Mitä liikkuu miehen päässä ja miten kerron asiasta nätisti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ymmälläänolevatyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ymmälläänolevatyttö;28722694:
joo no nyt siis sanoin asian miehelle. en mielestäni mitenkään syyttäen vaan ihan asiallisesti. mikä reaktio sieltä tulee takas sitä en tosiaan osaa sanoa...

Varmaan tosi hyvä "Jumalauta, me ei olla edes suhteessa ja se kyttää jo nyt. Psykoalert!"

Alkuperäinen kirjoittaja ymmälläänolevatyttö;28722694:
joo no nyt siis sanoin asian miehelle. en mielestäni mitenkään syyttäen vaan ihan asiallisesti. mikä reaktio sieltä tulee takas sitä en tosiaan osaa sanoa...

Et sinä kyllä sanonut, laitoit viestin. Eikö tuota olisi paljon järkevämpi kysyä, kun tapaatte? Tuollainen viestittely on aika epäkypsää suhteenhoitoa. Nyt sinulla on aikaa vatvoa asiaa mielessäsi ja kehitellä vaikka mitä skenaarioita.

ei tuohon mitään nättejä runoja tarvii alkaa lurittelemaan. kerrot asian suoraan. ja kysyt mitä mies haluaa. ja myös sen, että sä et ala kakkosnaisesksi. että jos haluaa seurustella mies jonkun muun kans. niin se on sitten niin, mutta kakkokseksi et ala

Alkuperäinen kirjoittaja Ymmälläänolevatyttö;28722500:
No siis että haluaisin itsekin katsoa tuleeko tästä vielä jotain. mutta haluaisin myös jotenkin ilmaista että mua haittaa toi palstailu, vaikka eihän mulla mitään oikeutta sitä kieltää ole..

mikä helvetin tossu sä olet? mies saa vetää vaikka turpaan niin sinä piipität nurkassa? saa sitä vaatia itselleen hiukka arvostusta.

Sanot miehelle että olen huomannut sulla olevan treffipalstalla koko ajan online, asia tuntuu pahalta, voisiko mies selittää asian.

no jos mies tässä vaiheessa vetää herneet nenään ja alkaa räyhää että sä koetat hallita häntä tms. Niin ole iloinen että paljasti oikeat karvana,potkase monon kuva takapuoleen ja odota sitä oikeaa :)

ei kannata jäädä roikkumaan keneenkään iljettävyyteen joka mahdollisesti vaan käyttää hyväkseen..eli esim saadakseen seksiä silloin ku muilta ei irtoa

[QUOTE="vieras";28722699]Varmaan tosi hyvä "Jumalauta, me ei olla edes suhteessa ja se kyttää jo nyt. Psykoalert!"[/QUOTE]

no psyko se mies on jos tartttee kymmenen nais vaihtoehtoa jotta saa sitte päättää parhaimman päältä ja heittää muut nurkkaan!

Mä arvaan tän menevän positiivisesti! Nyt oot suoraan viestinyt. Jos mies on epäillyt tuntemuksiasi tms niin ainakin todistit välittäväsi. :) ei kaikki miehet halua pelata ja ns.vaikeasti tavoiteltavat skipataan suoraan jos ei ole pelimiehen vikaa tai on jo ikää ettei jaksa leikkiä muuten naisten mieliksi. Onhan mies voinut ajatella ettei ole kovin kiinnostava kun ei sitä s-sanaa ole eikä tule. Jos se henkinen yhteys riittäis?

Hyvä kun viestin pistit! Se ratkaisee tavalla tai toisella eikä tarvii miettiä itekseen aihetta. Kun ei asiat useinkaan muutu mikskää tekemättä niille mitään. ;)

[QUOTE="wilma";28722722]no psyko se mies on jos tartttee kymmenen nais vaihtoehtoa jotta saa sitte päättää parhaimman päältä ja heittää muut nurkkaan![/QUOTE]

Aina pitää olla vaihtoehtoja ja planB.

itseasiassa en ole käynyt kyttäämässä miestä, vaan koska olen raskaana niin olen löytänyt sieltä 2 naista, joiden kanssa vaihdamme raskauskuulumisia. Aina kun menen viesteihin, niin näen että hänen profiilinsa kohdalla on vihreä pallukka..

Alkuperäinen kirjoittaja ymmälläänolevatyttö;28722760:
itseasiassa en ole käynyt kyttäämässä miestä, vaan koska olen raskaana niin olen löytänyt sieltä 2 naista, joiden kanssa vaihdamme raskauskuulumisia. Aina kun menen viesteihin, niin näen että hänen profiilinsa kohdalla on vihreä pallukka..

:O

Alkuperäinen kirjoittaja ymmälläänolevatyttö;28722760:
Ja ihmettelet, miksi mies (joka kaiketi ei ole lapsesi isä) on edelleenkin deittipalstalla?

• Tykkää
Reactions: Minerva McGarmiwa
öö mä en enään tajua.siis raskaana oleva nainen käy treffipalstalla hakemassa naisystäviä ja näkee samalla että mies josta on kiinnostunu..ääh.. :D menee kyl ohi ja lujaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28722778:
Ja ihmettelet, miksi mies (joka kaiketi ei ole lapsesi isä) on edelleenkin deittipalstalla?

Tämä on varmaan se sama, jonka "poikaystävä" on armeijassa ja nyt sitten pitäisi tietää, tuleeko heistä onnellinen perhe.

Ettei olis käynyt niin, että löytänyt sieltä palstalta mielestään paremman, joka ei sitten olekkaan lämmennyt hänelle ja nyt yrittää sinua takaisin, että olis edes joku?

Itse sanoisin tuollaiselle, ettei enää kiinnosta. Jos tunteet laimenevat noin äkkiä ja sitten taas yhtäkkiä onkin tunteita, ei kuulosta kovin lupaavalle

Yhteistyössä