Onko haitallista jos juo pissaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikös se ole niin, että rakossa pissa on puhdasta mutta ulos tullessaan enää ei, koska matkan varrella voi tarttua ties mitä pöpöjä mukaan? Mutta tiedän yhden mummon, joka saa kesäkukkansa kukoistukseen kun "lannoittaa" omalla pissallaan :x

Ällö ajatus, mutta steriiliä ainettahan se on siihen asti ennenkuin tulee ulos. Onhan noita juttuja miten jonnekin rotkoihin pudonneet tai lumen/maan alle hautautuneet on juoneet omaa tuotettaan, tiedä sit ovatko säilyneet tästä terveinä.

Joo meidän pikkuneiti pääsi leikkimään potan kanssa jossa oli sisaruksen pissat. Ja näytti vähän siltä, että maistettukin olisi...

Itekki muistelin, että tilanteissa missä ei vettä ole saatavilla olis juotu pissaa, mutta ajattelin varmistaa :)

Meilläkin 1v oikein vainoaa vessan pissapottua että jos isompi on käynyt pissalla enkä heti ehdi hätiin ja ovi jäänyt auki niin siellä ollaan ainakin liottamassa tyytyväinen ilme kasvoilla käsiä pissassa :whistle: Kerran yllätin hänet juuri katamassa pissaa suuhunsa ja sitä valui pitkin suupieliä... :x Taisi tyttö muistaakseni vielä sanoa että NAM :o Tietysti pyrin aina ehtimään hätiin mutta joskus on käynyt noin. Ei siis vaarallista.

Meillä syötiin kakkaa =D. Olin vaihtamassa toiselle kaksosista vaippaa ja vaippa oli vessan lattialla, kun pesin pojan pyllyä. Eiköhän tyttö ehtinyt siinä, kun silmä vältti, vetää mämmiä vaipasta naamaan. Yöks! Itse olen kuulema vauvana kaivellut omasta vaipasta pipanoita (vatsa kovana) ja mussutellut niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Meilläkin 1v oikein vainoaa vessan pissapottua että jos isompi on käynyt pissalla enkä heti ehdi hätiin ja ovi jäänyt auki niin siellä ollaan ainakin liottamassa tyytyväinen ilme kasvoilla käsiä pissassa :whistle: Kerran yllätin hänet juuri katamassa pissaa suuhunsa ja sitä valui pitkin suupieliä... :x Taisi tyttö muistaakseni vielä sanoa että NAM :o Tietysti pyrin aina ehtimään hätiin mutta joskus on käynyt noin. Ei siis vaarallista.

=D

Alkuperäinen kirjoittaja =):
Meillä syötiin kakkaa =D. Olin vaihtamassa toiselle kaksosista vaippaa ja vaippa oli vessan lattialla, kun pesin pojan pyllyä. Eiköhän tyttö ehtinyt siinä, kun silmä vältti, vetää mämmiä vaipasta naamaan. Yöks! Itse olen kuulema vauvana kaivellut omasta vaipasta pipanoita (vatsa kovana) ja mussutellut niitä.

Juu täällä myös yksi oman kakkansa syöjä, taaperona siis.. :laugh:

Älkää muistuttako, meil oli koira vielä kun odotin kakkosta ja vaihdoin esikolle kakkavaippaa, ja jätin sen vaipan odottaa roskiin menoa siinä välissä kun pesin pyllyä. tulin takas nii koira veti ne paskat sieltä vaipasta parempii suihin :snotty:

Mua vieläki yököttää kun ajattelen tota, meinaan lensi yrjö sillon multa komeesti kun muutenkin olin tosi pahoinvoiva :snotty:

Yhteistyössä