apua! blondaus epäonnistui: mun hiukset on keltaiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä alotin tossa huhtikuussa vaalennusprosessin,mulla oli ihan mustat hiukset ja kotona värjäsin vaaleammiksi. Värjäyskertoja kertyi yhteensä noin kymmenen,välillä pidin pari viikkoa taukoa ja värjäsin taas. Nyt on haluttu lopputulos ja hiukset on edelleen päässä,tosin mulla on paksut ja hyväkuntoiset hiukset luonnostaan. Hyvillä hoitoaineilla saa ihmeitä aikaan ja se on ihan taivahan tosi ettei kampaamojen värit ole sen "hiusystävällisempiä" kuin kotiväritkään,ne on ne hoitoaineet jotka tekee tukasta ihanan tuntusen.

Mä olin tässä taannoin, kun mies raidotti mun hiuksia sellainen kiva kanarialintu |O
Sain keltaisuutta pois kuitenkin kampaajalta saamallani sellaisella sinisellä tökötillä.
En muista mitä se oli, ei ollut väri- pikemminkin joku hoitoaine tyyppinen juttu.

Nutrisselta löytyy ainakin se värinpoisto/vaalennus..Mut jos oot saanut jo suht vaaleaksi niin suosittelen liven vaaleinta,olikohan just se platinum blonde.Sillä saa tosi vaaleat,mut onhan nekin alkuum kellertävät,keltaisuus hälvenee pikkusen pesuissa =)

-BLONDI-

Otin eilen elea-merkkisen värinpoiston, kun halusin tummanruskeasta vaaleanruskeaksi. Elea toimi niin hyvin että sain ihan vaaleat hiukset ja suunnitelma meni uusiksi. Värjään tänään lorealin berlinillä blondin tukan itselleni. :)

mulla on nyt jonkin aikaa ollut vaaleat hiukset,mutta se vaalennusprosessi oli aika hurja :( ilmeisesti hiuksissani on aika paljon punapigmenttiä, ku kampaajakin oli ihmeissään, ku ei millään meinannu saada oranssia vivahdetta pois. Toivottavasti ap:llä ei ole samanlaiset hiukset, ku mulla :)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mulla on nyt jonkin aikaa ollut vaaleat hiukset,mutta se vaalennusprosessi oli aika hurja :( ilmeisesti hiuksissani on aika paljon punapigmenttiä, ku kampaajakin oli ihmeissään, ku ei millään meinannu saada oranssia vivahdetta pois. Toivottavasti ap:llä ei ole samanlaiset hiukset, ku mulla :)

Miksi ottaa vanhaa ketjua uusiksi. Minulla on kotivärjäys mennyt todllea hyvin. Ei tarvitse kampaajalle maksaa 70 ?. Vaalennus meni todella hyvin.

Parhaimmillaan 3 kertaa olen käyttänyt blondivärin/värinpoiston peräkkäin päässä yhden päivän aikana, eikä tippunut hiukset päästä. Hieman kuivahti, mutta tehokkaalla hoitoaineella no broplema. :D Kampaajaystäväni taittaa keltaisuutta hiuksista tuhkansävyisellä vaahtovärillä, käväisyttää vain sen päässä (ei koko vaikutusaikaa) ja keltaisuus katoaa.

Täältähän saa hyviä vinkkejä ku itelläki on nytten aika banaaninkeltaset hiukset. Tosiaan värjäsin suoraan tummista LIVEn vaaleimmalla kaks kertaa peräkkäin, ku kaveri suositteli sitä ja eipä tulos kauheen kivalta vaikuttanu.
Ajattelin kokeilla nuita tuhkanvaaleita värivaihtoehtoja tai sitten tuota hopeashampoota.
Toivottavasti jompikumpi tehoais :)

jos blondaus tummiin hiuksiin. ottaa värinpoiston tai normaalin blondauksen päähän. sit tulee oranssit sou wat,värjää viikon päästä uudestaan. sitten on jo kuivaa hiusta leikkaa kuivat pois ja blondaa taas.niin minulla onnistuu !

Ekan kerran aloin n. 4 vuotta sitten värjäämään hiuksiani mustista blondiks ;)
Kyllä siinä sai 2 viikon värein värjäillä, en kertaakaan värinpoistoa käyttänyt ettei hiukset kuole niin pahasti,
hyvät tuli mutta latvoihin jäi oranssai, sitten vaan kampaajalle joka yritti värjätä oranssit latvat pois, onnistumatta mutta sitten leikkeli ne pois, ja tadaa olin blondi ja hiukset olivat päässä. :)

monesti oon sanonu täälläki et värinposton jälkeen blondi väri joka sisältää sitä TUHKA sävvyä koska se nimenomaan vie keltaisuuden pois! ja eipä oo tarvinnu kampaajalle mennä rajoha tuhlaa

Mä suosittelen värinpoistoa ja sitten tuhkanvaaleeta siihen päälle. Se tuhkanvaalea taittaa keltasuutta, koska siinä on jotain sinistä/violettia pigmenttiä. L'Orealin tuhkanvaalea on hyvä, sävy oli vissiin Helsinki.

minä just toissapäivänä vaalensin keskiruskeat, tuli ihan hirvee keltaoranssi. Sitten pidinn vrk tauon, ostin hyvän hoitoaineen. Nytkin on vähän keltainen, työnnän vaan hopeashampoota ja värjään viikon päästä kirkkaalla tuhkan vaalealla värillä. Ei siis enää värinpoistoa. Kaksi on maksimi

Mä suosittelen lorealin metallic blonde silveriä. Poistaa tehokkaasti keltaista sävyä ja saat ihanat tuhkanvaaleat hiukset. Ainut millä mä oon saanu kotona keltasuuden kokonaan pois.

Ja sit kerran viikossa käytän hopeashampoota.

eli minullakin vaalennus menossa, tumman ruskeista kerran värjätyistä hiuksista. Yhden värinpoiston olen ottanut ja hiukset ovat nyt tollaset oranssit/oranssin ruskeat, tyvi kellertävä vaalea koska oli vaaleanharmaata juurikasvua.

siis, pitäisikö minun ottaa vielä toinen värinpoisto vai voinko jo laittaa jonkun tosi blondin tuhkaan taittavan värin päähän? onko tämä vielä liian tumma, voiko mennä siniseksi tai muuksi kamalaksi?
hiukset on kyllä kuivuneet jonkun verran, ei innostaisi toista värinpoistoa enää ottaa..

tein värinpoiston super blondella kahdella pussilla mustasta hiuksesta, olin värjänny mustalla pari vuotta. tuloksena punasen ruseka, hyvä tuli. ainu tietty et juuresta tosi vaalea, mut tasottuu sit ku värjään.

ei värinpoistoa enää. kokeile Liven 00A:ta, vaalentaa ainakin mulla tosi tehokkaasti, joskus en tee ees värinpoistoa (vaihdan väriä aika usein, raitoja teen paljon jne).

laitoin siis tuon livevärin, hiukset on tuollaiset kullanväriset vaalean oranssit. väri kylläkin loppui kesken, aina ennen on kaksi pakkausta riittänyt, tuossa oli ilmeisesti vähemmän kuin yleensä! piti yrittää saada koko päähän mutta jäi ihan vajaaksi... mitähän tässä nyt pitäisi tehdä?? ottaa päähän, kun aika paljon jo rahaa mennyt ihan hukkaan! seuraava värjäys ei saa enää pilalle mennä! NEUVOJA! mitä teen nyt? jos laittais jonkun tuhkasävyn päähän, mutta kun en tiedä ovatko hiukseni vielä liian tummat....auttakaa pliiiis

eli mulla oli vaaleat valmiiksi alta ja ihan tummanruskeat päältä, otin ensin värinpoiston ,tuli ihan kamalat. sen jälkeen oon vissii blondannu nää nyt kolme kertaa kuukauden sisällä, tällä hetkellä on siis edelleen tuolta alta ihan blondit ja muualtakin hiuksista juurista platinat .... muualla hiuksissa on jo muutamia blondeja raitoja, mutta osa hiuksista on vielä tollaset vähän vaaleenruskee - keltaset (no tosin tota ei voi keltaseks enää sanoa) aluksi tulos oli siis aivan kaamea, nykyään en voi enään sanoavani viihavani hiuksiani, mutta toivon edelleen että saan näistä blondit .. ostin pari päivää sitten hopeashampoon, on jo 3 käyttökerralla tasoittanut keltaisuuta ja jopa vaalentanut =) mennään ens kuussa ulkomaille, joten siellä etelässä sitten kanssa letti vaaleenee, sitä ennen ajattelin vielä kerran blondata.. ei kannata värjätä liian tiheään tahtiin, eräs kampaaja sano mulle että vähintään 2 viikkoa pitäisi olla blondausten välissä

Yhteistyössä