Apua shoppailuholismiin!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rasvie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rasvie

Vieras
IIIKS!

Mitä mä teen? Tilasin taas netistä vaatteista, vaikka edelliset odottaa vielä postissa noutoa!

Mikä tähän auttaisi? Olen pysynyt kotona, etten tuhlailisi kauppoihin niin sitten ostan netistä???? Mulla on todellakin ongelma :( Ei ole kivaa....

Älä paina entteriä, kun tilaus on valmis... Siis unohda lähettää tilauksesi. Toimii täällä hyvin! :wave:

Teen aina nuo tilauslistat valmiiksi, enkä sitten lähetä niitä. Tyydyttää tiiätkös aivan hyvin tämän ostohimon... :snotty:

täällä kans ongelma. mulle myös vieroitusoireet tuttuja ku en päässy yli kuukauteen shoppailee (netistä)... mullaki tulossa ens viikolla 3 paikasta paketteja...... muttaku ne oli alennuksessa....

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnasänky:
Älä paina entteriä, kun tilaus on valmis... Siis unohda lähettää tilauksesi. Toimii täällä hyvin! :wave:

Teen aina nuo tilauslistat valmiiksi, enkä sitten lähetä niitä. Tyydyttää tiiätkös aivan hyvin tämän ostohimon... :snotty:

Kuulostipa jännältä ratkaisulta :D

Alkuperäinen kirjoittaja kenkiä ja laukkuja ei naisella voi olla koskaan liikaa!:
täällä kans ongelma. mulle myös vieroitusoireet tuttuja ku en päässy yli kuukauteen shoppailee (netistä)... mullaki tulossa ens viikolla 3 paikasta paketteja...... muttaku ne oli alennuksessa....

Tää on aina munkin selitys :( Ja nyt soitin miehelle, että joululahjaksi... Joopa joo. Ennen joulua mä ehdin ostaan kymmeneen kertaan vielä uudet joululahjat :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnasänky:

mä teen ihan samoin=)

Mä oon vieläpä laihduttanut pari vaatenumeroa tässä niin kaikki vaatteet kaipaakin uusintaa :). Tai no nyt oikeastaan mahdun vanhoihin vaatteisiin, mutta ne on VANHOJA! :)

Jos vaikka lohtushoppailet ja tajuat, että siihen on joku syy taustalla, niin oikeasti terapia auttaa. Siis se että syytä hoidetaan, jos shoppailu on vaan yksi oire.
Nimimerkillä makselen tuhansien eurojen luottokorttilaskuja vielä vuosia :|

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kenkiä ja laukkuja ei naisella voi olla koskaan liikaa!:

Tää on aina munkin selitys :( Ja nyt soitin miehelle, että joululahjaksi... Joopa joo. Ennen joulua mä ehdin ostaan kymmeneen kertaan vielä uudet joululahjat :D

mä teen jopa joskus niin että jos en keksi lapsille tai itelle ostettavaa niin ostan ukolle! vaikka sitten väkisin. mun rakkaus kenkiin on edennyt siihen vaiheeseen että osta ukollekki jo kenkiä...

No täällä kans yksi! Meidän tuloilla ei tod. auttaisi shoppailla (1500e/kk ja 6henkeä, siitä puolet viel vuokraan...) niin otan sit aina osamaksuilla..... Mulla on tilit auki vaikka minne, varsinkin H&M:lle.... Heeelp!

Alkuperäinen kirjoittaja sopuli:
No täällä kans yksi! Meidän tuloilla ei tod. auttaisi shoppailla (1500e/kk ja 6henkeä, siitä puolet viel vuokraan...) niin otan sit aina osamaksuilla..... Mulla on tilit auki vaikka minne, varsinkin H&M:lle.... Heeelp!

täällä kans tilit joka maholliseen paikkaan auki... mutta "halvalla" saa vaatteet jo ajattelee että lyhentää tilejä kuukaudessa yhteensä vaikka 100 eurolla ku ajattelee et jos tilaa tavaraa vaikka sillä tonnilla per kuukausi.

Alkuperäinen kirjoittaja sopuli:

No juu sama se on meilläkin. Ite olen kotiäitinä (ja aina kun lapset nukkuu mä nettishoppailen) ja mies vaan töissä. Mä olen kyllä tietyllä tavalla todella tarkka rahasta enkä osta ikinä esim osamaksulla. Ne rahat on sillä hetkellä oltava, mutta kaikesta muusta täällä sitten tingitäänkin, että äitillä ja lapsilla on hienot ja uudet vaatteet (miehestä ei niin väliä :))...

Yhteistyössä