apua meillä on käyty yöllä :O:O:O:O:O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 10:46 mimmu kirjoitti:
SUIHKUSSA PESEYTYVÄ KUMMITUS ???? :LOL: :LOL: :LOL:
Huuuuuuuuuuu! Nyt kyllä pelottaa.

tää juttu on ihan kuin meidän lasten yön pimeydessä keksimä! Ainoa erotus on, että meillä lapset sentään viimeistään aamulla tajuavat, että mielikuvitus on tehnyt yöllä temput.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 22:40 Maamikki kirjoitti:
Oisko teillä taikka kellään tutuilla videokameraa jonka voisi jättää yöksi pyörimään sinne, johonkin mistä kuvaisi mahdollisimaan suurta osaa siitä huoneesta? Olis sit poliisillekin todisteet jos jotain näkyisi. Laitatte vaikka parin viikon ajan joka yöksi sen nauhottamaa niin luulis tallentuvan.

Uusimpiin digivideokameroihin mahtuu 40h matskua et riittää varmasti koko yöksi. =)
Mitä sitä nyt enää kuvata, jos kerran lukot ja avaimet on muutettu? Eihän sinne nyt enää kukaan pääse!
 
En jaksanut lukea kaikkia sivuja, mutta aattelin, että mitäs jos joku teistä kävelee unissaan. Se vois selittää paljonkin. Mun mies on pienenä kävelly ihan pihallekin unissaan eikä muista niistä tietenkään yhtään mitään.

Toivottavasti asia selviää
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 11:06 Hippuli kirjoitti:
En jaksanut lukea kaikkia sivuja, mutta aattelin, että mitäs jos joku teistä kävelee unissaan. Se vois selittää paljonkin. Mun mies on pienenä kävelly ihan pihallekin unissaan eikä muista niistä tietenkään yhtään mitään.

Toivottavasti asia selviää
tai jos vaikka joku perheen elikoista on löhöillyt siinä sängyllä, ajatella!!!!!!!!!!!!!!!
 
En jaksanut koko ketjua lukea, mutta kävelisikö joku unissaan (stressiä). Itse olen kävellyt pienenä paljon ja monesti herännyt aamulla ammeesta jne. Olen yrittänyt jopa pihalle lähteä, mutta en ole saanut ikinä ovea auki ennen kuin joku on herännyt.

Tai sitten. Sinulla oli muistaakseni mies sairaana. Olisiko hän käynyt salaa tuulettamassa tunteitaan piilossa? Itse en osaa itkeä kenenkään nähden. Olisin ehkä voinut tehdä tuossa tilanteessa sen piilossa, enkä varmasti kertoisi siitä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 21:16 Vieras kirjoitti:
En jaksanut koko ketjua lukea, mutta kävelisikö joku unissaan (stressiä). Itse olen kävellyt pienenä paljon ja monesti herännyt aamulla ammeesta jne. Olen yrittänyt jopa pihalle lähteä, mutta en ole saanut ikinä ovea auki ennen kuin joku on herännyt.

Tai sitten. Sinulla oli muistaakseni mies sairaana. Olisiko hän käynyt salaa tuulettamassa tunteitaan piilossa? Itse en osaa itkeä kenenkään nähden. Olisin ehkä voinut tehdä tuossa tilanteessa sen piilossa, enkä varmasti kertoisi siitä.
Kyllä me kehdataan itkeä vaikka toinen näkeekin ja niin itketty onkin..

Ja meistä ei ole kukaan kävellyt unissaan, siis ikinä..

Mutta pääasia ,että kaikki on ollut ihan normaalisti. Ja toivottavasti on jatkossakin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 10:48 moonlaight kirjoitti:
Siis mikä tää juttu on. Ensin epäillään varkaita. Sitten epäillään jotain yliluonnollista. Ja jälkiä ei muualla kuin suihkussa ja vieraskammarissa. Tässä haisee nyt muukin kuin eilisen päivän hiki.

Ketjua lukasin nyt. En voisi olla enempää samaa mieltä. Mitä ratkes ap., vai ratkesko mitään???
 
aroudio-palvelua
Tuolla joku jo suosittelikin turvapalvelun asettamista. Meillä on myös iso talo, ja otimme siihen securitaksen turvapalvelun, eli no, mikä tää on virallisesti nimeltään, mutta tässä on kulkutunnistin, varashälytin. Sen voi laittaa sillä tavalla päälle, että itse on kotona ja liikkuu huoneistossa normaalisti, mutta jos joku tulee ovesta sisään, alkaa hälyyttää. Esim. yöllä jos on yksin ja pelottaa.

Kun lähdemme kotoa ja koti jää tyhjäksi, laitamme täyden turvahälytyksen päälle.
 
Sininen
Alkuperäinen kirjoittaja Sarah:
Mua itseäni seuraili 3- vuotta yksi entinen poikaystävä. Olin jättänyt hänet 13- vuotiaana ja tämä oli suunnitellut päässänsä miten kostaa. n. 2- vuotta "suhteemme" jälkeen aloin tuntea että joku seurailee ja ollessani kahdestaan sisareni kanssa kotona viikonloppuisin joku jätti tupakantumppeja kuistille ja portin oven auki ym pelottavaa.. kerran koputti ikkunaan. Tällaisia pieniä outoja asioita tapahtui, ja ollessani 16- vuotias muutin opiskelemaan toiselle paikkakunnalle alkoi vanhempieni postilaatikkoon ilmaantumaan uhkailukirjeitä missä ei kuitenkaan suoranaisesti sanottu "tapan sinut" vaan vihjailtiin. Tuosta jonkun ajan kuluttua aloin seurustelemaan kyseisen miehen kanssa tietämättä että hän oli seurannut minua monta vuotta ja katsellut ikkunoista monia tunteja joka päivä. Sitten yhtenä päivänä tämä mies paljasti itsensä vahingossa ja voitte arvata mikä pakokauhu minuun iski.. Yritin tehdä poliisille rikosilmoituksen mutta poliisi ei tehnyt mitään koska ei uskonut minua.
Kuitenkin, ajoin tällä nyt takaa sitä että on olemassa sairaita ihmisiä jotka saattavat vuosien päästäkin alkaa seurailemaan, ja usein he paljastuvat vasta vuosien seuraamisen jälkeen sillä he tulevat koko ajan rohkeammiksi ja vihdoin uskaltautuvat seuratun kotiin sisälle. Minun kotiini tämä seuraaja ei koskaan tullut sisälle, tämän hän selitti sillä että meillä on tuo securitaksen varahälytin ja siitä tarra ulko-ovessa eli sen verran järki hänellä pelasi.
Suosittelen laittamaan hammastikun vierashuoneen oven väliin mistä näet aamulla onko se avattu.

Älkää pelotelko aapeetä yliluonnollisilla, kummituksia ei ole olemassakaan ja tuolle löytyy varmasti luonnollinen selitys!
Sä jätit poikaystäväsi 13 vuotiaana ja aloit kuitenkin seurustelemaan hänen kanssaan vasta 16 vuotiaana?
 
hau
Kauheaa... Onneks meillä on pari koiraa turvana, jotka ei vieraille tunkeilijoille häntäänsä heiluttele... toinen on suojelukoira ja toinen on "muuten hengessä mukana". Asutaan maalla ja mies on välillä öitä pois kotoa ja minä lasten kans yksin.
 

Yhteistyössä