Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

Toive palaa takaisin :) Kohdussa ei kukaan ollut kuten jo tiesinkin joten...Minut voi laittaa pois plussanneista tai KM perään tai jotain. Ja samalla jään taustalle, ukkokulta kun palaa huhtikuussa vasta kotiin niin yritys jatkuu vasta sitten. Onneksi sain nyt ison reseptin Lugesteroneja valmiiksi ja yritystä saadaan jatkaa heti kun seuraavat kuukautiset starttaa ja samalla sitten jatketaan clomeilla :)

Olen oikeastaan helpottunut koska alusta asti vaistosin ettei ole oikea raskaus. Mutta päätin jo näin etukäteen, että seuraava raskaus tulee onnistumaan :D Mutta paljon plussatuulia ja toivottavasti olette kaikki muuttaneet odotuspuolelle kun minä saavun taas paikoille, saan itsekseni sitten tarinoida :LOL:
 
Noniin, olen siis entinen enkuliini- nyt uudella nimellä siis kirjoittelen.

Joo, lapsettomuuspolilla käytiin tänään ja löytyihän niitä vastauksia pco-monirakkulaiset munasarjat... :(

Sain reseptin foolihappoon ja ohjeen tiputtaa painoa 10kg. Tuo paino tavoite tulee saavutetuksi (jos sama tahti säilyy kun alkuvuoden on ollut) niin keväällä/alkukesällä. Polihan on sitten tietysti kiinni kesä-, heinä-, ja osan elokuustakin. Sitten syksylle tulee uusi aika polille ja sitten kuulemma aloitellaan clomeilla...

Tuntuu olevan vaan ainaista odotusta... Noh, eikai sille mitään voi... Poru meinasi päästä siellä lääkärissä... Ja sen jälkeen on mieli ollut aivan alamaissa, mutta huomenna pääsee ystävän luokse koko päiväksi niin jospa sitten piristyisi...

:'(
 
20.3.2010 LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



AaVee...................yk 15......IVF.............................PP 10 (siirrosta)
neulainen..............yk 7........terot..........................KP 47
Nasu-80.................yk 11.......................................KP 33/26-34
Mahdotontako.......yk...........clomit...(1. yht)..........KP 28/30
Kirsikka09..............yk 2........clomit........................KP 19/
Siffis......................yk 11........................................KP 18/30
wannabemama.....yk 15.......terot.........................KP 14/32-33
Miuku84................yk 9........vyöhyket, homeop.....KP 12/27-28
yrittäjä83..............yk 1v.......lugesteron................KP 8/28
kipinäkenkä...........yk 1,5v...clom, metut, menop...KP 7/28
Santtuli.................yk 2,5v....puregon, pregnyl.......KP 7/42
Hlemmur................yk 8........clomit, terot...............KP 6/
TaCa......................yk...........koti inssi, clomit.........KP
Miisaliini.................yk 5........fremarit, IUI
RemppaEmppa.......yk 1v
Amf



HAAVEISSA TOINEN



vasu............................yk 6.................................KP 40
Calypso.......................yli vuosi........clomit..........KP 20/29
Nallekarkki...................yk 2.................................KP 14/27
Diinu............................yk 1..............clomit..........KP 12/30-32
minime.........................yk 2..............terot...........KP 9/34
dindei



HAAVEISSA KOLMAS



Christie...............yk....................clomit, inssi.....KP 24/26
Teto....................yk 2.................inssi................KP 10
Dora2010............yk 8.................terot...............KP 3/




TAUSTALLA / MYÖHEMMIN PLUSSAAVAT:
markke, Emma2, Nyynyy, memmiliini, toive81





:heart: PLUSSANNEET :heart:



2009

Lokakuussa: Jeyn (yk 10)

Marraskuussa: Laura-vm86 (yk 8), ärrieri (yk 3), Jonetta (yk 4), neitim (yk 10-11)

Joulukuussa: Sartsa83 (yk 23), titityy80 (yk 8)


2010

Tammikuussa: Ilona G (yk 2)

Helmikuussa: Ella-83 (yk 14)

Maaliskuussa: Silent whisper (yk 13), vaahtokarkkiunelma (yk 8)




_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, päivitetään tiedot ja sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.


 
Mä en sitten millään malta pysyä poissa täältä.. ;)

toiveelle sylikaupalla voimahalauksia :hug: :hug: Muistan ton osittaisen helpotuksen tunteen viime keskenmenosta. Olin vuotanut 2 viikkoa ja alkio ei vastannut viikkoja. Koko 2 viikkoa elin kauheassa pelossa ja lopulta keskenmeno oli melkeinpä helpotus, vaikka tietenkin kauhealta se tuntui :ashamed: Paljon voimia sinulle tulevaisuuteen!!

RemppaEmppa - voimia myös sinne! Ehkäpä pelkkä laihduttaminen toisi toivotun tuloksen :heart: Laihduttaminenhan on tehokas keino PCO:n hoidossa.

Meikäläinen on taas herännyt lauantai aamuna klo 6. Normaalisti nukkuisin viikonloppuisin helposti 11 asti, mutta nyt joka aamu kukonlaulun aikaan hereillä B) No ei ainakaan mene viikonloppuna unirytmi sekaisin.
 
Toiveelle :hug: ja voimia.

Kiitos SW:lle päivittämisestä. Itellä pitelee kiirettä miehen kolmekymppisbileiden järjestely. :p Kakkuja väännelly tässä eilisestä asti ja vielä on vaikka mitä tehtävää.

Eilen kävin ultrassa ja vasemmalta löytyi 11 mm folli, jota nyt kasvatellaan taas Menopurilla. Tiistaina seuraava kontrolli.
 
Toiveelle :hug:
Täällä tällaista... Testi tänä aamuna, tyylipuhdas nega, ja vuoto alkoi sit melkein samantien. :(
Menossa tänään kp 1/23 yk2.. Ketuttaa kyllä vietävästi, vaikka tuntuu ettei siihen mitään oikeutta ole, kun niin moni muu yrittää vuosia. Miten te oikein kestätte? :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Christie:
Miten te oikein kestätte? :ashamed:
No, eipä tätä oikein kestäkään. Itse me ei olla yritetty kuin puoli vuotta, ja sinä aikana mulla on ollut kahdet menkat. Toiset kun tulevat raskaiksi jo ilman ensimmäistäkään vuotoa, niin tuntuuhan se vähän epäreilulta. Mutta ainakin jos itse katson taaksepäin, niin olen jopa onnellinen etten heti tullut raskaaksi kun lopetin pillerit. Eli kyllä luonto aina järjestää asiat jotenkin, ja mä yritän lohduttaa itseäni että kaikella on aina joku syy. :flower:

Jotenkin sitä pitää vain ottaa sellainen asenne, että se nyytti tulee sitten ajallaan. Ja sitä ennen voi tehdä kaiken olemalla sitten valmis kun se aika tulee, ja saa nauttia siitä kaikesta. :heart:

Nyt mulla on tällainen tyyneyspäivä, mutta odottakaas kun ne pahimmat tuskan päivät tulee :D
 
Toive En osaa sanoa muuta lohduttavaa kuin että olen todella pahoillani! :( :hug:

Christie Pahoittelut. :(

Remppaemppa Tuo laihdutus on kyllä hyvä apu pco:ssa. Mut se on helpommin sanottu kuin tehty. Itselläni on vaikea uskoa, että pelkällä laihduttamiselle voisi pcolainen saada vauvan alulle, mutta eihän se mahdotonta ole. Omalla kohdallani en usko moiseen. Toivottavasti sulla kuitenkin näin tapahtuisi. :)

Christien kysymykseen, miten kestää pitkän yrittämisen. Meillä meni 1,5 vuotta ennenkuin esikko sai alkunsa. Omasta mielestä aika on pitkä, mutta erään tuttavani mielestä ei, jolla on lapsettomuutta 4v takana. Olen sitä mieltä, että jokainen kokee pitkän yrittämisen omalla tavallaan. Sen asian kanssa vain oppii kummasti elämään. Tosin, mullakin tuo 1,5 vuotta meni kuin jossain sumussa. Sitä vaan odotti ja toivoi että tulisi raskaaksi. Ja sitten, kun se oli todellista niin sitä ei meinannut uskoa ja tuli olo, että "no tässäkö se nyt on".

ON: Kp 12 ja tikuttelu alkaa. Tuossa jonkun ajan päästä jos kävis pissaamassa tikkuun. Valkkari on kyllä lisääntynyt, joten jospa se ovis sieltä ois tulossa. Tulee kyllä suuri pettymys jos nää clomit ei nyt tehoakaan. :(
 
Elikkä itsellä "yritystä" takana kohta kaksi vuotta. Sinällänsä ei olla yritetty, mutta lupa vauvalle on tuolloin annettu.

Olen 34vuotias ja mieheni 42v, molemmilla on lapsia ennestään ja ne on tulleet molemmille ilman kamalia kuumeiluja ja yrittämisiä.

Olen nyt käynyt yksityisellä. Tuomioksi sain PCO´n. Kierron tokana päivänä minulla oli melkein 20 "helmen "rivi oikealla, kun taas vasennalla oli muutama odottamassa kypsymistä.
Minulla kaikki hormonit oli ihan sekaisin. Päätettiin aloittaa tyroksiinilla ja katsoa, kuinka se vaikuttaa muihin arvoihin. Jos tämä ei auta, niin clomit ja terolutit tulevat kuvaan piakkoin.

Minulla on epäsäännöllinen kierto, välillä kierrot paukkuu 40 päivässä ja ovulointia tuskin on tapahtunut. Välillä taas kierto 24 päivää..
Raskaaksi olen tullut, mutta ne menevät kesken ihan alkuunsa.
Joskos oisi kertarauhasen puutetta, ohutta limakalvoa..

Tässä kierrossa kp 15 tärähti elämäni ensimmäinen plussa ovistikkuun. Oli siinä hetkessä ja hypin ilosta. Olen marraskuusta lähtien tikuttanut ja ei mitään tuollasta-- tosin eri merkkikin oli. Mutta kp 16 oli vielä plussa, tosin hieman haaleempi kuin kp 15. Kp 16 oli myös hieman nippailua ja limatulppa irtosi. Kp 17 en testaillut, mutta olo oli ihan karsee. Oksetti ja näytin ihan kuolleelta.
Kp 18, eli tänään olo on jo ok. Hieman päänsärkyä ja valkovuoto on ( eilen totaalisen kuiva päivä ) sellaista kuin oisi hiiva.. Ei kyllä ole... Mutta valkoista ja tosi outoa.

Toivon, että saan liittyä teidän joukkoonne kuumeilemaan. Olen jo jonkin aikaa seurannut teitä ja onnittelut plussista osalle ja osalle woimahali pettymyksen johdosta. :)
 
Oon vähän hämilläni. Ovistestit on näyttäny haamun haamua mutta limoja on tullut jo kolme päivää. Tänään on tissit olleet tosi hellänä ja kp 14/27 menossa. Kummallista :/ Miten nopeasti nuo haamut muuttuu plussaks ovistesteissä? En enää itse muista kun viime tikutteluista onkin jo 3,5 vuotta.
 
Nallekarkki, haamut voi muuttua plussaksi ihan ykskaks tai sitten vahvenevat 2-3 päivän aikana. nyt plussakierrossa mulla alkoi viiva tummumaan kp 15 ja kp 17 oli plussa. Se oli nippanappa tasavahva enkä eka uskonut plussaan mutta kp 18 oli taas jo ihan haamu.

Mullahan on kanssa pco-taustaa mutta tämä raskaus lähti luomuna 1,5v yrityksen jälkeen. Ehdin käydä vyöhyketerapiassa 6 kertaa. Mä tätä terapiaa toitotan, koska selvästi laittoi kroppaa käyntiin ja on kuitenkin pehmeä ja luonnonmukainen keino lapsettomuuden hoitoon. Kroppa korjaa itse itsensä. =)
 
Nallekarkki - mulla ainakin tiistaina oli haamu ja keskiviikkona ilmestyi välittömästi kastettuani vahva, plussaviiva. Ennen tätä plussaa olen vain saanut kuukausia haamuja. Vaihdoin tikkuja tässä kuussa, ja rupes näkymään. En tiedä, oliko tikuissa vika vai missä.
 
Toive :hug:
Christie Tuohon kysymykseesi, miten jaksaa pitkän odotuksen odotuksen.. Ei kai tässä ole muutakaan vaihtoehtoa. Jos jotain haluaa pitää sitä jaksaa myös odottaa. Näin mä sen ajattelen. :heart:

ON: Tissit on ihan JÄRKYTTÄVÄN kipeät. Ei voi maata mahallaan ollenkaan ku niihin sattuu niin kovin. Sit on alkanu myös vähän kuvottamaan. Ne kuvotus oireet tulee sellaisina aaltomaisina. Hetken kuvottaa ja sit se menee ohi. Väsymys on ihan sairaalloinen. Mä niin toivon plussaavani ens viikolla.
 
Tervetuloa MiiJane76 :wave:

Nallekarkki Haamuhan voi pärähtää päivässä haamusta ovisplussaan. Yleensä se haamu kuitenkin on melko vahva haamu ennen sitä ovisplussaa eli sen erottaa selvästi, mutta huomaa myös ettei se ole yhtä vahva kuin kontrolliviiva.

ON: Aloitin tikuttelun ja tooodella haalea haamu tuli, nyt siis kp 12. Liian aikaisin näemmä aloitin tikuttelun ja ajattelin skipata huomisen kokonaan ja seuraava sitten kp 14.
 
Noniin, näin kävi että tänään oli ovistesti positiivinen. Tai ainakin melkein. Jos oikein tarkkaa syynäsi niin testiviiva oli hieman haaleampi. Ja ainakin tän päivän osalta ovisplussa on käytetty hyödyksi ja harjoitukset jatkuvat huomenna :) En rupee elättelee turhaa toivoo plussautumisesta mut ainakin tiedän et on yritetty.
 
:hug: Kaikille vastoinkäymisiä kokeneille!!! Onnea positiivisille ovistesteille =) Ja uusille tervetuloa joukkoon!!!

Itse olen taas jotenkin päässyt nousemaan sieltä suurimmasta itsesäälistä. Vetäsin piirakkavuoallisen voitaikina-kasvispiirakkaa melkein kokonaan itsekseni ja päälle vähän täyskäriä. Päätin alottaa laihdutuskuurin oikein tosissani :LOL: Joo-o sitä on yritetty jo reilut puolivuotta lääkärin määräyksestä vaikka olenkin vielä rimaa hipoen painoindeksin normaalilla alueella :ashamed: Josko sillä nää mun munikset alkaisivat toimimaan edes hieman normaalimmin!

Tällähetkellä odottelen toiveekkaasti taas tätä oman kierron sujumista, toivoo saavansa tuloksia edes ovistesteihin ja sitä kautta sitten siihen toiseenkin testiin :xmas: Hölmönä salaa haaveilen jouluvauvasta. Luultavammin putoan kovaa ja korkealta, mutta eihän tätä jaksa jos ei saa edes haaveilla!

+++++++++ONNEA kaikille :heart:
 
Tsemppihalit taasen kaikille :hug:

Mä olin tänään rohkea ja nappasin luurin kouraan... Mä soitin avaan... Huh... ottipa koville sen nummeron naputtelu enkä uskaltanut edes aikaa varata, mutta uskalsin soittaa ;)

Jotenkin ahdistaa vähän tuo aloittaminen... tai siis ei oikeestaan edes ihan vähän. Nyt alan ymmärtää kun täälläkin on muutamia jotka eivät halua tai uskalla lähteä tuohon hoito/tutkimus rumbaan ja sama juttu on nyt täällä.

Ehkä eniten ahdistaa se että sitten joudutaan lähtemään erinäisiin hoitoihin ja se stressi joka niistä tulee ja ne pettymykset ja tietysti myös se rahan meno.

Jos nyt kuitenkin menis sinne ilmaiselle ensikäynnille ja otattais ne hormoniarvot verestä ja mies sais simppatestinsä. Eiköhän siitä jo selkenis jonkun verran jotain ja vastan myöhemmin aletaan sitten niiden perusteella ehkä syssymmällä kun ilmat lämpenee... Yyyyh... tuli kyllä aika jäätävä fiilis....
 
toiveelle vielä :hug: ja voimia kaikille pettymyksen kokeneille!
AaVee toivottavasti kyse on raskausoireista :)
yrittäjä83 mullakin oli aikanaan korkea kynnys ottaa yhteys ekan kerran AVA-klinikalle, mutta ensikäynnin jälkeen asiat lähti sujumaan paljon luontevammin (ja sitten esikoinenkin sai alkunsa). Veren hormoniarvot ja simppatestit saattaa kertoa jo aika paljon tilanteesa, joten kannattaa ilman muuta hoitaa ne pois alta. Tsemppiä!

ON: Mulla nyt kp 22, oviksesta n. viikko. Oireita ei ole, ja viime aikoina on iskenyt epäusko raskautumiseen (no, loppukierrosta ne toiveet taas kuitenkin herää). Koko viime viikko meni noro-viruksen kourissa, nyt on sentään edes hyvä olo ja ulkonakin paistaa kevätaurinko =)
 
Yrittäjä Mä kyllä suosittelen sitä avun hakemista. Sulla kuitenki yritystä jo vuosi. Mua ainaki helpotti ku löytyi syy lapsettomuuteen (en tarkoita, et sulla olis jotain vikaa). Se helpotti ku joku oikeesti halus ja pysty auttamaan. Oon myös sitä mieltä, et hoitoihin hakeutuminen helpottaa "lapsenteko stressiä" ja helpottaa täten raskaaksi tulemista (oletuksena, että mitään rakenteellista tai muuta vikaa ei ole). Tsemppiä ensikäyntiin hyvin se menee. :heart:

Ou nou... Nyt alkaa testauspäivä lähenemään ja siitäpä syystä tilasin Mammaksilta pari testiä. Tai no kolme. Yhden CB digitaalisen ja sit mammaksin 2 herkkää testiä. Ongelma tässä nyt on vaan se, et mä en uskalla tehä niitä testejä loppu viikosta... :LOL:

Ansku pp12 (neljä päivää vielä...)
 
Mietin tässä nuita perjantaisia lääkärin puheita ja sanoi, että mulla näyttäisi olevan pco-tyyppiset munasarjat. Ei täysin, mutta sinne suuntaan viittaavat kuitenkin... Hmm... Siis, että onkohan vaiko eikö ole...

Sitten otti puheeksi miehen sperma-analyysin tulosta ja selvensi sitä meille. Tulos on kuulemma aivan normaali. Siittiöitä on erittäin paljon ja kunnolla ja nopeasti liikkuvia suurinosa (en sitä lukemaa muista). Tuloksissa itse säikähdettiin sitä, että 3% normaaleja, mutta lääkäri selittikin, että suurinosa siittiöistä kaikilla on epämuodostuneita, että siitä on turha huolestua :) . Yksi asia ees kunnossa :) .

Mutta jos nyt lähtisi jatkamaan päivähommia.

Niin, painon pudotukseen vielä lisäystä, että tammikuun puolesta välissä alettiin dieetille ja painoa tippunut nyt 8kg. Jee :).
 
RemppaEmppa Mulla on kans PCO-tyyppiset munasarjat. Gyne selitti, että tyypilliset PCOlaisen munasarjat on suurentuneet ja niissä munarakkulat ovat "helminauhamaisesti". Minulla munarakkulat on "reikäjuustomaisesti" eli sikin sokin. Tämän takia en ole tyypillinen PCOlainen, vaikka muuten oireet onkin samat enkä ovuloi. Gyne kuitenkin selitti mulle, että "reikäjuustomaiset" munasarjat on parempi, kuin se, että munarakkulat olisi helminauhamaisesti. En tosin tiedä miten se muka voi olla yhtään sen parempi. Tuosta sperma-analyysistä... Muakin säikäytti sillon, kun mun miehelle tehtiin se, kun normaaleja siittiöitä oli vain 10%. Mutta kun sitä prosenttimäärää vertaa siihen, kuinka paljon siittiöitä on yhteensä (352 milj.) niin aika paljonhan noita hyviä siimahäntiä sitten on. ;) Ja niinkuin kaikkialla sanotaan, eihän siihen munasolun hedelmöittämiseen tarvita kuin yksi siittiö.

yrittäjä Hienoa, että uskaltauduit soittamaan lapsettomuusklinikalle. Siitä se lähtee. =)
 
Kirjoitin tuossa juuri romaanin aiheesta... tekstiä tuli ehkä yksi arkillinen, mutta se lähti taivaan tuuliin... (yritin siis aloittaa uutta aihetta tuonne) Nyt jurppii aihan sikana :D

No lyhykäisyydessään sisältö käsitteli lähinnä lapsettomuuden tai pitkän yrittämisen vaikutusta parisuhteen kommunikointiin ja yleensäkin sitä mitä naisen päässä liikkuu ja kuinka vaikeassa tilanteessa miehet ovatkaan.

Meillä mies on vielä minuakin vauvakuumeisempi ja tästäkin syystä luultavasti asia ei ole kovin puhuttu meillä. Emme viitsi turhaan vatvoa asiaa joka on nyt "jostain" kiinni. Parhaamme olemme tehneet ja se ei tuota tulosta, niin eipä siinä sitten paljoa auta vatvominen. Molemmille se on kuitenkin aina isku kun ne mensut alkaa enkä itseasiassa tiedä kummalle pahempi. Mies lopetti onneksi aika varhaisessa vaiheessa pettymyksensä näyttämisen. Alkuun kun vuolaasti vuodatti tuntojaan siitä kuinka hän lapsen jo haluaisi. Ymmärsi varmaan että ei paljoa halut tässä auta ja asiassa möyriminen vaan aiheuttaa minulle lisää tuskia.

Nyt sitten kun tutkimuksia aletaan miettiä, en ole niitä pelkäämässä itseni puolesta, vaan minua ahdistaa luultavimmin se että se mies on vedettävä mukaan tähän pyöritykseen. Ei enää riitä että minä painin vaan hän joutuu myös tulemaan sinne ja joutuu taas seuraamaan enemmän sivusta mitä tehdään. Kokisin helpommaksi että minä menisin enkä edes kertoisi hänelle missä mennään ja mitä tehdään. Ehkä tämä on tällainen yhden ihmisen taistelu kahden puolesta.

Sähköpostitse päätin miestä lähestyä jotta saan sanottua asiani selvästi, ja jostain syystä kirjoittaessa pystyn paremmin ilmaisemaan ne kaikki asiat. Puhuessa jää yleensä paljon syvemmät tunnot sanomatta kun lohduttaminen ja asioiden vähättely tuppaa tulemaan kyyneleiden kera kuvioihin.

Mikä ihme tässä oikein mahtaa olla... Suorituspaineita? Suorittamispakko? Tyhjiä odotuksia vaiko ihan biologinen ja kemiallinen sekoilu kropassa? Miksi ihmeessä sitä haluaa lapsen, saatikka miksi sen pitäisi aina onnistua heti? En minä ole mikään lapsirakas... En minä halaja sitä realistista tai epärealistista kuvajaista perheestä ja siitä arjesta. Kuitenkin tässä tarvotaan eteenpäin vastatuulessa ilman järjen hiventä.

Mieheltä tuli viesti takaisin ja hän haluaa tutkimuksiin lähteä, joten kai minä sitten sen ajan uskallan varata...

*muoks... kun luin uudestaan niin saa sen käsityksen että miehelle lasta teen, mutta siis toki perhettä itsekin 100 varmasti haluan. Olen vaan aina ollut niin realistinen sen asian kanssa ja elämässäni suvun lapsia niin paljon hoidellut, että en ole enää onnistunut luomaan mitään "ihana vauva" kompleksia. Lapseton elämä ei ole koskaan ollut mielessäni vaan olen aina perheen halunnut(kolme lasta ;) ) ja toivonut sen saavani kasaan ennen kolmeakymmentä vuotta.
 
Oi AaVeen oireet kuulostaa kyllä lupaavilta :)

RemppaEmppa Hieno painonpudotus! Hitsiläinen, pitäisi itsekin ottaa itseäni niskasta kiinni, järkky pullanhimo on nostanut painon taas yläkanttiin :ashamed:

Hienoa että Yrittäjä soitit klinikalle!

ON: Laitoin meidän paperit tänään Tampereelle menemään, ja soitin sitten Kuopioon, niin sanoivat että ovat sittenkin tilanneet siittiöitä ja saattavat niitä saada jo tällä viikolla :eek: En ole ovista tikuttanut ollenkaan nyt kun luulin ettei inssi tässä kuussa onnistuisi, ja nyt on jo kp12... Mutta viime kierrossa ovisplussa tuli vasta kp 16, jospa nytkin olisi myöhäinen, ainakin pidän sormet ja varpaat ristissä että näin on ja että ne siittiöt sittenkin tulisi ajoissa! Mietin kyllä notta oliko ovis jo viikonloppuna kun oli hieman... hmmm... himokas olo :whistle: Vaan tikuttelen nyt varuilta kuitenkin, erikoisen aikaisinhan tuo olisi ollut jos olisi mennyt jo...

Esikon kanssa kävin sairaalassa tänään (hänellä on suolistosairaus), ja otin koko päivän vapaata kun en tiennyt kauan sairaalassa menee... No siellä ei vaihteeksi mennytkään pitkään ja mentiin sitten ostoksille kaupunkiin, ja tottahan minä törmäsin pomoon kädet täynnä kasseja :whistle:
 
22.3.2010 MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



AaVee...................yk 15......IVF.............................PP 12 (siirrosta)
neulainen..............yk 7........terot..........................KP 49
Nasu-80.................yk 11.......................................KP 35/26-34
Mahdotontako.......yk...........clomit...(1. yht)..........KP 30/30
Kirsikka09..............yk 2........clomit........................KP 21/
Siffis......................yk 11........................................KP 20/30
wannabemama.....yk 15.......terot.........................KP 16/32-33
Miuku84................yk 9........vyöhyket, homeop.....KP 14/27-28
yrittäjä83..............yk 1v.......lugesteron................KP 10/28
kipinäkenkä...........yk 1,5v...clom, metut, menop...KP 10/28
Santtuli.................yk 2,5v....puregon, pregnyl.......KP 9/42
Hlemmur................yk 8........clomit, terot...............KP 8/
TaCa......................yk...........koti inssi, clomit.........KP
Miisaliini.................yk 5........fremarit, IUI
RemppaEmppa.......yk 1v
Amf



HAAVEISSA TOINEN



vasu............................yk 6.................................KP 42
Calypso.......................yli vuosi........clomit..........KP 22/29
Nallekarkki...................yk 2.................................KP 16/27
Diinu............................yk 1..............clomit..........KP 14/30-32
minime.........................yk 2..............terot...........KP 11/34
dindei



HAAVEISSA KOLMAS



Christie...............yk 2..................clomit, inssi....KP 3/23
Teto....................yk 2.................inssi................KP 12
Dora2010............yk 8.................terot...............KP 5/


HAAVEISSA NELJÄS

MiiJane...............yk 2v.......................................KP 20



TAUSTALLA / MYÖHEMMIN PLUSSAAVAT:
markke, Emma2, Nyynyy, memmiliini, toive81





:heart: PLUSSANNEET :heart:



2009

Lokakuussa: Jeyn (yk 10)

Marraskuussa: Laura-vm86 (yk 8), ärrieri (yk 3), Jonetta (yk 4), neitim (yk 10-11)

Joulukuussa: Sartsa83 (yk 23), titityy80 (yk 8)


2010

Tammikuussa: Ilona G (yk 2)

Helmikuussa: Ella-83 (yk 14)

Maaliskuussa: Silent whisper (yk 13), vaahtokarkkiunelma (yk 8)




_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, päivitetään tiedot ja sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.


 

Yhteistyössä