apua meillä on käyty yöllä :O:O:O:O:O

heiiii, älä välitä! Noita ilkeilijöitä riittää jotka purkaa omaa pahaa oloaan muihin!Anna niiden olla, jätä omaan arvoonsa ja älä ees kommentoi...eiköhän ne lopeta kun huomaavat ettet reakoi niihin mitenkään. Pää pystyyn! :) :hug:
 
\Voi tsiisus :headwall: eli koska sä olet sellainen, kaikki muutkin on varmasti sellaisia :xmas:
Täytyy olla köyhä elämä, jos mustana vaan mielistellään ja harmaana haukutaan ihan järjettömistäkin asioista.

AP, älä välitä noista, ihan uskomattoman yksinkertaista porukkaa :xmas: <br><br>
 
zamunda
Hmm tää nyt menee asian vierestä hieman. Aina sanotaan että kotona tapahtuu eniten onnettomuuksia. Ja sitten asiaan. Eli vaikka kuinka sanoisi että tietää mitä kotona tapahtuu ja mitä ei. Eli tiedät perheen tavat, eli kukaan ei kävele unissaan, ja tiedät koska suihkussa käyty jne. jne. Mutta yllättäen poikkeus vahvistaa säännön. Eli kukaan ei ole kaikkitietäväinen edes omista ja kodissa tapahtuvista asioista. Vaikka kuinka yrittäisi pitää langat käsissään, niin jostain se alkaa purkautumaan. osasinkohan nyt selittää ymmärrettävästi.
 
geronimo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:01 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:57 geronimo kirjoitti:
PROVO PROVO. Sen haistaa jo kilsojen päähän. Mut kuka nyt enää netissä mitään tosissaan ottaa. Virtuaalejahan me kaikki. Mut nyt haiskahtaa ja pahasti. Mikähän alotus tällä Iitalla on huomenna. Jännityksellä jään odottelemaan :eek:
mulla ei ole mitään tarvetta keksiä tällästä.täällä provoja löytyy kyllä muutenkin ihan liikaa , mutta kyllähän tälläsestä arvaa että moni epäilee, kyllä itekkin varmasti epäilisin jos joku kirjottas vastaavaa..että näin..ja jos et usko että miehellä on syöpä niin pistäppäs osoittees tai ees puhelinnumeros niin voin sitten laittaa viestiä kun mies joutuu hoitihn osastolle nii käyt sit moikkaamassa niin saat siitäkin mielenrauhan et piru vie kyl se onkin sairas..oho.

Katsos kun se on niin ettei sun mulle mitään tartte todistella. Ja nämä eivät ole uskonasioita. Mulle on periaatteessa ihan sama onko totta vai ei, ja suurin osa ei ole. Edelleen epäilen kaikkea ja kaikkia. Viihdettähän tämäkin on. Nämä keskustelupalstat. Ja sinä otit puheeksi miehesi sairauden, en minä. Ja kalikoista puheenollen. Joskus ne jopa älähtää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:11 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:07 Taare kirjoitti:
entä jos se suihkun viemäri on vain yksinkertaisesti päästänyt vedet lattialle
ai sitten se tekisi mattoon ison läntin..ja muualla ei ole vettä ku siellä suihkuhuoneessa lattialla ja sit siinä matolla iso läntti, ei lattialla siinä maton vieressä..joo...ei olis pitäny tehä tätäkään alotusta..hohhoijaa....siinä ootte oikeessa..pitäs miettiä minkä alotuksen täällä "jakaa"...

mitäs sä nyt taaren päälle käyt. jos sä alotuksen laitoit kait siihen vastataankin, sitä myös varmaan odotit. ihan hyväntahtoisesti toinen yrittää auttaa. meeppä nyt hetkeksi nukkuu. kovin sulla on aikaa täällä riekkua. jos sullakin iso perhe niin muutakin tekemistä luulis löytyvän. ja ihmettelen kun sulle jotain tapahtuu että tuut kaikki tänne heti kertomaan. eikö ihminen asian yleensä pui yksikseen tai perheen kesken :eek:
 
harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 19:01 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:11 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:07 Taare kirjoitti:
entä jos se suihkun viemäri on vain yksinkertaisesti päästänyt vedet lattialle
ai sitten se tekisi mattoon ison läntin..ja muualla ei ole vettä ku siellä suihkuhuoneessa lattialla ja sit siinä matolla iso läntti, ei lattialla siinä maton vieressä..joo...ei olis pitäny tehä tätäkään alotusta..hohhoijaa....siinä ootte oikeessa..pitäs miettiä minkä alotuksen täällä "jakaa"...

mitäs sä nyt taaren päälle käyt. jos sä alotuksen laitoit kait siihen vastataankin, sitä myös varmaan odotit. ihan hyväntahtoisesti toinen yrittää auttaa. meeppä nyt hetkeksi nukkuu. kovin sulla on aikaa täällä riekkua. jos sullakin iso perhe niin muutakin tekemistä luulis löytyvän. ja ihmettelen kun sulle jotain tapahtuu että tuut kaikki tänne heti kertomaan. eikö ihminen asian yleensä pui yksikseen tai perheen kesken :eek:

ai että mä en ois enempää olla samaa mieltä sun kanssa. kaiken tulee tänne kertomaan. evvk. :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:11 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:07 Taare kirjoitti:
entä jos se suihkun viemäri on vain yksinkertaisesti päästänyt vedet lattialle
ai sitten se tekisi mattoon ison läntin..ja muualla ei ole vettä ku siellä suihkuhuoneessa lattialla ja sit siinä matolla iso läntti, ei lattialla siinä maton vieressä..joo...ei olis pitäny tehä tätäkään alotusta..hohhoijaa....siinä ootte oikeessa..pitäs miettiä minkä alotuksen täällä "jakaa"...
No joko se polliisi kävi analysoimassa sen läntin? Ei hyvä ihme että sinä olet yksinkertainen, tai sitten vaan pelleilet ihan vaan huomion saamiseksi. Mitäs mieltä se sinun miehesi asiasta on, säntäileekö sekin paniikissa ympäriinsä kykenemättä hengittämään?

Mitä te sinne kaappeja ja munalukkoja viritteltte, selvittäkään nyt perinpohjin tämä asia ettei se jää vaivaamaan. Olen aika varma, että sille löytyy aivan käypä selitys.
 
Siis jos minä epäilisin että asunnossani olisi käynyt vieras ihminen soittaisin viipymättä poliisit paikalle enkä hävittäisi mitään jälkiä, enkä todellakaan tulisi sitä tänne itkemään ja pähkäilemään, sorry mutta oli pakko laittaa koska tää juttu menee jo hiukan yli mun ymmärrykseni, mutta eihän minun pakko ymmärtää tätä olekkaan :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 19:28 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:11 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:07 Taare kirjoitti:
entä jos se suihkun viemäri on vain yksinkertaisesti päästänyt vedet lattialle
ai sitten se tekisi mattoon ison läntin..ja muualla ei ole vettä ku siellä suihkuhuoneessa lattialla ja sit siinä matolla iso läntti, ei lattialla siinä maton vieressä..joo...ei olis pitäny tehä tätäkään alotusta..hohhoijaa....siinä ootte oikeessa..pitäs miettiä minkä alotuksen täällä "jakaa"...
No joko se polliisi kävi analysoimassa sen läntin? Ei hyvä ihme että sinä olet yksinkertainen, tai sitten vaan pelleilet ihan vaan huomion saamiseksi. Mitäs mieltä se sinun miehesi asiasta on, säntäileekö sekin paniikissa ympäriinsä kykenemättä hengittämään?

Mitä te sinne kaappeja ja munalukkoja viritteltte, selvittäkään nyt perinpohjin tämä asia ettei se jää vaivaamaan. Olen aika varma, että sille löytyy aivan käypä selitys.
mies oli puhunut poliisin kanssa , poliisi sanoi, että tuollaisia liikkuu paljon, ja mitään ei voida tehdä jos mitään ei ole hävinnyt tai rikottu tao kenellekkään tehty pahaa..käyty kiinni tai muuta vastaavaa...ja sanoi ettei kannata mennä millään pesismailalla huitomaan, koska jos kyseessä on narkkari tai muu vastaava voi käydä itelle huonosti, sanoi että heti jos jku näkyy niin soittaa poliisit paikalle..kyllähän tämä jo tiedettiin että kun mitään ei oo varastettu ni mitä ne voivat tehä ja paikkoja ei oo rikottu.
 
hui miten pelottavaa..itse olisin ihan paniikissa. anoppi kertoi semmosen jutun,että sen työkaverin auton kuskinpenkki on monta kertaa aamulla ollu makuuasennossa... eli joku on nukkunu sen autossa öitä... :eek: musta aika hirveetä.mut onhan niitä kodittomia...
 
Rautarouva
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 19:31 Patarouva kirjoitti:
Siis jos minä epäilisin että asunnossani olisi käynyt vieras ihminen soittaisin viipymättä poliisit paikalle enkä hävittäisi mitään jälkiä, enkä todellakaan tulisi sitä tänne itkemään ja pähkäilemään, sorry mutta oli pakko laittaa koska tää juttu menee jo hiukan yli mun ymmärrykseni, mutta eihän minun pakko ymmärtää tätä olekkaan :/

ISO PEESI
 
neiti vaalea
meiän asunnon alakerrassa kävi muinoin ryyppymiehet saunassa ilman et mitään huomattii..onneks ei menty kesken saunomisen :eek: kyl tällästä sattuu.

onneks lukot vaihettii niin loppu se saunominen..yks oli vaan lähiöbaaris kehuskellu et käy aina vanhassa saunassaan..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 19:31 Patarouva kirjoitti:
Siis jos minä epäilisin että asunnossani olisi käynyt vieras ihminen soittaisin viipymättä poliisit paikalle enkä hävittäisi mitään jälkiä, enkä todellakaan tulisi sitä tänne itkemään ja pähkäilemään, sorry mutta oli pakko laittaa koska tää juttu menee jo hiukan yli mun ymmärrykseni, mutta eihän minun pakko ymmärtää tätä olekkaan :/
mitä se sua liikuttaa,mitä tänne kirjotetaan...
tarvitaanko siihen sun hyväksyntä??
 
Onko selvinnyt mitään uutta? en epäile motiiveitasi täällä palstoilla pyöriä, varmasti tilanne teillä on järkttävä, itsekin olisin kauhuissani, jos meillä kotona olis käyty. mutta se ihmetyttää, miten neljän lapsen äidillä, jonka kotiin on mahdollisesti murtauduttu on aikaa pyöriä täälä palstoilla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 20:20 haltia kirjoitti:
Onko selvinnyt mitään uutta? en epäile motiiveitasi täällä palstoilla pyöriä, varmasti tilanne teillä on järkttävä, itsekin olisin kauhuissani, jos meillä kotona olis käyty. mutta se ihmetyttää, miten neljän lapsen äidillä, jonka kotiin on mahdollisesti murtauduttu on aikaa pyöriä täälä palstoilla.
mikä täällä pyörimistä estää??
pitäisikö iitan nyt istua jatkuvasti vahdissa vai mitä meinasit nasevalla kommentillasi??
 

Yhteistyössä