P
plm
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ritu:Alkuperäinen kirjoittaja salla:toi on muuten paska puhetta. lainantakaus tarkoittaa sitä että jos lainanottaja ei lainaa maksa takaaja vastaa siitä. eli jos sinä takaat lainan ilman että sinulla on aikomustakaan sitä tarvittaessa maksaa on luottotietojen meno ihan OMAA SYYTÄAlkuperäinen kirjoittaja ritu:3. Koska on luottotiedot mennyt (EI OMAA SYYTÄ, olin takaaja...)
Laina ei ollut minun, mutta toki kun se minulle maksettavaksi tuli niin yritin mutta eipä mullakaan ihan 200000e yhtäkkiä ole maksaa... olis pitänyt maksaa entisen maksusuunnitelman mukaan, 1200e/kk ja mun työeläke on vain saman verran. :/ Eli eipä se mun vika oo, että vävy otti ja lähti ja jätti tyttären ja minut vaikeuksiin. Toki itse olin hölmö, kun menin takaajaksi mutta vävy lupasi, että hän maksaa aina ajallaan (ja niin maksoi kunnes otti eron tyttärestäni, sitten ei enää kiinnostanutkaan hoitaa asioita).
Ketään ei kiinnosta mitä on tapahtunut. Sinä olet lupautunut lainatakaajaksi. Siihen ei pidä suostua jos ei ymmärrä mitä siitä voi seurata!