Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

Täällä haamuillaan...dpo on vähän epätiedossa, mutta vähintään se on nyt 10 ja 12 jotain noista...Jännittää, pelottaa ja vaikka mitä! Positiivista on se, että näkyy jo nyt edes jotain testissä, edellinen mikä meni kesken antoi haamun vasta kun oli menkat päivän myöhässä ja sekin erittäin herkällä...Toiveet korkealla, oireina vain ajoittaisia nippailuja kohdussa, menkkakipuja ja tissit tuntuu täydemmiltä, mikä kyllä johtuu Lugeista. Malttaisin nyt pari päivää ennen kuin testaan uudestaan ja aamupissasta. Tämä ei ollut aamupissasta, siksikin toiveet taas nousee, josko nyt pääsis loppuun asti? :ashamed:
 
Kipinäkengälle suuret onnitukset!

Toiveelle paaaaaaaljon tsemppiä :).

Täällä jänskäpänskäillään edelleen. Menkat nyt viikko kaks päivää myöhässä eikä oireita että olisivat ihan heti alkamassa. En oo uskaltanu tehdä testiä kun pelkään että näyttää kuitenki negaa :<.
 
Tänne voi merkata tälle päivää kp 1.... :kieh:

*muoks* Nyt oon ihan pihalla että onko tämä kp 1 vaiko ei..? Ei tuu enää mitään tätiin viittavaa.. :whistle:
Jos antaa ton kp:n nyt olla vielä huomiseen niin kuin se nyt jatkuisi, eli kp 32..
 
Aamulla tein testin kun mies sanoi että täytyyhän se nyt testata. Negaa näytti, ylläri :(. Mut eipä vielkää sellanen olo et menkat ois alkamassa ja nyt ollaan niin myöhässä et ens viikol ois jo seuraavan oviksen aika. Huoooooooh. Aivan sekasin kaikki.

Mahtavinta tietty vielä se, että jälleen kerran yks työkaveri sano, että niille tulee vauva. Oujee. Jättivät pillerit pois ni heti tärppäs. Kaveri oli tosin herttanen ja oli pelännyt kertoa mulle, kun tietää meidän tilanteen <3. On se sellasta, mutta kattellaan.

Tsemppiä!
 
NapaKissa tervetuloa :)

:hug: neganneille sekä niille, joiden luo täti on löytänyt tiensä ja voimia uuteen yritykseen!

toive lupaavalta kuulostaa, toiv. viiva vahvistuu!

ON: kp 24 ja dpo 10. Ihan menkkaolo niinkuin muissakin clomikierroissa on ollut tähän aikaan, eli tulosta ei taida taaskaan tulla :kieh:
 
Calypso:Äläs nyt, mulla ollu koko ajan nyt menkkakipuja ja olo, mutta niin vaan haamujen haamu tuli arviolta dpo10 ;) Ja vielä ei aamupisusta! Pidän peukkuja!

Kiitoksia tsempityksestä! Nyt tehty testejä aamupisuista ja hiukan viiva vahvistunut :p Menkkakivut välillä kovia, joten vielä ei uskalla tuuletella.Tosin esikoisestakin menkkakipuja oli paljon joten eihän se suoraan tuomio ole. Pääsen perjantaina verikokeeseen ja maanantaina niin näkee miten hcg käytäytyy. Kunpa vaan vuodot pysyy poissa. Voisin täällä olla ainakin sinne asti jos sopii. Mitään käryä ei siis ole mitkä viikot olisi nyt menossa, mutta haitari on väliltä rv3+5-4+1 riippuen mistä katsoo :D Mutta maanantaina viimeistään olen hiukan viisaampi!

Paljon plussatuulia kaikille!
 
ja muilel muuten vaan plussatuulia. :)

Täällä elellään kp 24, dpo 4.. Tissit( nännit ) sairaan kipeet, mutta kuulunee asiaan. Muuten ei siis mitään.

Tänään siivoilun lomassa löysin taas kaapin pohjalta niitä prisman halppistestejä ja heti ilmestyi selkeähkö viiva.. No susi tais olla, koska kuivuttuaan ei näy mitään. :D Ja mä en oikeesti kuvitellut, mutta noihin en luota...

Mulla siis vielä n. viikko jännäilyä, mulla lyhyt luteaalivaihe. Jos ei tärppää, alkaa toinen clomikierto...
 
:flower: :flower: Onnitteluja täältäkin päin!!

ON: Täällä ei tapahdu mitään. Odotellaan sieltä polilta sitä konsultaatiopyynnön vastausta. Aloitin uudestaan toisen terokuurin vaikkei tätejä tullutkaan... näin ne meinasivat että pitäis tehdä... kp 34
 
18.5.2010 TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Tiijona.................yk 1..........................................KP 72
wannabemama...yk 16.......terot.........................KP 43/32-33
E2vm86.............yk 2...........................................KP 38/27-35
niuku.................yk 8...........terot........................KP 34
Nasu-80.............yk 13........................................KP 34/26-34
Santtuli...............yk 2,5v.....................................KP 34/31-42
Jessie82............yk 14.........................................KP 29
neulainen............yk 3........terot.........................KP 27/53-90
Krizze.................yk 2v........................................KP 24/21-27
Siffis...................yk 12/13...................................KP 23/30
Napakissa..........yk 3.........terot..........................KP 21/24-29
yrittäjä83...........yk 1v.......lugesteron.................KP 14/28
Kirsikka09....... ...yk 4........clomit.........................KP 12/30
sasuma..............yk 16........................................KP 2/36
TaCa..................yk...........koti inssi, clomit..........KP
Miisaliini..............yk 5........fremarit, IUI
RemppaEmppa...yk 1v
Haaveileva-85.....yk 01/09
Leanu.................yk 8
tanza
Adalmis
Amf



HAAVEISSA TOINEN



toive81................yk 7..........clomit, luget.............KP 31/28-30
Calypso...............yli vuosi........clomit, luget.........KP 24/29
Diinu....................yk 3..............clomit...................KP 6/30-35
dindei



HAAVEISSA KOLMAS



Dora2010............yk 8.................terot..................KP 62
Christie................yk 3..................clomit, inssi.......KP 32/23-28
Teto....................yk 4....inssi syksyllä, Luget.........KP 11
memmiliini...........01/09........................................KP 10


HAAVEISSA NELJÄS



MiiJane...............yk 2v.................clomit.................KP 25




TAUSTALLA / MYÖHEMMIN PLUSSAAVAT:
markke, Emma2, Hlemmur, Miuku84





:heart: PLUSSANNEET :heart:



2009

Lokakuussa: Jeyn (yk 10)

Marraskuussa: Laura-vm86 (yk 8), ärrieri (yk 3), Jonetta (yk 4), neitim (yk 10-11)

Joulukuussa: Sartsa83 (yk 23), titityy80 (yk 8)


2010

Tammikuussa: Ilona G (yk 2)

Helmikuussa: Ella-83 (yk 14)

Maaliskuussa: Silent whisper (yk 13), vaahtokarkkiunelma (yk 8), AaVee (yk 15), Nallekarkki (yk 2 )

Huhtikuussa: minime (yk 2)

Toukokuussa: kipinäkenkä (yk 1,5v)





_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, päivitetään tiedot ja sen jälkeen poistellaan viime päivittäjän nimi alusta ja guote lopusta.


 
Toiveelle varovaiset onnittelut! Oispa hieno juttu :)

Täällä tuli eilisestä testistä roskisplussa. Ei tietty pitäis mennä jälkikäteen kattelemaan niitä mutta totta kai katoin. Enpä oikeen tiiä mitä tekis. Ei kai voi muuta ku ootella. Ainakaan vielä ei oo menkkaoloa näkyny. Phuuuuuuh :p.

Paljon aurinkoa kaikille!
 
Varovaiset onnittelut toiveellekin!!

Ja nyt tulee vaan omaa napailua, kun ärsyttää niin paljon! Mulla siis tänään kp73, terolut-kuurin napsin (siis sen täydet 10tbl:a) kp 60 lähtien, eikä se **** täti oo vieläkään tullu kyläilemään, vaikka erittäin toivottu vieras olis, kun kerran en raskaanakaan ole.. tein siis aamulla taas vaihteeksi testin, kun aattelin, jos olisinkin hyvin myöhäisesti ovuloinut :| Tais olla tän kierron aikana jo 4. negatesti :headwall: Mulla on siis tähän asti teroilla alkanu AINA menkat kesken kuurin, eli kaiken järjen mukaan niin olis pitäny nytkin tulla... kai se pitää ensi viikolla soitella gynelle, jos ei menkat edelleenkään oo antaneet itsestään mitään merkkejä.
Raivostuttaa, kun ei pääse uuteen kiertoon yrittämään, vaan tän yrityksen piti venyä monen kuukauden mittaiseksi :headwall: Jos kierrot olis normaalin pituiset, niin tässähän olis voitu yrittää jo useampaan kertaan.

Huoh, kylläpä teki hyvää purkautua..

Auringonpaistetta ja plussatuulta kaikille!
 
Onnea kipinäkenkä, toive81 ja neulanen! Ihan huippua! :heart:

Mä oon ollut viime ajat aika väsynyt kaikkeen ja uskomaan tähän touhuun... Tänään kävin seurantaultrassa (kp 13) eikä clomien tuplaaminenkaan ole juuri muuttanut tilannetta, paitsi että vasemmassakin munasarjassa oli nyt ekan kerran hieman eloa. Pienet johtofollit (11mm) siis kummassakin munasarjassa, mutta gynen mukaan huono vaste lääkitykseen ja ensi kierros clomien annosta taas nostetaan. Sain tosin seuranta-ajan ensi viikollekin, kun sanoin, että viime kierrossakin tuli ovulaatio, mutta myöhään (kp23). Limakalvo oli edelleen kuulemma oikein hyvännäköinen eikä ainakaan ole tästä lääkityksestä kärsinyt. Lisäksi keskusteltiin aukiolotutkimuksesta, joka toteutunee kesäkuussa. Miehelle myös varattu aika siemennestetutkimukseen parin viikon päähän. Eli summa summarum: tutkimuksissa mennään eteenpäin, clomien annostuksessa myös ja kesän jälkeen siirryn sitten hoitoon varmaan yksityiselle tai jos nyt kesällä saan jo lähetteen julkiselle (nyt siis vielä opiskelijana yths:n palvelut), niin sitten katotaan kuinka pitkälle menee, että päästään taas hoidoissa eteenpäin.

Positiivista mieltä, iloa ja aurinkoa kaikkien palstalaisten elämään! :heart:
 
Testi vahvistunut selkeästi, mut voi siirtää kait sitten plussanneisiin :ashamed: Ei tässä auta kuin toivoa parasta! Rohkeasti eteenpäin ja jos käy köppäsesti niin sitten käy, ei auta etukäteen murehtia :| Siirryn nöyrästi tammikuisiin ja toivon, rukoilen, että siellä saan pysyä.

Kiitos kaikille taas tsempeistä, ootte mahtavia ja toivon kaikille plussia! Ja hyvää kesän odotusta!!! :heart:
 
Voisiko huomenna tehdä jo seuraavan testin jos toi haamu siitä tummenis, vai odotanko perjantaille? Tuo oli siis tosi herkkä testi vielä kaiken lisäksi, ja silti noin haalea haamu :ashamed:

Pelkään ettei se tummu, mies ei nähnyt sitä tosta kuvasta. Lähetin sen sille kun se on työreissussa. Mutta oireina mulla on aamupahoinvointia, närästystä (ei ikinä närästä) ja vähän väsymystä. Eikä enää mitään vuotoa, tuossa kp 24-25 oli aamuisin pientä vuotoa paperissa. Luulin sen johtuvan teroista, mutta ehkä se olikin kiinnitysvuotoa? Tämä oli siis mun kolmas terolut-kuuri, joten kaipa ne nyt jotain auttoi ;)
 
Onnea vielä kovasti toive ja neulainen!! :flower:
MiiJane näyttikö sulla raskaustesti plussaa? Jos sulla olikin ovis aikaisemmin kuin alunperin ajattelit ja plussasit jo nyt :)
ON: voi kuulkaa, mä heräsin aamuviideltä testaamaan, kun ajattelin että voin sitten negan saatuani lopettaa luget. Olin varma negasta, kun on menkkakipuja eikä mitään raskausoireita. En voinut uskoa silmiäni kun toinen viiva alkoi piirtyä tikkuun ja haalea plussa tuli, tänään siis vasta dpo 12. Kädet tärisee vieläkin, neljäs clomikiertoko on nyt tuomassa toivotun tuloksen? Olo on myös vähäsen pelokas, kun mulla oli hematooman takia voimakkaita verenvuotoja muutamaan otteeseen esikoisen raskauden alkumetreillä. Mun pitää soittaa tänään ava-klinikalle ja kysyä, miten pitkään noita lugeja pitää nyt käyttää, en ihan muista monennelleko viikolle saakka se oli.
 
Calypso ihanaa, onnea kovasti! Ja paljon onnea muillekin plussanneille! Kipinäkenkä ja toivekin :heart:

ON: Kp 23 dpo 7. Alavatsassa juilii tosi kovaa, tissit hirveen kipeet ja oon kiukkunen ämmä! Huomenna ois 10/10 teroa tässä kierrossa, saas nähdä sitten miten käy. Toivottavasti ei alkais menkat, vaan joku muu ihanampi kausi :heart:
 
Calypso-- näytti se ekat 15min, sen jälkeen ei mitään ja uskoisin, että roskiskamaa koko testi...

Mulla oli ihan outo kierto, eka clomi kierto ja ne venytti mun ovista melkein viikolla. :/ Nyt kp 26 ( yleensä tässä vaiheessa alkaa menkat ja tuhruttelu ) ja dpo 6.
Ei oo oireita, mutta alavatsaa juilii ja selkää polttelee..

Huomenna viikoksi lomalle Maltalle miehen kanssa ja tulee kyllä tarpeeseen. :) Sitten oonkin viisaampi, kun palailen, joko mulla ihana tuliainen taikka täti mukana.. ;)
Toivottavasti sillä välin satelee plussia.. :)
 
Calypso neulanen toive Onnitteluja täältäkin :flower: :heart:

ON: Soitin juuri sinne gynenpolille kun ei ollut vieläkään tullut vastausta sinne tkhon siitä konsultaatio pynnöstä vaikka piti tulla jo viime viikolla.. ja arvatkaapas mitä... MÄÄ SAIN AJAN ENS VIIKON KESKIVIIKOKSI SINNE!! Jee!! Jospa nyt sitä uskaltais alkaan toivomaan jo jotain... Kuulemma eivät olleet lähettäneet vastausta kun olivat määränneet mulle niin pikaisesti sen ajan. :D Nyt sitten jännitän ens viikkoon asti.. Saas nähdä kuinka mun hermot kestää :D
 

Yhteistyössä