apuja, sattuu mahaan (raskaana)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "niia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mul oli joskus 30 viikolla, sattu ihan saatanasti eikä pystyn kävellä tai nostaa itseään pystyyn.. meni ohi muutamassa tunnissa eikä sen jälkeen ollut enää mitään kipuja.alkoi siis lenkillä ja oli todella tuskaa päästä takaisin kotiin!! Jos ei helpota soita neuvolaa / äippäpolille :)
 

Yhteistyössä