N Nonna76 Jäsen 09.08.2011 31 0 6 02.09.2011 #1 Hei onko kellään jäänyt turhaksi äitiyspakkauksessa tulevia kestovaippoja? Ottaisin niitä mieluusti vastaan postareiden hinnalla, jos haluaisit niistä luopua..
Hei onko kellään jäänyt turhaksi äitiyspakkauksessa tulevia kestovaippoja? Ottaisin niitä mieluusti vastaan postareiden hinnalla, jos haluaisit niistä luopua..
E emppu75 Aktiivinen jäsen 18.09.2010 1 926 0 36 02.09.2011 #2 mä voisin luopua, ei mitään käyttöä kunhan löydän ne tuolta kaapista! '