Apua, miten saan fritsun häviämään nopeasti?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei teini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei teini

Vieras
Tää on niin teiniongelma, mutta oikeesti, mies meni sit tekemään fritsun kaulalle vaikka oon nimenomaan kieltäny! Miten hitossa saan sen pois mahdollisimman äkkiä?

hammastahnaa olen toisinaan laittanut. Mieheni ei tarvitse, kun vähäisen kiusoitella kaulaani niin tulee jo jälki, vaikka ei mitään yritä tehäkkään. Todella häiritsevää ja siksi kieltänyt koskemasta suullansa mun kaulaani :D

No teininä joskus uskottiin hammastahnan ja Mobilateen :laugh: äläkä kysy miksi, se oli vain sellaista "perimätietoa" Pidettiin pooloa ja tungettiin vuoron perään noita ja uskottiin et ne häviää niin nopeammin :laugh:

Mutta aikuisten oikeasti, onhan tuolla apteekissa varmaan sellaista mustelmarasvaa joka voisi ehkä hieman edistää paranemista? Vai onko?

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
hammastahnaa olen toisinaan laittanut. Mieheni ei tarvitse, kun vähäisen kiusoitella kaulaani niin tulee jo jälki, vaikka ei mitään yritä tehäkkään. Todella häiritsevää ja siksi kieltänyt koskemasta suullansa mun kaulaani :D

Sama juttu. Pitää ehkä tosiaan kieltää kokonaan tollanen.
Ja jokaisen yhteisen yön jälkeen oon muutenkin enemmän tai vähemmän mustelmilla, vaikkei mitään rajua tehdäkään.

Yhteistyössä