N Nonna76 Jäsen 09.08.2011 31 0 6 03.09.2011 #1 Hei onko kellään jäänyt turhaksi äitiyspakkauksessa tulevia kestovaippoja? Ottaisin niitä mieluusti vastaan postareiden hinnalla, jos haluaisit niistä luopua..
Hei onko kellään jäänyt turhaksi äitiyspakkauksessa tulevia kestovaippoja? Ottaisin niitä mieluusti vastaan postareiden hinnalla, jos haluaisit niistä luopua..
Bubblemachine Jäsen 19.04.2011 631 17 18 03.09.2011 #2 mä möin kirpparilla vitosella. Mä ottaisin vastaan miljoona euroa postareiden hinnalla