Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

Tiijona teretulemasta :)
Diinulle jaksamisia peittojen heilutteluun :D
On: Fostimonit saatiin sittenkin täksi päiväksi, kun klinikalta soiteltiin tulikivenkatkusia puheluita lähiapteekkiin. Toivottavasti kahdessa päivässä saadaan ihmeitä aikaseks ja torstaina päästäis inssiin :whistle:
 
Tervetuloa Tiijona :wave:

).( Pp5, ei mitään tuntemuksia. Ja jos jotain tulisikin, laitan lugejen piikkiin :D Syön vaan suklaamunia ja venytän napaa, jos ei tule vauvamahaa niin läskiä ainakin :ashamed:
 
Väsyttääkö teitä muita lugejen käyttäjiä?

Siis voi elämä tätä haukottelua ja vetämätöntä oloa. Ei jaksa mitään muuta kuin nuokkua ja haukotella. zzzzzz...zzzz...zzzz...zzz

Christie: Hieno homma, että sait ne Fostimonit! Meiän apteekissa löytyy näistä tän alan lääkkeistä vaan Pregnyl, kaikki muut taitaa olla tilattavia=seuraavana päivänä asiakkaalla. Soitankin aina polilta lähtiessä apteekkiin ja varmistan löytyykö sieltä tarvitsemaani lääkettä vai pitääkö koukata isomman kaupungin apteekkiin samalla reissulla.

Teto: Mennään melkein samassa. Miulakaan ei mitään oireita väsymyksen ja turvotuksen lisäksi ja tosiaan nuohan menee Lugejen piikkiin. Tosin niin alussa vielä ollaan piinailua menossa, että ei kai tässä vaiheessa vielä mitään oireita oiskaan, jos ois hyvin käyny...? En kyllä usko tärppiin yhtään. Tuntuu, että menee taas tuonne loppuvuoteen ainakin ennenkuin voitais onnistua. Molemmat aiemmat tärpit on loppuvuoden juttuja niin tottahan se ei nytkään voi tärpätä alkuvuodesta :LOL:
 
31.3.2010 KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



neulainen..............yk 2........terot..........................KP 60
Kirsikka09..............yk 2........clomit.......................KP 30/
Siffis......................yk 11.......................................KP 29/30
wannabemama.....yk 15.......terot.........................KP 25/32-33
Tiijona....................yk 1........................................KP 24/
Miuku84................yk 9........vyöhyket, homeop.....KP 23/27-28
yrittäjä83..............yk 1v.......lugesteron.................KP 19/28
kipinäkenkä...........yk 1,5v...clom, metut, menop...DPO 4
Santtuli.................yk 2,5v....puregon, pregnyl........KP 18/42
Hlemmur................yk 8........clomit, terot..............KP 17/
Nasu-80.................yk 12......................................KP 16/26-34
TaCa......................yk...........koti inssi, clomit.........KP
Miisaliini.................yk 5........fremarit, IUI
RemppaEmppa.......yk 1v
sasuma..................yk 14
tanza
Adalmis
Amf



HAAVEISSA TOINEN



vasu............................yk 6.................................KP 51
Diinu............................yk 1..............clomit..........KP 23/30-32
minime.........................yk 2..............terot...........KP 20/34
Calypso.......................yli vuosi........clomit...........KP 3/29
dindei



HAAVEISSA KOLMAS



Christie...............yk 2..................clomit, inssi....KP 12/23
Teto....................yk 2.................inssi................KP 21
Dora2010............yk 8.................terot...............KP 14/


HAAVEISSA NELJÄS



MiiJane...............yk 2v.......................................KP 29




TAUSTALLA / MYÖHEMMIN PLUSSAAVAT:
markke, Emma2, Nyynyy, memmiliini, toive81





:heart: PLUSSANNEET :heart:



2009

Lokakuussa: Jeyn (yk 10)

Marraskuussa: Laura-vm86 (yk 8), ärrieri (yk 3), Jonetta (yk 4), neitim (yk 10-11)

Joulukuussa: Sartsa83 (yk 23), titityy80 (yk 8)


2010

Tammikuussa: Ilona G (yk 2)

Helmikuussa: Ella-83 (yk 14)

Maaliskuussa: Silent whisper (yk 13), vaahtokarkkiunelma (yk 8), AaVee (yk 15), Nallekarkki (yk 2 )




_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, päivitetään tiedot ja sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.






 
monta päivää terojen lopettamisen jälkeen pitäisi alkaa vuoto? Mulla on tullut viikonlopusta asti sellaista tuhertavaa vuotoa, mutta ei vieläkään mitään isoa. Missäköhän se vika sitten nyt on?? :ashamed:

kp 60 jo ylitetty tälläkin kertaa, prkele.
 
Nallekarkki: onnea, ihanaa! :heart:

Täällä alkoi tuhruvuoto tänään kp 30, joten eiköhän jo huomenna vaihdu sitten kp 1. Toinen kierrois clomeilla siis alkaa. Onkohon toi mun luteaalivaihe liian lyhyt, kun se ois nyt sitten jotain 10-11 päivää? Ja mikäs siihen taas sitten auttais?
 
Nallekarkille hirmuisesti onnea :flower:
Kipinäkenkä, mä uskon siihen et poikkeus vahvistaa säännön :D Jouluvauvoja nyt meille kaikille :whistle:
On: Piikitelly nyt kaks iltaa Fostimoneja ja vielä pitäis Pregnyl pistää, pitäkää nyt kaikki peukkuja et munikset olis ottanu loppukirin ja inssi voitais huomenna tehdä :snotty:
 
Tänne on tullut plussia ja uusia kuumeilijoita, joten onnea ja tervetuloa!!!

Tänään kävin gynellä ja se määräs mulle kilpparikokeet, prolaktiinin ja miehelle toin purkin tuliaisiksi. Jospa tää tästä nyt etenis...

Mun mies ottaa tän jutun yllättävän rennosti, jopa ton purkittamisen. Mites teiän muitten miehet on suhtautunut/onnistunut tavaran purkittamisessa? Mä meinasin vähän auttaa sitä, mutta jänskättää vaan, että monta kertaa siihen tarvitaan, kun helposti varmaan himot katoaa tollasessa tilanteessa.

Nyt oon käyny yksityisellä, mutta lähete tehdään julkiselle lapsettomuuspolille, kun ei oo paljon varaa maksella yksityisiä eikä varmaan Helsinkiä lähempänä tässä oliskaan.

Miten aukiolotutkimus tehdään ja kauan pitää varata aikaa? Pitääkö siis olla duunista päivä pois tai jotain? Mitä muuta polilla tekevät? Onko teillä ollu joka kerta miehet/kumppani mukana polilla?

Kyselyikä =)
 
Onnea Nallekarkki! Sitähän se roskishaamu meinasi! :heart:

neulainen Mulla alkoi menkat 2 päivää viimeisestä terosta. Mutta sillon, kun olin syöny jo teroja useamman kierron peräkkäin (muistaakseni joku 6-7. kiertoa niin meni 4-5 päivää. Mut alussa tosiaan tuo pari päivää. Jospa se kunnon vuoto sieltä tulis!

Kirsikka Voih. :( Harmi jos sulla nyt menkat alkaa! Eikö se yleensä ole niin että luteaalivaihe pitäisi olla n. 14 päivää. Siihen en osaa vastata, että miten tuota luteaalivaihetta voisi pidentää.

Christie Peukutukset, että munikset ois ottanu kasvuspurtin!

ON: Tänään en enää tikuttanut, koska olin tuhlannu kaikki testit jo. Meni sitten niinku 14 ovistestiä tässä kierrossa. :ashamed: Nyt en yhtään tiedä onkohan se ovis tapahtunut. Kyllä se viiva ovistestissä ainakin lähti tummenemaan ja oli eilen kaikista tummin mitä on ollu tähän mennessä. Ei auta kun odotella ja katastella mitä tulevan pitää.
 
wannabemama Mun mies suhtautui ihan ok spermanäytteen antamiseen. Ei ollu yhtään vastarannan kiiski asian suhteen. Ei kuitenkaan halunnu, että mä autan sitä purkitushommissa vaikka olisin ojentanu auttavan käteni. ;) Aukiolotutkimus tehdään alakautta (tottakai). Kohtuonteloon viedään ohut katetri ja ruiskutetaan keittosuolaa & ilmaa vuorotellen, jolloin voidaan nähdä kulkeeko neste & ilma munatorvien läpi. Lääkäri seuraa monitorista kokoajan. Mulle siis tehty tuo ja pelkäsin kovasti aluksi, että sattuuko se. Mua käskettiin ottamaan särkylääkettä tuntia ennen toimenpidettä ja se varmaan vähän lievitti kipua, vaikka loppujenlopuksi se sattui todella vähän. Mulla oli mies yleensä mukana, koska yhteinen asiahan tuo on. Yksityisellä (silloin alussa) ei mies ollut aina mukana, jos kävin vaikkapa vaan seurantaultrassa.
 
Täällä on plussia tullu, jee :). Onnea kovasti!
Me käytiin tänään terveyskeskuslääkärillä ja sain ajan labraan mm. sokerirasitukseen ja kilpirauhasarvojen mittaukseen. Noin kuukauden päästä selvinnee onko niissä jotain ja sitten ehkä lähete eteenpäin. Pelottaa, mutta toisaalta helpottunut olo, että asiat on menny eteenpäin.

Mahtavaa pääsiäistä kaikille!
 
Täällähän näyttää moni lähteneen samaan aikaan tutkimusrumbaan...

WBM- Meillä edessä kans miehelle purkin käteen lykkääminen, mutta vasta parin viikon päästä. Tää meittin rumba alkaa keskustelutuokiolla lekurin kanssa ja samalla on ilmeisesti perus ultraus ja verikokeet yms perusväännöt.

Diinu- On se hauskasta kun meitä on niin erilaisia :D Mä taasen koen tosi oudoksi sen että mies tulee mukaan näihin juttuihin. Olis mulle paljon helpompaa kun vaan antaisin purkin ja siemenet syyniin jonka jälkeen mä kävisin ihan itsekseni jatkamaan projektia. Tuntuu jotenkin hölmöltä retuuttaa miestä mukana.... Olen vaan niin pessimistinen ja ajattelen että tätä rumbaa tulee luultavasti kestämään pidempi tovikin, niin mitä sitä toista kiusaamaan. Hän kuitenkin niin sitä lasta haluaa ja odottaa, niin en haluaisi enempää paineita nostaa...
 
Moi :wave:

Jonkun aikaa lueskellut teidän juttuja ja varmaan jossain vaiheessa tuun tänne ihan aktiivisesti kuumeileen. Esikoista yritetty enempi vähempi 2v. Tutkimuksissa ei ole vielä oltu, gyne testannut kilpirauhaset, maidontuotot jne. kertaalleen eikä niissä vikaa ollut. Tällä hetkellä kierto tosi lyhyt, nippanappa 21 päivää. En tiedä meneekö tämmöset mahdollisesti suvussa, mutta meidän perheen naisista kaikki syöneet keltarauhashormoonia tms. jotta eka raskaus onnistunut.

Eli meillä siis on onnistuttu raskautumaan kolmesti mutta ei ole jatkuneet pitemmälle. En tiedä onko tää oikea lista mulle vai oisko jokin sopivampi olemassa??

Plussapuhuria puhaltelen teille kaikille :)
 
Heip,

Mullekin voi joku ystävällinen päivittää kp 1/30 ja yk 3

Diinu: kiitos myötätunnosta, nyt tarttee tsempata mieli uuteen kiertoon! Ovistuulia Sinulle!

Tänään tosiaan melko runsas vuoto alkoi aikamoisten kipujen saattelemana... Clomit aloitan taas perjantaina ja kp 3-7 popsin. Seurantaultraa en varmaan tähän kiertoon saa, kun gyneni on lomalla, mutta tämä annostus todettiin sopivaksi, mutta miettimään jäin,voisko tota luteaalivaihetta tukea esim. keltarauhashormonikuurilla (terot/luget) jotta ei ainakaan tästä 11 päivästä lyhenisi ja siten oisi optimaaliset mahdollisuudet alkiolla kiinnittyä, jos on kiinnittyäkseen...

Plussatuulia :whistle:
 
Kirsikka Voi tyhmyys, harmi ku ne menkat nyt sitten alkokin. :( Mut eikun innolla uuteen kiertoon! Positiivista on ainakin se, että clomit toimii sulle. Eikä se tarkota vaikka ei tärppäiskään heti ekasta tai tokasta clomikierrosta, että joku mättää. Loppujen lopuksi se tärppäämisprosentti on niin pieni kiertoa kohden riippumatta syökö clomeja vai ei. Meilläkin esikko tärppäs "vasta" 4. clomikierrosta vaikka todistetusti ovuloin jokaisessa. Isot tsempit uuteen kiertoon! :hug:

yrittäjä Joo meitä on moneksi. :D Toisilla on just noin, että mieluummin käyvät tutkimuksissa yksin ja toiset sitten tahtois raahata miehen mukaan kaikkialle.

neulainen Jee! Harvon sitä saa menkoista onnitella, joten onnea! :D

krizze Heippa. :wave: Mun puolesta voit tulla tähän pinoon. Onpas sulla hurjan lyhyt kierto!

Adalmis Tsempitykset tutkimuksiin!

ON: Tänään vihlaisi tuonne oikeaan munasarjaan niinku sieltä ois jotain irronnu. :D Alavatsa on herkkä tärinälle ja muutenkin juilii.
 
Vaikka kp on vasta 5. Kahtena päivänä testiin tullut melkein plussa ja mahaa nippailee ovismaisesti.. :whistle:

Tosin en pane pahakseni vaikka ovis oisikin aikasemmin ja pääsis seuraavaan kiertoon, jolloin tulee clomit kuvioihin.. Ohan näitä yrityskiertoja jo 2 vuoden ajalta.. Piuh!!!

Mukawaa pääsiäistä kaikille!
 
Ihana lukea plussista tässä pinossa, ONNEA :flower:
Suuren suuri :hug: kaikille sitä tarvitseville!!!!!!!

Mulla sattoi ehkä olla ovis 28. päivän tienoilla ja ihan luomusti :D Ihme nippailuitakin oli muniksissa, tissit oli arat jne. Tai sitten vaan kuvittelin :( Useamman päivän ajan on tullut taas todella himmeää viivaa ovistestiin! Nyt testailut taas hetkeksi loppu!!! Toivotaan, että tulosta syntyisi :D Tai toiseksi paras vaihtoehto olisi, että vuoto alkaisi ajallaan eikä kierto venyisi mahdottomiin :|

On taas tullut vauvauutisia kaveripiiristä. Miksi toiset sikiää niin pirun helposti? Ei vaan, olen kyllä onnellinen heidän puolestaan. Hetkittäin kuitenkin harmittaa ja itkettääkin, kun ei itsellä onnistu! Pakko jaksaa uskoa, että odotus vielä joskus palkitaan :ashamed:

Munarikasta pääsiäistä ja plussatuulia tasapuolisesti kaikille :heart:
 
Mäkin oon viime aikoina ihan liikaa kuullut vauvauutisia. Meillä on töissä tällä hetkellä kolme tyyppiä raskaana niin asiaa ei pääse ees siellä "pakoon". Oon järkyn onnellinen totta kai kaikkien raskautuneiden puolesta, mutta kyllä se kismittää miten se joillekin tuntuu olevan niin helppoa. Tyyliin "jätettiin pillerit pois ja heti tärppäs". Joskus se tuntuu vaan niiiiiiin epäreilulta.

Plussatuulia lähettelen!

Allu
 
Hirmuisesti onnea Nallekarkille :flower:
Adalmis: mulla kans lähipiirissä ihmiset sikiävät kuin kanit. Tän vuoden aikana on syntymässä mun ystäville/tutuille/työkavereille jne yht. melkein parisenkymmentä vauvaa.. mut onnellinen tietty itsekin olen varsinki lähimpien puolesta. Väkisin tahtoo kuitenkin kirpaista niiden vauvauutisten kuuleminen...
ON: en tahdo ymmärtää mun kiertoa. Kun viimeksi kirjoitin, niin mulla oli alkanu tulla sellaista ruskeaa vuotoa sen verran, että terveyssiteellä pärjäsi oikein mainiosti. Nyt sitten ei ole taas pariin päivään tullu mitään, eikä ole yhtään minkäänlaisia gynekolog. tuntemuksia! Raskaana en ole, kun eilen epätoivoisena testin tein: ei olis yhtään selvempi "et ole raskaana"-viiva tullakaan ja tuli viel oikein ennätysnopeaa... Eikös uudeksi kiertopäiväksi lasketa se eka päivä, jolloin tulee punaista vuotoa? Ilmeisesti mulla nyt siis on edelleen menossa sama kierto ja on nyt sitten moneen kuukauteen pisin kierto.
Ja päätinpä sit kuitenkin varata ens viikolla ajan yksityiselle, jossa otatan kaikki tarvittavat verikokeet. Eipähän tarvi sitte enää itsekseen epäillä ovuloinko vai en (aamulämpöjen ottaminen ei toimi mulla, kun en ikinä muista herätessäni niitä mitata ja ovulaatiotestithän ei ilm. toimi, jos on pco..), vaan saan tietää faktana oman ovuloimattomuuteni.
Mullahan ei siis ole sitten e-pillereiden lopettamisen jälkeen (eli nyt vuoteen) ollu mitään gynekologisia tuntemuksia aivan sama mikä kiertopäivä. Ei ole rintojen arkuutta, ei yhtään mitään nippailuja, ei menkkakipuja - ei yhtään mitään :| Toivottavasti sit ne verikokeet jotain selittää.. Sori pitkä sepostus :ashamed:

mut plussatuulia kaikille :whistle:
 
terve kaikille. Ensimmäistä yritetään.. ja ensimmäsitä kertaa :) kaikki ihan uutta minulle, kaksi viikkoa sivulta seurannut ja kirjoituksia täällä lueskellut ja nyt uskalsin sitten itse osallistua..

Paljon olen saanut hyödyllistä tietoa vain lukemalla, mutta tähän "pakkomielteeseen" kun ei vaan löydy helpotusta.. testejä kaapissa odottamassa sopiva nippu, vuoden sisään toivon tärppäävän.

nyt meneillään kp 19/27-35

Niin kovasti toivotaan pikkuista, ettei oikein millään jaksaisi odottaa.. oviksen ajankohdasta ei tietoa, jo edes tässä kierrossa tapahtui, mutta toiveita löytyy :D
 

Yhteistyössä