MIKSI BETTINA????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäuskoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikähän "ruusu" sieltä oikein huutelee :D ? Ei se Bettina munkaan naismakuun osu, mutta ei se nyt missään nimessä ruma ole :o
Ettekö te käy baareissa ja juttele vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa ollenkaan jos ootte tavannu jonkun muun? Mun mielestä se on sit takertumista jos muiden kanssa ajanviettokin jo kielletään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mikähän "ruusu" sieltä oikein huutelee :D ? Ei se Bettina munkaan naismakuun osu, mutta ei se nyt missään nimessä ruma ole :o
Ettekö te käy baareissa ja juttele vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa ollenkaan jos ootte tavannu jonkun muun? Mun mielestä se on sit takertumista jos muiden kanssa ajanviettokin jo kielletään :D

niin kukkiihan se perunakin...tosiaan.
Ruusu vielä toistaiseksi täältä huutelee, sillä tällä erää palkka tulee omasta pärstästä, eikä kyse oo mistään perän myymisestä. Vaikka tosin siitä vois saada vielä paremmin rahaa ;D

Niin, tohon takertumiseen niin Bettina sanoi Antille että hän ei ois sallinut poikaystävälleen omaa aikaa vaan hänen ois aina pitänyt päästä mukaan joka paikkaan. Joten katson sen olevan aika takertumista.

En mä mistään perseen jakamisesta/myymisestä ookkaan puhunut :D ei se Anttikaan oo kauaa baareissa ehtinyt pyöriä, jos kerran on 22-vuotias, kai sillon saa vähän naisista ollakkin kiinnostunut?

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
En mä mistään perseen jakamisesta/myymisestä ookkaan puhunut :D ei se Anttikaan oo kauaa baareissa ehtinyt pyöriä, jos kerran on 22-vuotias, kai sillon saa vähän naisista ollakkin kiinnostunut?

Joo, et sä mitään sellaista sanonutkaan vaan mä taisin vaan esittää asian huonosti kun mietin et pitäiskö vaihtaa myytävän tuotteen kohdetta kasvoista alaosastoon.

Ja mitä tulee Anttiin niin se on aika luonnollista, että kundi käy ravintoloissa jne. mutta homma tuleekin kaatuu siihen, että Bettinasta tulee kunnon takertuja joka ei anna toiselle omaa tilaa hengittää saati sitten ne tilanteet kun tuolla tulee jotain ns puolituttuja julkkispimuja pörisee Antin ympärille niin hiemankin epävarma mimmi takertuu kahta kauheammin vaikkei se mitään hyödytä. Sillä jos toinen on mennäkseen niin se menee...vaikka kuin roikkuis joku puntissa kiinni tai jopa bettina yhdessä isänsä kanssa.

Yhteistyössä