apuja BRITAXIN turvaistuimen valintaan?lapsi 3v4kk.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hanna"

Vieras
heissan! auttakaa mua ja kertokaa omia kokemuksia.

meillä lapsi nyt 3v4kk ja hälle pitäis uusi istuin ostaa. olen ajatellut britaxin istuimia mutta pää sekaisin että minkä valitsen. otanko mä sen multitec istuimen joka menee molemmin päin 9kk-6v vai sen joka menee vain kasvot menosuuntaan autoon.....entäs sitten se istuin joka kiinnitetään vain auton omilla istuin vöillä? minkä ikäiselle se on hyvä, laittaisitko sellaiseen vielä reilu kolme vuotiasta? kokemuksia ja vinkkejä kiitos!!

niin mutta eikö sen multitechin ole tarkoitus olla pitkäikäinen ja menee jopa sinne 6 vuotiaalle saakka jos hyvin käy. oli vain hyvällä hinnalla sellainen myynnissä kirppiksellä 100 euroo ja vuosimalli 2010.eikös toi ole uutena yli 300 euroa..

Meillä istuu vielä 7-vuotiaskin tällaisessa, ostin sen kun poika oli noin kaksivuotias
http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/2782/pl#
käytetty jo pitkään auton vöillä.

Pitäisikin pistää tuo myyntiin ja siirtää poika korokkeelle istumaan :D

Ja miksi pitää ostaa juuri Britax. Nehän eivät ole testien mukaan aivan huippuistuimia. Turvavyöistuimista paljon parempi on Cybex Soltuion 2-fix. Britax Multitechän ei toimi testien mukaan juuri isommilla lapsilla kuten teillä on. Taitaa olla vielä Baby Stylen verkkokaupassa tarjouksessa 199,-

Itse ostaisin ehdottomasti turvavyöistuimen. On paljon kevyempi ja helpompi esim. siirrellä autosta toiseen tarvittaessa. Meillä ei multitecissäole istuttu kuin n. 3v asti. Britax kid plus ja adventure ovat molemmat ihan hyviä turvavyöistuimia. Meillä on noi molemmat, itse tykkään enemmän tuosta kid plussasta.

Yhteistyössä