Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

25.1.2010 MAANANTAI



HAAVEISSA ESIKOINEN



Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 51/27-28
nasu-80................yk 9.........................................KP 36/27-33
kipinäkenkä...........yk 1 km:n jälk....metut,terot...KP 35/28
wannabemama.....yk 13.......................................KP 28/30-46
Nyynyy..................yk 13.....Clomit........................KP 25/30-32
Siffis......................yk 9.........................................KP 24/30
Santtuli.................yk 2,5v...Puregon, Pregnyl.......KP 23/?
Silent whisper.......yk 12.....Aridimex, Pregnyl.......KP 20/30
Ansku-82...............yk 14.....IVF:n odotus.............KP 14/30(33)
Miuku84................yk 7.......Vyöhyket, Homeop.....KP 11/27-28
Hlemmur................yk 6.......Terot..........................KP 11/?
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron.................KP 7/28
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7....................terot.....................KP 27/27-36
Toive81..........yk 5...................clomit....................KP 26/27-30
vaahtokarkkiunelma................clomit....................KP 12/
Diinu........................................................................................



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 12......Clomit.............................KP 25/27-40
Ella-83..........vyöhyketerapia, homeopatia...............KP 4/24-61




TAUSTALLA:




:heart: PLUSSANNEET: :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10
Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11
Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

Tammikuu: Ilona G (yk 2 Fermar pregnyl),



_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.




 
Ellalle halaus.

Minulle olisi uusi työpaikka tarjolla ja mietin viikonloppuna uskallanko sen vastaanottaa. Ajattelin niin, että jos nyt en ole raskaana niin en kyllä sen takia jätä uuteen työhön menemättä. Minun pitää ilmoittaa tällä viikolla, joten varmaan joudun tekemään raskaustestin ennen kuin menkat on virallisesti myöhässä. Kertokaa siis hyviä herkkiä testejä!!!

++++++++++++ :whistle:
 
Memmiliini, tietty otan työn vastaan empimättä! Mahdollinen koeaikakin kerkiää mennä hyvän matkaa ennen kuin mitään edes huomaa. Mä joskus katselin netissä vilja-merkkisä testejä, joitten piti olla tosi tarkkoja, mutta muuten en noihin ole perehtynyt...
 
Älkääs nyt kaikki kadotko taustailemaan. Eihän tää ketju kohta pysy enää pinnalla!!!!

Lauantaille oottelen menkkoja.. toivottavasti eivät tule. Oireina tissien pinkeys, ajoittaiset repäisy kivut ja tänään italian pata kuvotti mua suunnattomasti... Iltasin on palellut aika paljon, mutta onhan ilmatkin kylmät.

No mulla noi kaikki oireet liittyy myös menkkoihin paitsi toi kuvotus, mutta emmä ees saanu kunnon oviviivaa tässä kuussa, että ei kauheita odotuksia.

Piinaileeko kukaan mun kanssa nyt vai käykö taas niin, että kun mä piinailen ni muut bongailee ovista ja toisinpäin...? =)
 
Mä puhuisin kanssa sen puolesta, että otatte työt vastaan, jos niitä tarjotaan. Voin 100% varmuudella sanoa, että ykskään mies ei vastaavassa tilanteessa miettis pätkääkään, että onko se työnantajaa kohtaan reilua, jos heti tulee raskaaksi, kun on vakiduunin saanu. Ei se niille oikeesti kuulu.

Memmiliini ota se duuni!!
 
Kiitokset tervetulotoivotuksista. :) Ja kiitos toive, kun lisäsit minut listaan. Pidetään ihan vaan nimi nyt siinä, kun meillä ei tuo varsinainen yritys ole vielä alkanut.

Mä ymmärrän kyllä täysin halun taustailla välillä. Tuoreessa muistissa tuo esikoisen odotus ja se kaikki piina sekä odottelu... :ashamed: Kirjoittelin itse silloinkin tänne kaksplussaan. Itse en oikeastaan silloinkaan taustaillut vaikka välillä masensi oikein kunnolla, kun ei tärppiä kuulunut. Mutta toisaalta myös helpotti suuresti, kun sai purkaa tuntojaan kanssasisarille. :)

Memmiliini Mä kans olen sitä mieltä, että ehdottomasti kannattaa ottaa uusi työpaikka vastaan! Noista testeistä, ite oon testaillu aikoinaan apteekin omalla testillä paljon ja koen sen erittäin hyväksi testiksi. Sitä siis suosittelen.
 
Memmiliini tottakai otat sen työpaikan!! Mä en noista testeistä oikein tiiä, oon kans miettiny et mitkä mahtas olla niitä "parhaita".. Mä oon tykänny tilailla sieltä kotitesti.fi:stä, tulee nopsaa postilaatikkoo ja on melko edullisia.. Tai onhan niissä se vika ollut että ne ei oo näyttäny plussaa :snotty: :D

Vitsit että alkaa olla tissit niin kipeet että hyvä kun kärsii paitaa pukea päälle |O Ja aamulla vielä mieskulta tarras sen koommin ajattelematta tissiin kiinni oikein KUNNON otteella, sattu aivan stanasti! Hetken verran mietin että täräytänkö ukkoa herätyskellolla :kieh: Päätin kuitenkin vaan laskea kymmeneen, ku eihän toinen pahaa tarkottanu.. :D
 
26.1.2010 TIISTAI



HAAVEISSA ESIKOINEN



Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 52/27-28
nasu-80................yk 9.........................................KP 37/27-33
kipinäkenkä...........yk 1 km:n jälk....metut,terot...KP 36/28
wannabemama.....yk 13.......................................KP 29/30-46
Nyynyy..................yk 13.....Clomit........................KP 26/30-32
Siffis......................yk 9.........................................KP 25/30
Santtuli.................yk 2,5v...Puregon, Pregnyl.......KP 24/?
Silent whisper.......yk 12.....Aridimex, Pregnyl.......KP 21/30
Ansku-82...............yk 14.....IVF:n odotus.............KP 15/30(33)
Miuku84................yk 7.......Vyöhyket, Homeop.....KP 12/27-28
Hlemmur................yk 6.......Terot..........................KP 12/?
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron.................KP 8/28
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI
Mahdotontako....................clomit.........................KP 4/29



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7....................terot.....................KP 28/27-36
Toive81..........yk 5...................clomit....................KP 27/27-30
vaahtokarkkiunelma................clomit....................KP 13/
Diinu........................................................................................



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 12......Clomit.............................KP 26/27-40
Ella-83..........vyöhyketerapia, homeopatia...............KP 5/24-61




TAUSTALLA:




:heart: PLUSSANNEET: :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10
Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11
Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

Tammikuu: Ilona G (yk 2 Fermar pregnyl),



_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.





 
Voisin liittyä mukaan muutamaksi kierroksi , jos sopii. =)

Tänään aloitin clomit, lugesteron myös käytössä ovulaation jälkeen loppukierron ajan.

mahdotontako : kp 4/29 ensimmäinen yhteinen :heart:

P.s. Onko jotain ihmeellisiä oireita aiheuttaneet joillekkin clomit? Tietäisin vähän varautua. Entä siirtyykö ovisajankohta aiemmaksi vai myöhemmäksi clomien ansiosta? Vai ei mitään vaikutusta?

Kiitos, jos vastailette. :flower:

mahdotontako :heart:
 
Tervetuloa, Mahdotontako! :wave:

Mä käytin clomeja, kun esikoista yritettiin. Neljä kiertoa ehdin syödä ja siitä viimesestä tärppäsi. Mulle clomit aiheutti pientä vatsakipuilua ja kuumia aaltoja. Aika pienet oireet oli onneksi. :) Ovisajankohta tais mulla pysyä suunnilleen samana. Kierto oli jotain kp 32-33 luokkaa eli aika pitkä.

Toive Saako udella, että oliko teillä esikoinenkin clomivauva? Meillä tosiaan on tuo esikoinen clomeilla saatu alkuun ja jotenkin elättelin toiveita, että kierto synnytyksen jälkeen tasautuis ja voisin tulla luomusti raskaaksi. Noh, kierto on edelleen mitä sattuu eikä ovista tapahdu, joten ajattelin pyytää suoraan lääkäriltä clomireseptin kouraan.
 
Mahdotontako:Onko ok, että laitoin sut esikoisen yritykseen, onhan hän sitten teidän esikoinen sillä tappaa? :D Vai haluatko johonkin toiseen kohtaan? Monesko lapsi tämä olisi sinulle? Ilmoita niin korjaan :wave:

Diinu:Juu saa udella ja varaudu romaaniin :D Eli yritimme esikoista aika pitkään. Tulin helposti raskaaksi kaksi kertaa ja ihan luomusti, mutta ne menivät molemmat kesken rv6+ heti varhaisultrasa nähdyn sykkeen jälkeen :'( Ne raskaudet alkoivat myöhäisistä oviksista kp24 ja kp28. Siksi sitten lääkäri ehdotti clomeja jotta saataisiin ovistakin aiemmaksi. Esikoinen sai alkunsa heti ekasta kuurista :heart: Nyt sitten elättelin toivoa myös luomuna onnistumisesta, että synnytys ois saanut mun kropan järkiinsä. No sillä tapaa järkiintyi, että mun kierrot lyheni tohon 27-30, mutta ovis tapahtui edelleen myöhään ja siten LH-pituus jäi aika tyngäksi, 8-10 päivän paikkeilla. Eli nyt sitten taas eka clomikuuri menossa ja ovistesti plussaa jo kp15. Ja mikä kivointa, LH-pituus nyt peräti dpo11!!!Mutta en usko nyt tärpänneen :ashamed: Ei ole yhtään mitään oiretta enää siihen suuntaan :( Mutta mä uskon, että kyllä tässä jossain kohtaa niillä onnistuu :D Saan syödä 3 kuuria itsekseni ilman ultraa koska ekassa folliultrassa näkyi vain yksi munis niin on kuulemma epätodennäköistä, että tällä annostuksella yhtäkkiä kehittyiskin kolme tms :) Syön siis 1tbl kp3-7 :)
 
27.1.2010 KESKIVIIKKO



HAAVEISSA ESIKOINEN



Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 53/27-28
nasu-80................yk 9.........................................KP 38/27-33
kipinäkenkä...........yk 1 km:n jälk....metut,terot...KP 37/28
wannabemama.....yk 13.......................................KP 30/30-46
Nyynyy..................yk 13.....Clomit........................KP 27/30-32
Siffis......................yk 9.........................................KP 26/30
Santtuli.................yk 2,5v...Puregon, Pregnyl.......KP 25/?
Silent whisper.......yk 12.....Aridimex, Pregnyl.......KP 22/30
Ansku-82...............yk 14.....IVF:n odotus.............KP 16/30(33)
Miuku84................yk 7.......Vyöhyket, Homeop.....KP 13/27-28
Hlemmur................yk 6.......Terot..........................KP 13/?
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron.................KP 9/28
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI
Mahdotontako....................clomit.........................KP 5/29



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7....................terot.....................KP 29/27-36
Toive81..........yk 5...................clomit....................KP 28/27-30
vaahtokarkkiunelma................clomit....................KP 14/
Diinu........................................................................................



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 12......Clomit.............................KP 27/27-40
Ella-83..........vyöhyketerapia, homeopatia...............KP 6/24-61




TAUSTALLA:




:heart: PLUSSANNEET: :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10
Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11
Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

Tammikuu: Ilona G (yk 2 Fermar pregnyl),



_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.







 
Hei mihkäs kaikki ovat kadonneet??? :attn: :wave: Täällä menossa huikeat dpo 12 :D Oireita ei ole sitten minkään moisia :eek: Ei menkkaoireita, ei nipistyksiä, ei MITÄÄN |O Ja kuivaa on...eli menkkoja odotellessa...Plaah!!! :kieh:
 
Toive81 Täällä ollaan! Ei vaan oo mitään kerrottavaa.. ei sit niin mittään. Täs kuumeisesti odottelen ensi viikkoa ku alkaa IVF:n lääkitykset. Pidetään peukkuja, että täti pysyy sulta pois ja plussa pärähtää testiin. :)
 
Täällä ollaan :wave:

Mulla on hiljaiseloa... nyt dpo 8... tissit kipeet edelleen (tai entistä kipeemmät |O ), ei muuta mainittavaa.... Tympeetä odottelua...

Toive Sulla kyl jännät päivät, pidän kans peukkuja sulle! meinasitkos alkaa testaileen lähipäivinä jos ei tätiä näy =) ?
 
No löytyihän teitä :) Santtuli yritän olla testaamatta, kun ei kerran ole tuntemuksiakaan niin tuskin testiin mitään tulee :/ Mutta toisaalta...yleensä kun testaan sen negan niin alkaa menkat :D joten sitten pääsisi taas uuden clomikierron kimppuun :LOL: Harkintaan siis ;)
 
Täällä kolmas clomikierto lähenee loppuaan ja mitään oireita (eikä oikein toiveitakaan) ei ole. Ensimmäinen lapsi pitkän yrittämisen jälkeen saatiin alulle ensimmäisestä clomikierrosta, toinen taas yllättäen ensimmäisestä yk:sta ilman mitään apuja ja nyt siis kolmannella kolmas clomikierto menossa.

Kävin apteekissa ostamassa herkän First signal -merkkisen testin. Onko kenelläkään kokemusta niistä?. Huomenna ajattelin aamulla testin tehdä ja sitten jos se on negaa menen nykyisen esimieheni luokse irtisanoutumisasioissa...
 
Heipparallaa!

Täällä onkin jo yllättäen menossa kp 14. Pinna on kireällä ja mieli herkällä varmaan clomien ansiota, alavatsaa kipristelee ja jotain limoja tänään bongattu. Ovatpa kuitenkin, vaikken yhtään tiedä mistä ne sitten kertovatkaan :/

Peukkuja memmiliinille että tupsahtaa plussa! Mulla ei ole first signalista kyllä kokemusta....
Toivekin piinailee! Peukkuja! bdbdbd

Ja vauvatomua ja jaksamista iiihan kaikille!
 
kp 6 ja vielä tulee tuhrua/verta. Yleensä kestää <4 päivää max 5. Ilmeisesti johtuu siitä varhaisesta km:sta mikä entisestään tuntuisi varmistuvan. Väsymys yms. oireet katosivat menkkojen toisena päivänä. Toive81 puhui että meni aiemmin kesken mahdollisesti johtuen liian myöhäisestä oviksesta.. Noniin mulla ovis oli kp 36 mutta luteaalivaihe kyllä 12..

Me ei olla nyt jaksettu jutella, millon otetaan lääkkeet apuun. Mut niin tää kierto menee omalla painollaan niin hoidatan viisureita pois ja voin hyvällä mielellä lääkitä itseäni. kp 18 ois vyöhyketerapia, toivottavasti se taas sysäisi muniksen liikkeelle.. Semmoista tänne.
 
Ella-83:Kiva kuulla susta :) Juu mä itsen epäilin silloin, että johtuiko ne niistä, mutta lääkäri oli epäileväinen. Sykekin kerettiin ultrassa nähdä. Silloin mulla oli luteaalivaiheet kyllä kunnossa. Tsemppiä sinne ja toivotaan vyöhiksen jelppivän aikaisempaa ovista! :wave:
 
28.1.2010 TORSTAI



HAAVEISSA ESIKOINEN



Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 54/27-28
nasu-80................yk 9.........................................KP 39/27-33
kipinäkenkä...........yk 1 km:n jälk....metut,terot...KP 38/28
wannabemama.....yk 13.......................................KP 31/30-46
Nyynyy..................yk 13.....Clomit........................KP 28/30-32
Siffis......................yk 9.........................................KP 27/30
Santtuli.................yk 2,5v...Puregon, Pregnyl.......KP 26/?
Silent whisper.......yk 12.....Aridimex, Pregnyl.......KP 23/30
Ansku-82...............yk 14.....IVF:n odotus.............KP 17/30(33)
Miuku84................yk 7.......Vyöhyket, Homeop.....KP 14/27-28
Hlemmur................yk 6.......Terot..........................KP 14/?
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron.................KP 10/28
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI
Mahdotontako....(ensim.yhteinen)....clomit............KP 6/29



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7....................terot.....................KP 30/27-36
vaahtokarkkiunelma................clomit....................KP 15/
Toive81..........yk 6...................clomit....................KP 1/27-30
Diinu........................................................................................



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 12......Clomit.............................KP 28/27-40
Ella-83..........vyöhyketerapia, homeopatia...............KP 7/24-61




TAUSTALLA:




:heart: PLUSSANNEET: :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10
Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11
Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

Tammikuu: Ilona G (yk 2 Fermar pregnyl),



_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.







 

Yhteistyössä