Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Huometa! Kyllä mä alan plussaani uskoa.. Apteekin omaan tuli hailu haamu, First Signaliin tummempi haamu kuin eilisenn Gravidaniin. Ei näin monta eri testiä voi olla virheellisiä. :saint:

Nyt mun vuoroni puhkua plussatuulia teille muille! :whistle: +++++++++
En kyllä vielä liity odotuspuolelle vaan pysyttelen täällä tutussa ympäristössä :D

muoks. Nyt voin lopetttaa testaamiset.
 
Amf :wave:
Onnea Ella vielä plussauksesta, hieno homma ja reseptitkin jäi kaappiin :)

ON: Välillä on pieniä tuntemuksia mahassa ja rintavarustuksessa. Mut nyt on parempi olla tuijottamatta liikaa oireita, koska luget on aikaisemminkin (v 2007 kun olivat viimeksi käytössä) aiheuttaneet pieniä tuntemuksia loppukierrossa, silloinkin kun tulosta ei ole tullut. Mulla ei lugeja käyttäessäni menkat ala ennen kuin pari päivää niiden lopettamisen jälkeen, joten täytyy varmaan joskus dpo 14 tienoilla testata ja jos nega, lopettaa luget ja jäädä odottelemaan menkkoja. Mutta nyt on vasta dpo 6 ja odottavan aika on pitkä... :headwall:
 
Onnea Ellalle plussasta!!! :D :flower:

Mä oon nähnyt niin paljon outoja unia että huhhuh...! Huonosti on siis ilmeisimmin tullut nukuttua ja näköjään noi vauvajutut pyörii päässä taustalla aika vinhaan.

Minä siis EN ollut vauvakuumeinen ENKÄ pitänyt ajatuksesta vauva vaan enemmän kiehtoi sellaset 3v eteenpäin olevat äkäpussit/haasteet. (eli siis se missä äidit normisti alkaa kasvattaa harmaita hiuksia on mun juttu) Noooooooh... :D Tässä kun on odotettu paksuuntumista sormet ristissä ja jalat auki niin johan on alkanut vauvatkin kiinnostaa sitten. Näen uniakin niistä. Pahimmillaan kaksosistakin.

Nyt oli taas piiiiiiiitkästä aikaa kunnon kivuliaat mensut ja vuotokin oli jonkunmoista ja kesti ihan koko viikon. Ehkäisyn pois jättämisestä asti kun on tupannut vaan hiipumaan ja hiipumaan noi vuodot. Toinenkin outo juttu tuli siitten tähän kiertoon... Tissit... Normaalisti ne surkastuvat pois pari päivää ennen menkkoja ja on liiskassa koko vuotokauden, mutta nyt oli tissit... Itseasiassa melkoisetkin... Näin sitten siihen päälle vielä jotain imetysunia yms tosi tissiorientoitunutta älytöntä unta? Huhhuh... ja nyt sitten pitäis pysyy kevääseen asti paksuuntumatta, mutta tietysti salaa toivoen että napsahtais :D Jakomielitautinen siis....

Ei kai tässä muutakuin TSEMPPIÄ taasen kaikille! Luultavasti palaan tuossa kp 27 aikaan taas luulemaan paksuuntuneeni jo varmaan sadatta kertaa... Aina sama laulu... :D
 
ONNEA Plussanneille, ainakin siis Ellalle!! :) Luin muutamia sivuja taaksepäin kun olen taas ollut hiukan taustalla. Mutta nyt oli ihan pakko tulla purkautumaan kun kun...

Me ollaan nyt meilkein se vuosi tässä yritetty ja en ole saanut koko aikana yhen ainutta ovulaatiota edes testeihin, vaikka testasin melkein kierron alusta ihan loppuun, siis toivotonta! mutta nyt päräytin niin selkeän plussan ovulaatiotestiin (digitaalinen)!!!! Ihan siis käsittämättömän hieno fiilis ja sitäkin piti sitten itkeä toista tuntia... Kyllä ihminen on pimeä!!! :p Tuntu vaan niin käsittämättömältä kun sitä ovulaatiotakin on odotettu vuosi, mutta nyt se sitten oli! Ovuloin siis ainakin kerran vuodessa :LOL: Nyt odotetaan parisen viikkoa, että oliko pikaisesta toiminnasta mitään "hyötyä". Hitsi että voi jännittää ja kaksi viikkoa tuntua pitkältä ajalta....
 
Siffis:Ihanaa, että ovis löytyi :) Ja etkä ole yhtään pimeä, varmasti helpottava tunne kun huomaa, että tapahtuuhan siellä kropassa jotain :)

Ella-83:Hitsiläinen...luin sun oireita tuolta toisesta pinosta ja nousi vielä pikkuinen toivo täällä...Meinaan rasvailen huulia ihan koko ajan, ovat tosi kuivat ja suuta kuivaa.

En tiedä miksi nyt kiusaan itseäni, mutta tein taas ovistestinkin ja siihen tuli vahvistunut viiva, muttei plussaa. Oon kyllä ennenkin saanut juuri ennen menkkoja moisen, mutta kun aina hoen muillekin niin hoen vielä itsellenikin, että kun ei näy tätiä on toivoa :D Ja jos oikein säälittävästi haen oljenkorsia niin onhan munis voinutkin irrota vasta kp15 kp14 sijaan kun eikös ovisplussasta voi mennä se 2vrk muniksen irtoamiseen?Ja eikös kiinnittyminenkin voi tapahtua jopa 7vrk oviksesta? Alamasussa menkkamaisia jomotuksia, mutta samalla kipristelyjä...en tiedä...Jos noi edeltävät pitäis paikkansa niin ei vältsisti vielä näy testissä...Mä oon niiiiiiiin säälittävä :LOL: Pudottakaa mut pliis maan pinnalle! :kieh:
 
Toive81: kyllä ovisplussasta voi mennä myös 2vrk ovulaatioon. Joskus se on heti plussapäivänä, yleensä seuraavana mutta voi olla vielä 2vrk:n päästä.

Kiinnittyminen tapahtuu n. 7-10vrk oviksesta. Mulla oli nyt dpo11 lämmönlasku "kiinnittymisdippi" ja luulinkin että lämmöt laskevat menkkoja varten.

Plussattulia :whistle: +++++++
 
23.2.2010 TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



wannabemama.....yk 14.....Terot..........................KP 24/30-46
Santtuli.................yk 2,5v...Puregon, Pregnyl.......KP 23/30
Siffis......................yk 10.......................................KP 22/30
Silent whisper.......yk 13.....IVF/ICSI.....................KP 15/30
Miuku84................yk 8........Vyöhyket, Homeop....KP 14/27-28
AaVee...............yk 15.....IVF:n odotus..................KP 11/30(33)
kipinäkenkä.....yk 1,5v....Clomit, Metut, Menopur.KP 11/28
yrittäjä83..............yk...........Lugesteron...............KP 9/28
Nasu-80.................yk 11......................................KP 7/26-34
Hlemmur................yk 7.......Terot.........................KP 4/
Mahdotontako.......yk..........Clomit...(1. yht).........KP 2/30
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI
enkuliini.................yk 1v....
Amf........................................................................................



HAAVEISSA TOINEN



Toive81..........yk 6...................clomit....................KP 27/27-30
Calypso.........yli vuosi..............clomit....................KP 23/29
minime...........yk 1....................terot.....................KP 19/30
Nallekarkki.....yk 2.................................................KP 16/
vaahtokarkkiunelma...yk8........clomit....................KP 13/
Diinu...............yk



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 13......Clomit.............................KP 19/27-40



TAUSTALLA
markke
Emma2
Nyynyy




PLUSSANNEET :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10

Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

Tammikuu: Ilona G (yk 2 Fermar pregnyl),

Helmikuu:Ella-83 (yk14)



_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.









 
Laiton Nyynyyn taustalle :wave: Tulkaahan taustalaiset päivittämään tietojanne! :attn:

Ella-83:Kiitos tsempistä, mutta taidan joutua myöntämään tappioni :ashamed: Ovistesti lähes negaa ja lämmöt tippuneet normaaliin, joten kyllä ne pahuksen menkat nyt sieltä alkaa. Viimeksi alkoi juurikin tässä kohtaa dpo13 joten varmaan hanat aukeaa ennen iltaa |O

Parempaa onnea muille!!! =)
 
Voi miten ihanaa ella!!! ONNEA ONNEA ONNEA!!!

Calypso - plussatuulia +++++++ :whistle:

yrittäjä83 - toivottavasti enneunia ;)

Siffis - jeee! onnea oviksen bongaamisesta! Uskon että tuntuu ihan mahtavalta :)

toive81 - toivottavasti ei ala kuitenkaan.. ;)

Ja sitten omaa napaa: Punktio oli eilen ja sattui niin maan perkeleesti! Tulos oli kuitenkin mitä mainioin, 15 solua saatiin kerättyä! Tänään aamulla klinikalta soitettiin ja 7 oli hedelmöittynyt!! Ihanaa, olen enemmän kuin tyytyväinen tulokseen :) Huomenna aamupäivällä sitten siirto :heart:
 
Silentilla hieno saalis, onnittelut siitä! Tsemit siirtoon ja vauvaliimaa lähettelen :wave:

Me taidetaankin sitten piinailla Silentin kanssa suunnilleen samaan tahtiin. Kävin tänään folliultrassa ja irrotan tänään illalla oikealla majailleen johtofollin. Huomenna ja ylihuomenna sitten pupuilua ja peukut pystyyn! Ensin oli tarkoitus tehdä inssi polilla, mutta päätettiin miehen kanssa vielä yrittää kotikonstein ja kun lääkärikin oli sitä mieltä, että meidän tilanteessa kotikonstitkin tuottaa yhtä lailla tulosta inssiin verrattuna, niin tehdään nyt sitten näin.

Mietin kotiin polilta ajellessani tuota miun apukeinolistaa, melko pitkä alkaa olla... Metut, Clomit, Menopur, Pregnyl, Lugesteron. Toivottavasti näillä nyt saataisiin raskaus alkamaan ja pysymään.

Aavee: Siitä se alkaa etenemään! Miula ainakin helpottaa heti kun on jotain meneillään, tutkimuksia tai lääkkeiden ottoa. Se pelkkä odottelu on pahinta...
 
Silent kuulostaa lupaavalta, huomenna onkin jännä päivä sulla - tsemppiä!!

kipinäkenkä sullahan on kans kunnon aseet käytössä tässä kierrossa, toivottavasti purevat!

ON: Oviksesta on kulunut viikko. Rinnat on hetkittäin arat tai pingottuneet ja mahassa sekalaisia tuntemuksia - tuttuja lugetuntemuksia. Höh kun ei voi "oikeesti" kuulostella oireita, kun mömmöt sotkee tuntemuksia. :headwall:
 
Täällä on muillakin jännät paikat ja Silentille tsemppiä siirtoon. Toivottavasti kaikki menee hyvin!!! :)

Minä itse täällä jännäilen niiiiiin kovin, että en pysty oikeesti keskittymään edes työn tekoon! Ovis ollut lauantaina ja se hyödynnetty, koska ja kuinka kauan mun pitää odottaa että tiedän kuinka on käynnyt? Voi pomo tykätä hyvää kun kaksi viikkoa menee ihan hilluessa kun ei pysty mitään "järkevää" tekemään kun miettii vaan yhtä ja samaa asiaa aamusta iltaan! Ihmismieli on kummallinen... :eek:

Plussia kaikille!!!!!111
 
Silent:Ihanaa, hyviä uutisia :heart: Peukut pidän pystyssä, että pikkuinen vauveli tai vauvelit tarraavat lujasti kiinni :heart:

AaVee:Tsemppiä ultraan! :)

kipinäkenkä:Pidetään peukkuja! :wave:

Calypso:Toivotaan, että ovat ihka oikeita raskausoireita :)

Siffis:Se on kyllä jännä kun ne oviksen jälkeiset päivät tuntuu ihan mahdottoman pitkiltä, plussatuulia! =)

ON:No niin, nyt alkoi tuhruttelu, joten hanat aukeaa varmasti kohta kunnolla joten huomenna viimeistään alkaa kp 1 ja yk 7 PRKL... :headwall: |O Päätin jättää greippimehunkin juomisen ensi/tässä kierrossa. Katsotaan onko ennustajaeukko oikeassa kun povasi mun tulevan raskaaksi keväällä :p
 
Onnea Ella! Olen tosi onnellinen sinun puolestasi, toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

Täällä ei mitään uutta, pari kuukautta tässä mennään ilman clomeja ja yritystä. Tulee jos on tullakseen ajatuksella. Tosin tässä kuussa mahatauti ym. sairauden toimivat tehokkaana ehkäisykeinona...
 
Huh! Eka ultra takana. Limis 3,7 eikä johto follia! Jee! Kaikki siis paremmin ku hyvin. Ja sit ne huonot uutiset... Jos kuvittelin sumuttelun olevan rasittavaa niin olin väärässä. Tää piikittely se vasta persuuksista onkin. Itse piikin tuikkaaminen nahkaan ei oo mitään ku on sen verran ohut neula, mutta se lääkkeen liukeneminen tonne nahan alle... JÄRKYTTÄVÄÄ!!! Se kirvelee niin kovasti... :'( Mut minkäs teet. Ei tätä onneksi kovin kauaa kestä.
 
Ovistestit näyttivät maanantaina yllättäen positiivista, odotin MAHDOLLISTA ovista vasta myöhemmmäksi ja maanantaina aloitin vasta testailun. No ollaanpa sitten oltu kyläilemässä joten peitto ei ole heilunut. Kyllä nyt turhauttaa!! Enkä jaksa uskoa että edelliskerran simpat vielä (4 päivän jälkeen) olisivat hengissä... Toivottavasti ovis tulee muissakin kierroissa ja että kierrot eivät veny liian pitkiksi. Tai no olisi edes kiertoja :kieh:
 
24.2.2010 KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



wannabemama.....yk 14.....Terot..........................KP 25/30-46
Santtuli.................yk 2,5v...Puregon, Pregnyl.......KP 24/30
Siffis......................yk 10.......................................KP 23/30
Silent whisper.......yk 13.....IVF/ICSI.....................KP 16/30
Miuku84................yk 8........Vyöhyket, Homeop....KP 15/27-28
AaVee...............yk 15.....IVF:n odotus..................KP 12/30(33)
kipinäkenkä.....yk 1,5v....Clomit, Metut, Menopur.KP 12/28
yrittäjä83..............yk...........Lugesteron...............KP 10/28
Nasu-80.................yk 11......................................KP 8/26-34
Hlemmur................yk 7.......Terot.........................KP 5/
Mahdotontako.......yk..........Clomit...(1. yht).........KP 3/30
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI
enkuliini.................yk 1v....
Amf........................................................................................



HAAVEISSA TOINEN



Toive81..........yk 6...................clomit....................KP 28/27-30
Calypso.........yli vuosi..............clomit....................KP 24/29
minime...........yk 1....................terot.....................KP 20/30
Nallekarkki.....yk 2.................................................KP 17/
vaahtokarkkiunelma...yk8........clomit....................KP 14/
Diinu...............yk



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 13......Clomit.............................KP 20/27-40



TAUSTALLA
markke
Emma2
Nyynyy




PLUSSANNEET :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10

Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

Tammikuu: Ilona G (yk 2 Fermar pregnyl),

Helmikuu:Ella-83 (yk14)



_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.











 
Toive81 on täällä nyt ihan ymmällään...Eilen illalla tuli rusehtavanlimaista tuhrua ja menkkoja odotin saapuvaksi, ei vieläkään mitään! :eek: Pelkää pientä tuhrua siteessä, paperiin ei jää mitään. Menkkajomotuksia on. Mulla ei tuhruja ole tullut kertaakaan synnytyksen jälkeen! AINA on menkat alkaneet suoralla verellä...Ottaa päähän kun toiveet tahtoo taas herätä :ashamed: Tein herkän testin, mutta pisu oli vain tunnin rakossa. Negaa se näytti, mutta mun silmät varmaan halus hakemalla nähdä haamujenhaamun, mutta se tuli ajan umpeuduttua. Mies ei nähnyt mitään. Enempää ei ole r-testejä.Kylläpä kroppa tekee kivojaan, alkais sitten niin ei tarttis täällä arpoa!!! |O Eli dpo 14(tai 13) kunnes toisin todistetaan...
 

Yhteistyössä