Apua! Hiestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noloa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noloa!

Vieras
Mulla on NIIN nolo ongelma!
Mulla kainalot hikoavat aivan hulluna! Ei auta mitkään kokeillut dödöt, paitsi siihen etten haise.
Esimerkiksi jos mul on t-paita, on kainalot paidasta ihan märät hetkessä ja jos taas on gollegepaita, HIKI VALUU KÄTTÄ PITKIN sormiin asti!!!!

Olisiko jollakin apua tai kikkaa tähän!??!

Alkuperäinen kirjoittaja noloa!:
Mulla kainalot hikoavat aivan hulluna! Ei auta mitkään kokeillut dödöt, paitsi siihen etten haise.
Esimerkiksi jos mul on t-paita, on kainalot paidasta ihan märät hetkessä ja jos taas on gollegepaita, HIKI VALUU KÄTTÄ PITKIN sormiin asti!!!!

ootko sä näitä apteekin myrkkyjä koittanu kuten triple dry/absolut torr?

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

Voi kiitos! En oo kehdannut tästä puhua missään ku on niin noloa mun mielestä. Oon sit vaan koittanut ostella sellaisia vaatteita ettei hiki näy ja koittanut kaikennäköisiä kotikonsteja. Tää on nyt vaan pahentunut. En muista et olis aina ollut.

Absolut Torr toimii aivan varmasti! Aluksi sitä vaan pitää käyttää aika usein, mutta muutaman viikon käytön jälkeen 1-2 kertaa viikossa riittää. Tosin kirvelee joillakin kainaloita - jos näin käy, lisää perusvoidetta esim. yöllä jos herää kirvelyyn, tai pese pois...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

Voi kiitos! En oo kehdannut tästä puhua missään ku on niin noloa mun mielestä. Oon sit vaan koittanut ostella sellaisia vaatteita ettei hiki näy ja koittanut kaikennäköisiä kotikonsteja. Tää on nyt vaan pahentunut. En muista et olis aina ollut.

Elä suotta nolosta. Meitä kyllä riittää joilla on ongelma asian kanssa. Reippaasti sinne apteekkiin katselemaan.

Ei kannata nolostua!
Itse elän saman vaivan kans.

Nyt käytössä Triple Dry, mikä pitää kainalon kuivina. Se on paljon hellävaraisempi ku Absolut Torr, jota en pysty käyttämään yhtään.

Vaihtoehtona on myös marssia lääkärille ja pyytää ihotautilääkärille lähete ja laitattaa kainaloihin Botox. Mä sain siitä tosi hyvän avun, ei tarvinnut käyttää mitään dödöä melkeen kahteen vuoteen! Mutta täällä ei saa sitä enää pelkällä polimaksulla, enkä ole sitä sit raskinut otattaa enää :(

Yhteistyössä