APUA! Viime hetken nimipaniikki iski, ristiäiset huomenna!!!!

• Viestiketjun aloittaja toivotonta
  • Ensimmäinen viesti
kinuski
Jos tykkäätte Mimistä niin laittakaa se. Kyllä mä tiedän paljonkin koiria ja kissoja joilla ihmisen nimi, ja mitä sitten? Kun olin esikoiseni kanssa laitoksella, niin huonekaverini koiralla oli sama nimi mikä esikoisestani tuli (nimi oli valmiina jo kun vauva vielä mahassa) en siltikään vaihtanut nimeä :)

M
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
heheiii, tuo Ninja kyllä kolahti! Aika ihana! Niitä näyttää olevan 265 kappaletta suomessa :) MItäs muut tykkäätte?
Miltä kuulostaa nimi Miitu aika vähän suomessa?
Mä en usko toi täsmää, et Ninja nimisiä 265. Katsoppa noita kastettujen määrä (miesten ja naisten)
Mitä et nyt tajua,265 yhteensä ja muutenkin kaikki naisia.

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
heheiii, tuo Ninja kyllä kolahti! Aika ihana! Niitä näyttää olevan 265 kappaletta suomessa :) MItäs muut tykkäätte?
Miltä kuulostaa nimi Miitu aika vähän suomessa?
Mä en usko toi täsmää, et Ninja nimisiä 265. Katsoppa noita kastettujen määrä (miesten ja naisten)
Mitä et nyt tajua,265 yhteensä ja muutenkin kaikki naisia.
No katoin väärin, anna jo anteeksi. Mikähän sua riivaa?

ap
Hassua, tää ketju vielä täällä! :) Kiinnostuneille tiedoksi, että tytöstämme tuli indeed Ninja Mimosa. Anoppi meinasi tukehtua leivokseensa mutta muilta tuli kyllä paljon positiivista palautetta nimestä. On kuulermma ihan Ninjan näköinenkin melkein mustissa tuuhissa hiuksissaan. Ollaan tosi iloisia että löydettiin tuo nimi, kiitos vielä sitä ehdottaneelle. :)

Yhteistyössä