A
auttakee minua
Vieras
Siskoni ehdotti, että ostetaan lasivitriini Sotkasta lahjaksi. Oli jo veljelle ehdottanu samaa. Äitini ei oikein ns. välittäisi. Toki se tulisi hyvään tarkoitukseen eli palkintoja varten jotka ovat kirjahyllyn päällä ja osasta on kaapeissa. Mutta.. sanoinkin siskolle, että äitimme pitää itse saada valita se, jotta tulee mieleinen. En vielä lupautunut ottamaan osaa ostokseen. Vaan ite mietin mitähän sitä ostaisi meidän omalta perheeltä. Joo onhan tuo ihan ok lahja sinänsä, mutta mua on alkanut ottaa aivoon siskon liian käytännölliset lahjat. Yks vuosi sisko osti äidillemme lahjaksi keittiöjakkaran siis sen jota tarvii kun pitää kiiparoida ylähyllyille
En muista mikä se viralliselta nimeltä on. Tuotakaan äitimme ei olisi tarvinnut, koska jo omisti kyseisen jakkaran. 50v lahjaksi sisko osti leikkuulaudan, huoh. Itse ostin äidilleni korvakorut silloin koska tiesin että tykkää käyttää koruja kkovasti. Ja tykkäsi kyllä ja käyttöä korvakoruille on ollut.
No joo pitkä sepustus, mutta mua vaan lähinnä huvittaa kun sisko ei osaa ostaa mitään muuta kuin järkeviä lahjoja. HUOMIO HUOMIO! Kyllä vaan käytännöllisille lahjoille on käyttöä. Mutta kun nyt äitimme täyttää 60v niin ite haluan ostaa jotain sellaista erilaista, mutta en ole vielä päättänyt mitä ostaisin. Oisko ehdotuksia, vaikeahan sitä on toisen puolesta tietää. Mutta jos ehdotatte, niin voin ite poimia hyviä ideoita.
No joo pitkä sepustus, mutta mua vaan lähinnä huvittaa kun sisko ei osaa ostaa mitään muuta kuin järkeviä lahjoja. HUOMIO HUOMIO! Kyllä vaan käytännöllisille lahjoille on käyttöä. Mutta kun nyt äitimme täyttää 60v niin ite haluan ostaa jotain sellaista erilaista, mutta en ole vielä päättänyt mitä ostaisin. Oisko ehdotuksia, vaikeahan sitä on toisen puolesta tietää. Mutta jos ehdotatte, niin voin ite poimia hyviä ideoita.