Apuja, kinkkinen tilanne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?!

Vieras
Olen lähihoitaja ja työskennellyt kehitysvammaisten kanssa..nyt on mitta tullut liiankin täyteen ko työpaikkaa,lähinnä henkilökunta aiheuttaa suurta painetta..eli on suoranaista kiusaamista koko ajan. En enää jaksa tätä, mutta en ole mitään muuta työtä löytänyt..mitä ihmettä tekisin?

heittäydy "tyhjän päälle". ainakin meilläpäin on lähihoitaja sijaisista niin suuri pula että saavat melkein valita mitä vuoroja haluavat tehdä (ja missä)

Mä en siis voi käsittää, että naiset on oikeasti noin pahoja! Ne oikeasti todellakin on. Ihan uskomatonta. Ei se riitä, että ala-asteella olivat jo sellaisia, mutta näköjään noi kiusaajat jatkavat hommiaan vielä työelämässäkin. Miehet ei ole lähimainkaan tollaisia toisiaan kohtaan. Menisivät nämä naiset itseensä... Onkohan heillä mitään hajua, mitä järkevämmät heistä ajattelevat? Heitä ei vaan näköjään kiinnosta. Heitä on varmasti vaikka kuinka monta tälläkin palstalla... Jaksamisia ap!!!

Eihän sitä kiusatun tarvii työpaikkaa vaihtaa vaan niiden kiusaajien. Oletko jutellut asiasta pomon kanssa? Älä anna periksi; jos sinä luovutat, kiusaamisen kohde vain vaihtuu ja kiusaaminen jatkuu. Loppu on tultava kiusaamisesta.

En ole pomolle tästä jutellut, koska olen ajatellut joutuvani vielä vaikeuksiin sen myötä..vahvat ihmiset ja tässä tapauksessa siis kiusaajat voittavat, olen melko varma siitä. Itse olen hyvin rehellinen ja kiltti, siitä se varmasti johtuukin, että olen kiusaajien kohde.. Hm.. en tiedä mitä tekisin..

Mua kiusattiin työpaikalla. Useampi vanhempi nainen kiusasi porukassa. Kiusaaminen loppui siihen, kun lopetin työt siellä. Joskus vaan muu ei auta ja pomolle asiasta puhuminen monesti vain pahentaa tilannetta.

Yhteistyössä