Hirmuisesti onnea Nallekarkille :flower:
Adalmis: mulla kans lähipiirissä ihmiset sikiävät kuin kanit. Tän vuoden aikana on syntymässä mun ystäville/tutuille/työkavereille jne yht. melkein parisenkymmentä vauvaa.. mut onnellinen tietty itsekin olen varsinki lähimpien puolesta. Väkisin tahtoo kuitenkin kirpaista niiden vauvauutisten kuuleminen...
ON: en tahdo ymmärtää mun kiertoa. Kun viimeksi kirjoitin, niin mulla oli alkanu tulla sellaista ruskeaa vuotoa sen verran, että terveyssiteellä pärjäsi oikein mainiosti. Nyt sitten ei ole taas pariin päivään tullu mitään, eikä ole yhtään minkäänlaisia gynekolog. tuntemuksia! Raskaana en ole, kun eilen epätoivoisena testin tein: ei olis yhtään selvempi "et ole raskaana"-viiva tullakaan ja tuli viel oikein ennätysnopeaa... Eikös uudeksi kiertopäiväksi lasketa se eka päivä, jolloin tulee punaista vuotoa? Ilmeisesti mulla nyt siis on edelleen menossa sama kierto ja on nyt sitten moneen kuukauteen pisin kierto.
Ja päätinpä sit kuitenkin varata ens viikolla ajan yksityiselle, jossa otatan kaikki tarvittavat verikokeet. Eipähän tarvi sitte enää itsekseen epäillä ovuloinko vai en (aamulämpöjen ottaminen ei toimi mulla, kun en ikinä muista herätessäni niitä mitata ja ovulaatiotestithän ei ilm. toimi, jos on pco..), vaan saan tietää faktana oman ovuloimattomuuteni.
Mullahan ei siis ole sitten e-pillereiden lopettamisen jälkeen (eli nyt vuoteen) ollu mitään gynekologisia tuntemuksia aivan sama mikä kiertopäivä. Ei ole rintojen arkuutta, ei yhtään mitään nippailuja, ei menkkakipuja - ei yhtään mitään :| Toivottavasti sit ne verikokeet jotain selittää.. Sori pitkä sepostus :ashamed:
mut plussatuulia kaikille