Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

Kurkkukipuista ja tukkoista maanantaita! :kieh: Menkat alkoi siis lauantaiaamuna ja eilisillan jälkeen ei sit oo tullu mitää :eek: . Että sellasta täällä. Kohta alkaa mennä jo hermo :p. Onneks loppuviikosta alkaa kesäloma \o/. Pääsis näistäki ajatuksista ehkä hetkeks lomalle :).

Mukavaa viikkoa kaikille! Ja toiveelle suuret onnittelut :). Toivotaan että sintti pysyy mukana <3.
 
Päätin sitten käyttää nuo viimoset luget pois kaapista kuleksimasta. en tiedä vaikuttiko ne vai mitä hemmettiä, mutta olen tänään ollut niin jäässä kun vaan ihminen voi koskaan olla. Töissä oli kuulemma huuletkin siniset ja siltä kyllä tuntukin. Illala nälkäkiukkukohtaus vetäs niin järkyttäville kierroksille että isäntä oikeen pelästy..

Olen siis entistä varmempi että noi saakelin viiriäisenmunat sekottaa mun nupin ja kropan erittäin pahasti...
 
Paljon paljon onnea kaikille viimeaikoina plussanneille, niitä onkin näköjään mukavasti tullut :heart: =) !!!

Toive mukava kuulla, että kaikki on hyvin :) !

Tiijona Olipas jännä lukea tota sun tekstiä tosta "vatsakipukohtauksesta", olisin voinu ite kirjottaa ton ihan saman tekstin viime kierrossa!! Siis ihan täysin samanlainen järkky kipu oli, ollut itseasiassa jo kaks kertaa. Mulla vaan lekuri veikkaili oviskivuiksi, kun sattu samana aamuna olemaan folliultra, jolloin mitään folleja ei kuitenkaan ees löytyny.. :/ Labrakokeet kuitenki osotti, että ovista ei ollu tapahtunu, niin oliskohan mullakin sitten ollu kysta..??

Jessie82 Meijän terkkarista ainakin annettiin hyvin "tiukat" ohjeet, että ensin perus-labrat, ja miehen spermanäytteen vastaukset lekurille, niin sitten kirjottaa lähetteen eteenpäin... Tympeetä kyllä, mut en usko että ne kovin herkästi siitä alkaa lepsumaankaan... Toivottavasti pääsette pian jatkotutkimuksiin!

Omaa napaa vähän: Hiljaiseloa täällä pidetty palstailun suhteen ja koko vauvaprojektin suhteen. Päätettiin pitää tää kierto "luomuna", joten ei suuria odotuksia. Seuraavassa kierrossa taas sitten puregonit käyttöön. Nyt vähän kyllä huolestuttaa kun kierto näköjään taas venyy aika pitkäks, niin näinköhän enää ehditään yrittää lääkkeiden avulla yhtään kiertoa, kun lapsettomuuspoli menee kesälomalle...että syksyyn sitten siirtyy.. :( Tädistä ei oo tietoakaan, että saas nähä kuin käy!

Mutta paljon plussatuulia kaikille! =)
 
Heps kaikille pitkästä aikaa. En hetkeen olekaan päivittäny tilannetta kun eio mitään tapahtunut, elikkä olin poliklinikalla aukiolotutkimukses maaliskuun lopulla, tutkimus oli niin kivulias etteä lääkäri sanoi et putket on tukos eikä mitään tehtävissä, mä sit hetken pohdiskelin asiaa ja pyysin päästä tutkimukseen uudelleen mut että se tehtäis nukutuksessa, ja ONNEKSI vaadin tuon tutkimuksen, eilen sit mut nukutettiin ja paikat tutlkittiin, olin ihan puulla pähän lyöty kun lääkäri ilmoitti et molemmat munatorvet on hienost puhtaat ja auki ja munasarjat molemmat kunnossa!!! eli nyt tarttee sit vaan saada ovulaatio toimimaan ja siltä osin kaikki kohdalleen mut mä oon NIIN ONNELLINEN et voinkin saada "normaali" keinoin lapsen :D ihan hävettää ku itkinilosta ja onnesta lääkärin nähden mut hän onneksi ymmärsi =)
 
Heippa kaikki!

Odottavan aika on pitkä... Ei se ovulaatio varmaan tuukaan tässä kierrossa. Oon saanut hämmentävän tummia viivoja ovistestiin viikonlopun ajan ja nyt ovat jo haalenemassa. Yhtään selkeetä plussaa ei mun mielestä ja laskujen mukaan tänään tai viimestään huomenna pitäisi testin olla positiivinen. Huoh. Ja huomenna jälleen seurantaan, jonka jälkeen taas tietää onko jännäillyt ihan turhaan. Ja nyt siis kp 19...

Tsemppiä kaikille!
 
Ihana kuulla, että toiveella raskaushormonit senku vahvistuu! Paljon onnea vielä ja sylintäydeltä tarrasukkia "sintille" koko raskauden ajaksi! :flower:
Mahtavaa myös Nasun uutiset! =)

Jessie82, meillä taas ei ollu pakollista miehen simppanäyte - ilman sitä on lähete otettu vastaan yliopistollisessa sairaalassa. Periaatteessa kaikki ne alkututkimuksetkin tehtäis y.o.sairaaloissa jos tarve olisi. En tiiä miksi se sun tk-lääkäri niitä sit vaatii. Eihän kaikilla voi olla ykistyiselle varaa, joten jos yritystä vaadittava määrä, niin julkiselle puolelle hoitoihin ja selvittelyihin on oikeus päästä. Toki se nopeuttaa julkisella puolella asioita, jos jo alkuun tiedetään molempien lähtötilanne (esim. simpat ok, naisella joku diagnoosi)

Santtuli: hyvinkin mahdollista, että sullaki sit olis ollu kysta. Se ei kuulema enää näy ultrassa, jos on puhjennut ja siihen kuuluu usein todella kova kipu.

ON: kävin tänään taas vaihteeksi levittelemässä haarojani gynelle: neljäs kerta viikon sisään :LOL: Oik. munasarjassa näkyi ultrassa iso kysta, joka on ilm. vähän sillo lauantaina revenny, kun siinä oli vieressä myös verta/hyytymää. Eli tarkoittaa siis sitä, että mulla on vielä odotettavissa pahempaa kipua kuin lauantaina, kun se kysta ei vielä ole edes puhjennut!! :headwall: Niin ja ihan varma ei voinu gyne olla siitä, oliko se nyt varmasti kysta kun kuulema näytti myös kiertymässä olevalta munasarjalta :( Kuitenkin mulla on nyt ihan jees olo - ainoastaan pientä juilimista ton munasarjan kohdalla, joten ei järkeä mennä tekemään mitään laparoskopiaa sen takia... Kuitenkin se gyne painotti, että ehdottomasti välittömästi sairaalaan, jos kipu yltyy taas/nousee kuumetta tmv. Tällä hetkellä olis siis suunnitelma, että mulle pitäis saada menkat tulemaan pian (sain primolutia kun terot liian laimea mulle) ja sitte heti menkkojen jälkeen taas vaihteeksi gynelle ultraan, jossa tarkistetaan, onko kysta hävinny vai pitääkö sille tehdä jotain... Pelottaa vaan se, kun alkaa ne kivut :x Oli niin järkyttävän kipeä tuo maha sillo lauantainaki eikä se pirun kysta ollu ees puhjennut :kieh: Ärsyttää myös se, että aina kun tulee gyneltä, niin joutuu itkua vääntämään :ashamed:

Nytpä siis apteekkiin ja uutta keltarauhashormonia kehiin..

Tsemppiä ja ilopäiviä kaikille!
 
Onnea toiveelle hyvistä hcg-tuloksista, se lupaa hyvää :) Sullahan on jo pian varhaisultra, vaikka odottavan aika on tietty pitkä... mustakin tuntuu että mun ultraan, joka on kesäkuun puolivälissä, on ikuisuus.

nasu80 hienoa että putket auki! Sitten vain jatkamaan yritystä :)

Tiijona toivottavasti se kysta hiipuu pois eikä tule enää kovia kipuja, ja menkat saadaan tulemaan että pääset uuteen yritykseen. Voimia!

Tsemppiä uuteen yritykseen niille, jotka kohtasivat tädin ja ovat aloittaneet uuden kierron!

ON: tänään on dpo 18 ja sain selvät plussat eilen apteekista ostamaani kahteen eri testiin. Hailakka viiva siis tuli jo dpo 12 mutta nyt ihan kunnon viivat. Varhaisultra siis varattu kesäkuulle, voi kun pääsis sinne saakka. mä lopettelen nyt luget klinikan ohjeen mukaan, otan vielä yhden päivässä parin päivän ajan ja sitten en enää ollenkaan. Kiitos kaikille tuesta, oli mukavat neljä kuukautta tässä pinossa. Hakeudun nyt ehkä odotuspuolelle johonkin sopivaan pinoon, tai sitten pidän vähän taukoa palstailussa.

Plussatuulia kaikille :heart:
 
Kopioin tuolta PCOS palstalta...

ON: elikkäs mulla oli tänään aamulla siellä gynenpolilla se aika... Noh tämä lääkäri onneksi tiesi jostakin jotain :LOL: Mulle määrättiin aukiolotutkimus kunhan kierto käynnistyy. Ukko simppatestiin. Metut annostuksella 750mg, 1vko 1tabl iltaisin, 2vko 1 iltaisin ja 1 aamuisin ja 3 vko 1 aamulla 2illalla. Ferot määrättiin kierron aloitukseen. Kunhan aukiolo/simppatesti on tehty aloitetaan clomit. Limis ei ollut kasvanat siitä 3kk takaisesta yhtään mutta 1 johto follikkeli löytyi.. jostä ei tietty ole mitään tehoa kun ei ole kiertoa. Ja määräys lapsettomuuspolin asiakkaaksi. PCOS:N diagnoosi varmistui sitten lopullisesti...
 
Noi kystajutut on susisia mutta munasarjan kiertyminen on jotain ultimatehirveetä. Siskoni tuupertui kivusta ja oksensi koko 4 tuntia ennen kun pääsi yliopistolliseen... Siellä todettiin kiertyminen ja kysta samaan aikaan ja vetäsi siihen samaan soppaan vielä munuaiskivetkin... Eli kun oli saatu munasarjakivut hölläämään tuli toisenlainen melkein yhtä hullunmoinen kipu vielä. Lääkäri sanoi että oli ensimmäinen hänen uransa aikana että kolme vaivaa samalla alueella yhtä aikaa.

ON... Helvetin luget... Mä mietin kun ava-klinikan lääkäri kysyi tarkennusta mitä "sivuoireita" mulla oli lugesteronista tullut että en sitten kahta kiertoa enempää käyttäny... No mietin siinä sitten pääni puhki mitä ne olis ollu, mutta NYT MÄ MUISTAN!!! Hemmetti näähän sekotti mun pään!! Ihan järkyttäviä kiukkupuuskia ja hermostuneisuutta. Minähän uhosin että en edes halua tulla raskaaksi jos mun pääkopassa alkaa tälleen napsumaan.

Alavatsassa on jumalaton paineentunne ja tissit kihelmöi ja turboilee. Hermot heittää ihan häränpyllyä ja järkky raivonpuuska heti jos pääsee nälkä yllättämään. Ei kuulu yhtään mun viilipyttyluonteeseen. Kyllä mut saa suuttumaan, mutta ei se mun käytökseen normaalisti vaikuta. Nyt en vaan saa hillittyä hermojani. :(
 
Kiitos kaikille tsempityksistä :) JA TÄÄLLÄ SIIS NYT KP1!!!! Jeeeee =) (vaikkakin mulla on ihan hirveet menkkakivut, mut VIHDOIN pääsee uuteen kiertoon) Toiv. se kystakin tuolta häviää nyt. Mut nyt pakko mennä pitkäkseen, kun vihloo joka paikkaa niin älyttömästi..

MiiJane, toiv. tää uusi clomikuuri tehoais!

Tsemppiä kaikille :)
 
27.5.2010 TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



E2vm86.............yk 2...........................................KP 47/27-35
niuku.................yk 8........metut, femoston.........KP 43
Nasu-80.............yk 13........................................KP 43/26-34
Santtuli...............yk 2,5v.....................................KP 43/31-42
Siffis...................yk 12/13...................................KP 32/30
yrittäjä83...........yk 1v.......lugesteron.................KP 23/28
Kirsikka09....... ...yk 4........clomit.........................KP 21/30
Jessie82............yk 15.........................................KP 15
sasuma..............yk 16........................................KP 11/36
Krizze.................yk 2v........................................KP 4/26-27
Napakissa..........yk 4.........terot..........................KP 3/24-29
Tiijona.................yk 2..........................................KP 1
TaCa..................yk...........koti-inssi, clomit..........KP
Miisaliini..............yk 5........fremarit, IUI
RemppaEmppa...yk 1v
Haaveileva-85.....yk 01/09
Leanu.................yk 8
tanza
Adalmis
Amf



HAAVEISSA TOINEN



Diinu....................yk 3..............clomit...................KP 15/30-35
dindei



HAAVEISSA KOLMAS



Christie................yk 3..................clomit, inssi.......KP 41/23-28
Teto....................yk 4....inssi syksyllä, Luget.........KP 20
memmiliini...........01/09........................................KP 19


HAAVEISSA NELJÄS



MiiJane...............yk 2v.................clomit.................KP 2/25-34




TAUSTALLA / MYÖHEMMIN PLUSSAAVAT:
markke, Emma2, Hlemmur, Miuku84, Dora2010, wannabemama





:heart: PLUSSANNEET :heart:



2009

Lokakuussa: Jeyn (yk 10)

Marraskuussa: Laura-vm86 (yk 8), ärrieri (yk 3), Jonetta (yk 4), neitim (yk 10-11)

Joulukuussa: Sartsa83 (yk 23), titityy80 (yk 8)


2010

Tammikuussa: Ilona G (yk 2)

Helmikuussa: Ella-83 (yk 14)

Maaliskuussa: Silent whisper (yk 13), vaahtokarkkiunelma (yk 8), AaVee (yk 15), Nallekarkki (yk 2 )

Huhtikuussa: minime (yk 2)

Toukokuussa: kipinäkenkä (yk 1,5v), toive81 (yk 7), neulainen (yk 3), Calypso (yk yli vuosi)





_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, päivitetään tiedot ja sen jälkeen poistellaan viime päivittäjän nimi alusta ja guote lopusta.








 
Toivottavasti lista meni oikein, kun oli pitkä tauko taas päivityksessä. Olisko joku innokas jatkamaan/jakamaan päivitystä? Miula kun on välillä tuskien takana edes päästä tänne tällä todella epävarmalla mokkulalla. :headwall: Ja jos tästä kohta puoleen yrittäisi siirtyä tuonne odotuspuolelle. Toivottavasti ei tarvitse taas palata bumerangina takaisin.

Varhaisultraan ois vielä viikko ja se menee varmasti pelonsekaisissa tunnelmissa.

Tiijonalle onnittelut kierron vaihtumista! Nyt vaan kovasti peukkuja. :) Itestä tuntu aina lottovoitolta, kun pitkä kierto vihdoin loppui ja pääsi uuteen yritykseen kiinni.
 
Seuraa omaa napaa... sori :ashamed:

Kävimme tänään lapsettomuuspolilla ja saimme sekä hyviä mutta valitettavasti enemmän huonoja uutisia. Minulla on endometrioosi ja oikea munasarja näyttää huonolta. Nyt olen sitten leikkausjonossa, leikkauksessa yritetään poistaa endometrioosi pesäkkeet mutta jos ei siihen pystytä niin sitten lähtee kokonaan oikea munasarja :eek: Leikkausjono on ainakin puolivuotta ja sille ajalle sain käyttööni clomit ja luget siinä toivossa että vasemmalla puolella jotakin tapahtuisi.

Kunnallisella puollella hoidot loppuvatkin sitten tuohon leikkaukseen, johon pääsisin vaikka ei vauvatoiveita olisikaan. Täällä meillä ei anneta 'rankempia' hoitoja sellaisille, joilla on jo kaksi lasta. Siis ainoastaa syötetään hormoneja mutta inseminaatiot jne. ei onnistu... Onko teillä muillakin näin?

Niin ne hyvät uutiset oli, että simpat kunnossa...
 
ON: KP 44... teroja ei siis enää syödä.... nyt on lääkityksenä metut ja femoston... eli menkkoja odotellessa ja niitä yritellään taas käynnistää.... kunhan on simmpatesti ja aukiolotukimus tehty aloitetaan clomi.
 
29.5.2010 LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



E2vm86.............yk 2...........................................KP 49/27-35
niuku.................yk 8........metut, femoston.........KP 45
Nasu-80.............yk 13........................................KP 45/26-34
Santtuli...............yk 2,5v.....................................KP 45/31-42
Siffis...................yk 12/13...................................KP 34/30
yrittäjä83...........yk 1v.......lugesteron.................KP 25/28
Kirsikka09....... ...yk 4........clomit.........................KP 23/30
Jessie82............yk 15.........................................KP 17
sasuma..............yk 16........................................KP 13/36
Napakissa..........yk 4.........terot..........................KP 5/24-29
Tiijona.................yk 2..........................................KP 3
TaCa..................yk...........koti-inssi, clomit..........KP
Miisaliini..............yk 5........fremarit, IUI
RemppaEmppa...yk 1v
Haaveileva-85.....yk 01/09
Leanu.................yk 8
tanza
Adalmis
Amf



HAAVEISSA TOINEN



Diinu....................yk 3..............clomit...................KP 17/30-35
dindei



HAAVEISSA KOLMAS



Christie................yk 3..................clomit, inssi.......KP 43/23-28
Teto....................yk 4....inssi syksyllä, Luget.........KP 22
memmiliini...........01/09..........................................KP 21


HAAVEISSA NELJÄS



MiiJane...............yk 2v.................clomit.................KP 4/25-34




TAUSTALLA / MYÖHEMMIN PLUSSAAVAT:
markke, Emma2, Hlemmur, Miuku84, Dora2010, wannabemama, Krizze





:heart: PLUSSANNEET :heart:



2009

Lokakuussa: Jeyn (yk 10)

Marraskuussa: Laura-vm86 (yk 8), ärrieri (yk 3), Jonetta (yk 4), neitim (yk 10-11)

Joulukuussa: Sartsa83 (yk 23), titityy80 (yk 8)


2010

Tammikuussa: Ilona G (yk 2)

Helmikuussa: Ella-83 (yk 14)

Maaliskuussa: Silent whisper (yk 13), vaahtokarkkiunelma (yk 8), AaVee (yk 15), Nallekarkki (yk 2 )

Huhtikuussa: minime (yk 2)

Toukokuussa: kipinäkenkä (yk 1,5v), toive81 (yk 7), neulainen (yk 3), Calypso (yk yli vuosi)





_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, päivitetään tiedot ja sen jälkeen poistellaan viime päivittäjän nimi alusta ja guote lopusta.


 
Kipinäkenkä: Poistaisitko mut listalta. Miehellä joku kriisi menossa, joka laittanut vauvahaaveet jäihin toistaiseksi. Toivottavasti pääsen pian tänne takaisin taas :) Plussatuulia ja hyvää kesää kaikille :heart:
 
Moi!

Voinko liittyä joukkoon? :) Eli olen 22-vuotias 2-vuotiaan tytön äiti Savosta ja mieheni kanssa ollaan 8kk toivottu raskautta ja uutta lasta. :)

Lopetin pillerit syyskuussa 2009 eikä menkkoja kuulunut. Aloitin syömään Teroja maaliskuussa 2010, mutta ne eivät ole saaneet mulla kuin vuodot aikaiseksi. Nyt sain sitten Clomifeni reseptin puolesi vuodeksi. 2 tablettia kierron 5-9 päivä. Nyt on kierron 3 päivä että keskiviikkona aloitan Clomit.

Ultrassa lääkäri totesi mulla lievän PCO eli rakkuloita munasarjoissa. Otetaan vielä hormonikokeita ja seurantaa ultralla. Epäili että tuon ovuloimattomuuden taustalla PCO ja ylipaino (lihoin 3 vuodessa 20 kiloa, joten oma hormonitoiminta mennyt sekaisin). Nyt sitten myös laihdutellaan mitä pystytään. Lääkäri sanoi että jos saan 10 kiloakin karistettua alkaa oma hormonitoimintakin toipumaan.

Esikoinen sai alkunsa 2kk pillereiden lopetuksesta ja nyt sitten on mennyt niin pitkä aika että tuntuu ettei varmaan nuo Clomitkaan auta. :/ En aio nyt ekalla kierrolla testata ovista ollenkaan, katsoo nyt, tuleeko menkat ja onko siis lääke tehonnut.

Ono täällä muita, jotka syövät Clomeja ja ovatko tehonneet? :)
 
Mä en oo vähään aikaan kirjottanu, lukemassa oon kyllä käynyt. Jotenkin kai masentaa, vaikka meillä tätä kakkosen yritystä ei oo todellakaan kauaa ollut, mutta kun kuvittelin jotenkin että voisi tärpätä jo ekasta tai tokasta kierrosta, kun kuitenkin on clomit käytössä. Pelkään ehkä, että nyt ei saadakkaan lasta aikaan clomeilla vaikka esikko tärppäskin samoilla lääkkeillä. :ashamed: Noh, ruikutukset sikseen! Kp 19 on tänään menossa. Tikuttelin ovista ja luulen, että ovisplussa oli kp 17 (niinkuin edellisessäkin kierrossa). Viiva vain oli sen verran outo (näkyi oikeastaan vain toinen reuna, joka kyllä oli tummempi kuin kontrolliviiva), että en nyt tiedä oliko se ovisplussa vai ei. Kp 18 oli kans melko vahva viiva testissä ja tänään jo selvästi haaleampi. Juuri kun viime kierrossa ylistin että noi puikkomalliset ovistestit on kyllä selkeempiä kuin liuskat niin eiköhän nyt menny taas kaikki niin epäselväksi. :D

Tervetuloa, Kinsella! :) Meillä tärppäsi esikoinen clomeilla, 4. kierrosta. Nyt kakkosta yritellään ja 3. clomikuuri menossa.

Pahoittelut teille jotka eivät tätiä toivoneet, mutta se silti kurvasi kylään! (Täällä taisi jokunen olla jotka nimenomaan toivoivat menkkoja).
 
mites tälläiset seikat vaikuttavat mahdollisuuteen tulla raskaaksi, tai epäonnistua, kuten suihkussa käynti heti yhdynnän jälkeen ? ja yhdyntä sen jälkeen kun on tietoinen, että on tullut raskaaksi ? voiko tuosta olla jopa haittaa ? ja semmoinen kysymys vielä että kuinkas usein pyritte puuhailemaan siellä makkarin puolella... päivässä, kun on ovis päällä ;)
 
1.6.2010 TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



E2vm86.............yk 2...........................................KP 52/27-35
Nasu-80.............yk 13........................................KP 48/26-34
Santtuli...............yk 2,5v.....................................KP 48/31-42
Siffis...................yk 12/13...................................KP 37/30
yrittäjä83...........yk 1v.......lugesteron.................KP 28/28
Kirsikka09....... ...yk 4........clomit.........................KP 26/30
Jessie82............yk 15.........................................KP 20
sasuma..............yk 16........................................KP 16/36
Napakissa..........yk 4.........terot..........................KP 8/24-29
Tiijona.................yk 2..........................................KP 6
niuku.................yk 9........metut, femoston.........KP 4
TaCa..................yk...........koti-inssi, clomit..........KP
Miisaliini..............yk 5........fremarit, IUI
RemppaEmppa...yk 1v
Haaveileva-85.....yk 01/09
Leanu.................yk 8
tanza
Adalmis
Amf



HAAVEISSA TOINEN



Diinu....................yk 3..............clomit...................KP 20/30-35
Kinsella...............yk 8kk...........clomit...................KP 4/
dindei



HAAVEISSA KOLMAS



Christie................yk 3..................clomit, inssi.......KP 46/23-28
Teto....................yk 4....inssi syksyllä, Luget.........KP 25
memmiliini...........01/09..........................................KP 24


HAAVEISSA NELJÄS



MiiJane...............yk 2v.................clomit.................KP 7/25-34




TAUSTALLA / MYÖHEMMIN PLUSSAAVAT:
markke, Emma2, Hlemmur, Miuku84, Dora2010, wannabemama, Krizze





:heart: PLUSSANNEET :heart:



2009

Lokakuussa: Jeyn (yk 10)

Marraskuussa: Laura-vm86 (yk 8), ärrieri (yk 3), Jonetta (yk 4), neitim (yk 10-11)

Joulukuussa: Sartsa83 (yk 23), titityy80 (yk 8)


2010

Tammikuussa: Ilona G (yk 2)

Helmikuussa: Ella-83 (yk 14)

Maaliskuussa: Silent whisper (yk 13), vaahtokarkkiunelma (yk 8), AaVee (yk 15), Nallekarkki (yk 2 )

Huhtikuussa: minime (yk 2)

Toukokuussa: kipinäkenkä (yk 1,5v), toive81 (yk 7), neulainen (yk 3), Calypso (yk yli vuosi)





_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, päivitetään tiedot ja sen jälkeen poistellaan viime päivittäjän nimi alusta ja guote lopusta.




 
Jaahas... taas olin ihan perus kaavalla että ei kuitenkaan mikään tärppää ja aukiolotutkimus olis seuraavassa kierrossa kuten olis verikokeetkin... Vaan tänään tein ovistestin ihan vaan ajankuluksi jotta jaksaisin paremmin odotella huomista ja siihen tuli puolivahvaviiva.... :kieh: Eilisessä samanmoisessa ei ollut pienintäkään viivan haituvaakaan... nyt sellanen 50% kontrollista... eli jos olis ovulaatiosta kyse niin huomenna se olis plussana.

Nyt siis nostettiin toiveita mun nupissa ihan liian korkeiksi just kun olin saanu pidettyä ne todella matalalla alusta alkaen. murrrrr....!
 

Yhteistyössä