voin viedä sut repparissa, kelpaako. autan aina miestä mäessäAlkuperäinen kirjoittaja Smeagol:mä oon miettiny että menisinkö kelkalla? lunta ja jäätä ei kyllä ole, mutta pääsisikö sillä sutjakkaasti? kokemuksia?
Siinä muuten kintut huutaa hoosiannaa, ku pistelet potkurilla töihin kesäkelissä. Köyhän miehen rosraineri.Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:mä oon miettiny että menisinkö kelkalla? lunta ja jäätä ei kyllä ole, mutta pääsisikö sillä sutjakkaasti? kokemuksia?
arvon fani: olisi paljon rattoisampaa jos otat kaverisi mukaan ja viette minut töihin kuningastuolissa. tai sellainen kilpikin olisi hyvä kun asterixissakin on kun sitä päällikköä kuljetetaan.Alkuperäinen kirjoittaja smeagol fani(ex vieras):voin viedä sut repparissa, kelpaako. autan aina miestä mäessäAlkuperäinen kirjoittaja Smeagol:mä oon miettiny että menisinkö kelkalla? lunta ja jäätä ei kyllä ole, mutta pääsisikö sillä sutjakkaasti? kokemuksia?
no mä voin tulla kantaa.haluisitko vielä kuitenkin kruunun päähän ja viitta tietty,mites ois sit sellanen kyltti,jossa lukee jotai et:väisty työläisen tieltä??Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:arvon fani: olisi paljon rattoisampaa jos otat kaverisi mukaan ja viette minut töihin kuningastuolissa. tai sellainen kilpikin olisi hyvä kun asterixissakin on kun sitä päällikköä kuljetetaan.Alkuperäinen kirjoittaja smeagol fani(ex vieras):voin viedä sut repparissa, kelpaako. autan aina miestä mäessäAlkuperäinen kirjoittaja Smeagol:mä oon miettiny että menisinkö kelkalla? lunta ja jäätä ei kyllä ole, mutta pääsisikö sillä sutjakkaasti? kokemuksia?
aivan upea ajatus! olisko sulla sellaista valtikkaa vielä?Alkuperäinen kirjoittaja veitikka:no mä voin tulla kantaa.haluisitko vielä kuitenkin kruunun päähän ja viitta tietty,mites ois sit sellanen kyltti,jossa lukee jotai et:väisty työläisen tieltä??Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:arvon fani: olisi paljon rattoisampaa jos otat kaverisi mukaan ja viette minut töihin kuningastuolissa. tai sellainen kilpikin olisi hyvä kun asterixissakin on kun sitä päällikköä kuljetetaan.Alkuperäinen kirjoittaja smeagol fani(ex vieras):voin viedä sut repparissa, kelpaako. autan aina miestä mäessäAlkuperäinen kirjoittaja Smeagol:mä oon miettiny että menisinkö kelkalla? lunta ja jäätä ei kyllä ole, mutta pääsisikö sillä sutjakkaasti? kokemuksia?
mä soitan tolle naapurille et alkaa heti levittää. on siinä kuitenkin oma hommansa. mä en kyl ite sellasta likasta mattoo ala levittelee. :xAlkuperäinen kirjoittaja veitikka:ai joo.tietenkin on! ja kait sit joku vois tulla levittää sen punaisen maton,vai?
missäs me rakas apurini treffataan? tarviitko jelppiä valmisteluissa?Alkuperäinen kirjoittaja veitikka:ai joo.tietenkin on! ja kait sit joku vois tulla levittää sen punaisen maton,vai?
no et tietenkään ite,höpsö.sulla on tärkee tehtävä pysyä siinä tuolissa ja hymyillä koko ajan sillein tosi kauniisti...kai olet jo harjoitellut vilkuttamisen?se on kaikkein tärkeintä,et päästään iltapäivälehtiin.Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:mä soitan tolle naapurille et alkaa heti levittää. on siinä kuitenkin oma hommansa. mä en kyl ite sellasta likasta mattoo ala levittelee. :xAlkuperäinen kirjoittaja veitikka:ai joo.tietenkin on! ja kait sit joku vois tulla levittää sen punaisen maton,vai?
kyllä täällä on hommia vaikka muille jakaa. toi 3 km katu pitäisi harjata ensin. luulen että on parasta imuroida saman tien. niin sitten joku voisi laittaa sen maton paikalleen.Alkuperäinen kirjoittaja smeagol2:missäs me rakas apurini treffataan? tarviitko jelppiä valmisteluissa?Alkuperäinen kirjoittaja veitikka:ai joo.tietenkin on! ja kait sit joku vois tulla levittää sen punaisen maton,vai?
Alkuperäinen kirjoittaja smeagol2:missäs me rakas apurini treffataan? tarviitko jelppiä valmisteluissa?Alkuperäinen kirjoittaja veitikka:ai joo.tietenkin on! ja kait sit joku vois tulla levittää sen punaisen maton,vai?
kyl mä tossa vähän harjottelin. mut täytyy ottaa joku kenraaliharjoitus ja pyytää vaikka mun lapsia kantelemaan pitkin kyliä. kyllä siinä jo näkee kuinka ne ihmiset sitten aamulla ihailee.Alkuperäinen kirjoittaja veitikka:no et tietenkään ite,höpsö.sulla on tärkee tehtävä pysyä siinä tuolissa ja hymyillä koko ajan sillein tosi kauniisti...kai olet jo harjoitellut vilkuttamisen?se on kaikkein tärkeintä,et päästään iltapäivälehtiin.Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:mä soitan tolle naapurille et alkaa heti levittää. on siinä kuitenkin oma hommansa. mä en kyl ite sellasta likasta mattoo ala levittelee. :xAlkuperäinen kirjoittaja veitikka:ai joo.tietenkin on! ja kait sit joku vois tulla levittää sen punaisen maton,vai?
voin pestä tienne kiiltäväksi mun uudella jordanillaAlkuperäinen kirjoittaja Smeagol:kyllä täällä on hommia vaikka muille jakaa. toi 3 km katu pitäisi harjata ensin. luulen että on parasta imuroida saman tien. niin sitten joku voisi laittaa sen maton paikalleen.Alkuperäinen kirjoittaja smeagol2:missäs me rakas apurini treffataan? tarviitko jelppiä valmisteluissa?Alkuperäinen kirjoittaja veitikka:ai joo.tietenkin on! ja kait sit joku vois tulla levittää sen punaisen maton,vai?
(psst.. mä en tiedä tosta smeagol2 mitään. se yrittää ottaa kaiken kunnian, se on joku yli-innokas fani.)Alkuperäinen kirjoittaja veitikka:Alkuperäinen kirjoittaja smeagol2:missäs me rakas apurini treffataan? tarviitko jelppiä valmisteluissa?Alkuperäinen kirjoittaja veitikka:ai joo.tietenkin on! ja kait sit joku vois tulla levittää sen punaisen maton,vai?
no vaikka siinä alaovella.ei voi enempää paljastaa,katos jos me nyt kerrotaan täällä kaikki,niin sit on kaikki palstalaiset lasten kanssa katsomassa,ja ei me sit mahduta kävelee.lukekoon sit lehdistä.
mut kyl kuitenkin kannattas sit käyttää desinfiointiainetta,on sen verran arvokas kuljetus.vai mitä mieltä?Alkuperäinen kirjoittaja smeagol2:voin pestä tienne kiiltäväksi mun uudella jordanillaAlkuperäinen kirjoittaja Smeagol:kyllä täällä on hommia vaikka muille jakaa. toi 3 km katu pitäisi harjata ensin. luulen että on parasta imuroida saman tien. niin sitten joku voisi laittaa sen maton paikalleen.Alkuperäinen kirjoittaja smeagol2:missäs me rakas apurini treffataan? tarviitko jelppiä valmisteluissa?Alkuperäinen kirjoittaja veitikka:ai joo.tietenkin on! ja kait sit joku vois tulla levittää sen punaisen maton,vai?