Apua! Onko ennustajaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
En kaipaa nyt oikeasti mitään huijareita..Joten olen muutenkin tällähetkellä ihan totaalisen rikki, joten älkää huojarit please vaivautuko!
Eli löytyykö täältä yhtään näkijää, joka vois mulle kattoo?
Mulla on niin mielettömän paha olla ja tahtoisin tietää tuleeko tähän ratkaisua..

En ole ennustaja, mutta ratkaisu tilanteeseesi tulee ennemmin tai myöhemmin. Asioilla on tapana järjestyä. Kirjoita kirje mihin purat kaikki sisimmästäsi ja sit poltat sen.. kirjoita kirjeeseen ne salaisimmatkin ajatukset, tunteet ja toiveet, kaikki mitä vain mieleen tulee. Elä mieti hienoja lauseita tai oikeinkirjoitus juttuja, kunhan kirjoitat!! Kaikkea hyvää juhannukseesi ja tulevaisuuteesi!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos kauniista sanoista.Tuntuu vain etten kestä enää..Tahtoisin saada tiedon että pian helpottaa..Hyvää juhannusta myös teille <3

ku valitettavasti sellaista vastausta ei voi antaa!! Ja vaik asiat alkaisivatkin selvetä, niin asioiden selvittittäminen ja selkeytyminen vie myös aikaa, ei ole olemassa mitään simsalapim ratkaisuja.. ja jos sellainen löytyykin niin on kohta edessä uusia haasteita!!

Onko sinulla joku kenelle voit puhua pahasta mielestäsi?

Ennustus on ihan huuhaata, jonka tarkoitus on vain tsempata ihmistä. Sinä sen tulevaisuutesi teet. Olen ollut pari vuotta töissä ennustuslinjalla, eikä sinne tarvitse mitään jumalallista lahjaa, pelkkiä puheenlahjoja vain. En edes usko Jumalaan. Silti asiakkaat kiittelevät, miten olen auttanut heitä ja osunut juuri oikeaan. Niinpä niin.

Yhteistyössä