B
bbbbbbbb
Vieras
Suunnilleen puolet vaatteista mitä sille ostan menee suoraan käyttämättöminä eteenpäin. Ei vaan kelpaa, kun aina jokin vika muka, tuntuu inhottavalta puristaa on liian "iso tai pieni" tai kutittaa. Olen jo luopunut kokonaan sammareitten ja farkkujen ostosta, ostan vaan sukkahousuja ja hameita ja veluurihousuja kun muita ei suostu käyttämään. Ja vaatteet kyllä testataan ja kaupassa ne on ok mutta sitten kotona ei enää olekaan. Vaikka ovat oikeaa kokoa ja sopivaa mallia niin aina on jokin vika ettei suostu käyttämään! Nytkin naulakossa olisi 3 uutta takkia, mutta suostuu käyttämään vain yhtä vanhaa! Ja parit hyvät uudet kengät, mutta menee niillä samoilla vanhoilla kulahtaneilla.
On se kiva kun se sitten kulkee vanhoissa samoissa trikoovaatteissa vaikka kaapit pursuaa uutta nättiä vaatetta!! Ja kun mietin miten paljon on taas mennyt rahaakin vaatteisiin joita ei suostu käyttämään... :/ Mitä mä teen tuon muksun kanssa?? Ei se nyt voi kulkea aina vaan jossain trikoorytkyissä vaikka ne mukavimpia onkin. Ja mm. ulkohousuja ei suostu ollenkaan laittamaan koulumatkalle.
On se kiva kun se sitten kulkee vanhoissa samoissa trikoovaatteissa vaikka kaapit pursuaa uutta nättiä vaatetta!! Ja kun mietin miten paljon on taas mennyt rahaakin vaatteisiin joita ei suostu käyttämään... :/ Mitä mä teen tuon muksun kanssa?? Ei se nyt voi kulkea aina vaan jossain trikoorytkyissä vaikka ne mukavimpia onkin. Ja mm. ulkohousuja ei suostu ollenkaan laittamaan koulumatkalle.