A
anteeksi vuodatukseni
Vieras
Mä en ymmärrä mikä sitä vaivaa.Häbellä on pari pienempää sisarusta vielä mutta hän on vaikein.Koulu menee tosi hyvin on kiitettävän oppilaskin mutta.Vaikka kuinka käsken jättää hän joka aamu hampaat pesemättä,ei vaihda vaatteita kun käskystä.Nyt löysin hänen huoneestaan piilotettuna kasan vaatteita jotka oli likasia.Lelukoreista löytyy likasia kalsareita.Vessakäynnnin jälkeen ei pese käsiä kun käskystä.Mitenkään ei ole kiinnostunut hygieniasta.Koulussa kulkee ilman sukkia!!!Avaimet hän kadottaa usein ja taaskin ne ovat kateissa.
Hän on ruvennu syömään tosi paljon että jos teen vaikka kastikkeen seuraavalle päivälle hän syö sen.Pääasia hällä että kuhan on tyhjä kattila jos vikana syö.Eilen sitten meillä ei tässä ollu leipää kun tuli koulusta ja sanoin että oota kipasen kaupasta leipää ni sillä välin oli mikrossa vetäny jo puurot.Jos leipää on paketti on se varmasti seuraavana päivänä tyhjä.HUoneesta löyty lautasia mukeja ja sitäkään huonetta ei suostu siivoo.
Mä alan olee aika loppu jo
Hän on ruvennu syömään tosi paljon että jos teen vaikka kastikkeen seuraavalle päivälle hän syö sen.Pääasia hällä että kuhan on tyhjä kattila jos vikana syö.Eilen sitten meillä ei tässä ollu leipää kun tuli koulusta ja sanoin että oota kipasen kaupasta leipää ni sillä välin oli mikrossa vetäny jo puurot.Jos leipää on paketti on se varmasti seuraavana päivänä tyhjä.HUoneesta löyty lautasia mukeja ja sitäkään huonetta ei suostu siivoo.
Mä alan olee aika loppu jo