhtään kertaa |O Enkä kyllä millään usko plussaamiseen, koska mikään seikka tän kierron aikana ei oo mennyt kuten pitäis, jos aikaisempiin plussaamiskertoihin vertaa :whistle:
 




TORSTAI 7.5.2009



Nimi.....................kp:t............yk...........haaveissa.......apuna


Emppu3008.....31/30...........yk 4..........kolmas..........metut+clomit
Evenstar........ 46/26-79.......yk 1.........esikoinen.......metut+clomit
rusina85.........18/31............yk 10....... esikoinen.......terot+clomit
Purmeli83.......31/30............yk4....... esikoinen...terot,metut,clomit
Minime............20/32............yk 14.......toinen.............terot
maikkis123.....16/24-26.......yk9.........esikoinen.........lugesteron
Sero...............6/25-35.........yk 6.........esikoinen........terot
Zande............40/28............yk2.................................clomit
Devi...............14/27............yk9..........esikoinen........terot
Miira...............2/22-27........yk?...........toinen............ei mitn vielä

Taustalla
Alisa
Duffy
Lily of the valley
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:

Purmeli83


Plussanneet:



Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa


Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2...................................................yk 15........toinen
mama-84.............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009................. yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??....................... yk?.........toinen
Lappitar...............10/1.........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1.........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009..................yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009..................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas :
TYTTÖ 23.3.2009 kello 22.12 rv 36+1 2655g/46.5cm
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoinen
Emili......................?..............................yk9..........?
Aurora72..............?...............................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?.............................. yk7..........toinen
huhtityttö.............?...............................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi:
TYTTÖ syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, 4315g/50cm



 
Maikkis Okei. Taas olen fiksumpi. :)

Emppu Eihän ne plussakierrotkaan samanlaisia ole, joten kyl mä ainakin pidän toivoa yllä sun puolesta, että plussa tulis! :heart:
Aiemmin ei oo ollu ikinä tollasta tuhrutteluu paitsi nyt näissä kolmessa (enempää en siis niitä ole syönytkään) edellisessä terokierrossa. Aikaisemmin alkanut vuoto jossain vaiheessa päivää ja voimistunut saman päivän aikana kunnon vuodoksi. Terokierroissa tuhru alkanut päivää-paria ennen viimeistä teroa ja kestänyt sinne kp31:een jolloin alkanut kunnon vuoto.
 
Onnea Lumi!! :flower: =) :heart:

Mä olen erittäin onnellinen sillä olen varma, että ovis oli eilen. Ja siten myös ajoitus osui nappiin! B) Kiva tietää, että on oikeesti mahiksia.. ;) Harmi vaan, kun kerkesin aloittaan terot jo sunnuntaina. Jospa ne ei ois kerenny vaikuttaan! :)
 
Purmeli83 Toivotaan että sun viiva pian vahvistuisi =) mun mahdollisesta oviksesta on tänään laskujen mukaan 12 päivää, joten en oo varma näkyiskö mahdollinen raskaus edes testissä vielä..

Lumi suuret onnittelut, ihania uutisia =) :flower: toivottavasti tosiaan pian me muutkin täältä kuumeilupuolelta päästäisiin odotuspuolelle.
En vielä tänään testaillu, mutta huomen aamulla ajattelin. Viikonlopuksi lähdetään sukuoimaan, joten jos en huomenna testaa niin pitäis jaksaa odotella ens viikkoon. Hermoja tää odottelu todella kysyy :kieh:

minime toivotaan että saat pian plussauutisia ja kärsivällisyyttä odotteluun=)

Nyt mun nenän tukkoisuus on ainakin hävinny. Luultavasti johtu vaan siitepölystä. Mahassa on ollu eilen illasta asti ihmetuntemuksia. Semmosta pientä viiltelyä tai painetta välillä kun istun, en oikein saa siitä selvää että liittyiskö se tädin tuloon vai mihin. Joka tapauksessa sitä on nyt vähä enemmän kun aiemmin tällä viikolla..ei auta kun odottaa.
 
Onpas täällä tapahtunut!
Onnittelut ja osanotot niitä tarvitseville, menin jo nimissä sekaisin kun yritin kaikki muistaa.

Alisalle kuitenkin super :hug:!

Mä tuolla jo kirjoittelin että tämä kuukausi sitten mennään ihan ilman mitään, ja sitten vasta joskus lääkärille. Varasin nyt kuitenkin (osittain miehenkin painostuksesta) gynelle ajan kp13 ja hän saa tutkia onko munis kasvamassa ja onko kohdun limakalvo kunnossa. Ihan yksityisesti siis nämä. Ja samalla kysyn että mitä mieltä muuten on, tarvitaanko jatkossa teroja luteaalivaiheen tukemiseksi vai onko kenties parempia ehdotuksia.
Saa sitten oman pääkopan kuntoon kun käy tutkituttamassa että onko kaikki sisäpuolella ok.

Onko muille tehty näitä tutkimuksia? Eikös ne oo ihan simppeleitä, sen ultrasauvan kanssako nämä molemmat tehdään jotenkin?
 
No niin, nyt on sitten eka testi tehty ja täytyy kyllä sanoo etten tullu yhtään viisaammaks. Pöydällä kun tikku oli niin näin et se oli nega, mut sitten kun otin sen käteen ja aloin kattoo läheltä ja joka kulmassa sitä niin siinä näkyi joko a) haalein haamu viiva maailmassa b) viivanpaikka tai c) mun mielikuvitus viiva. Ota siitä nyt sit selvää :LOL:
No, yleensä kun oon testaillu niin siitä seuraavana päivänä on tullu täti vierailulle, joten saa nähdä miten tällä kertaa käy. Mikäli tätiä ei näy, niin pitää kai ens viikolla testailla uudestaan =) kun vaan jaksain sinne asti odottaa.
Pahoittelen tätä erittäin omanapaista viestiä :ashamed:

Kaikille aurinkoista ja plussarikasta viikonloppua :flower:
 
Purmeli Vuoto on ainakin näillä näkymin jo hyvin niukkaa, joten positiivin mielin ollaan :) Maanantaina tosiaan pääsen ultraan, jossa sitten näkyy, mikä on julma todellisuus. Mulla oli silloin viimeksi sama juttu, että vessassa hyppäsin kokoajan katomassa, että joko on padot auenneet, eli tuttu tunne ;) Mulla oli jännää, kun oireet alko melkeen heti oviksen jälkeen, mutta aika nopeesti ne vähäsetkin oireet sitten katos, ilmeisesti jossain rv 7.. Varmaan silloin se pikkuinen kuollut ja tuhoutunut :'(

Maikkis Muistatko miten kauan sulla tuulimunan jälkeen tuli vuotoa? Tehtiin lääkkeellinen vai miten tuli pois? Milloin sulla menkat alko senä jälkeen?

Empulle Tsemppiä tilanteen kanssa :hug: Toivottavasti toi FF pitää paikkansa ja ovis oliskin yllättänyt sut sillon ku liuska niin on näyttänyt. :) *Peukuttaa sun puolesta*

Minime Jeee! :) Nyt vaan kovasti plussatuuli, että pikkuveijarit pääsee oikeaan kohteeseen +++++ :whistle:

Sero Joo, simppeli juttu. Ultralla ne pystyy näkeen limakalvon ja munisten kasvun. Siinä näkee myös paljon muutakin, munasarjat, virtsarakon, suolet jne.. :D

Hope Ny ei muutaku ylihuomenna testailemaan uudestaan, josko viiva olis vahvistumaan päin :) Toivotaan parasta! +++++ :whistle:

Tänne ei ihmeempiä, vuoto ainakin näillä näkymin niukentunut, joka omasta mielestä hyvä asia.
 

Yhteistyössä