Apua!! :S

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Miten voi siirtää rahaa, jos ei ole tilinumeroa vaan osoite, mikä se juttu oli mihin pitää mennä siirtämään, paypal vai joku union, plah? Mikä sen toimiston nimi on, sekä, voi apua, menevätkö ne rahaa sitten varmasti perille? Miten?

http://www.westernunion.com/info/agentLocator.asp?country=global
Tuolta katsot sinua lähinnä olevan Western Unionin toimipisteen ja menet sinne lähettämään rahat. Mä olen lähettänyt WU:n kautta suht isojakin summia ongelmitta eri maihin...

Toki voit lähettää rahaa Western Unionin kautta. Jos kyse on kuitenkin esim. joidenkin tuotteiden tilaamisesta, et tule niitä ikinä näkemään. Tuollaisia rahanvälityspalveluja käytetään juuri huijauksissa. Kaikilla luotettavilla tahoilla on esim. pankkitili tai PayPal-tili.

Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
anteeks savanna, mut nyt kyllä pahasti tuntuu että sinua kusetetaan ja kovasti. Jos joku haluaa että laitat rahaa, kyllä ilmoittaa tilinumeron.

no mut miks kusetetaan jos se on yks suurimmista tehtaista? Se on jo kauan olemassa, jos olisi joku kusetus firmaa niin ehkä siitä olisi pistetty jo kiinni? Vai olenko väärässä?

ISOt FIRMAt antaa taatusti selkeän maksu-osoitteen,tilinumeron tms. Jos sulla on vaan postiosoite niin miten mikään pankki voi rahaa sinne lähettää,nyt joku mättää..

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
..kysyy vakavasti otettava yksityisyrittäjä,,ja kaksplus palstalta :ashamed:

mitä sitten? Miten niin vakava, en mä ikinä noita rahoja lähetänyt, pitääkö mun sitten olla viisas jos yrittäjä olen? Häh?

Kyllä siun pitäs yrittäjänä tietää asioista. Ottaa asioista selvää ihan oma-alotteisesti.

meillä on savanna jopa kiinassa tehtaita ja koskaan, EI KOSKAAN, raha kulje minkään western unionin tai vastaavan kanssa vaan AINA raha kulkee pankkitilien kautta.

jos sä jotain rytkyjä oot tilaamassa niin tilaa semmoselta firmalta jotka ilmottaa pankkitilin ja muut vastaavat tiedot, eikä mitään pelkkää postiosoitetta.

just oli uutisissakin siitä että miten paljon nykyään huijataan ja yritetään huijata. YK:n nimissäkin oli lähetelty kirjeitä suomalaisille asiantuntijoille joissa tarjottiin maksua vastaan työpaikkaa mitä ei kuitenkaan ole edes olemassa. ja kukaan ei osannu epäillä kirjeitä väärennöksiksi koska niissä oli oikeat logot ja niissä käytettiin oikeiden ihmisten nimiäkin. että sinuna kyllä varoisin.

mikset sä tukkurilta tilaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:

mitä sitten? Miten niin vakava, en mä ikinä noita rahoja lähetänyt, pitääkö mun sitten olla viisas jos yrittäjä olen? Häh?

Kyllä siun pitäs yrittäjänä tietää asioista. Ottaa asioista selvää ihan oma-alotteisesti.

juuri näin.

eikä yhtään haittais vaikka ois jonkunasteista perus kaupallista koulutustakin.

Alkuperäinen kirjoittaja voi että:
meillä on savanna jopa kiinassa tehtaita ja koskaan, EI KOSKAAN, raha kulje minkään western unionin tai vastaavan kanssa vaan AINA raha kulkee pankkitilien kautta.

jos sä jotain rytkyjä oot tilaamassa niin tilaa semmoselta firmalta jotka ilmottaa pankkitilin ja muut vastaavat tiedot, eikä mitään pelkkää postiosoitetta.

just oli uutisissakin siitä että miten paljon nykyään huijataan ja yritetään huijata. YK:n nimissäkin oli lähetelty kirjeitä suomalaisille asiantuntijoille joissa tarjottiin maksua vastaan työpaikkaa mitä ei kuitenkaan ole edes olemassa. ja kukaan ei osannu epäillä kirjeitä väärennöksiksi koska niissä oli oikeat logot ja niissä käytettiin oikeiden ihmisten nimiäkin. että sinuna kyllä varoisin.

mikset sä tukkurilta tilaa?

Se mitä mä tilan ei saa tukusta, vaan vain suoraan tehtalta ja ei ole vaateista kyse.
Mä nyt lähetin sinne sähköpostia niin katson sit

Alkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:

niinkö, no voi voi sit mua

Yhteistyössä