Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

heissan!
Voi kun kiva kuulla plussauutisia! Se antaa itsellekkin toivoa! Onnea!!!! :flower: :hug:

Itse en hirveästi ehtinyt juuri koneella käynään kun on niin hirvä tohina päällä. Vikasta femostonista on kulunut jo 10pv eikä ferraria näy.. maanantaina aloitan sitten terot jos tädit ei nyt vkl aikana pyyhällä kylään. Elikkäs nyt olis menossa Kp35/44? yk11 puolella mennään....vajaa viikko sitten tehdyllä testillä näytettiin negaa... olo on kyllä ollut kummallinen... ruoka ei oikeen ole maistunut, eikä sen puoleen myöskään pupuilu... :( jussina en saanut tuhotuksi kuin 2 kokonaista sitsua 3 pv aikana... noh... joskus on vain tätä..

plussatuulia ++++++++ :whistle: ja tarrasukkia!!!
 
Pitäsköhän mun "ilmottautua" tännekkin :D
Ekaa pienokaista ollaan täällä haaveilemassa, ei ole vielä kuulunut pienokaisesta mitään. Vaikka maaliskuusta asti ollaan ilman ehkäsyä oltu. Sain huhtikuussa Terolut-kuurin kolmeksi kuukaudeksi tasoittamaan todella epätasaista kiertoa. Menkat jäi pois helmikuussa ja vasta huhtikuussa tulivat ekan kerra Terolut-kuurin johdosta. Nyt tässä kuussa "odotellaan" ensimmäistä luomukiertoa, tai todellisuudessa siis sen puuttumista =).
Kierron pituudesta ei mitään havaintoa. Pillereitä olen syönyt ~10 vuotta ja ne jäi nyt pois viime jouluna, sen jälkeen tuli yks luomuvuoto, mutta sit jäivät yllättäen pois. Epäilen vahvasti että olen ollut sillon helmikuussa raskaana, vaikka testit osoittivat negatiivista. Oli nimittäin niin vahvoja ensiraskauden oireita, et hassua jos olen ne itsekseni itselleni pystynyt kehittämään :D
 
Onnea Teto! :) Kylläpäs rupesi plussia ropisemaan...

Tervetuloa Memelisa! Ja kyllä muuten vauvakuumeinen pystyy kuvittelemaan tooodella vahvat raskausoireet ilman, että olisi raskaana! Itselläkin asiasta kokemusta vähän liikaakin. :ashamed:
 
Diinu Voi olla todellakin et oon noi itelleni kehitelly, mut aika outoo ku tutustuin paljon myöhemmin noihin raskausoireisiin ku mitä ne oli mulla ollu, ja sillon ei ees pahemmin kuumeiltu. Pahempi osuus tuli kyllä täysin sen jälkeen :LOL: . Mut oli miten oli, nyt ootellaan tätiä viikon puoiiväliin saapuvaksi, pitää muistaa pupuilla oikein ahkerast ;)
 
Nostanpas tätä ketjua omalla valituksellani.. Mut sitä ennen onnea hirmuisen paljon kaikille plussautuneille! :heart: Toivottavasti pikkuiset tarraavat oikein lujasti kiinni ja pysyvät siellä ihan loppuun saakka.
Ja Memelisa tervetuloa tänne joukkoon!

).( mulla nyt menneillään kp46 jonkun laskukaavan mukaan.. MUTTA jos ottaa huomioon sen että oon vuotanu jo sellaiset kivat 23pvää, niin en sit tiiä olisko mulla jo muka uus kierto, kun sitä punaista vuotoa mulla ei ole tullut kertaakaan!!! Mää en oikeesti käsitä tätä mun hommaa.. Vuoto on tosiaan koko ajan sitä ruskeeta vuotoa, mitä mulla ennen on aina tullu ennen menkkoja. On tossa 23:n päivän aikana ollu sellaisiakin päiviä, että on tullut ihan vain pikkutippoja sitä ruskeaa vuotoa ja runsaimpienkin vuotopäivien aikana oon kyllä ihan hyvin pärjänny terveyssiteillä. Paitsi tosiaan, käytinhän mää parina päivänä kuukuppia, kun olin jo varma, että nyt ne menkat alkaa... Voiskohan tuo olla sitä kystasta johtuvaa?? Ehkä se ei oo sieltä vieläkään kunnolla poksahtanu ja nyt se vaan vuotelee pikkuhiljaa pois?

Ärsyttää.. vuodan yhtä kauan kuin mun ystävätkin synnytyksen jälkeen. Mulla vaan ei oo sitä vauvaa :ashamed:
Pitäis varmaan taas käydä gynellä kunhan tää vuoto jonakin päivänä vain loppuis...

 
Omaa napaa: (Sorry :ashamed: ) Kp 30/30-35 menossa. Varma en ole, mutta luulen että menkkojen olisi pitänyt tänään alkaa. Ovista en pystynyt tässä kierrossa testaamaan, ainut että kp 12 tein yhden testin ja luulen ovisplussan olleen kp 13-14. Oireita on ollut, mutta tänään testattu nega iltapäivä pissasta. :ashamed: Jään odottamaan mitä tapahtuu. Jos täti kurvaa paikalle niin taidan jäädä ainakin muutamaksi kierroksi taustailemaan, kun eipä mulla niitä clomejakaan enää ole. Näin täällä.
 
auttakee,eka clomi kierto menossa ja tänään otin vimpan clomin, 2 päivää on ollut nyt tiputtelua,onko ihan normaalia,mulla ei koskaan ole ollu kierron aikana tiputtelua menkkojen jälkeen.
muutenkin kokemuksia clomeista.
 
Diinu :hug:

ON:Herramunjee!!! Ferrari pyyhäilsi kuin pyyhälsikin eilen (21.7) kylään jokseenkin vielä aikas niukkana.... eli kp2ssa mennään... mahaa tosin jo juilinut jo viime perjantaista lähtien...

Minä nyt jännityksellä odotan tuota 9ttä päivää jahka sieltä lekurilta mukaan tarttuis nuo clomit vihdoin ja viimein!!! OYSsin toiminta on mun kohdalla ollut onneksi ripeää (jos kesätaukoa ei lasketa) ja ammattitaitoista! Täditkin on jopa saatu tulemaan 2x tälle vuotta... kun taas tkssa ei saatu mitään aikaiseksi!!!!!

elikkäs nyt olis se kp2/44-53? yk 11
 
Moi vaan

Ajattelin palata tänne tauon jälkeen. Mulla siis oli kesäkuussa km, ja n. 5 viikkoa sen jälkeen täti kurvasi paikalle ja pääsin taas aloittamaan clomit. Nyt on kuuri syöty, menossa kp 11/29 ja oviksesta ei vielä mitään merkkiä. Sotkeekohan km vielä kuvioita?

Mut vois joka tapauksessa ottaa pois toukokuun plussanneissa ja palauttaa kuumeilijoiden listaan. toiveena siis pikkukakkonen ja aseena clomit (ja luget), joilla siis molemmat aikaisemmat plussat on tullut.

Täällä on muuten tullut monta plussaa nyt kesän aikana. Oikein kovasti onnea!! :flower:

Diinu :hug: toivottavasti teille löytyisi muita aseita plussaamiseen nyt, kun olette kokeillut clomeja. Mä olen kans miettinyt mitä kannattais tehdä, jos clomeilla ei toista lasta tule. Insseistä on meille tuskin merkittävää apua, joten koeputkihedelmöityskö?
 
NapaKissa> ONNEA!!

Täällä kärvistellään kp4 ja panikoidaan kohdun tähystystä joka olis tasan viikon päästä... Yyyyyh... Toivottavasti sen jälkeen päästään eteenpäin tässä asiassa ja saatais piste tälle ikuisuudelta tuntuvalle yrittämiselle
 
Napakissalle paljon onnea! :flower:

yrittäjä83 tsemppiä kohdun tähystykseen! Hyvä että asiat menee eteenpäin!

ON: Tikutin ekan ovisplussan km:n jälkeen viime tiistaina eli kp 16 iltapäivällä. Ovis siis oli vissiin kp 17-18 tienoilla. Nyt on kp 22 ja taas kerran odotellaan tuliko tulosta vai ei...
 
Onnea plussanneille ja tsemppiä tippuneille!!!

ON: täällä mennään nyt 35/30 yk ?? en enää muista monesko, aika mones! En ole uskaltanut testailla mitään kun on ollut niin valtavan monta pettymystä jo, en halua nähdä sitä yhtä viivaa siinä testissä. Pitää vielä muutama pv odottaa ja sitten testata jos ei tätiä näy. Jännää, mutta silti niin tosi ärsyttävää :headwall:
 
Auttakaa nyt hei mua:

plussanneet, kuinka tumma se testin viiva teillä on aluksi ollut???!?!? Mulla on nyt 36/30 ja testissä näkyvä viiva, mutta silti haaleampi kuin kontrolliviiva.... Mulle ei ole koskaan tullut edes mitään haalean haaleaa viivaa, tämä on ensimmäinen viiva ikinä!!! Mutta ei sekään tosiaan yhtä vahva kuin kontrolliviiva.
Menin jo ihan sekaisin kun aina on ollut pettys ja testissä vain kontrolliviiva eikä yhtään mitään muuta, vaikka kuinka tarkkaa ja valoa vasten ja eri kulmista olen sitä katsonut. Nyt viivan näkee kyllä ihan kääntelemättäkin.
Onkohan meillä toinen clomikierto sittenkin tuottanut tulosta!?!?! :/
 
Okei kiitos Yrittäjä :) Kyllä se totta vieköön nyt niin taitaa olla, että täällä ollaan raskaana. Maanantaina olen menossa ultraan katsomaan että se on kohdussa eikä sen ulkopuolella. Parin viikon päästä onkin sitten ensimmäinen neuvola. Iik, tosi jännää!!!

Tsemppiä kaikille!!!! :flower:
 
heissan tännekkin!


kp 20/44-54 mennään... vielä neljä pv pitäis teroja popsia ja sitten odotellaan tätiä...
tänään oli se lääkäri siellä oysissa... mielenkiintoinen kokemushan tuo oli. Aivan mahtava lääkäri (mies puoleinen), hyvällä huumorilla varustettu ja asiansa osaava, onneksi!Ultrassa selvis että kysta oli puhjennut omia aikojaan, kohdun limis oli kiertopäiviin nähden suhteellisen ohut (4,6mm) ja MINÄ EN OVULOI!!! Eli ei minkäälaista follikkelia ollut havaittavissa. Lääkäri meinas että tuosta ovuloimattomuudesta johtuen limis ei ala kasvamaan kun ei ole munasolua joka sen käskyn antais. Clomi reseptihän sieltä kouraan tarttui jonka popsiminen aloitetaan sitten kp3 ja jatketaan aina kp7 asti.. 2X50mg(2tbl) pärähti heti näin aluksi. Kun kysyin tähän hoitoon vastinetta, siis miten ylennsä on hoito toiminut ei lääkäri osannut mun kohdalla luvata mitään, vielä... pitäis varata kontrolli ultraan aika sitten kp10-12... sitten näkee onko mitään tapahtunut tuolla alakerrassa. Meinas että ilman teroja mulle ei tulis kumminkaan mitään vuotoja, eli terot jatkuu rinnalla.Rn oikein tiedä millä fiilikfillä tässä ollaan. Odotukset on hirmuiset mutta silti pelkään aivan järjettömästi mitä tuleman pitää. Jospa mut on tuomittu elämään lapsettomana :headwall: :ashamed:
Lääkäri tuumas myöskin siitä monisikiöraskauden mahdollisuudesta, mutta mulla hirvittää ettei tule edes sitä yhtä!!! Meikäläisen kroppa kun on pettäny mut aivan totaallisesti! No onneksi terot saa sentään jonkin vuodon mulle aikaan ja ONNEKSI sain vihdoin ja viimein sen clomi reseptin... nyt vain toivon hyvää vastiketta ja jospa sieltä edes yksi folli putkahtais ja selviytyis loppuun asti että tuon ukko raukan simpoilla olis edes jotain tekemistä :kieh:

Huh tulipa taas vuodatusta!!!

Niin ja metu annostusta katsellaan lasketaanko sitä... paino jatkaa onneksi tippumistaan, hitaasti mutta varmasti... onni onnettomuudessa että edes jokin toimii ;D

[/b]Siffis nyt toivotan kovasti tarrasukkia ja onnea!!!!!!
Napakissa ja hirrrrrmuisesti onnea sullekkin!! :flower: :heart:
 
Onnea Siffis oikein kovasti! :flower:

niuku toivottavasti clomit auttavat ja ovis tapahtuu! Clomit tuo monille toivotun tuloksen :)

ON: tänään on kp 30 ja dpo 12. Testailin aamulla huvikseni ja negaahan se näytti, eli nyt odottelen tätiä että pääsen aloittamaan toisen clomikierroksen. Olo on hiukan pettynyt , vaikka osasin negaa odottaakin: onhan ne 2 aikaisempaakin plussaa tulleet "vasta" muutaman kuukauden clomien käyttämisen jälkeen. No, uusi kierto kun pääsis alkamaan, niin eiköhän sitä taas mieliala kohene :)
 
Kun syö teroja kp 15-24, niin kauanko teillä on mennyt viimeisestä pilleristä siihen että menkat sit alkaa (jos alkaa)?? Mietin vaan kun minä olen ottanut viimeisen teron viiko sit torstai aamuna eikä vieläkään näy vuotoa.. Testasin pari päivää sit, mutta ne apteekin testi näytti negaa..
 
fantasygirl mulla kesti ekan tero satsin jälkeen (jonka annostus oli liian pieni) n.1kk, annostusta nostettiin kpt: oli muistaakseni 34 kun menkat alkoi... syön teroja kpt 15-24.. ja nyt viimeisimmät pöyrähti käyntiin kp 27n jälkeen eli nyt mennään (torstain puolella) kpssä 3... Mulle lääkäri sanoi että voi rauhassa odotella sen reilun viikon max kaks jos tädit ei kurvaa kylään rtestiä, jos nega niin anomaan isommalla annostuksella olevaa reseptiä...mua neuvottiin sen 2 viikon jälkeen kun ei menkkoja kuulunut aloittaan terot uudestaan niin kuin olisi silloin se kp 15... toivottavasti ymmärsit tästä mun sepustuksesta jotain...
 

Yhteistyössä