ap
heheiii, tuo Ninja kyllä kolahti! Aika ihana! Niitä näyttää olevan 265 kappaletta suomessa MItäs muut tykkäätte?
Minä kyllä epäilen, ettei anoppi tykkää siitäkään nimestäAlkuperäinen kirjoittaja ap:heheiii, tuo Ninja kyllä kolahti! Aika ihana! Niitä näyttää olevan 265 kappaletta suomessa MItäs muut tykkäätte?
Kysy siltä anopilta mitä mieltä on ku on kerta niin suorasuinen ja sehän sitä enemmän käyttää kuin palstalaiset!Alkuperäinen kirjoittaja ap:heheiii, tuo Ninja kyllä kolahti! Aika ihana! Niitä näyttää olevan 265 kappaletta suomessa MItäs muut tykkäätte?
Hassua, että vaihdat nimet ja silti toteat että anoppi saa haistaa pitkät mielipiteineen Aika paljonhan tuossa nyt sitten kuitenkin sen anopin sana painoi :|Alkuperäinen kirjoittaja ap:heh, eikun kyllä tosta nyt Ninja tulee, mieskin hihkuu innoissaan täällä! KIITOS! Ja toinen nimi voisi olla se Mimosa, eikö vain? Anoppi saa haistaa pitkät mielipiteineen
joko tän meidän mallin tai sitten kilpikonnan..Alkuperäinen kirjoittaja ap:heh, eikun kyllä tosta nyt Ninja tulee, mieskin hihkuu innoissaan täällä! KIITOS! Ja toinen nimi voisi olla se Mimosa, eikö vain? Anoppi saa haistaa pitkät mielipiteineen
Kysy anopilta kumpi on parempi Mimi vain Ninja. Veikkaisin, että valitsee Mimin.Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Minä kyllä epäilen, ettei anoppi tykkää siitäkään nimestäAlkuperäinen kirjoittaja ap:heheiii, tuo Ninja kyllä kolahti! Aika ihana! Niitä näyttää olevan 265 kappaletta suomessa MItäs muut tykkäätte?
peesiAlkuperäinen kirjoittaja Valaja:Miettikää itse, ei kannata antaa toisten mielipiteiden vaikuttaa...