Mä en usko toi täsmää, et Ninja nimisiä 265. Katsoppa noita kastettujen määrä (miesten ja naisten)Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miltä kuulostaa nimi Miitu aika vähän suomessa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:heheiii, tuo Ninja kyllä kolahti! Aika ihana! Niitä näyttää olevan 265 kappaletta suomessa MItäs muut tykkäätte?
Mitä et nyt tajua,265 yhteensä ja muutenkin kaikki naisia.Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Mä en usko toi täsmää, et Ninja nimisiä 265. Katsoppa noita kastettujen määrä (miesten ja naisten)Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miltä kuulostaa nimi Miitu aika vähän suomessa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:heheiii, tuo Ninja kyllä kolahti! Aika ihana! Niitä näyttää olevan 265 kappaletta suomessa MItäs muut tykkäätte?
Misa on kyl pojan nimiAlkuperäinen kirjoittaja terveisiä :Minja, Maikki
No katoin väärin, anna jo anteeksi. Mikähän sua riivaa?Alkuperäinen kirjoittaja M:Mitä et nyt tajua,265 yhteensä ja muutenkin kaikki naisia.Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Mä en usko toi täsmää, et Ninja nimisiä 265. Katsoppa noita kastettujen määrä (miesten ja naisten)Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miltä kuulostaa nimi Miitu aika vähän suomessa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:heheiii, tuo Ninja kyllä kolahti! Aika ihana! Niitä näyttää olevan 265 kappaletta suomessa MItäs muut tykkäätte?