Vauvamme sai synnyttyään vain 2 pistettä, 5min pisteet jo 8. Kukaan ei silloin mitään asiasta puhunut, vauva ei vain ilmeisesti älynnyt lähteä itse hengittämään. Nyt 3kk synnytyksestä olen itse käynyt asiaa murehtimaan että onkohan vauvamme saanut jotain vaurioita ja miksi siitä ei sairaalassa ollessani kukaan kertonut tarkemmin- itsellä oli tietysti niin paljon muutakin mietittävää etten osannut jäädä sitä pohtimaan... Olisi kai meille asiasta puhuttu jos olisin ollut vakavaa ja kenties vauvaa vammauttavaa ollut synnytyksessä? Synnytys sujui muuten todella hyvin. onko kokemuksia?