Miten valita kuvat kalenterijoululahjaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matti Myöhänen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Matti Myöhänen

Vieras
Olen pitkään miettinyt, että pitäisikö mun vanhemmille teettää kalenteri, johon tulisi pojan (9kk) valokuvia. Eilen sitten päätin, että jo lahjaksi ostetut muumimukit on liian persoonattomia! Ja tänään soitin paikalliseen valokuvaamoon: niiltä voi vielä huomiseksi (:D) tilata kalenterin omilla valokuvilla, jeee!! Luulin, että kuvien valinta on ihan helppoa, mutta se ei ollutkaan. Eli apua mammat!

Tässä taustaa ja kysymyksiä:
1. Poika on syntynyt maaliskuussa. Ajattelin, että joka kuulta valitsen hänestä kuvan, mutta mitä laitan tammikuulle ja helmikuulle?
2. Meillä on myös läheinen siskontyttö 5v, laittaisinko hänetkin jollekin kuukaudelle?
3. Laitanko kuvia pojasta yksinään, vai sellaisia, joissa on esim. äitini tms.?
4. Olemme jo tulostaneet kuvia synttärikorteiksi yms, olisiko hassua käyttää samoja kuvia kalenterissa, vai laitanko siihen uusia kuvia.

Kiitos!

Ne mummut on kuule ihan onnesta ymmyrkäisenä vaikka vauvan käsistä otettuja kuvia siihen kalenteriin laittaisit! laittele ihan just niitä kuvia, mitkä näyttää kivoilta. Samojakin voit laittaa kuin mitä olet jo antanut! =)

Onko teillä ultrakuvia? vähänkö menis hienosti jos ootte käyny kahdessa ultrassa ja sit laittaisit ne tammi- ja helmikuulle ja sit maaliskuussa vastasyntyneenä, huhtikuussa kk:n vanhana jne. Sais mummotkin ihastella kuinka on kasvanu kun tasan vuosi sitten oli tuollainen ja nyt jo tuossa juoksee jne.

Minä yritin pistää vuodenaikojen mukaan eli kesän kuukausille ulkona otettuja kesäkuvia, kevät/syksy niinä vuodenaikoina otettuja kuvia. Ja kun talvikuvia ei juurikaan ollut (ei ollut viime talvena lunta), niihin tuli sisäkuvia jotka on otettu talvikuukausina. Eli kuvat menevät niin että tammikuu 2009 on kuva joka otettu tammikuussa 2008 jne, voi sitten katsoa miltä tytöt näytti vuosi sitten :)

Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:
Onko teillä ultrakuvia? vähänkö menis hienosti jos ootte käyny kahdessa ultrassa ja sit laittaisit ne tammi- ja helmikuulle ja sit maaliskuussa vastasyntyneenä, huhtikuussa kk:n vanhana jne. Sais mummotkin ihastella kuinka on kasvanu kun tasan vuosi sitten oli tuollainen ja nyt jo tuossa juoksee jne.

Onpa hieno idea :)!! Pitääpä kaivella ultrakuvia ja kattella niitä!!

Valikoin vieläkin kuvia, käyn läpi meidän kuvia ja oon ihan tippa linssissä koko ajan. Tulee niiiin mahtavia muistoja mieleen! Ja miten poika onkaan ollut pieni ja suloinen, ja miten sitä on ollut onnellinen siitä pikkuisesta!! <3

Yhteistyössä