Apua!

Haluaisin kysyä teidän mielipidettänne. Oma pääni on sekaisin.

Seksin harrastamisesta on nyt reilu viikko aikaa.. Ja menkkani loppuvat muutamaa päivää tätä ennen. Noin viikko ennen menkkojen alkua alavatsaan sattui aivan kuten ennenkin juuri ennen menkkojen alkua, mutta tällä kertaa mahaa vihloi normaalia enemmän. Koskaan tätä ennen en ole joutunut ottamaan särkylääkettä menkkakipuihin. Eivätkä menkatkaan tosiaan alkaneet heti vaan meni se viikko tähän.

Emme käyttäneet ehkäisyä. Alavatsassani on ollut useamman päivän painetta ja kipua sekä ilmavaivoja on ollu niin että niihin olen kiinnittänyt huomiota.. Olen kerran ollut raskaana eikä minulla ensimmäisen 6vkon aikana ollut esim rintojen arkuutta eikä juuri lainkaan oireita. Tämä raskaus kuitenkin päättyi kesken. Minulla on hyvin epäsäännölliset menkat niin mielikuvitus juoksee taas liian kaukana.. Onko pienintäkään mahdollisuutta että olisin raskaana?
 
Ja siis jutulle jatkoa on se, että minulla on maanantaina lääkäri aika jossa tulee mahdollisesti röntgen/mangneettikuvauksiin lähete koska loukkasin alkuvuodesta alaselän.. Ja pelkään että voiko se vahingoittaan jotain jo alulla olevaa?
 
Alavatsakivut voivat kyllä olla suolistoperäisiäkin, etenkin kun mainitsit noista ilmavaivoista? Sinun kannattaa kyllä vinkata lääkärille raskauden mahdollisuudesta, jolloin rtg-kuvausta varmasti kannattaa siirtää myöhemmäksi, jolloin on jo selvillä oletko raskaana vaiko et. Tietysti aina kun harrastaa seksiä ilman yhdyntää on mahdollisuus olla raskaana....testailisitko? sillähän se lähtee selkenemään :)
 

Yhteistyössä