Antakaa vähän näkökulmaa. Miesasiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään

Vieras
Olen ollut puolisen vuotta lähinnä seksisuhteessa erääseen mieheen. Olemme yhteyksissä monta kertaa viikossa, mutta näemme ehkä kerran parissa viikossa.
Kesällä mies kertoi, että hänellä on toinenkin nainen, jonka kanssa tosin on vähemmän yhteyksissä, mutta jota kohtaan ilmeisesti (ehkä) tuntee jotakin enemmän kuin minua kohtaan. Sanoi, ettei ole varma tunteistaan, mutta toivoi, että antaisin anteeksi. En suorastaan antanut anteeksi, ja sanoin, että toisesta naisesta kertominen sattui minuun. Tapasimme silti vielä tämän jälkeenkin.

Mies lähti vastikään ulkomaille, ja ajattelin, että juttumme loppuu siihen. Kerroin hänelle tunteistani (tekstiviestillä, koska en olisi sitä sanottua ääneen), sanoin että tunnen oikeasti jotakin enemmän häntä kohtaan, ja että ei olisi viisasta enää olla yhteydessä, koska hän ei selvästikään halua mitään enempää. Mies sanoi että olin hänelle todellakin enemmän kuin joku baarituttu, sanoi että lähtö on rankkaa, toivotti hyvää syksyä, ja että ehkä vielä joskus tavataan.

Olin ajatellut, että kaikkinainen yhteydenpito väliltämme kuolee tähän, koska olin kertonut rehellisesti tunteistani, eikä mies ainakaan sanonut tuntevansa samoin. Kuitenkin muutaman tunnin sisällä siitä, kun hän oli asettunut taloksi matkoillaan, hän otti yhteyttä ja chattailimme toista tuntia, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Miksi? Onko mies niin julma, ettei välitä yhtään tunteistani (sitä en haluaisi mitenkään uskoa), vai tunteeko hänkin kuitenkin jotakin minua kohtaan. En aio mieheltä alkaa tätä tivaamaan juuri nyt, mutta haluaisin vähän muita näkökulmia/mielipiteitä tähän :)

Niin, ja minun kanssani chattailuun syy ei voi olla siinä, ettei miehellä olisi ketään muuta jolle puhua. Mies on erittäin sosiaalinen, ja hänellä on paljon ystäviä.

No mitä tuossa nyt on ihmettelemistä. Miehen mielestä olet kivaa juttu ja seksiseuraa, mutta et sen enempää. En usko että tuo tuosta mihinkään muuttuu, kun ei kerran palavasti halua olla kanssasi (jos on rakastunut, ei muuta haluakkaan, eikä takuulla puhu muista naisista).
En usko että hän on/haluaa olla julma, mutta hän vain haluaa syödä kakkua, ja pitää sen. Ja tehdä niin monelle kauklle :D Tykkä kyllä, muttei rakasta.

Missä se julmuus tuossa nyt on?:confused:

Sinä tunnet enemmän kuin hän. Hän haluaa silti pitää sinuun yhteyttä.

En oikein ymmärrä. Odotit siis että jos hän vastaa tunteisiisi, kaikki jatkuu. Ja toisinpäin. Ei minusta mies ole tehnyt mitään väärin. Hienoa kun on rehellinen.

Unohda se mies. Haluaa saada seksiä säännöllisesti ja toivoo, että sä mahdollistat sen. Ei tuosta mitään seurustelua ikinä seuraa, olisi seurannut jo jos niin olisi ollut tarkootus käydä.

En oikein ymmärrä. Odotit siis että jos hän vastaa tunteisiisi, kaikki jatkuu. Ja toisinpäin. Ei minusta mies ole tehnyt mitään väärin. Hienoa kun on rehellinen.

No kyllä tuo on julmaa jos mies pitää edelleen yhteyttä, mutta ei halua muuta kuin seksiä. Antaa toisen elättää toiveita, että jotakin muutakin voisi vielä tulla.

Entäpä jos tilanne olisi toisinpäin, mitkäs olisivat teidän naisten kommentit silloin, luultavasti jotain tyyliin saahan sitä hauskaa pitää ja kyllähän mies tietää missä mennään joten missä ongelma?

Aika jännä miten tunnekylmiä jotkut ihmiset on. Kyllähän sitä on julma jos haluaa vain jatkaa seksisuhdetta vaikka toinen on halunnut jotakin enemmän.
Aloittajana mä varmaan poistaisin miehen skypestä enkä pitäisi enää mitään yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja Niinpäti;21925742:
Entäpä jos tilanne olisi toisinpäin, mitkäs olisivat teidän naisten kommentit silloin, luultavasti jotain tyyliin saahan sitä hauskaa pitää ja kyllähän mies tietää missä mennään joten missä ongelma?

Miksi AINA joku vetää tämän asian näin? Ei se olisi yhtään sen parempi tilanne, ei ole yhtään sen oikiempaa vaikka tilanne olisi toisinpäin.

Aika jännä miten tunnekylmiä jotkut ihmiset on. Kyllähän sitä on julma jos haluaa vain jatkaa seksisuhdetta vaikka toinen on halunnut jotakin enemmän.
Aloittajana mä varmaan poistaisin miehen skypestä enkä pitäisi enää mitään yhteyttä.

Mä en ymmärrä tätä. Onko tunnekylmää jos pitää naista haluttavana mutta ei halua muuta? Ainahan tuo ap voi sanoa ei. Kortit on paljastettu ja ap vain jatkaa yhteyttä.. ja miehessä on siis vika?!?

Alkuperäinen kirjoittaja Niinpäti;21925742:

En ainakaan itse voisi pitää narussa ketään, jonka tietäisin tuntevan minua kohtaan syvästi, jos itse en tuntisi juuri mitään kyseistä henkilöä kohtaan. Minua alkaisi varmasti ahdistaa sellainen aika pahasti aika äkkiä. Mutta ihmisiä on tietysti erilaisia.

Ja en kylläkään tässä omassa tapauksessani suorastaan oikein tiedä, missä mennään. Tiesin aiemmin, mutta en enää. Mies ja minä tiedämme molemmat, miltä minusta tuntuu, mutta miltä miehestä sitten tuntuu? En tiedä, tietääkö hän oikeasti itsekään, vai eikö vain halua sanoa.

Kiitos :) Ja joo, poistaisin mielelläni, mutta en ainakaan vielä voi, koska se sattuisi liikaa. En pysty juuri nyt sellaiseen. Ja valitettavasti tulen näkemään miestä jatkossakin, vaikkei juttumme jatkuisikaan.

No kyllä tuo on julmaa jos mies pitää edelleen yhteyttä, mutta ei halua muuta kuin seksiä. Antaa toisen elättää toiveita, että jotakin muutakin voisi vielä tulla.

en mä näe tuossa mitään julmaa, koska mies on kuitenkin rehellisesti kertonut missä mennään. jos aloittaja toivoo jotain muuta kuin seksisuhteen ja elättelee toiveita muusta, niin sitten kannattaa oman itsensä takia katkaista yhteydenpito mieheen kokonaan eikä vastata toisen yhteydenotto yrityksiin.

[QUOTE="huoh";21925785]Eli tämä oli tällainen tapaus jossa mies ei nyt satu olemaan kiinnostunut mutta palsta teilaan hänet koska hän ei halua ap:ltä enemmän.[/QUOTE]

Juu hirveä mies kertakaikkiaan ja on vielä rehellisesti tämän ilmoittanut, kauhea tyyppi. Mistähän tälläisiä ihmisihirviötä oikein sikiää

[QUOTE="mamma";21925760]Mä en ymmärrä tätä. Onko tunnekylmää jos pitää naista haluttavana mutta ei halua muuta? Ainahan tuo ap voi sanoa ei. Kortit on paljastettu ja ap vain jatkaa yhteyttä.. ja miehessä on siis vika?!?[/QUOTE]

Kyllä, kyllä mä esim olisin tunnekylmä jos mies haluaisi mun kanssa kunnollisen parisuhteen ja mä vain pitäisin sitä panopuuna. Antaisin toisen kuvitella että meille tulisi jotain yhteistä vaikka todellisuudessa näin ei tulisi käymään.
Mutta ihmiset ovat erilaisia, kukin tyylillään.

Kyllä, kyllä mä esim olisin tunnekylmä jos mies haluaisi mun kanssa kunnollisen parisuhteen ja mä vain pitäisin sitä panopuuna. Antaisin toisen kuvitella että meille tulisi jotain yhteistä vaikka todellisuudessa näin ei tulisi käymään.
Mutta ihmiset ovat erilaisia, kukin tyylillään.

mutta kun eihän tämä mies ole antanut kuvitella mitään, vaan on suoraan kertonut aikeensa.

mutta kun eihän tämä mies ole antanut kuvitella mitään, vaan on suoraan kertonut aikeensa.

No ei ole kyllä ihan suoraan kertonut. On sanonut, että ehkä tunteet selkiävät reissun aikana, mutta ei ole lähiaikoina sanonut mitään suuntaan eikä toiseen.

Suhteen alussa oli selvää, ettei kumpikaan halua mitään enempää, mutta mies ei ole sanonut omista tunteistaan mitään sen jälkeen, kun kerroin että haluaisin kuitenkin jotakin enemmän.

[QUOTE="Mä";21925671]No mitä tuossa nyt on ihmettelemistä. Miehen mielestä olet kiva juttu ja seksiseuraa, mutta et sen enempää. En usko että tuo tuosta mihinkään muuttuu, kun ei kerran palavasti halua olla kanssasi (jos on rakastunut, ei muuta haluakkaan, eikä takuulla puhu muista naisista).
En usko että hän on/haluaa olla julma, mutta hän vain haluaa syödä kakkua, ja pitää sen. Ja tehdä niin monelle kauklle :D Tykkä kyllä, muttei rakasta.[/QUOTE]

näin se menee.

No ei ole kyllä ihan suoraan kertonut. On sanonut, että ehkä tunteet selkiävät reissun aikana, mutta ei ole lähiaikoina sanonut mitään suuntaan eikä toiseen.

Suhteen alussa oli selvää, ettei kumpikaan halua mitään enempää, mutta mies ei ole sanonut omista tunteistaan mitään sen jälkeen, kun kerroin että haluaisin kuitenkin jotakin enemmän.

Eikös ole kuitenkin ihan hyvä juttu, että ei valehtele. Aika suoraselkäistä touhua loppupeleistä ja itsehän kuitenkin parhaiten tiedät haluatko jatkaa koko juttua.

Alkuperäinen kirjoittaja Niinpäti;21925826:
Eikös ole kuitenkin ihan hyvä juttu, että ei valehtele. Aika suoraselkäistä touhua loppupeleistä ja itsehän kuitenkin parhaiten tiedät haluatko jatkaa koko juttua.

Niin, on hyvä ettei valehtele. Tai ei ainakaan tietääkseni.
En vain ymmärrä, miksi miehen on niin vaikea sanoa, miltä hänestä tuntuu juuri nyt. En todellakaan oleta, että tunteet olisivat välttämättä samat ulkomaankomennuksen jälkeen, haluaisin vain tietää missä oikeasti mennään.

Mutta kunhan mies asettuu sinne paremmin, niin otan kyllä asian puheeksi, jos silloin vielä ollaan yhteyksissä. Jos ei olla, niin asiahan on sitten sillä selvä.

Kyllä se mies sinulle sanoo jos sinusta on kiinnostunut muussakin kuin seksimielessä.

Nämä on näitä naisten hössötyksiä kun yritetään väkisin saada mies sanomaan jotain mitä hän ei tunne. Mies puhuu jos häntä kiinnostaa tarpeeksi. Ap:n tapauksessa miestä ei kiinnosta muu kuin seksi. Kannattaa irtaantua jos haittaa.

Yhteistyössä