APUA! Viime hetken nimipaniikki iski, ristiäiset huomenna!!!!

• Viestiketjun aloittaja toivotonta
  • Ensimmäinen viesti
höh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
heheiii, tuo Ninja kyllä kolahti! Aika ihana! Niitä näyttää olevan 265 kappaletta suomessa :) MItäs muut tykkäätte?
Kysy siltä anopilta mitä mieltä on ku on kerta niin suorasuinen ja sehän sitä enemmän käyttää kuin palstalaiset!

heh, eikun kyllä tosta nyt Ninja tulee, mieskin hihkuu innoissaan täällä! KIITOS! :) Ja toinen nimi voisi olla se Mimosa, eikö vain? Anoppi saa haistaa pitkät mielipiteineen ;)
Hassua, että vaihdat nimet ja silti toteat että anoppi saa haistaa pitkät mielipiteineen :whistle: Aika paljonhan tuossa nyt sitten kuitenkin sen anopin sana painoi :|

jooko
heh, eikun kyllä tosta nyt Ninja tulee, mieskin hihkuu innoissaan täällä! KIITOS! :) Ja toinen nimi voisi olla se Mimosa, eikö vain? Anoppi saa haistaa pitkät mielipiteineen ;)
joko tän meidän mallin tai sitten kilpikonnan..

v
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
heheiii, tuo Ninja kyllä kolahti! Aika ihana! Niitä näyttää olevan 265 kappaletta suomessa :) MItäs muut tykkäätte?
Minä kyllä epäilen, ettei anoppi tykkää siitäkään nimestä :whistle:
Kysy anopilta kumpi on parempi Mimi vain Ninja. Veikkaisin, että valitsee Mimin. :)

ihmettelen
siis anopille ei kelvannut Mimi ja nyt vaihdatte nimen Ninjaan (josta tulee aika moni juttu mieleen) mitä luulet anopin sanovan tuosta nimestä? jos sulle on ihan sama mitä sanoo, niin mikset sitten anna olla sitä alkuperäistä nimeä

ap
no mä vähän luulen, että alitajunnass aitsekin epäröitiin ton Mimin kans...ja nyt saatiin tosta Ninjasta sellainen ahaa-elämys, että ihan sama mitä anoppi tai kukaan muu sanoo. Piti vaan löytää se oikea nimi!

Yhteistyössä