E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:No ei oo kiva kun luki jo otsikossaOlis voinut lukea vaikka että haluatteko tietää kumman valitsee eikä kertoa noin että väkisinkin näkee sen.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:No ei oo kiva kun luki jo otsikossaOlis voinut lukea vaikka että haluatteko tietää kumman valitsee eikä kertoa noin että väkisinkin näkee sen.
![]()
no mutta ei tarvi kuluttaa turhaa aikaa elämässä turhaan ohjelmaan kun nyt jo tiiätte
säästin sunki elämään tunnin laatuaikaa itsellesi
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:No ei oo kiva kun luki jo otsikossaOlis voinut lukea vaikka että haluatteko tietää kumman valitsee eikä kertoa noin että väkisinkin näkee sen.
![]()
no mutta ei tarvi kuluttaa turhaa aikaa elämässä turhaan ohjelmaan kun nyt jo tiiätte
No mä nyt olisin kumminkin halunnut sen katsoa ilman että loppuratkaisua tiedän kun aika vähän tulee telkkaria katsottua muutenkin..
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:No ei oo kiva kun luki jo otsikossaOlis voinut lukea vaikka että haluatteko tietää kumman valitsee eikä kertoa noin että väkisinkin näkee sen.
![]()
No mä nyt olisin kumminkin halunnut sen katsoa ilman että loppuratkaisua tiedän kun aika vähän tulee telkkaria katsottua muutenkin..
Samaa mieltä! Yleensähän näistä on kai ollut tapana otsikossa "varoittaa"... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Hei hohhoijaa eihän se nyt kenellekään ole elämän ja kuoleman asia, se vaan ei ole MUN mielestäni kohteliasta paljastaa jo otsikossa. Sinä yksi ja sama harmaa jonka elämäntehtävä on aukoa päätä ja saada matsia aikaan, ole hyvä ja kirjaudu.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Hei hohhoijaa eihän se nyt kenellekään ole elämän ja kuoleman asia, se vaan ei ole MUN mielestäni kohteliasta paljastaa jo otsikossa. Sinä yksi ja sama harmaa jonka elämäntehtävä on aukoa päätä ja saada matsia aikaan, ole hyvä ja kirjaudu.
sinähän se tänne tulit riitelemäään.
Joten turhaa mua syyttelet. katsele peiliin vaan, oi sinä tekopyhä musta.
aivan kun se muuttas jotain se tummuus...
eihän värillä ole väliä
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Hei hohhoijaa eihän se nyt kenellekään ole elämän ja kuoleman asia, se vaan ei ole MUN mielestäni kohteliasta paljastaa jo otsikossa. Sinä yksi ja sama harmaa jonka elämäntehtävä on aukoa päätä ja saada matsia aikaan, ole hyvä ja kirjaudu.
eihän värillä ole väliä
Kerro, millä tavoin mä tulin tänne riitelemään? Sanoin ystävällisesti että minusta ei ollut kiva juttu yhtään kun otsikossa paljastettiin tuo asia. Thats it.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Hei hohhoijaa eihän se nyt kenellekään ole elämän ja kuoleman asia, se vaan ei ole MUN mielestäni kohteliasta paljastaa jo otsikossa. Sinä yksi ja sama harmaa jonka elämäntehtävä on aukoa päätä ja saada matsia aikaan, ole hyvä ja kirjaudu.
eihän värillä ole väliä
Kerro, millä tavoin mä tulin tänne riitelemään? Sanoin ystävällisesti että minusta ei ollut kiva juttu yhtään kun otsikossa paljastettiin tuo asia. Thats it.
no lue nuo sun kirjotukset ja mieti kuka haastaa ja rähisee.
sulla se asenne ongelma on ja jaksat vaan jatkaa...
et peilin eteen mars!!
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Hei hohhoijaa eihän se nyt kenellekään ole elämän ja kuoleman asia, se vaan ei ole MUN mielestäni kohteliasta paljastaa jo otsikossa. Sinä yksi ja sama harmaa jonka elämäntehtävä on aukoa päätä ja saada matsia aikaan, ole hyvä ja kirjaudu.
eihän värillä ole väliä
no lue nuo sun kirjotukset ja mieti kuka haastaa ja rähisee.
sulla se asenne ongelma on ja jaksat vaan jatkaa...
et peilin eteen mars!!
Sieltä mua katsoi aika kaunis nainenIhan tosi mua alkaa ottaa päähän nämä tällaiset (ilmeisesti yksi ja sama ihminen) henkilöt jotka pienestäkin alkavat haukkumaan ja haastamaan riitaa jos jollain on eriävä mielipide.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:no eivätpä taija enää yhessä olla :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Hanki hei joku harrastus mihin pääse purkaan noita paineitasJos ei asiallinen keskustelu ole sun mielestä sallittua niin ylös, ulos ja lenkille.. Vois meinaan helpottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmenaamoja:Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Hanki hei joku harrastus mihin pääse purkaan noita paineitasJos ei asiallinen keskustelu ole sun mielestä sallittua niin ylös, ulos ja lenkille.. Vois meinaan helpottaa.
hei oikeesti kuka vaan voi lukee noi sun tekstit ja pätellä et kumpi haastaa riitaa.
toi ulkoilu tai nupintarkastus tekis kieltämättä sulle hyvää. ei millään pahalla mutta et taida olla perillä omista kirjotuksista