Apuja miehen synt.lahjassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vitviu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vitviu

Jäsen
06.04.2005
649
1
16
Eli siis mitä lahjaks?? Budjetti korkeintaan 200?.Haluaisin ostaa jotain hienoa kun itekin aina saanut koruja tms,mutta ukolle en osaa ostaa mitn!Se ei mitään koruja pidä.Ehkä vois pitää jotain panssariketjua mutta sen pitäs jo olla niin paksu ettei taida 200? piisata...

Navigaattorin oisin hommannut,mutta kerkes -kele ostaa sen jo ite! :kieh:
Puhelimen se tarvis,mutta saako parilla sataa kummostakaan...

Kalastus on intohimo,mutten osaa siihenkään liittyen mitään ostaa,lahjakorttikin tuntuu vähän hölmöltä.Se kun ite saa jo hyvät alennukset suhteilla alan liikkeistä.
Tiistaina synttärit,huomenna tulee kotiin ja maanantaina taas lähtee,vkonloppu ollaan mökillä,joten lahjan hankintaan aikaa tää ja huominen pvä jos halun antaa sen ennen kun synttäripvä jo ohi.

Apuja siis kaivataan :flower: :D

Tai sitten hopeinen panssariketju, meillä mies halusi itse mieluummin sellaisen kultaisen. Ja saa varmasti jo aika paksun :D

Ja työkalut, jos tosiaan tee-se-itse-mies.

Alkuperäinen kirjoittaja evelie:
hmmm... mp3-soitin? Tai sitten vaan viet sen ravintolaan syömään jotain suussa sulavaa piffiä?
Soittimella ei ois käyttöö,ei se kuuntele musaa :D Eikä piittaa syödä hienosti,ku ei niistä annoksista lähe nälkä :whistle:

vaikee tapausko?? :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vitviu:
Alkuperäinen kirjoittaja Osta:
jotain kunnon merkkivaatetta ja 200 eskolla saa jo siistin kultaisen ranneketjun

Pitäsköhän toi ranneketjua? :)
Merkkivaatteista ei vois vähempää piitata,10?:n housut halpahallista ihan hyvät :whistle: :x

mies pitää ranneketjua ja on aika paksu ja viimeksi ostin passariketjun kaulaan ja hintaa oli 310

Alkuperäinen kirjoittaja Moona:
Tai sitten hopeinen panssariketju, meillä mies halusi itse mieluummin sellaisen kultaisen. Ja saa varmasti jo aika paksun :D

Tää korujuttu laitetaan harkintaan :hug:

ei MIES käytä koruja....

Alkuperäinen kirjoittaja oli taas pakko:

ei MIES käytä koruja....

höpö sulle sä elät varmaankin pussi päässä

Alkuperäinen kirjoittaja höpö:
Alkuperäinen kirjoittaja oli taas pakko:

ei MIES käytä koruja....

höpö sulle sä elät varmaankin pussi päässä

En elä, Mun MIES ei käyttäisi ikinä...on HO.O.EN juttuja.... SORRY