apuja nopsaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dina harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei ollenkaan, jos lapselle sitä aiot antaa tai jos itse odotat tai imetät! Nehän lisää mahahapon tuottoa ja ovat periaatteessa lääkettä, joka vaikuttaa keskushermostoon: siksi laki kieltää ne herkimmiltä! Mut kuinka paljon ne vahvistavat esimerkiksi hormonitoimintaa, joiden viestit tuolla hermostossa myös kulkevat? Ne aiheuttavat riippuvuuksia, joten ei todellakaan kannata käyttää ollenkaan, ei edes lisäaineettomia, joissa on hiivauutetta:
http://koti.utanet.fi/~paula/xyz/diagnooseja.htm
 
Alkuperäinen kirjoittaja ajatteles...:
No ei ollenkaan, jos lapselle sitä aiot antaa tai jos itse odotat tai imetät! Nehän lisää mahahapon tuottoa ja ovat periaatteessa lääkettä, joka vaikuttaa keskushermostoon: siksi laki kieltää ne herkimmiltä! Mut kuinka paljon ne vahvistavat esimerkiksi hormonitoimintaa, joiden viestit tuolla hermostossa myös kulkevat? Ne aiheuttavat riippuvuuksia, joten ei todellakaan kannata käyttää ollenkaan, ei edes lisäaineettomia, joissa on hiivauutetta:
http://koti.utanet.fi/~paula/xyz/diagnooseja.htm

no juu en imetä :D ihan miehelle tuota teen kun oli itse lihat tuonut kaupasta.
 

Similar threads

I
Viestiä
27
Luettu
3K
A
V
Viestiä
5
Luettu
334
M
M
Viestiä
7
Luettu
274
Aihe vapaa
Matti Myöhänen
M
H
Viestiä
1
Luettu
243
O

Yhteistyössä