D
dina harmaana
Vieras
nyt mie sitä lihapataa laitan, eli 400g lihaa niin laitanko 1 vai 2 lihaliemikuutiota
minen osaa käyttää noita kuutioita kun nniin harvoin tarvii.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ajatteles...:No ei ollenkaan, jos lapselle sitä aiot antaa tai jos itse odotat tai imetät! Nehän lisää mahahapon tuottoa ja ovat periaatteessa lääkettä, joka vaikuttaa keskushermostoon: siksi laki kieltää ne herkimmiltä! Mut kuinka paljon ne vahvistavat esimerkiksi hormonitoimintaa, joiden viestit tuolla hermostossa myös kulkevat? Ne aiheuttavat riippuvuuksia, joten ei todellakaan kannata käyttää ollenkaan, ei edes lisäaineettomia, joissa on hiivauutetta:
http://koti.utanet.fi/~paula/xyz/diagnooseja.htm