Mun 9 vuotiaalla pojalla on pitkät hiukset...*uimahallissa tapahtunutta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikä nyt tarvii alkaa tappelemaan ja moralisoimaan ihan hulluna.Jatkossa tiedän että hiukset on kiinni pojalla,mutta jatkossa myös menen valittamaan jokaikisestä jolla on hiukset auki ja jokaisesta joka esim.uskontonsa takia on uikkarit päällä saunassa ja.ja.ja... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:
Siis mitä hygienista siinä on, jos hiukset laittaa kiinni uimahallissa? :ashamed: Nyt en oikein käsitä... :snotty:

daa??? Kun pitkät hiukset on kiinni niin niitä lähtee irti vähemmän kuin silloin kun ne on auki. Kiva uida jonkun tuppo hiuksia suussa. menisittekö ravintolaan jossa kokilla on pitkät hiukset auki ja ruoka täynnä hiuksia!!!!!

No mulla ei ole ainakaan tapana juoda sitä uimahallin allas vettä.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Siis mitä hygienista siinä on, jos hiukset laittaa kiinni uimahallissa? :ashamed: Nyt en oikein käsitä... :snotty:

Jotta niitä pitkiä hiuksiä ei sitten lillu siellä altaassa. Se nyt ekana tulee mieleen.

No mutta lähteehän niitä hiuksia lyhyistäkin hiuksista. :whistle:

Mutta niitä ei saa kiinni.
Eikä niitä ole metrimääräisesti yhtä paljon :xmas: Kyllä lakkia suositellaan.

Alkuperäinen kirjoittaja LEP:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja päivi:
on valvoja noussut ylös väärällä jalalla tai sitten se ei vaan ole saanut pitkään aikaan, kun noin käyttäytyi... johonkin sen piti purkaa paha olonsa

Mulla tuli ihan sellainen olo että se ei diggaa pitkähiuksisista pojista:)Itellään sillä oli ihan kalju :saint:

No mä nyt en ihan noin asian usko olevan. Oletkohan hieman liian herkästi vetänyt herneet nenääsi? Ehkä vaan kannattaa ottaa opikseen ja pitää tästä lähtien ne hiukset kiinni. En minäkään haluaisi uida altaassa jossa pitkiä hiuksia pyörii siellä täällä irrallaan. :x

kirjoitinkin viestiini etten käsitä miten tästäkin sain sen herneen nenään

;) saa kyllä muillakin olla jatkossa hiukst kiinni siellä sitten :xmas:

Eikä nyt tarvii alkaa tappelemaan ja moralisoimaan ihan hulluna.Jatkossa tiedän että hiukset on kiinni pojalla,mutta jatkossa myös menen valittamaan jokaikisestä jolla on hiukset auki ja jokaisesta joka esim.uskontonsa takia on uikkarit päällä saunassa ja.ja.ja... :D

Juu, ehottomasti menet valittaa... en vaan itse ole koskaan moiseen törmännyt tai nähnyt sääntöjä, missä lukis että pitkät hiukset on pidettävä kiinni. :D

Jotta niitä pitkiä hiuksiä ei sitten lillu siellä altaassa. Se nyt ekana tulee mieleen.

juu lähtee mutta esim. meillä on niitä metrikarvoja jotka kietoutuu viemäriin, ja poistettaessa niistä roikkuu limainen metrinpituinen lima-öklö-löntti. ja pitkät hiukset on ikäviä, vaikka persvaossa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

daa??? Kun pitkät hiukset on kiinni niin niitä lähtee irti vähemmän kuin silloin kun ne on auki. Kiva uida jonkun tuppo hiuksia suussa. menisittekö ravintolaan jossa kokilla on pitkät hiukset auki ja ruoka täynnä hiuksia!!!!!

No mulla ei ole ainakaan tapana juoda sitä uimahallin allas vettä.. :whistle:

mahdatko sitten edes uida siellä altaassa? En minä vettä juo, mutta jos oikein kunto-uimari on niin kyllä se vesi käy suussa!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:

Mutta niitä ei saa kiinni.
Eikä niitä ole metrimääräisesti yhtä paljon :xmas: Kyllä lakkia suositellaan.

se nyt vielä puuttuis että joutuis ite laittaan jonkun kumilakin päähän :p

Juu, ehottomasti menet valittaa... en vaan itse ole koskaan moiseen törmännyt tai nähnyt sääntöjä, missä lukis että pitkät hiukset on pidettävä kiinni. :D

kyllä meillä uimahallissa on lappu, ja koulustakin uintilapussa luki boldatulla: pitkät hiukset kiinni letille tai ponnarille.

no vähiten ne lilluvat yksittäiset hiukset mua haittais siel altaas. ennemminkin miettisin mitä kaikkea kukakin sinne kantaa nivuspoimuissaan yms kun ei viitsitä kunnolla peseytyä ennen altaaseen menoa.

se että käy suihkun alla kastautumassa ei riitä.

Yhteistyössä