Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

Diinu mulla oli viime verikokeessa arvot taas nousseet edellisestä, 4.32 ja thyroksiini annostusta nostettiin... meen taas vkolla 20 uuteen verikokeeseen että nähdään onko arvot pudonneet vai nostetaanko annostusta vielä lisää.

ON: Mulla on nyt 3 pv terojen jälkeen eikä tätiä ainakaan vielä näy... selkä ja alavatsa kyllä välillä nippailee ja odottelenkin mitä tuleman pitää... Jos ei tätejä näy pitää sitte vissiin mennä taas sinne mehiläiseen hakemaan vahvenpia troppeja :/

Mää lisään nyt tähän sen minkä lappusen lääkäri sieltä minusta kirjoitti...
"M13v. Normaalisti P28 hormon. ehk. käytössä pitkään. Ehk. kapseli asennettu viimeksi -06, jonka jälk. ei vuotoja. kapselit poistettu 09/09, jonka jälkeen ei ole kierto käynnistynyt. Nyt ei ehk. käytössä. Raskaustoive. Hirsutismia lievässä määrin. Alaselkäkipua ja alamahakipuja, maha välillä turvoksissa. Terv.keskuksessa katsottu laajasti verikokeita. TSH norm. ylärajoilla ja thyroxin-lääkitystä lisätty. St. Yt hyvä, ylipainoa. Rinnat kookkaat, symm ja kyhmyttömät. us tav, vag ja po lk:t siistit. KOH posit. palp. c.ut avfl mob., norm. kokoinen, sivuilla ei poikk.
TVUÄ. normaali kohdun lihasmantteli, em. triple 3,3mm. Molemmat ov. omilla paikoillaan monirakkulaisina, PCO. FD ei nestettä.
Indusoidaan vuota Terolutilla ja jatkoon sykl. Terolutx2 kiertoa. Puhuttu PCOS:sta. Laihduttaminen ykköshoito. Jos kierto ei palaudu keltarauh.lääkit. harkitaan HRT hetkeksi. Myös Metformin harkintaan. Jatkossa tart Clomifen."

Että tämmölstä.... :headwall:
 
kipinäkenkä Meillä kuumeillaan jo kolmatta lasta. Listassa olen kakkosta kuumeilevien kohdalla, joten joskus jos ehdit, viitsit ja muistat niin sen saa korjata :wave:

Pari päivää olen ollut tosi pahalla tuulella, joten eiköhän se täti taasen kylään ole tulossa...

 
memmiliini Sori :x Laitoin siut nyt oikeeseen paikkaan. Mietin sillo, että esikoista ei ainakaan enää kuumeilla kun tekstissä kävi ilmi, että lapsi löytyy... Päättelin sitten kuitenkin väärin. :snotty:

Niukulle nyt ne menkat sieltä! Ymmärrän tuon odottelun veemäisyyden.

ON: Inssissä käyty ja nyt sitten vaan herran haltuun. Simpat oli hyviä, limakalvo hyvä ja rakkula vielä yhes koos. Pelkäsin nimittäin, että munasolu ehtii karata jostain syystä ja kuolla kupsahtaa pois, ennenkuin uimarit ehtii perille. Pelkäsin kyllä sitäkin, että siemenneste on ihan kuraa... :snotty: Kaikenlaista sitä tulee murehdittua.

 
Niuku:Huh, olipa diagnoosia :eek: Toivotaan, että ne menkat sieltä tulisi tai mieluiten se vauvelin alku voisi siellä olla jo tuloillaan :heart:

kipinäkenkä:Täällä pidetään peukut pystyssä! =)

ON:Tänään kp10 ja aloitin oviksen metsästyksen, limoja alkanut ilmaantua ja lupaavaa nippailua. Tulos jäi negaksi, mutta viiva yllättävän tumma. Jospa se tuleekin nyt jo aiemmin plussaksi.Clomeilla oon sen saanut kp12-16 säteellä plussaksi.
Niin ja sain pirulauta sen oksutaudin :( Onneksi meni yön aikana ohi niin ei tarvinnut murehtia clomien imeytymisestä :)
Mun tsemppihenki romahti yllättäen täysin kun olin jumpassa jota veti ihana pallomahainen ohjaaja :ashamed: Tuli jotenkin surkee fiilis ja olo etten koskaan enää saa kokea moista, tosin tuosta yhdestä olen kyllä enemmän kuin kiitollinen niin siinä mielessä en saisi tällasia edes murehtia. Mutta minkä ihminen mielelleen mahtaa...Tuli vaan jälleen ne kurjat tutut vanhat katkeruuden olot mieleen kun esikoista yritettiin. Mutta mistäs sitä tietää minkälaisia tarinoita minkäkin pallomahan taustalla on... :eek:
No niin, nyt murehtiminen seis ja ajatukset lähestyvään ovikseen :D Mukavaa vapun odotusta kaikille! B)
 
Olipa tosiaan niukulle tullu kunnon diagnoosi. Ovat ainakin tehneet kunnon tutkimukset.

ON: Kp 17 ja OVISPLUSSA. =) Nyt on kierto samoilla linjoilla, kun viimeksi clomeja syödessä. Mikälie ollu tossa ekassa kierrossa sitten, kun ovis oli niin kovin myöhään. :| Ens maanantaina ois se seurantaultra sitten. Illalla ainakin tietää mitä meillä hommaillaan. :whistle:
 
Heippa vaan, olen ollut aivan hissukseen täällä jo pitemmän aikaa ja tuolla listoillakin mennään ihan huimissa lukemissa :) Mutta tilannehan on se että yk mennyt jo sekaisin ehkä 12 vai 13 ja tänään on 3/30.

Me ollaan nyt vihdoin ja viimein päästy lääkärilläkin käymään ja nyt odotellaan vielä viikon verran tuloksi verikokeista ja miehen näytteistä. Sitten ollaan taas viisaampia. Kamalan stressaavaa tämä odottaminen on ollut ja pikkuisen olen yrittänyt itseäni hillitä ja siksi en ole täällä palstoilla nyt ollut. Mutta palaan varmasti taas aktiivisemmaksi kun viikon kuluttua saadaan tuloksia, niin katsotaan uskaltaako taas olla pikkuisen toiveikkaampi. Nyt ollut jo useamman kk jo niin turhautunut olo kun tietää jotakin olevan vialla ja lääkärikin sanoi että en luomuna tule raskautumaan, niin toivokin on itsellä nyt pois. Ehkä se sieltä palaa tässä kun saadaan tietää missä mennään... :)
 
Napastellaampas vähän... eli tätejä ei näy eikä kuulu. Alkaa olla jo hieman epätoivoinen olo... Pitäiskö sinne lääkäriin raahautua taas uudestaan. Huomenna käyn ostaan raskaustestin ja toivon että plussa pärähtäis ja siksei tätejä näy... jos ei niin hakkaan kyllä päätä jo seinään :headwall: Tuntuu että tää tero kuuri oli mulle yhtä tyhjän kanssa!

Mites muilla joilla ei ole kiertoa palautunut/tullut teroilla? Mikä teillä on ollut avuksi? Milloin on siirrytty seuraavaan vaiheeseen? Ja eikö teroilla pitäis olla aika suotuisa vaikutus niiden tätien tulemiseen? Toisin sanoen eikö juuri niiden pitäis kierto käynnistää?

Mulle taitaa olla kyselyikä :LOL:

Kiitoskset stempistä :heart:
 
Hei kaikille, mahtuisinkohan mukaan ketjuun?

Itsestäni lyhyesti: Esikoinen toiveissa, 7 yk takana, yksi keskenmeno 01/2010 ja sen jälkeen ongelmana vuotohäiriöt, ja ilmeisesti ovulaatiohäiriöt, koska en ole saanut km:n jälkeen CB ovis-testiin plussaa :-( (miten luotettavana CB testiä voi pitää?) (kystakin oli mutta se poistui itsestään) ja niin kilpirauhasen vajaatoim todettiin TSH 5,7 ja T4v n.10 ja alettiin hoitamaan nyt huhtikuussa pari vkoa sitten (lasten lääkitys 25 mikrogr), en ole käynyt vielä sen kontrollissa..

Että kaikenlaista pientää vaivaa.. kuulostan joltain vanhalta mummolta :) Yrityksen alussa tietty oletin että kaikki ois ok... :) Tällä hetkellä huolena siis lähinnä tuo mahdollinen ovuloimattomuus. Monilla teistä näytti olevan clomit käytössä joten ehkäpä tiedätte asiasta.. Osaisko joku sanoa myös noista CB testeistä? Niin ja tietty kilpirauh.vajiksestakin/lääkityksestä ois kiva kuulla.. (tai kiva ja kiva..:))

Että näin, ja toivottavasti (tasapainon?)logiikka menis niin että nyt joku teistä "vanhoista" ketjulaisista plussaisi saman tien kun yksi uusi kuumeilija tulee :)
 
Tervetuloa Leanu :flower:
Muuhun en osaa kommentoida kuin keskenmenoon.. eli mulla meni kaksi kiertoo helmikuun keskenmenon jälkeen ennenkuin kierto tasottui/välivuodot katosi ja aloin ovuloimaan eli siinä saattaa mennä aikaa.. tällä hetkellä ihmetellään koska luteaalivaihe palautuu normaaliksi, että raskautuminen olisi mahdollista.. ja edelleen ihan luomuna mennään..
 
Leanu:Tervetuloa mukaan! ja syvät pahoittelut keskenmenosta :( Täälläkin niistä valitettavasti kokemuksia...Minä olen saanut tuolla cb:n digitaalisella oviksen kiinni, mutta oireilen oviksen aika selkeästi yleensä. Eli aloitin testailun kun alkoi ilmaantua enemmän valkovuotoa ja munasarjassa alkoi tuntua nippailua. Ja testasin joka päivä samaan aikaan. Eikös siinä paketissa ollut peräti 7kpl testejä? On kuitenkin aika kallis joten olen nyt tyytynyt jo useamman kierron noihin halpoihin liuskatesteihin joita tilaan netistä ja ne ovat toimineet mulla hyvin. Itse syön nyt clomeja, söin 2 kuuria josta tokasta tärppäsi, mutta meni kesken. Nyt siis keskenmenon jälkeen eka kuuri ja voit lukea omasta navasta mistä nyt kiehun... ;) Tsemppiä paljon ja toivotaan pikaista tärppiä!!! :heart:

ON:Siis pahkana...Luulin jo oviksen olleen ja menneen...Aloitin testauksen kp10 ja olin kyl laiska enkä jaksanut 5min kauempaa testitulosta odotella. Noh, viiva oli melko tumma mutta ei täysin ja aika oli jo hyvin umpeutunut.Sen jälkeen ei viivat ole vahvistuneet, päin vastoin. Tänään kp 13 ovistesti puhdas nega :eek: Tuolloin kp10 ja kp11 oli kunnon limat ja lievää nippailua ja olin satavarma, että kohta se plussa paukahtaa ja ovis tulee, mutta testiin en ole saanut plussaa kiinni :( Muuten ei haitaaa kuin se, että mun pitäisi aloittaa Luget 3 päivää ovisplussasta, mutta mistä hitsistä sen nyt tietää onko se ovis ollut vai ei. Tosin katsoin kalenterista, että ekassa clomikierrossa sain ovisplussan kp15, joten voihan se olla vielä tulossa, mutta vähän huolettaa kun niitä limojakin oli ja nippailua...Ettei vain ole ovis jo mennyt. Ollaan kyl nyt pupuiltu tässä lähipäivinä, mutta mitä hyötyä jos tulisinkin raskaaksi ja nyt en tiedä koska aloittaa se tukilääkitys? Tulisiko taas sitten km? Voi pirkata! Mä varmaan soitan maanantaina lääkärille jos sinä päivänä kp15 testi vielä nega ja kysyn miten toimia. Mulle kun ei määrätty edes folliultraa kun ekasta kuurista kehkeytyi vain 1 munasolu.Anteeksi romaani!
 
Leanu :wave:
toive81 mulla on välillä ollut vahvistunut viiva ovistestissä aikaisin (tyyliin kp 11 tai 12) ja kunnon viiva onkin tullut sitten vasta myöhemmin. Mutta kai se on mahdollista että ovis on tosi aikaisinkin. Mulla on jokaisessa clomi-kierrossa ollut ovis aina edellistä aikaisemmin, saapa nähdä miten nyt tällä kertaa.

on: nyt on kai kp 8. Viime kierron lopussa oli päivä tolkulla tiputtelua, ja oli vaikea määrittää, mikä se kp 1 ylipäänsä on. Lääkärin kanssa sitten sovittiin, että kp 1 on parin päivän pienen tiputtelun jälkeen. Saapa nähdä miten se ovis nyt tulee, kun on vähän hämärät nää kp:t. Meillä on koko viikko mennyt flunssan kourissa, ensin tuli tytölle kuume joka jatkui päiväkausia, sitten miehelle ja nyt olen itse flunssassa. Toivottavasti ollaan ovisaikaan terveitä. Yks clomeilla aikaansaatu ovishan meni jo noroviruksen kourissa.
 
2.5.2010 SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Tiijona.................yk 1........................................KP 56
neulainen............yk 3........terot..........................KP 32/53-90
Kirsikka09....... ...yk 3........clomit........................KP 32/30
wannabemama...yk 16.......terot.........................KP 28/32-33
Miuku84.............yk 10......vyöhyket, homeop.....KP 26/27-28
Hlemmur............yk 9........clomit, terot...............KP 23
yrittäjä83...........yk 1v.......lugesteron.................KP 23/28
E2vm86.............yk 2..........................................KP 22/27-35
Nasu-80.............yk 13........................................KP 18/26-34
Santtuli...............yk 2,5v.....................................KP 18/31-42
kipinäkenkä.......yk 1,5v..clomit, menopur, luget...KP 18/PP4
niuku.................yk 8...........terot.........................KP 18
Jessie82............yk 14.........................................KP 13
Krizze.................yk 2v........................................KP 8/21-27
Siffis...................yk 12/13...................................KP 6/30
TaCa..................yk...........koti inssi, clomit..........KP
Miisaliini..............yk 5........fremarit, IUI
RemppaEmppa...yk 1v
sasuma..............yk 14
Haaveileva-85.....yk 01/09
Leanu.................yk 8
tanza
Adalmis
Amf



HAAVEISSA TOINEN



vasu....................yk 6........................................KP 83
Diinu....................yk 2..............clomit.................KP 21/30-35
toive81................yk 7..........clomit, luget...........KP 15/28-30
Calypso...............yli vuosi........clomit, luget.........KP 8/29
dindei



HAAVEISSA KOLMAS



Dora2010............yk 8.................terot................KP 46
memmiliini...........01/09......................................KP 24/28-40
Teto....................yk 3.................inssi, Luget.......KP 22
Christie................yk 3..................clomit, inssi.....KP 16/23-28


HAAVEISSA NELJÄS



MiiJane...............yk 2v.................clomit...............KP 7




TAUSTALLA / MYÖHEMMIN PLUSSAAVAT:
markke, Emma2





:heart: PLUSSANNEET :heart:



2009

Lokakuussa: Jeyn (yk 10)

Marraskuussa: Laura-vm86 (yk 8), ärrieri (yk 3), Jonetta (yk 4), neitim (yk 10-11)

Joulukuussa: Sartsa83 (yk 23), titityy80 (yk 8)


2010

Tammikuussa: Ilona G (yk 2)

Helmikuussa: Ella-83 (yk 14)

Maaliskuussa: Silent whisper (yk 13), vaahtokarkkiunelma (yk 8), AaVee (yk 15), Nallekarkki (yk 2 )

Huhtikuussa: minime (yk 2)






_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, päivitetään tiedot ja sen jälkeen poistellaan viime päivittäjän nimi alusta ja guote lopusta.




 
Calypso:Kiitos! Mä soitinkin tänään lääkärille ja hän sanoi, että jos huomenna aamulla ei ole ovisplussaa niin menen heti aamulla ultraan niin katsotaan mikä on tilanne. Siis tänäänkin edelleen negaa näyttää...Lääkäri vielä sanoi, että kun on ollut keskenmeno niin seuraavassa kierrossa munis voi kasvaa hiukan hitaammin clomeista huolimatta ja tulla myöhemmin ovulaatio mutta huomenna oon viisaampi :) Ainoa harmitus on se, että noilla mun testeillä ei suositella testattavan aamulla mutta en ehdi myöhemmin kun aika jo klo9.45...Mahtaiskohan jossain apteekissa/kaupassa myydä testejä jossa vois tehdä aamupissasta testin? :eek: Tää menee taas monimutkaiseksi :) Jos nyt saisin aamulla plussan kehiin niin saan perua ajan vielä aamulla. Oireita oviksen suuntaan on vieläkin eli ehkä se vaan on nyt myöhässä...limoja löytyy ja nippailua tuntuu, mutta testi huutaa negaa |O
 
ON: kp 20 eikä tätejä näy teroista huolimatta. Nyt on jo 8 pv terojen lopetuksen jälkeen eli tyhjennyksen pitäisi olla jo käynnissä... :/ Huomenna on soittiaika sille yksityiselle gynelle, toivottavasti keksii mulle jotain mikä auttais. Niin ja 7 pv olis taas sinne julkiselle meno.. Siellä on kummiski vaan seinään pään hakkaamista kun eivät suostu tekeen mitään... :headwall:

Mitäs muuta täällä on määrätty kierron tasaukseen/käynnistykseen kuin teroja?
 
Itsellä kp 10 ja clomit siis syöty.

En huomannut mitään sivuoireita, eikä oo kyllä juilinutkaan missään suunnalla. Kuinka nopeesti teillä muilla on tullut ovulaatio clomikierroksissa, mulla se on silloin kun se on kp 15-16 useimmiten.

Huomenna ajattelin ruveta tikuttelee. Tosin seuraavat kaksi viikkoa ovat niin kiireisiä, että katsotaan, meneekö koko kierto ihan harakoille.

Plussaonnea kaikille!

p.s mulle voi vaihtaa kp´ksi siis jo 10
 
Tervetuloa, Leanu! :wave:

toive Harmi jos se ovis ehti mennä sivunsuun. :| On kyllä aikaisin ollut!

Christie Olipas hyviä ultra/inssikuulumisia! =)

ON: Kp 22. Kävin tänään folliultrassa. Limakalvo oli kuulema hyvä, jos oikein kuulin niin 1cm paksuinen. Toisessa munasarjassa oli verihyytymä. Gyne sanoi, että on tullut kuulema siitä, kun munarakkula on puhjennut verisuonen kohdalta. Ei pystynyt näkemään keltarauhasta verihyytymän takia, mutta piti erittäin todennäköisenä että ovis oli tapahtunut. Nyt saan syödä vielä tämän kierron jälkeen kaksi kiertoa clomeja, jos tärppi ei käy niin sitten uudelleen yhteys. Näillä mennään. =)
 
Toivottavasti plussa pärähtää ennen viikonloppua..

Itsellä aikas luovuttajafiilis iskenyt. 2 vuotta innostusta, rupee hiipumaan. Ei vaan jaksa ja tää vie niiin paljon ajatuksia, että huh.. Osaiskin olla tulkitsematta kroppaansa ja elää vaan eteenpäin.. :( Yritänkin nyt pysytellä täältä hieman enempi sivussa.. Hah!!!

Flunssa jatkunut jo pitkään ja tuntuu, että pahenee vaan.. :(

Onkos muilla kierto lyhentynyt clomien seurauksena??? Ajattelin vaan tuota suht vahvaa viivaani.. Joskos ovis tulisikin ennen kp 15-16.. Hope so..

Ei oikein pää keksi mitään kirjoitettavaa, tyhjä olo. :(

Plussaonnea kaikille..
 
MiiJane76:Mulla ovis tullut clomeilla ennen kp13-15.Nyt myöhässä tai jo mennyt ja kp16 on jo.

ON:Anteeksi iso oma napa mutta pää pyörällä taas. Ostin eilen apteekista First signal ovistestit ja päätin käydä aamuyöllä klo5 pissalla niin ei sitten tule tehtyä ns aamupissasta testiä :D Noh, puol kasilta tein testin ja vahva plussa ja peruin ultran. Tein sitten piruuttanut perus klo11 mammaksin testillä ja nega!?!Siis mitäh, onko ovis siis tulossa vai ollut vai mitä pirkataa? :eek: Teen nyt vielä kohta tolla apteekin testillä ja jos antaa vielä plussan niin uskon sitä ja en enää ikuna osta noita mammaksin liuskatestejä. Harmi kun ehdin tilata niitä kasan netistä, saapuvat varmaan jo tänään |O
Jos siis oireisiin on uskominen, ovisplussa voisi olla mahdollinen tänään, apteekin herkkyys oli 40, tosta mammaksin en tiedä, mutta oon kyllä ennen sillä saanut plussan ja pissa oli siis tarpeeksi kauan rakossa ja en juonut mitään ylimääräisiä.Onneksi on tultu tasaseen tahtiin pupuiltua niin ei ainakaan luulisi jääneen hyödyntämättä, mutta ketuttaa kun en tiedä koska aloittaa Luget.Perjantaina ois tarkotus jos voin luottaa aamun tulokseen, mutta siinä sanottiin ettei aamupissasta saa tehdä, vaikkei siis oikeastaan ollut aamupissa koska olin pari tuntia aiemmin pissannut aamupissa pois, äh meneepä mutkaiseksi :D Mutta lääkärillä sanoi, että voi uskoa kun kerran olen ovuloinut aiemminkin clomeilla kp15 tienoilla. Noh, jännä nähdä mitä apteekin testi nyt sanoo ja jos se on puhdas nega niin soitan taas lääkärille ja murisen. Että se hyvästi tälle "ei ole mitään stressiä raskautua"...Pirkuta kun ei voi enää omaan kroppaan luottaa yhtään |O

MUOKS:Siis voi p...puhdas nega ovistestiin siihen apteekin siis. Mä en enää kässää mistään mitään! Eli se tais olla aamulla virheellinen plussa eli pissa oli kuitenkin liian "tujua" :( Ehkä annan nyt vaan olla koko jupakan :kieh: Ollut kuitenkin ovisoireet niin aloitan sit perjantaina Luget käy miten käy, ensi kierrossa sitten parempi bongaus...
 
Hih kirjoittelen yksikseni, mutta annan taas tulla :D

Soitin väestöliittoon ja nyt menossa jo kp16 ja ultraa ei lääkäri enää suositellut vaan testaan nyt perjantaihin asti ja jos ei ovisplussaa tule niin aloitan joka tapauksessa Luget. Silloin jo kp19 ja clomien kanssa tuskin niin myöhään edes ovuloisi kun olen kuitenkin ovuloinut aiemmin niillä. Oireita on ollut kp10 asti, eilen kp 15 vahvimmat. Nyt tuntuu enää lievää jomotusta ja limat rauhoittuneet niin ehkä se oli ja meni, mutta testiin en saanut kiinni.
Joten saa nähdä tärppäsikö ja sekoittaako luget nyt kierron täysin...eli testaan raskauden reilu kahden viikon päästä. Jos mennään seuraavaan kiertoon, aion mennä ultraan niin ei tartte arpoa testien kanssa pelkästään. :ashamed:
Epäilen, että tässä kierrossa tärppää, korpeaa! |O
 
Tärppionnea kaikille vanhoille palstakamuilleni, ja uusillekin tietysti :heart:

Meillä voidaan hyvin, np-ultra takana ja seulatulos normaali. Alkuraskauden sokerirasituskin normaali. Piti mennä jo ajoissa sukurasitteen takia..

Viikkoja kertynyt 14+1, ensi viikolla on toinen neuvola.
 
Hejsan taasen! Hetken ollut hiljasempana taustalla kun on ollut kaikenlaista suhinaa tässä. Viime viikolla tuli labratulokset ja ne oli mainiot. Ei mitään vikaa missään. Sanoivat että lapsettomuusklinikalta otetaan jossain vaiheessa sitte yhteyttä. Olivat laittaneet lähetteen sinne. Ihan kiva, että asiat etenee. Viikonloppuna heiluteltiin peittoja pariin kertaan ja eilen illalla tuli ovislimaa (kai? ei oo koskaan ennen tullu). Mut en kyl usko, että saatais lapsi ilman mitään apukeinoja. Tosin eipä sitä koskaan tiedä :).

Tällaista avautumista tällä kertaa. Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!
 
MiiJane kyselit onko muilla kierrot lyhentyneet clomien seurauksena. Mulla oli tätä tokaa lasta yrittäessä ovistestiplussat ekassa clomikierrossa kp 15, tokassa kp 14, kolmannessa kp 13 ja nyt tässä kierrossa se voi tulla vieläkin aikaisemmin tämänpäiväisen ultran perusteella. Eli lyhentynyt on!

ON: kp 11, tänään käyty follikkeliultrassa, jossa yksi 21 mm folli vasemmalla ja kohdun limakalvo 1 cm. Veikkaan, että ovistesti muuttuu huomenna positiiviseksi, sillä viiva oli tänään jo mielestäni vahvistunut. Ovulaatiopäivä olisi siis mahdollisesti perjantai, ja lääkärin mukaan to-illan ja pe-aamun välillä olis hyvä heilutella peittoja. Pupuilun ajoittaminen ei ole mitään erityisen hauskaa hommaa, mut minkäs teet... muutenkin alkaa toiveet laskemaan, kun joka clomikierrossa on ollut asiat ultrien perusteella ihan mallikkaasti, mut tulosta vaan ei synny. Mutta innolla kohti uutta yritystä, kaikesta huolimatta!
 
Jei! Kp17 ja viimein ovistesti nyt ihan oikeasti plussa :D Tein sen kuten kuuluikin ja plussa tuli heti. Eli aloitankin luget vasta lauantaina.Millä sitä jaksaisi nyt vielä pupuilla? ;) Tarttis vaan nyt illalla ja huomen illalla, mies kun menee perjantaina saunailtaan...Ehdottelen kyllä huomisaamua ennen kuin menee töihin ja ennen kuin tyttö herää eli kukonlaulun aikaan koska aamusimpat kuulemma virkeitä...Ja niillä tärppäs toi edellinenkin raskaus joten yrittänyttä ei ainakaan laiteta :D

Tärppionnea kaikille ja onkos täällä joku joka saa jo jännäillä??? :wave:
 

Yhteistyössä