Voiko mansikoista tulla monta monituista kestävä mahakipu vai onko tää jotain muuta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipuna

Vieras
Söin eilen ennen nukkumaanmenoa pakastemansikoita aika paljon. Yöllä heräsin vatsakipuihin ja ajattelin että johtuu varmaan mansikoista. Mutta ei mulla ole koskaan tullu ennen mansikoista mitään, enkä ole niille allerginen. Nää kivut on jatkunu tänään, eikä helpotusta. Voiko pelkät mansikat tehä vatsakivun joka kestää näin pitkään? Koko mahaan sattuu, mutta painellessa oikealle alhaalle sattu KOVAA. Mietin jo umpilisäkkeentulehdusta.. Aivastus, istumaan meno ja nousu jne liikkeet sattuu.

Mies meinaa ettei tänään mihinkään lääkäriin kannata mennä, kun sen mielestä ne mansikat on tän kivun syy. Mutta ite en oo kyllä ihan varma asiasta, kun tää kestää näin kauan. Hävettää vaan mennä lääkäriin jos tää onki vaan liikasyönnistä johtuvaa *nolo* Mä vedin niitä mansikoita siks ku joku kerranki mulle maistu, mullon ollu raskauspahoinvointia monta viikkoo joten mikään ei tunnu maistuvan. Täytyy vielä ootella paheneeko tää vai helpottaa. Tää kipu on pysyny suurinpiirtein samanlaisena yöstä lähtien.

Juttelin terveydenhoitajan kanssa, oli sitä mieltä että jos kipu ei pahene niin voin odotella huomiseen. Mutta täytyy siis kuulostella oloa koko ajan. Ei tää oo tästä mihinkään muuttunu.

Yhteistyössä