apua! blondaus epäonnistui: mun hiukset on keltaiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luin näitä teidän kommentteja ja haluaisin itsekkin vähä apua :D eli oon ollu todella monta vuotta tummatukkainen ja pari vuotta oli ihan mustat.sittenpäs halusin vaaleat koska kyllästyin siihen et täytyi niin useasti värjätä vaaleat juurikasvut pois.tein väinpoiston ja pari vaaleaa värjäystä kotona ja sitten kuitenkin päätin mennä kampaajalle jossa ne värjäs tummaksi alusen ja päälle sellasta oranssahtavaa.sen jälkeen olen värjännyt vielä kotona parin kk jälkeen...mutta nyt kävi hassusti!Just värjäsin ja tuloksena sain ihan hirveen vaaleen tyvin ja kauheen kellertävät muut hiukset.(yhä tosin tummia kohtia sieltä alta).Miten pääsen tästä keltaisuudesta eroon ja tuosta _aivan liian vaaleasta_ tyvestä`? vastaus tähän mahd.pian,oon aika naurettavan näköinen :DDD Kiitos!)))

Eka värjäär jollain tuhkablondilla (tasoittaa tyven ja latvat) ja sitten mikäli jää keltaisuutta niin hopeavaahto. Osta myös hopeashamppoo ja käytä sitä aina hiusten pesussa.

Nyt minulla on teille hiusaddikteille erittäin shokeeraavaa kerrottavaa. Aloitin tänä syksynä hiusteni vaalentamisen. Hiukseni olivat aloittaessani kiiltävän mustat ja erittäin hyväkuntoiset, tein kuukauden HUOM 1KK sisällä kaksitoista ( 12 ) värinpoistoa, 6 vaalennusta, 4 blondausta, sekä 4 tuhkaväriä ja käytän joka toinen päivä silvershampoota. Nyt hiukseni ovat kauniin kirkkaan vaaleat, hieman toffeen sävyiset, ja hyväkuntoiset, latvoja jouduin hieman leikkaamaan, mutta muuten hiukseni pysyivät erittäin hyväkuntoisina. Ei purkkatukkaa eikä hamppua.. Käytän säännöllisesti tehohoitoainetta sekä tav.hoitoainetta ja hiukseni ovat kauniin vaaleat, sekä hyväkuntoiset, kiiltävät & vahvat..
Tämä tosiaan on kaikki totta ja itse olen jokaisen noista aineista päähäni laittanut täysin tietoisena siitä mitä tukalleni voisi tapahtua, mutta tyytyväisenä siitä että tällähetkellä omistan kauniin vaalean tukan.

Minulla on ollut täysin mustat hiukset ja ajattelin alkaa vaalentamaan niitä, niin kaikkein kätevin se kävi kun osti kaupasta L'orealin Super Blond Crème, joka vaalensi mustat hiukseni vaalean ruskeiksi, lopputulos oli lähes täydellinen ellei sitä kamalaa blondaus juurikasvua lasketa.

Nyt seuraavaksi kun olen taas hommannut tummemmat hiukset, aion ja joudun blondaamaan hiukseni jotta saisin musta keltaiset hiukset. Ja kaikki suunniteltu valmiiksi, kaksi värinpoistoa ja sitten vain hommata musta ja keltainen väri ja valmis. Aina kannattaa harkita ja miettiä mikä tehoaisi parhaiten, kannattaa vaikka käydä jollain hiusammatilaisten liikkeissä kysymässä, että millä värillä hiukset saisi helpoiten blondattua tai värjättyä, niin lopputulos on nopeasti oikea.

itse olen blondannut mustista hiuksista n. kaksi kertaa tässä 2v sisään ja nyt huomasin mikä OIKEASTI toimii ! 4reasonsin hiusväri ice blonde ! suosittelen (: taittaa keltaisuutta erittäin hyvin

Suosittelisin sinua käyttämään hopeashampoota. Se poistaa keltaisuuden hiuksistasi, eikä rasita niitä samalla tavalla kuin värjääminen. Kuitenkin voit itse miettiä hiustesi lopputulosta ja arvioida että kestääkö se toista väriä siihen perään...tai muuttuuko väri vieläkään halutuksi. Jokatapauksessa värjäät tai et käytä hopeashampoota. Se tekee ihmeitä keltaisuudelle-tiedän kokemuksesta! Tsemppiä! :)

Miksi nykyään niin monella blodilla on sellaiset eltaantuneen näköiset harmahtavat/lilahtavat hiukset?
Tulee mieleen homeen sävy...

Onko se oikeasti niin vaikea ylläpitää kotona sellainen kirkas, raikas, kellertämätön blondi?

Nää kotikampaajien ongelmat on aina yhtä ihanan naurettavia :D Joo, hiuksista tulee keltaset vaalentaessa, koska punapigmentti on vaikein poistaa. Sen takia on olemassa taittovärit :D

Mulla oli moniväriset hiukset aluksi, kuparia, mahonkia ja vaaleaa. Kampaaja teki värinpoiston, värjäsi vaaleaksi pariin kertaan ja yritti ties mitä, mutta lopputulos oli ihan keltaiset hiukset. Lopulta ostin haudehoitoainetta, josta ei sinänsä ollut sen enempää hyötyä. Hiukseni menivät ihan kamalaan kuntoon sen värinpoiston ja muiden käsittelyiden jälkeen, takkuuntuivat päivässä niin ettei edes sormilla haromalla saanut sormiaan läpi siitä pehkosta. Kävin toisella kampaajalla leikkaamassa useamman kymmenen senttiä pois ja en koskaan enää laita värinpoistoa hiuksiini..

Mun paras päätös ikinä oli lopettaa hiusten värjääminen! Olen kasvattanut omaa tukkaa takaisin nyt parisen vuotta, eikä enää montaa kertaa tarvitse pätkäistä latvoja että kaikki värjätty hius on pois. Kampaaja kehui kiiltäviä ja hyväkuntoisia hiuksia, ja olen ihan samaa mieltä. :)

Oma väri on lopulta se paras, trust me.

Yhteistyössä