Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Ella-83:Harmi ettei viiva vahvistunut :( :hug:

Nyynyy:Hienoa, että clomit auttaneet tuplalla ja tuo kosteushan kuullostaa lupaavalta :D

ON:Dpo 6 ja nipistellyt alamasussa...tuttu tunne muistuu mieleen esikoisestakin...toiveet herää ja tiedän tulevani kohta rytinällä taas alas...Kosteutta täälläkin jota en aiemmissa kierroissa ole ollut huomaavinani ovisten jälkeen...Äh, miten saisi pään suljettua oviksen jälkeen ettei koko ajan tunnustelisi olotilaansa?Laskeskelin, että jos lh-pituus ois edelleen se tynkä niin menkat vois alkaa jo viikonlopun aikana ja viimeistään maanantaina (silloin ois dpo10). Mutta, jos clomit nyt auttais siihenkin niin ensi viikon lopulla täti taas kurvaisi...Voisinkohan mää nukkua nää loppupäivät ettei tarttis jännäillä? :D
 
22.1.2010 PERJANTAI



HAAVEISSA ESIKOINEN



Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 48/27-28
nasu-80................yk 9.........................................KP 33/27-33
kipinäkenkä...........yk 1 km:n jälk....metut,terot...KP 31/28
wannabemama.....yk 13.......................................KP 25/30-46
Nyynyy..................yk 13.....Clomit........................KP 22/30-32
Siffis......................yk 9.........................................KP 21/30
Santtuli.................yk 2,5v...Puregon, Pregnyl.......KP 20/?
Silent whisper.......yk 12.....Aridimex, Pregnyl.......KP 17/30
Ansku-82...............yk 14.....IVF:n odotus.............KP 11/30(33)
Miuku84................yk 7.......Vyöhyket, Homeop.....KP 8/27-28
Hlemmur................yk 6.......Terot......................... KP 8/?
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron................KP 4/28
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7....................terot.....................KP 24/27-36
Toive81..........yk 5...................clomit....................KP 23/27-30
vaahtokarkkiunelma................clomit....................KP 9/




HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 12......Clomit.............................KP 22/27-40
Ella-83..........vyöhyketerapia, homeopatia..............KP 1/24-61




TAUSTALLA:





:heart: PLUSSANNEET: :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10
Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11
Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

Tammikuu

Ilona G...................yk 2.......Fermar, pregnyl.......KP 28/28





Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen.



 
Joo, kyllä se on kp 1 nyt. Lämmötkin tulleet alaspäin. Lisäsin listan loppuun päivitysohjeen, koska mä aioin hiljalleen vetäytyä muualle palstailemasta. Tai ainakin käyn täällä harvemmin niin hyvä jos muitakin päivittäjiä löytyy Silentin ja mun lisäksi...

Illalla masentelin sitten ja itkin niin mies tuli lohduttamaan, ja sanoi että kyllä me vielä onnistutaan.. Ja etten saisi stressta, koska se ei ainakaan auta mun horminitasapainon löytämisessä. Joo helppoa se on sanoa, vaikka tiedän että yritti lohduttaa..

Tähän uuteen kiertoon en hommaa tikkuja enkä aktiivisesti seuraa lämpöjäkään. En jaksa uskoa, että voisi tulla heti perään toinen ovuloitu kierto (toisaalta jos kroppa alkaa käynnistymään niin tän kierron ovis+ hyvä loppuvaihe voisi käskeä homman taas käyntiin..).

kp 14 mulla on viisaudenhampaanpoisto, syksyllä tarkoitti viikon buranakuuria ja varaudun siihen taas. Ei ainakaan aikaista ovista ole odotettavissa sitten. Tosin kp 18 on vyöhyketerapia niin se voisi taas avittaa oviksen aikaansaantia, niikun tässäkin kierrossa kävi.
 
Jaahas, dpo 7 ja liiankin tutut menkkakivut täällä :( Eli täti on tulossa varmaan viimeistään maanantaina. Tarttis varmaan sit vielä kuiteskin soittaa lekurille ja pyytää jotain liian lyhyeen lh-pituuteen. Luget oli käytössä esikoisesta varmuudeksi vaikken silloin kärsinyt tällasesta. Ja niitä otin aina rv9+ asti. Nyppii! |O
 
Ilona tuleppas kertomaan oireitasi!!!

Mä otan nyt ihan lunkisti ja oottelen sitä ens kuun gyneaikaa, jolloin vaadin niitä clomeja siltä =)

Mistä löytyy tilastoja raskautuneista ja esim. kuinka moni on saanut hoitoja yms?? Tietääkö joku? Esin. stakesista en osaa ettiä mitään...
 
Poistin itseltä yk:t kun näyttää liian isolta toi 14.. Toisaalta vasta yk 10 vietiin hommat loppuun asti eli katson aktiivisen yrityksen alkaneen siitä. Et sillee mulla oiski vasta 5:s kierto vaikka ilman ehkäisyä 14:s. Mutta mä pidän nyt noi numerot poissa mielenrauhani takia.
Päivitän huomisen mutta en lupaa jatkaa päivityksiä.

Heippa nyt vaan toistaiseksi ainakin. Mä koitan saada muuta pään sisään kun tän kuumeilun ja vieroitan itseäni palstoilta. Nyt alkanut kierto pidetään taukoa kuumeilusta ja yrittämällä yrittämisestä muutenkin. En hommaa tikkuja, en seuraa lämpöjä, ainakaan aktiivisesti. Paljon plussatuulia kaikille! :heart: :wave:
 
23.1.2010 LAUANTAI



HAAVEISSA ESIKOINEN



Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 49/27-28
nasu-80................yk 9.........................................KP 34/27-33
kipinäkenkä...........yk 1 km:n jälk....metut,terot...KP 33/28
wannabemama.....yk 13.......................................KP 26/30-46
Nyynyy..................yk 13.....Clomit........................KP 23/30-32
Siffis......................yk 9.........................................KP 22/30
Santtuli.................yk 2,5v...Puregon, Pregnyl.......KP 21/?
Silent whisper.......yk 12.....Aridimex, Pregnyl.......KP 18/30
Ansku-82...............yk 14.....IVF:n odotus.............KP 12/30(33)
Miuku84................yk 7.......Vyöhyket, Homeop.....KP 9/27-28
Hlemmur................yk 6.......Terot......................... KP 9/?
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron................KP 5/28
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7....................terot.....................KP 25/27-36
Toive81..........yk 5...................clomit....................KP 24/27-30
vaahtokarkkiunelma................clomit....................KP 10/




HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 12......Clomit.............................KP 23/27-40
Ella-83..........vyöhyketerapia, homeopatia..............KP 2/24-61




TAUSTALLA:





:heart: PLUSSANNEET: :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10
Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11
Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

Tammikuu

Ilona G...................yk 2.......Fermar, pregnyl.......KP 28/28





Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen.




 
Ella-83:No höh, ei ole kiva kun poistut :( Mutta ymmärrän kyllä. Minäkin varmaan hipsin taustailemaan varmaan seuraavan kierron jälkeen kun toiveilu jää silloin ainakin kuukauden tauolle olosuhteiden pakosta...Hyvää jatkoa sinulle ja toivottavasti vielä kuullaan! :hug:
 
ella - :hug: :hug:

Mulla on ihan samanlainen fiilis, eli ei ole tullut täällä käytyä kun alkaa turhauttamaan koko homma.. kävin ma ultrassa, eikä se folli ollut mihinkään kasvanut :headwall:

Päätin maanantaina pitää loppukierron stressittömänä, eli en tikuttele ovista tms. Ensi kierrossa siirrytään suoraan IVF:n, eli silloin saan varmaan stressata tämänkin kuukauden edestä! Eli samoissa mennään Ansku :wave:
 
Silent whisper:Eikä! Todellakin :headwall: Toivotaan, että viimeistään IVF tuottaa tuloksen ellei sitten tulisi yllätysplussa :heart:

ON:Mä olen heittänyt tästä kierrosta toiveet nyt roskiin. Aamulla jälleen kuumia kohtauksia jotka lupaavat tädin tuloa. Lämpöjä en ole nyt edes mittaillut, mutta koholla ne on välillä koska iltaisin paleltaa. Täytyy nyt vain toivoa, että tädin tulo venyisi edes ensi viikon puoleen niin ei jäis niin tyngäksi... :eek:
 
Hei hei mimmit mitä ihmeen epätoivoa täällä on liikkeellä :hug: :hug: :hug:
Ellalle harmittelut :hug: mutta älkääs nyt hei ketjusta poistuko....!?

Toive ei saa luovuttaa, muistatko ite olin ihan varma että mulla meni puihin muttei mennykkään, eli mahkut sullakin vois vielä olla eiks niin? Mulla alko kipuilut jo viikko oviksesta ja itkin kohtaloani, mutta se kipu tarkoittikin jotain muuta vaikken sitä hetkeäkään uskonut..


Wannabe
kyseli oireista :wave: mulla selällään makoillessa joskus kyljestä repäsi kun vaikka äkillisesti venytteli, tätä sit tuli vielä parina aamuna ennen plussaa mikä oli hieman epäilyttävää =) iltasin paleltaa. Väsyä on alkanut tuleen pikkasen myos parin päivän sisään, ja joskus etoo hetken. Ei sillai mitään kovin vahvoja juttuja vielä. Nytkin kyllä väsyttää niin että pitkäkseen voisin mennä. Mä kävin verikokeissa maanantaina ja eilen uudestaan ja HCG ja proge arvot olivat hyviä joten oon pikkasen rauhottunut kun viikolla olin ihan hädissäni että kesken menee mahakipujen takia, mitkä olivat mulle ihan uutuus tällä kertaa. Mahakivut on hellittäneet nyt onneksi (*koputtaa puuta*) ja mulla on ihan autuaan ihana olo, joskaan en TAJUA että mä sain plussan, mä oon vissiin aika shokissa vielä ja pitkään :LOL:

Mutta oikeesti hei, tää ketju oli mulle tärkeä ja tosi tukea antava :attn: Kiitos teille!!!

Halit kaikille, Ilona rv 5+0
 
Silent Whisper Onnea IVF:n! Mulla alkaa sumuttelut 11 päivän päästä.. Jännittää! Millon sä alotat lääkkeet? Meetkö pitkällä vai lyhyellä kaavalla?

Onnea vielä kaikille plussanneille! Me tullaan Silentin kanssa sitten hitaasti mutta VARMASTI IVF:n avuin perässä! :heart:
 
Ilona G:Ihanaa, että siellä odotus sujuu hyvin :heart: Ja kiitos tsempeistä, mutta pakko on tunnustaa vaan tappio, ettei pety liikaa. Vaikka petyn kuiteskii kun ne menkat alkaa :( Mä oon varma, että nää nipistykset mitä olen tuntevinani ja lievä kosteus ovat vain jotain sivuoireita tai jäkioireita clomeista :ashamed: Mukamas on nyt väsyttänytkin, mutta oon nukkunut pari yötä aika huonosti. :/ Tulehan kertoilemaan kuinka raskaus etenee :hug:

Anskulle ja Silentille paljon onnea tulevaan ja niistähän poikii sitten plussa, nih!!! :heart:
 
Ilona mukavaa kun käyt kertomassa meille kuulumisia =)

Ella :hug:

Silent whisper ja Ansku tsemppiä molemmille =) !!

Toive Toivottavasti ne menkat nyt ei alkais! Toi on kyllä niin pyllystä tuo tunne kun ne tutut menkkaoireet alkaa pukata, just kun on alkanut mieleen tulla ajatuksia että "josko tässä kierrossa olis tärpänny.." . Mutta halaukset sulle :hug:

ON: See ois kait sitten dpo4.. Elämäni ensimmäisen kerran tiiän varmasti ovuloineeni :D Hyvä fiilis kun tietää ettei tää kroppa nyt ihan toimintakyvytön oo :D Vatsassa ollut kipuiluja jo pari päivää, varsinkin kun äkkiä nousee ylös ni alavatsassa "repäisee". En tiiä mitä tarkottaa vai tarkottaako mitään. Hermoja kiristelee kyllä tää odottelu et päivät kuluis :headwall:
 
Kiitos sanoista. Joo, mä nyt koitan ottaa rennosti. Eilen kp 2 pönttöön putosi joku möykky :x Sen jälkeen vuoto on vähentynyt eikä tunnu oikeastaan miltään.. Olisiko sitten varhainen km ollut, mulla kun useampi tekijä kyllä raskautta puolsi..
No ei sitä voi varmana tietää ja tämmöstä sattuu. Jos en olisi lämmöistä seurannut ja saanut viivanpaikkoja en varmaan olisi tota mitenkään noteerannut.. Tosiaan dpo 5 oli hurjat kivut aamulla (kiinnittymistä?) ja dpo8 lämmöissä dippi, joka usein on raskaana olevilla tossa kohtaa. Ymmärtääkseni sillon keltarauhanen alkaa himmata toimintoja ja istukan pitäs aloittaa hormonien ylläpito.
 
24.1.2010 SUNNUNTAI



HAAVEISSA ESIKOINEN



Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 50/27-28
nasu-80................yk 9.........................................KP 35/27-33
kipinäkenkä...........yk 1 km:n jälk....metut,terot...KP 34/28
wannabemama.....yk 13.......................................KP 27/30-46
Nyynyy..................yk 13.....Clomit........................KP 24/30-32
Siffis......................yk 9.........................................KP 23/30
Santtuli.................yk 2,5v...Puregon, Pregnyl.......KP 22/?
Silent whisper.......yk 12.....Aridimex, Pregnyl.......KP 19/30
Ansku-82...............yk 14.....IVF:n odotus.............KP 13/30(33)
Miuku84................yk 7.......Vyöhyket, Homeop.....KP 10/27-28
Hlemmur................yk 6.......Terot..........................KP 10/?
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron.................KP 6/28
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7....................terot.....................KP 26/27-36
Toive81..........yk 5...................clomit....................KP 25/27-30
vaahtokarkkiunelma................clomit....................KP 11/




HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 12......Clomit.............................KP 24/27-40
Ella-83..........vyöhyketerapia, homeopatia...............KP 3/24-61




TAUSTALLA:




:heart: PLUSSANNEET: :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10
Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11
Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

Tammikuu: Ilona G (yk 2 Fermar pregnyl),



_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.
 
Ansku-82 - Ilmeisesti lyhyellä (jos ymmärrän noi termit oikein). Nyt odottelen että menkat alkaa (varmaan n. 2 viikon päästä ) ja sit kp 3 alkaa piikitys. Sä ilmeisesti menet pitkällä kaavalla?

ellalle voimia :'(

Kiitos toive ja sattuli tsempeistä! :heart: Plussatuulia teille +++++ :whistle: molemmilla piinapäivät menossa, jännää :)
 
Pitkästä aikaa taas linjoilla. "Mukava" lukea muiden kuulumisia, vaikka ne ovatkin toisilla hyviä ja aika monella huonoa... Epätoivoa tosiaan ilmassa, kun muutavat poistuvat takavasemmalle. Itse olen ollut hissukseen jo melkein kaksi kuukautta ja aion olla vielä seuraavatkin 1,5 kk, koska meillä on vasta maaliskuussa lääkäriaikaa ja en todellakaan usko, että ennen sitä tapahtuu yhtään mitään, ainakaa siis raskautumista! Tämäkin kierto mennyt ihan käsille, kun välivuotoa tullut viikottain ja nyt kp 21 vuodin ihan kunnolla jne. Ihan toivotonta.... :headwall:

Tsemppiä nyt kuitenkin hei kaikille, meidän kaikkien mieli varmasti nouseen kun kevätaurinkokin näiden uskomattomien pakkasten jälkeen alkaa pilkistelemään!!! :hug:
 
Heipä hei!

Passaako tunkea joukkoon? :) Olen parikymppinen 1v poitsun äiti. Haaveillaan miehen kanssa toisesta muksusta, mutta ei yritetä vielä. Esikoinen sai alkunsa 1,5 vuoden yrittämisen jälkeen clomeilla. Minulla on pco (=monirakkulaiset munasarjat) ja raskaaksi tuleminen ei ole helppoa. Tiedän, että luomusti se on lähes mahdotonta ja tarvitaan vähintään clomit avuksi. Puhuttiin miehen kanssa, että alkaisinko varailemaan aikaa lääkärille tässä piakkoin, jotta päästäisiin yrittelemään sitä pikkukakkosta. Mikään älytön hinku ei vielä ole, mutta tuntuu että aika voisi kuitenkin olla sopiva, kun tuo esikoinenkin alkaa olla taaperoiässä.
 
Diinu tervetuloa! Samassa kelkassa ollaan, mullakin PCO... Jännään sitä että saanko clomit tai jotain kun menen perjantaina lääkäriin, tällä hetkellä kun yritetään vielä pelkkien terojen avulla päästä elämässä eteenpäin. Alkaa kyllä jo vähän ahdistaa tämä homma, 8 kk yritystä takana ja vaikeaapa tässä on raskaaksi tulla kun ovikset on hukassa. Viimeksi oli ovulaatio lokakuussa.
 
25.1.2010 MAANANTAI



HAAVEISSA ESIKOINEN



Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 51/27-28
nasu-80................yk 9.........................................KP 36/27-33
kipinäkenkä...........yk 1 km:n jälk....metut,terot...KP 35/28
wannabemama.....yk 13.......................................KP 28/30-46
Nyynyy..................yk 13.....Clomit........................KP 25/30-32
Siffis......................yk 9.........................................KP 24/30
Santtuli.................yk 2,5v...Puregon, Pregnyl.......KP 23/?
Silent whisper.......yk 12.....Aridimex, Pregnyl.......KP 20/30
Ansku-82...............yk 14.....IVF:n odotus.............KP 14/30(33)
Miuku84................yk 7.......Vyöhyket, Homeop.....KP 11/27-28
Hlemmur................yk 6.......Terot..........................KP 11/?
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron.................KP 7/28
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7....................terot.....................KP 27/27-36
Toive81..........yk 5...................clomit....................KP 26/27-30
vaahtokarkkiunelma................clomit....................KP 12/




HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 12......Clomit.............................KP 25/27-40
Ella-83..........vyöhyketerapia, homeopatia...............KP 4/24-61




TAUSTALLA:




:heart: PLUSSANNEET: :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10
Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11
Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

Tammikuu: Ilona G (yk 2 Fermar pregnyl),



_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.


 
Oooo mä osasin päivittää ton listan :D Ihan pakko oli kokeilla :D

Tervetuloa Diinu :wave:

Se ois vapaapäivä ja uni loppu kun seinään.. Tänään pitäs käydä viel labras, kattovat sen progesteroni-arvon viel varmuuden vuoks, että ovuloinko tässä kierrossa (vihdoinkin) varmasti... To ja pe oli noita omituisia alavatsakipuja/"repimisiä",nyt ei oo mitää :/ Tissit on kyl julmetun kipeet |O Yleensä ne on kipeet melkei 2 vkoa ennen menkkojen alkua... Saas nähä kuinka nyt käy.. :) Pakko kyl yrittää olla niin, ettei luo turhan suuria odotuksia itelleen raskautumisen suhteen ku sit taas pettyy niin pahasti jos ne menkat TAAS alkaa :headwall: Mut helpommin sanottu ku tehty :D
 
Tervetuloa joukkoon mukaan Diinu!! :wave:

Ellalle kovasti jaksamisia :hug:

Täällä onkin jo yhtäkkiä kp 12! Ja huomaa olostansa kyllä clomeja napsineensa! Tunteen menee ihan vuoristorataa ja ihan muutama pikkuinen kiukunpuuskakin on yllättänyt... :whistle: Tänään tuntuu maha olevan todella kipeä ja sekaisin, mietinpä josko se olisi joku merkki vaikka oviksesta, yleensä nämä ovat kyllä menkkaoireita, mutta niitä en tosiaankaan vielä odottele...Myös munasarjojen kohdalta kipuilee ja kipristelee...mutta siis taas vain odotellaan....ja heilutellaan peittoja parhaan mukaan ;)

Mitenkäs te muut syötte vitamiineja yms? Foolihappoahan suositellaan syötävän väh. 400 mg päivittäin, ja jossain taisi olla jopa että 800 mg jo kuukausia ennen kun aikoo raskautua. Minä olen syönyt monivitamiinitabuja, oisko ollu multivita, sellainen kuitenkin, missä ei ole a-vitamiinia, ja foolihappoa on 300mg. Nyt ostin apteekista pelkkää foolihappoa lisäksi, mutta apteekintäti oli hiukan empiväinen että voiko sitä syödä vielä lisäksi kun tuo 300 on jo 150% päivän tarpeesta...

Jaksamista ja voimia uuteen viikkoon, niin ovislaisille kuin piinailijoille, alkukiertolaisille, kaikille tasapuolisesti!
 
Tervetuloa Diinu! =)

Santtuli:Voih, kuullostaa kyllä hyviltä nuo tuntemukset :) Kovasti plussia puhaltelen :whistle:

vaahtokarkkiunelma:Mä olen popsinut raskausvitamiineja, d-vitamiinia, kalanmaksaöljykapseleita ja litkinyt greippimehua ovikseen asti :D Ensi kierrossa vois piruuttaan popsia tomaatteja kun niitäkin suositeltu :D

ON:Päästy nyt dpo10 ja toivon ettei ihan vielä alkaisi. Mähän laskin ennen ne dpo:t väärin niin nyt vanhan kaavan mukaan mentäis jo dpo 11 tai 12 joten hiukan pidemmäksi ois lh-pituus venynyt :D Mutta kyllä ne menkat sieltä just koht alkaa. Kuumia hikoilukohtauksia taas aamulla ja kaiken maailman nipistykset on kaikonneet. Perus menkkajomtusta ilmassa ja se olo "lorahtaa ihan just" on taas täällä |O Eli yk 6 alkaa ihan kohta.

Mä koitan josko onnistuisin lisämään Diinun listaan! Voitko Diinu kertoa jotain kp:ta ja sen sellasta vai pidetäänkö vielä vain nimi? :wave:
 

Yhteistyössä