V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja erka:Kerran yllätin hänet juuri katamassa pissaa suuhunsa ja sitä valui pitkin suupieliä... :x Taisi tyttö muistaakseni vielä sanoa että NAM![]()
Alkuperäinen kirjoittaja erka:Meilläkin 1v oikein vainoaa vessan pissapottua että jos isompi on käynyt pissalla enkä heti ehdi hätiin ja ovi jäänyt auki niin siellä ollaan ainakin liottamassa tyytyväinen ilme kasvoilla käsiä pissassaKerran yllätin hänet juuri katamassa pissaa suuhunsa ja sitä valui pitkin suupieliä... :x Taisi tyttö muistaakseni vielä sanoa että NAM
Tietysti pyrin aina ehtimään hätiin mutta joskus on käynyt noin. Ei siis vaarallista.
Alkuperäinen kirjoittaja =):Meillä syötiin kakkaa =D. Olin vaihtamassa toiselle kaksosista vaippaa ja vaippa oli vessan lattialla, kun pesin pojan pyllyä. Eiköhän tyttö ehtinyt siinä, kun silmä vältti, vetää mämmiä vaipasta naamaan. Yöks! Itse olen kuulema vauvana kaivellut omasta vaipasta pipanoita (vatsa kovana) ja mussutellut niitä.
No yökNo ennenhän pissaa käytettiin suuvetenä ja oli hyvinkin arvostettu juoma![]()