Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

Onnea Aavee, ettei tarvinu kauaa tässä pinossa märehtiä! Hienoa!!!!!

Mulla menee kyllä hukkaan tää kierto. Luulenpa, että terot söi mun oviksen. Ens viikolla gyne.

Ootteko muuten saanu clomeja ilman simppatestiä? Ois kiva saada ne jo ens kiertoon, mutta jos pitää niit tuloksii oottaa ni taas jää ainaki yks kierto välistä. Ja antaako yksityispuolen gyne reseptin clomeihin vaikka pyydän lähetteen tekee julkiselle, kun ei tod oo varaa hoitoja maksaa yksityisellä...
 
Kipinäkenkä Joo lisää vaan sinne plussanneisiin. =) Tullaan sit pois plussanneista jos huonosti käy. Ja niinhän ei käy. Oon päättäny niin. :heart:

Kiitos kaikille onnitteluista. Yk 6 vai 7 saatiin tietää et luomusti tästä ei tuu mitään ja nyt yk 15 sit vihdoin raskaiden hoitojen jälkeen plussa testissä ja olo on väsynyt mutta niin onnellinen.

Tulkaa kaikki nopeasti tuonne odotuspuolelle! :heart:
 
Voi onnea onnea AaVee! Hienoa, upeaa, ihanaa!

ON: dpo 6 ja odottavan aika on pitkä. Olen tosin ollut oikein aikaansaava opintojen ja työjuttujen suhteen eli hyvä sinänsä... Lämmöt korkeella 36,8 aamulla (norm. jotain 36.1-36.4), ei mitään tuntemuksia... Ovulaation perusteella kierto ois jotain 32 päivää, joten ensi viikolla varmaan selviää jo odottaako sitä vauvaa vai kuukautisia...

 
heps kaikille. nyt olis menossa yk 12 ja kp 12/26-34 ja eilen sit tuli tuomio, olin aukiolotutkimuksessa ja molemmat munatorvet on tukossa, eli keinohedelmöitys on ainoa vaihtoehto meille :'( nyt kyselisinkin et kuinka noi maksuasiat käytännössä toimii et maksetaanko kaikki könttäsummana vai voiko maksaa osissa, on nimittäin aika kallista vaik kela korvaakin osan.
 
Onnea Aavee!! :heart:

Mulla muuten taitaa tuossa listassa heittää päivät, tänään olisi kp 56. Ja mun oikea yk on 2. Tosiaan pillerit lopetin 09/09, mutta kiertojen pituudet vaan ihan yliylipitkiä...Eilen tuli jo hieman rusehtavaa vuotoa, joten eiköhän se täti ole tulossa vihdoin kylään. Söin teroja nyt vasten ohjeita vain 8 pvä, koska ne laittoi mut ihan hulluksi. Olin niin vihainen, että olisin voinut heitellä astioita ihan koko ajan. :LOL:

Tuleeko teroista aina tuollainen viha päälle?

Saanko mä kysyä tyhmiä? Kysyn silti. Eli terolutit laittaa ilmeisesti sen kohdun limakalvon kasvamaan, jotta se voi sitten valua pois jos munasolu ei siihen kiinnity. Mutta saako clomit sitten aikaan oviksen? Voiko niitä käyttää yhtäaikaa? Kuinka monella on auttaneet pelkät terot, vai onko tosiaan parempi hyöty jos söis kumpiakin?
 
nasu-80 Voi ei. :( Saitpa kurjia uutisia aukkarista. Olen pahoillani. :hug: Yksi tuttavani on käynyt IVF:än läpi ja mielestäni (jos en väärin muista) kaikki pitää maksaa kerrallaan. Esim. lääkkeet kun pitää hommata apteekista niin eihän sinne voi osamaksulla maksaa. Varma en tästä asiata ole, mutta näin muistelisin.

neulainen Saa kysyä kaikkea, eikä tuo mikään tyhmä kysymys ollut. :) Clomit on just sitä varten, että jos luomusti ei munarakkulat kypsy tarpeeksi isoiksi eikä ovulaatiota synny niin clomeilla saadaan kasvatettua muniksia ja ovis mahdollisesti tapahtuu. Nämähän ei kaikilla toimi, mutta suurimmalla osalla kyllä. Joillekkin (tapauksesta riippuen) määrätään clomit ja terot yhtäaikaa eli esim. kp 3-7 clomit ja kp 15-24 terot. Sitä en tiedä, miksi toisille määrätään clomien lisäksi vielä terot (voiskohan olla että heille määrätään myös terot, joilla kohdunlimakalvo on ohuehko), koska terothan voivat estää oviksen jos teroja alkaa syömään ennenkuin ovis on tapahtunut. Mulle määrättiin aluksi terolutit ihan yksistään ja kun huomattiin, että missä vika (pco, enkä ovuloi normaalisti) niin sain pelkät clomit ja ne toimi. Nyt syön uudelleen pelkkiä clomeja, kun kakkosta yritellään. Täydentäkää joku jos mulla jotain unohtui!

ON: Kp 19 menossa eikä vieläkään ovisplussaa. :'( Samanlainen viiva kuin eilenkin (ehkä iiiihan hitusen voimakkaampi) eli haamu, mutta suhteellisen voimakas sellainen (ei siis joutu tihrustamaan). Kun viimeksi söin clomeja niin olin jo tähän mennessä saanut plussan ovistestiin. Muistaakseni ovisplussat oli tullu niitä neljänä kiertona kp 17-19. Eilen ja tänään on kyllä ollut mahassa nipistelyjä, mutta en enää usko oviksen olevan tuloillaan. Masis. :ashamed:
 
27.3.2010 LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



neulainen..............yk 2........terot..........................KP 56
Kirsikka09..............yk 2........clomit........................KP 26/
Siffis......................yk 11........................................KP 25/30
wannabemama.....yk 15.......terot.........................KP 21/32-33
Miuku84................yk 9........vyöhyket, homeop.....KP 19/27-28
yrittäjä83..............yk 1v.......lugesteron................KP 15/28
kipinäkenkä...........yk 1,5v...clom, metut, menop...KP 15/28
Santtuli.................yk 2,5v....puregon, pregnyl.......KP 14/42
Hlemmur................yk 8........clomit, terot...............KP 13/
Nasu-80.................yk 12.......................................KP 12/26-34
TaCa......................yk...........koti inssi, clomit.........KP
Miisaliini.................yk 5........fremarit, IUI
RemppaEmppa.......yk 1v
sasuma..................yk 14
Adalmis
Amf



HAAVEISSA TOINEN



vasu............................yk 6.................................KP 47
Calypso.......................yli vuosi........clomit..........KP 27/29
Nallekarkki...................yk 2.................................KP 21/27
Diinu............................yk 1..............clomit..........KP 19/30-32
minime.........................yk 2..............terot...........KP 16/34
dindei



HAAVEISSA KOLMAS



Christie...............yk 2..................clomit, inssi....KP 8/23
Teto....................yk 2.................inssi................KP 17
Dora2010............yk 8.................terot...............KP 10/


HAAVEISSA NELJÄS

MiiJane...............yk 2v.......................................KP 25



TAUSTALLA / MYÖHEMMIN PLUSSAAVAT:
markke, Emma2, Nyynyy, memmiliini, toive81





:heart: PLUSSANNEET :heart:



2009

Lokakuussa: Jeyn (yk 10)

Marraskuussa: Laura-vm86 (yk 8), ärrieri (yk 3), Jonetta (yk 4), neitim (yk 10-11)

Joulukuussa: Sartsa83 (yk 23), titityy80 (yk 8)


2010

Tammikuussa: Ilona G (yk 2)

Helmikuussa: Ella-83 (yk 14)

Maaliskuussa: Silent whisper (yk 13), vaahtokarkkiunelma (yk 8), AaVee (yk 15)




_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, päivitetään tiedot ja sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.







 
Hirmusti onnea AaVee :heart: Ihania uutisia!

nasu-80, me ollaan yksityisellä hoidossa, inssillä yritetään vauvaa perinnöllisen sairauden vuoksi, niin me saatiin ainakin se maksaa kahdessa osassa, mutta en tiedä miten sairaaloissa on, ja apteekissa ei varmaankaan myös onnistu noin, mutta en tiedä!

Me käytiin eilen inssissä =) Eli Kuopioon saatiin sittenkin ne siittöt ajoissa! Miun folli oli tehnyt pikapyrähdyksen, torstaina oli 17mm, niin eilen oli jo 20,7mm, eli vuorokaudessa melkein 4mm kasvanut :eek: Lääkäri sanoi inssiä tehdessä että limaneritys on kyllä sellaista että olisi ilman ultraakin voinut kertoa että ovuloin :LOL:

Hyvästä limakalvosta huolimatta aloitan maanantaina luget, miulla kun viime kierrossa alkoi tosiaan tiputteluvuoto jo pp11, tai itseasiassa ekan kerran vuotoa oli jo pp7, niin lääkäri sanoi että kokeillaan noita, ei ne pahaakaan tee.

Viime kierrossa kehittelin itselleni vaikka mitä raskausoireita, nyt aion yrittää olla ihan rauhallinen (joopatijoo...) sinne testipäivään, toivottavasti tulos on paras mahdollinen :heart:

Eli tänään pp1!
 
Suuret onnittelut AaVeelle :heart:

Nasu-80 pahoittelut kurjista uutisista :hug:

Mullahan hassusti kävi tossa viikolla.. Alko samana aamuna kun olin folliultraan menossa nii todella iljettävä kipu oik.puolella alavatsassa. Noh lekuri ultras ja totes että "täällä ei näy mitään" :eek: Olin siis viikon pistäny puregonia.. Oli sitä mieltä että kohdun "ulkonäön" ja kipujen mukaan olin jo ovuloinut, tai ovuloin parhaillaan... :eek: Niin että eihän siinä mitään sitten muuta kun odottelin miestä kotiin ja hommailemaan :D
En sitten tiiä onko mun kroppa alkanu jollain lailla pelittämään paremmin, kun viime kierrossa pistin kuitenkin jonku 10 päivää puregonia ja sitten irrotuspiikki.
Nyt vaan huolettaa että menikö ovis hukkaan, kun su aamuna heiluteltiin peittoja ja seuraavan kerran vasta sillon ultrapäivän iltana eli ke.. Eipä tässä auta muu kun odotella.. :headwall: *niiiin turhauttavaaaa*
Tuli vähän pitkät tarinat, pahoittelen :snotty:
 
28.3.2010 SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



neulainen..............yk 2........terot..........................KP 57
Kirsikka09..............yk 2........clomit........................KP 27/
Siffis......................yk 11........................................KP 26/30
wannabemama.....yk 15.......terot.........................KP 22/32-33
Miuku84................yk 9........vyöhyket, homeop.....KP 20/27-28
yrittäjä83..............yk 1v.......lugesteron................KP 16/28
kipinäkenkä...........yk 1,5v...clom, metut, menop...KP 16/28
Santtuli.................yk 2,5v....puregon, pregnyl.......KP 15/42
Hlemmur................yk 8........clomit, terot...............KP 14/
Nasu-80.................yk 12.......................................KP 13/26-34
TaCa......................yk...........koti inssi, clomit.........KP
Miisaliini.................yk 5........fremarit, IUI
RemppaEmppa.......yk 1v
sasuma..................yk 14
tanza
Adalmis
Amf



HAAVEISSA TOINEN



vasu............................yk 6.................................KP 48
Calypso.......................yli vuosi........clomit..........KP 28/29
Nallekarkki...................yk 2.................................KP 22/27
Diinu............................yk 1..............clomit..........KP 20/30-32
minime.........................yk 2..............terot...........KP 17/34
dindei



HAAVEISSA KOLMAS



Christie...............yk 2..................clomit, inssi....KP 9/23
Teto....................yk 2.................inssi................KP 18
Dora2010............yk 8.................terot...............KP 11/


HAAVEISSA NELJÄS



MiiJane...............yk 2v.......................................KP 26




TAUSTALLA / MYÖHEMMIN PLUSSAAVAT:
markke, Emma2, Nyynyy, memmiliini, toive81





:heart: PLUSSANNEET :heart:



2009

Lokakuussa: Jeyn (yk 10)

Marraskuussa: Laura-vm86 (yk 8), ärrieri (yk 3), Jonetta (yk 4), neitim (yk 10-11)

Joulukuussa: Sartsa83 (yk 23), titityy80 (yk 8)


2010

Tammikuussa: Ilona G (yk 2)

Helmikuussa: Ella-83 (yk 14)

Maaliskuussa: Silent whisper (yk 13), vaahtokarkkiunelma (yk 8), AaVee (yk 15)




_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, päivitetään tiedot ja sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.


 
nasu-80 - Pahoittelut ikävistä uutisista :ashamed: Niinkuin Diinu jo kirjoitelikin, yksityisellä voi ainakin maksaa osissa! Lääkkeet tulee toki maksaa kerralla apteekkiin.

neulainen - mun tietojen mukaan ainakin julkisella puolella usein aloitetaan teroilla että saataisiin kierto tasaantumaan ja muutaman kierron jälkeen siirrytään clomeihin. Jos ovis tulee ajallaan, pitäisi menkkojenkin tulla, eli sitten mun mielestä ei välttämättä teroja enään tarvitse. Lugeja käytetään joskus jos luteaaliaika (oviksesta menkkoihin) jää liian lyhyeksi.

Teto - hienoa että inssi onnistui sittenkin :) tsemppiä piinaviikkoihin!
 
Kiitti SW kun päivitit listaa ja kävit hakemassa kuvia tuolta GG:sta. Miula on niin hidas tää nettiyhteys että päivä menis moiseen...

Nasu-80: Pahoitteluni aukkarista saaduista uutisista. :hug: Mie en ainakaan osaa sanoa miten nuo maksut menee, kun ilmeisesti yksityisellä olette hoidoissa. Mutta luulisi, että osissa maksu onnistuisi.

Santtuli: Eri lailla se kroppa taitaa toimii eri kierroissa. Miula ainakin. Tässä kierrossa jouduin pistämään 5 x 75 IU, edellisessä 3 x 75 IU. Mutta toisaalta, epäilen että edellisessä kierrossa folli oli puhjetessaan reilusti pienempi kuin mitä nyt. Silloin oli vaan eri gyne kuin nyt ja käsky pistää Pregnyl tuli mielestäni tosi aikaisessa vaiheessa...
Peukkuja, että peittojen heiluttelu tuottaa tulosta!

Tetolle tsemppistä piinailuun! Hienoa, että inssi onnistui! =)

Diinulle peukutan vielä kuitenkin ovista, eihän sitä koskaan tiedä josko se on vielä tuloillaan tai jos testit ei ole lh-huippua kiinni saaneet. Ensimmäisessä plussakierrossa mie en ovistestiin plussaa saanut, pelkkää haamua vaan ja kyllähän sitä olin ovuloinut.

ON: Dpo 1 tänään. Helvetinmoinen turvotus seurana. Eilen olin tosi kipeä päivästä iltaan, seisominen tuotti tuskaa ja kun miehen synttärikahvittelut suvulle oli menossa, piti koittaa pysyä tolpillaan ja näyttää normaalia naamaa...
Peittoja on vatkailtu Pregnylin piston aikaan, 36 h ja 48 h tuntia siitä. Eli nyt sitten herran haltuun...
 
Ei mitään uutta tai no joo. Eilen sain yhden supistuksen, joka sattui pirusti ja jonka seuraksena hetkeä myöhemmin pyyhin vaaleanpunaista verta ja limaa.. Sen jälkeen ei siis mitään... Siis ei mitään..

En tiedä, enteileekö tuo menkkoja vai mitä?

Kp 26 nyt ja vieelä ois 5-6 pvää menkkoihin.. Jos menkat alkaa nyt lähipäivinä, niin luteliivaihe (? ) on liian lyhyt, koska ovisplussa oli kp 15..

Mikäköhän auttaa tuohon "vaivaan?"
Aikas shokki tuo eilinen supistelu oli, mies ihmetteli, mutta vessakeikan jälkeen sen mielikin synkkeni-- joko ne menkat muka alkaa?? :( Itse jotenkin ollut varma toisina päivinä, että olen raskautunut, toisina taas en.. Mutta ei tuo vuoto nyt kovin kiwa ylläri ollut..
 
Omaa napaa: Kp 20 ja ovistestiin hitusen vahvempi viiva kuin eilen. Eilen myös alavatsaa nippaili (tänäänkin hieman) ja ilmesesti ovislimojakin tuli. Saas nähdä mitä ovistesti huomenna sanoo. Jospa mää sittenkin vielä ovuloisin. :snotty: Tuntuu, että oon jo ikuisuuden tikutellu, ku ekan testin tein jo kp 12 ja kp 14 asti jokapäivä tehny. Aloitin ehkä turhan aikaisin. Seuraavassa kierrossa riittäs varmaan kun alottaa kp 15-16.

Tsempitykset piinailijoille ja kaikille muillekkin tasapuolisesti. :)
 
Kiitos SW ja kipinäkenkä päivityksestä! :flower:

Mä olen nyt tosiaan käynyt yksityisellä, ja teroja sain 6kk satsin. Ainakaan vielä ei ollut puhetta clomeista, kai sitä eka yritetään saada kierto edes jotenkin tasaiseksi.

Oletteko te miettineet tilannetta, mihin asti jaksatte hoitoja? Entä mitä jos sitä omaa lasta ei voi saada, oletteko valmiita adoptioon?

Mä yritin yks ilta mieheltä tiedustella näitä, mutta se vain sanoi että mennään nyt asia kerrallaan. Mutta pitkiin hoitoihin ei kai lähdetä, sitä ei kestä varmaan kummankaan mielenterveys. Mä olen jopa välillä miettinyt, mitä teen jos meille ei lasta suoda. Olen päättänyt, että kyllä me pärjätään kaksistaankin. Meillä on nyt 3 kissaa ja koira, mutta sitten ehkä rupean kasvattamaan kissoja jos meille ei lasta suoda. Johonkinhan ne äidilliset vaistot on sitten purettava :LOL:
 
Moi! Ja tervetuloa uusille :wave:

Diinu jospa se ovis onkin tulossa, oireet kuulostaa lupaavilta! Mulla on kans kokemusta myöhäisistä oviksista, ja ovistestejä kului...

Neulainen: Me oltiin esikoista yritettäessä valmiita menemään pitkäkestoisiinkin hoitoihin ja ylipäänsä hyödyntämään kaikkia käytettävissä olevia mahdollisuuksia. Vaikea tietty sanoa, miten kauan sitä käytännössä olisi jaksanut yrittää; sen olisi varmaan aika näyttänyt. Adoptioon olisin ollut henkilökohtaisesti valmis. Miehestä en osaa sanoa, kun ei ehditty aiheesta juuri puhua.
Pikkukakkosenkin yrityksen kanssa olen valmis kokeilemaan järeämpiä hoitomuotoja, jos tulosta ei muuten ala kuulua.

ON: Mulla on kp1 eli tokakaan clomikierto ei tuottanut tulosta. Esikoinen sai alkunsa juuri tokasta clomikierrosta, ja nyt alkaa mietityttää tehoaako clomit tällä kertaa... mutta pienihän se onnistumistodennäköisyys on per kuukausi. Juuri päättynyt kierto oli ok, ovisplussa kp 14 ja kokonaispituus 28, joten ei kai tässä nyt muu auta kuin uutta clomikiertoa kehiin. Meillähän ei miehen simpatkaan ole ihan priimaa, mikä saattaa hidastaa onnistumista.
Montako kiertoa clomeja muuten yleensä syödään? Purkissa oli 20 tablettia, joten neljäkö on maksimimäärä peräkkäisiä clomikiertoja?

 
Omaa napaa. Tänään tein testin ja tuli ns. roskishaamu (jonka just ja just erottaa). Nyt menossa dbo 8 joten ei kyllä vielä pitäisi kovin paljon näkyäkään mitään. En vielä kuitenkaan ole (liian) innostunut, odotellaan...

Oireita on mm. tissit kipeet, huimaus ja itkuherkkyys.
 
Hellou porukka!
Täällähän on melkoinen hoitorumba menossa isolla osalla! Tsempit niihin.

ON:Minä sain tänään tilattua ajan avaklinikalle tänne turkuun. Pitkästä aikaa päätin tikutella oviksen ja sama päivä se on edelleen kuin ennenkin... eli kp 18 (huominen) Tänään siis testi näytti positiivista.

Mietin pitäiskö tähän kiertoon vielä vetästä noita lugeja, mutta toisaalta ihan sama kun tuonne avaan mennään niin onpahan "hormoonittomat" verikokeet ja ei tarvii kärsii niistä turhista oireista mitä ne pirun pikkumunat aiheuttaa.

Valittavana oli kolme lääkäriä. ensimmäinen vapaa aika olis ollu mieslääkärillä. Uskon kuitenkin että tilanne olisi ollut liian rankka miehelleni jos olis toinen mies survonut ultrakapulaa värkkiin hänen katsellessa vieressä. Valitsin siis naisen ja ajan viikkoa vielä eteenpäin. :)

Toivottavasti ajan varaaminen olisi niin tehokas hoitomuoto kuin usein kuulee... Eli voisin vaikka vaihtaa sen ajan sitten varhaisultraan tai jotain :)

Nyt sitten vaan pupuilemaan ja odottelemaan. Testitulokset haluan kuulla mutta hoitoihin ei ruveta ennen kun on toinen lekurikeikka loppu.
 
On: Tänään käyty ultrassa ja munikset oli aikas surkeen kokosia, 12mm, tuskin siis ehtii kiriä kokoa enää tähän kiertoon... Lääkäri määräs Fostimon 75 UI, mutta kappas vaan, sitä ei löydy Tampereen mistään apteekista :( Sitä olisin pistelly kolmena päivänä, olis ehkä ollu pieni mahdollisuus inssiin torstaina.
No tää kierto jää nyt sit meiltä välistä, ellei jotain ihmettä tapahdu, et ovuloisin vasta ens viikolla. Mun kierroilla 23-26 pv se taitaa tosissaan tarvita ihmettä...
Mutta mä pidän peukkuja muille :heart:
 
Täällä uusi kuumeilija ilmoittautuu :wave:
Meillä vasta yritys alkanut, mutta tähän pinoon tiedän jo kuuluvani, kun kierrot on päin p*** ja pco on diagnosoitu. Vuosi sitten jätin e-pillerit pois ja kierrot oli alkuun 140-15pvää eli ihan mitä sattuu (ja siis ei ikinä mitään 25-35, vaan aina joko ylilyhyt tai -pitkä kierto). Ennen joulua kävin gynellä, joka ultras mut ja antoi pco diagnoosin. Terojen kans oon yrittäny kiertoja saada normaaliksi, mut ne on jämähtäneet 17-24pvään. Nyt sit tässä kierrossa aloimme oikein urakalla yrittämään ja näyttäisi siltä, ettei meillä tärpänny (minkä tiesinki jo 99% varmuudella etukäteen), kun täti on selvästi tuloillaan.
Jos joku mut listaan lisää niin ensimmäistä tosiaan kumeillaan, yrityskerta 1, kiertopäivä on tänään 23/ hmmm.. ei tähän varmaan mitään kannata laittaa mun hyvin vaihtelevilla kiertopäivillä :LOL: Ja tosiaan luomuna nyt yritetään tod.näk. syksyyn, jolloin aion mennä yksityiselle otattamaan verikokeet ym. ja mies käy oman näytteensä antamassa ja sit julkiselle puolelle hakemaan clomeja jne.
 
Calypso Pahoittelut menkoista. :(

Christie Harmi kun munikset ei ollu kasvanu tarpeeksi. :| Mut voihan se ovis olla myöhäänkin, että elä nakkaa kirvestä kaivoon.

yrittäjä Hieno homma, että sait ajan varattua. Ensimmäinen askel otettu. :)

Nallekarkki Aikasin testasit kyllä. Jos nyt sait roskishaamun niin tiedä vaikka voisit plussaa odotella tulevaksi.

Tiijona Tervetulloo. =)

ON: Kp 22 ja nyt tuli ovistestiin vahvin viiva mitä tässä kierrossa oon saanu. Virtsa oli varmaan aika laimeaa, ku kerkesi olla rakossa 1,5h ja sinäkin aikana join vaikka mitä. Eli tiedä vaikka ois ihan kunnon ovisplussa pärähtäny tikkuun jos olisin kauemmin odottanut. Eilen heiluteltiin peittoja ja jos sitä tänäänkin... Olispa se ovis tuloillaan. Sais kyllä jo pikkuhiljaa tulla, ettei tuo kierto kauheen pitkäksi veny.
 
30.3.2010 TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



neulainen..............yk 2........terot..........................KP 59
Kirsikka09..............yk 2........clomit.......................KP 29/
Siffis......................yk 11.......................................KP 28/30
wannabemama.....yk 15.......terot.........................KP 24/32-33
Miuku84................yk 9........vyöhyket, homeop.....KP 22/27-28
yrittäjä83..............yk 1v.......lugesteron.................KP 18/28
kipinäkenkä...........yk 1,5v...clom, metut, menop...DPO 3
Santtuli.................yk 2,5v....puregon, pregnyl........KP 17/42
Hlemmur................yk 8........clomit, terot..............KP 16/
Nasu-80.................yk 12......................................KP 15/26-34
Tiijona....................yk 1.........................................KP 23/
TaCa......................yk...........koti inssi, clomit.........KP
Miisaliini.................yk 5........fremarit, IUI
RemppaEmppa.......yk 1v
sasuma..................yk 14
tanza
Adalmis
Amf



HAAVEISSA TOINEN



vasu............................yk 6.................................KP 50
Calypso.......................yli vuosi........clomit..........KP 2/29
Nallekarkki...................yk 2.................................KP 24/27
Diinu............................yk 1..............clomit..........KP 22/30-32
minime.........................yk 2..............terot...........KP 19/34
dindei



HAAVEISSA KOLMAS



Christie...............yk 2..................clomit, inssi....KP 11/23
Teto....................yk 2.................inssi................KP 20
Dora2010............yk 8.................terot...............KP 13/


HAAVEISSA NELJÄS



MiiJane...............yk 2v.......................................KP 28




TAUSTALLA / MYÖHEMMIN PLUSSAAVAT:
markke, Emma2, Nyynyy, memmiliini, toive81





:heart: PLUSSANNEET :heart:



2009

Lokakuussa: Jeyn (yk 10)

Marraskuussa: Laura-vm86 (yk 8), ärrieri (yk 3), Jonetta (yk 4), neitim (yk 10-11)

Joulukuussa: Sartsa83 (yk 23), titityy80 (yk 8)


2010

Tammikuussa: Ilona G (yk 2)

Helmikuussa: Ella-83 (yk 14)

Maaliskuussa: Silent whisper (yk 13), vaahtokarkkiunelma (yk 8), AaVee (yk 15)




_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, päivitetään tiedot ja sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.




 

Yhteistyössä