Apua, allerginen rintaliiveille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "paula"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"paula"

Vieras
Taidan olla jotenkin herkistynyt rintsikoiden metallihakasille, kauhea polte ja kutina selässä :( Onkohan noissa nikkeliä vai mikä sen aiheuttaa? Aiemmin oon saanut allergisen reaktion rannekellosta. Tietääkö joku onko olemassa liivejä joiden hakaset olisi "allergiaystävällisiä". On niin isot riippurinnat että mikään toppimallinen viritys ei kyllä tuu toimimaan.

Mulla vähän sama homma, mutta mua ei jostain syystä haitta hakaset, ne pysyy yleensä sen kangassuikaleen takana. Eikö sulla se auta? Sen sijaan kaarituet on alkaneet haitata. Onko nykyään olemassa jotain tukevia liivejä, missä ei kuitenkaan olisi kaaritukia?

Mua ei vaivaa enää hakaset, kun siirryin toppeihin, mutta kun on lateksiallergiakin niin on hankala löytää sopivia liivejä. Ei viittisi kovin monia ostaa sellasiakaan mitä voi pitää kerran ja todeta ettei käy nääkään.

[QUOTE="vieras";23196256]Mulla vähän sama homma, mutta mua ei jostain syystä haitta hakaset, ne pysyy yleensä sen kangassuikaleen takana. Eikö sulla se auta? Sen sijaan kaarituet on alkaneet haitata. Onko nykyään olemassa jotain tukevia liivejä, missä ei kuitenkaan olisi kaaritukia?[/QUOTE]

Ei se suikale taida oikein pysyä paikoillaan. Kaarituetkin tuntuu kyllä epämiellyttäviltä, mutta hakasten kohdalta oikein kutisee ja pistelee. Ja mä en ainakaan ole vielä löytänyt hyviä kaarituettomia liivejä.

[QUOTE="vieras";23196285]Sivele hakasiin läpinäkyvää kynsilakkaa! Mä joskus kun vielä käytin rannekelloa tein niin, ei tullut enää ihottumaa.[/QUOTE]

Ihan hyvä vinkki mut ei taida kovin montaa pesua kestää. Ärsyttävää!

Mua ei vaivaa enää hakaset, kun siirryin toppeihin, mutta kun on lateksiallergiakin niin on hankala löytää sopivia liivejä. Ei viittisi kovin monia ostaa sellasiakaan mitä voi pitää kerran ja todeta ettei käy nääkään.

Eli niissä hakasissa on ilmeisesti nikkeliä? Oliskohan jossain erikoisliikkeissä myynnissä nikkelittömiä, mulla nyt käytössä pelkkiä halppisliivejä.

Yhteistyössä